Volgens het stukje moet Oosterveld zijn handtekening nog zetten (misschien als 1 van de vele andere mensen?), dus dan lijkt het me allemaal nog niet definitief..quote:Op donderdag 27 januari 2011 17:11 schreef em-dee-em-aa het volgende:
Volgens mij had Q alle zaakjes al wel op orde toch, lijkt me niet dat zo'n lulletje van de Christenunie ineens roet in het eten kan gooien...
Ben echt blij met mijn nieuwe, die andere was ook helemaal afgeragd... Krijg je met die "herrie" die we altijd luisteren!quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:31 schreef eQuaL het volgende:
Heerlijk losgaan op ducktool is niet goed voor je bureaustoel
Al jaaren joh!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jah die wil ik gescheiden houdenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:29 schreef Koepert het volgende:
Wil je die 2 aliassen strikt gescheiden houden trouwens? Als in de 1 voor t echie, de ander voor de lol..
Anders zie ik potentie voor een duaal-site(FearFM hard en FearFM harder achtig)
(Binnenslurpend btw)
Nee hoor. Toen was ik ook al van mening dat hij weer op de goede weg was. Enige jammere van dat filmpje was het showen van z'n autootje. Maar geef hem eens ongelijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
En toen die preview er net was dat hij eraan zat te werken in de studio viel iedereen erover
Zo'n vermoeden had ik ook wel.. enerzijds terecht van je.. anderzijds.. ik vind t wel tofquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah die wil ik gescheiden houdenDoe alleen hardtechno/ schranz af en toe voor de lol, gewoon omdat ik het vette muziek vindt. Weet dat veel mensen 't helemaal niks vinden, daarom wil ik de MI naam er ook niet mee gaan "vervuilen"
Lijkt me ook wel zo slim, maar klinkt wel lekker moet ik zeggenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:34 schreef Mind.Illusion het volgende:
[..]
Jah die wil ik gescheiden houdenDoe alleen hardtechno/ schranz af en toe voor de lol, gewoon omdat ik het vette muziek vindt. Weet dat veel mensen 't helemaal niks vinden, daarom wil ik de MI naam er ook niet mee gaan "vervuilen"
Ik stond even flink uit mn plaat te gaan daarnet tijdens het afwassenquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:52 schreef Mind.Illusion het volgende:
Jah jullie twee zijn en vast nog wat anderen die zowel 't ene goed vinden als 't andere goed vinden, maar 98% niet![]()
Maar zoals On the go zegt... There is only 1 rule... open your mind![]()
Schranz![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Krulliewullie op 27-01-2011 21:23:53 ]Just close your eyes...Forget your name...Forget the world...Now go insaneee
Zo'n enorm verschil met hun stijl van nu had ik nooooooit verwacht, ik heb zelfs nog gedubbelcheckt of het wel echt hún set wasquote:
quote:@HighVoltageSysX
High Voltage
High Voltage & B-Front is a fact; first track is done, and up with a new one! The finished track will make his appearance on #Hardbass
Ja das n DJ Tool.... Dat is aankloten dus.. Ik vind m wel geinig, net als die ducktool, die is ook wel geinig, maar kun je met geen mogelijkheid als serieuze plaat opvatten..quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:44 schreef Boy_Snakeye het volgende:
Wat krijg je als je TBY en BH combineert.....
http://soundcloud.com/bre(...)rt-mf-point-of-lento
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Mag ik trouwens even opmerken dat Alpha Twins vroeger echt zoooo ongelooflijk vet draaiden??![]()
![]()
![]()
Superduperthanks aan T-Force voor de volgende tip
Alpha Twins @ In.Qontrol 2006Zou je die link niet weghalen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geen hardstyle, maar wel een vet nieuw mainstream album: http://www.youtube.com/user/TriaxOfficialAka Black/Out
http://twitter.com/black_outmedia
Zany | B-Front | Titan | Chris One | Zatox | Donkey Rollers | Noisecontrollers | Digital Punk | Ran-D | The Machine | 4v10 | Max Enforcer | Beholder | Alpha² | Crypsis | A-lusion
Hij is ook op Hardtraxx... en op zich wel ok, apart alleen.. heel veel 'niet standaard kicks' wel lekker ..quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Hehe eindelijk de Freqz set kunnen binnentrekken. Sinds lange tijd weer eens losgaan op mijn arme bureaustoel op Tomorrow & Beyond.
Ben nog op een slome (maar werkende) lsdb aan het wachten voor de Wildstylez set. Iemand al geluisterd of die de moeite waard is?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It starts with a shiver, an itch, a slow boil
Frequencerz...Ze hebben me nooit kunnen boeien eigenlijkquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Hehe eindelijk de Freqz set kunnen binnentrekken. Sinds lange tijd weer eens losgaan op mijn arme bureaustoel op Tomorrow & Beyond.
Ben nog op een slome (maar werkende) lsdb aan het wachten voor de Wildstylez set. Iemand al geluisterd of die de moeite waard is?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 20:21 schreef Krulliewullie het volgende:
Alpha Twins @ In.Qontrol 2006Die set heb ik hier nou al zo vaak genoemd als 1 van de beste sets ooitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Best set, ever!Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
quote:Op donderdag 27 januari 2011 04:07 schreef Beach het volgende:
Bah wil ik kijken of er nieuwe setjes zijn; is lsdb dood.
quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gisteravond was de site al wat trager...
Ik vermoed DDoS aanvallekes.....
Hij doet het weer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 22:05 schreef T_Killer het volgende:
Ben nog op een slome (maar werkende) lsdb aan het wachten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |