Ja, moet ook altijd lachen om dat soort mensen. Ik kan ook gewoon typen en met iemand praten en ik hoef uiteraard ook niet te kijkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt ook he![]()
Ik ben ook echt zo blij met mn typecursus destijds in groep 8
![]()
als ik nu collega's met 2 vingers zie typen, dat gaat zoooo langzaam.....
Ik ben er niet zoveel tijd aan kwijt gelukkig, al dat administratieve gedoe.
Ik dus wel iets meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb er 3 gehad ofzo in mijn hele leven![]()
Ook niet nemen danquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dus wel iets meer
slaan bij mij niet aan
Golddigger.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Marijkezwolle het volgende:
Toekje? Iemand van 40 is niet bejaardEnneh, is ie heel rijk en gaat ie snel dood? Dan houd ik me aanbevolen
pfff ik heb het ect te drukquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:59 schreef suikertaartje het volgende:
[..]nee, dat is het niet, ik las te snel
En hoi![]()
Hoe is het met je pootje?
ja, inderdaad, als je dan soms mailtjes van dat soorten gasten krijgt, dan denk ik wel eens: dat had sneller gekundquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Haha ja dat scheelt ook he![]()
Ik ben ook echt zo blij met mn typecursus destijds in groep 8
![]()
als ik nu collega's met 2 vingers zie typen, dat gaat zoooo langzaam.....
Ik ben er niet zoveel tijd aan kwijt gelukkig, al dat administratieve gedoe.
Niet verhongeren in dit halfuur!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Nog een half uur en dan ga ik eten maken
Nee joh, dat overleef ik nog netquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Niet verhongeren in dit halfuur!![]()
Je blijft wel uitstellenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
slaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
godver, der loopt er 1 in een van mijn teams de kantjes eraf te lopen, terwijl we daar al mensen tekort komen.
Werkse GF en tot later vanavondquote:
Nu zie ik echt zo'n boze enge Stu voor me; RAWWWWRRRquote:
nog een half uur dan ga ik het mijne alweer uitschijtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef Stuart het volgende:
Laat iemand die persoon schoppenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
godver, der loopt er 1 in een van mijn teams de kantjes eraf te lopen, terwijl we daar al mensen tekort komen.
Bedreigen met de doodquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:00 schreef crv het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |