Niemand die iets in deze richting heeft/weet?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:50 schreef Koepert het volgende:
Mmm... nadat ik er dus achter was dat de LauncherPro homescreens in de OP van Adolecens waren, en ik de wallpaper ed ook wel heb, kwam ik erachter dat de Internal Memory App en de SD memory app die ik zocht niet meer bestaan (internal phone en SD memory oid) (zie linker scherm naast de batt widget) heeft iemand n vergelijkbare widget, of nog liever 1tje in tekst ala battstatt/clockr/minimalistic text () voor intern geheugen en sd geheugen als widget..
Ik klaag niet hoor, heb geen problemenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:37 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
Nah weinig, maar vind het sneu voor dev'ers dat deze typen gaan klagen in de market dat hun app niet werkt.
Bij "Andere Agenda's" het pijltje daar: URL toevoegen!quote:Op maandag 31 januari 2011 15:24 schreef hello_moto1992 het volgende:
Ik heb een ics-bestand als URL. Weet iemand hoe ik deze kan toevoegen aan de agenda/google calendar? Ik zie nergens de mogelijkheid
Dolphin Browser is goed.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef keepoww het volgende:
Ik heb android 2.2. op de galaxy s (zit volgens mij nog een samsung schil over?) gebruik wel launcher pro.
Hebben jullie een tip wat een betere browser is, of een key board wat beter werkt als de standaard?
Miron vind ik erg prettigquote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef keepoww het volgende:
Ik heb android 2.2. op de galaxy s (zit volgens mij nog een samsung schil over?) gebruik wel launcher pro.
Hebben jullie een tip wat een betere browser is, of een key board wat beter werkt als de standaard?
Gebruik zelf ook Miren Browser, is idd erg fijn. Van toetsenbord zijn Swiftkey en Smart Keyboard Pro goede keyboards.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:14 schreef keepoww het volgende:
Slechtquote:
Denk dat dat gewoon net zo is als hoe je andere applicaties veranderd. Een alternatief uit de Market installeren, en wanneer je de app opstart word er gevraagd welke je als default wilt gebruiken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:16 schreef keepoww het volgende:
Weet iemand toevallig hoe je de default telefoon applicatie veranderd od wat is een goede? Sms en browser lukken wel
Ah top volgens mij moet ik op het word Dialer zoeken, dat was wat ik zocht. Thnx!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 22:41 schreef Sold het volgende:
[..]
Denk dat dat gewoon net zo is als hoe je andere applicaties veranderd. Een alternatief uit de Market installeren, en wanneer je de app opstart word er gevraagd welke je als default wilt gebruiken.
Misschien dat Youlu iets voor je is? Al weet ik niet meer of daar ook een dialer in zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |