Mid van From Within is vet, die melo en climax doen me niets..quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:43 schreef slvrbld het volgende:
From Within is ook gewoon weer Hhz als vanouds. Prima nummertje idd![]()
maar van z'n recente platen is die blutonium boy remix ook vet
Yep.. Ik wil gewoon dat mijn gehoor beschermen, aangezien ik regelmatig suizende oren heb. Maar, omdat ik nog nooit iets van oordoppen in heb gehad, wil ik niet meteen het duurste van het duurste. Gewoon omdat ik het op dit moment simpelweg niet kan betalen, maar ik zou ze wel het liefste vóór Hard Bass willen hebbenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:15 schreef eQuaL het volgende:
[..]
Zijn ze specifiek bedoeld voor feesten?
quote:
Ik vind die intro heel dik, de climax om te huilenquote:Die remix van Make It Loud daarentegen is dik! 1,2,3 make it loud en dan die dikke kick
!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:33 schreef Levitas het volgende:
[..]
Yep.. Ik wil gewoon dat mijn gehoor beschermen, aangezien ik regelmatig suizende oren heb. Maar, omdat ik nog nooit iets van oordoppen in heb gehad, wil ik niet meteen het duurste van het duurste. Gewoon omdat ik het op dit moment simpelweg niet kan betalen, maar ik zou ze wel het liefste vóór Hard Bass willen hebben
Ik denk dus, dat je bij HA van dit soort dopjes krijgt, maar dan specifiek in je oor gemeten... dus qua geluidsdemping vrij simpel...quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:34 schreef Koepert het volgende:
http://www.sorb.nl/catalo(...)17_22&products_id=99
Gloeiende gloeiende! Dat gaat een fijne fraaie gezellige leuke aflevering wordenquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:46 schreef Deeltjesversneller het volgende:
Volgende Magic Show: Jack of Sound, Chris One & AVIO![]()
Gefeliciteerd!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Theorie voor rijbewijs is binnen.. in 1x![]()
Gefeli, lekker on-topic maargoedquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Mind.Illusion het volgende:
Theorie voor rijbewijs is binnen.. in 1x![]()
Ik vind From Within gewoon helemaal vetquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:24 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
Mid van From Within is vet, die melo en climax doen me niets..
Die remix van Make It Loud daarentegen is dik! 1,2,3 make it loud en dan die dikke kick
!
Vind het nog steeds een kutplaat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:16 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
En toen die preview er net was dat hij eraan zat te werken in de studio viel iedereen erover
Dit lijkt me veel leuker!quote:
quote:DJZatox DJ Zatox
RT @mrbartkuipers: @DJZatox what about activator? We gonna make a track togheter soon!!
Gisteravond was de site al wat trager...quote:
Tomorrow & Beyondquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:26 schreef Tha_Bartman het volgende:
en een goude oude:
Dan wel de versie die deepack op Defqon 2008 draaide en niet de versie van de latere vinyl want die was er niet beter op geworden. Deze dus niet:
Deze dus wel:
Elementsquote:
oei, dan hebben ze wel hard donaties nodig gok ik!quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gisteravond was de site al wat trager...
Ik vermoed DDoS aanvallekes.....
Waarom zou iemand daar DDos op willen doen??quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef Boy_Snakeye het volgende:
[..]
Gisteravond was de site al wat trager...
Ik vermoed DDoS aanvallekes.....
lol.. dat was ook mijn gedachte toen ik over die ddos aanvallen lasquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:49 schreef Koepert het volgende:
Als Brein er via n rechtzaak niks aan kan doen... dan maar zo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-----------------------------------------------------------------------------------------
I'd rather live it, cause dreamers always chase but never get it
-----------------------------------------------------------------------------------------
Haha, sukkel.quote:Volgens fractievoorzitter Jaap Oosterveld reiken de bastonen bij dance veel verder dan die van andere muzieksoorten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |