IK! das onwijs handig als je vaak van telefoon verwisselt.. Btw weet iemand hoe goed dat opslaan van je contacten via google werkt? Lijkt me enerzijds handig, anderzijds is het een beetje dubbel omdat google dan echt alles te weten kan komenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:45 schreef Bart het volgende:
SIM-contacten? Wie zet er tegenwoordig nog contacten op zijn SIM?
Anyway, bij mij kwamen de suggesties voor koppelen na opnieuw opstarten. Maar je kan het ook handmatig koppelen in de instellingen in je telefoonboek.
Want simkaarten wisselen is makkelijker dan inloggen op Google? Maar het gaat mij erom dat je zo ontzettend beperkt bent als je contacten op je sim opslaat. Maximaal zoveel tekens, geen onderscheid tussen voor- en achternaam, geen extra info als mail, adres, verjaardag enz.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:54 schreef Letstalk het volgende:
[..]
IK! das onwijs handig als je vaak van telefoon verwisselt..
Dat werkt prima.quote:Btw weet iemand hoe goed dat opslaan van je contacten via google werkt?
Weten ze toch al.quote:Lijkt me enerzijds handig, anderzijds is het een beetje dubbel omdat google dan echt alles te weten kan komen
Ik hou ze ook op mijn sim hoor. Als je wisselt van tel is dat zo makkelijk. Ik doe nooit 2 jaar met een tel. Een jaar lukt al niet.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:56 schreef Bart het volgende:
[..]
Want simkaarten wisselen is makkelijker dan inloggen op Google? Maar het gaat mij erom dat je zo ontzettend beperkt bent als je contacten op je sim opslaat. Maximaal zoveel tekens, geen onderscheid tussen voor- en achternaam, geen extra info als mail, adres, verjaardag enz.
[..]
Dat werkt prima.
[..]
Weten ze toch al.
Ik doe nu 12 jaar met dezelfde simkaartquote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:35 schreef Loveless85 het volgende:
En wat zou er nou een betere backup zijn en makkelijker te switchen, ergens online 'in de cloud', of op een stukje plastic wat ook maar een x aantal jaar mee gaat.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hou ze ook op mijn sim hoor. Als je wisselt van tel is dat zo makkelijk. Ik doe nooit 2 jaar met een tel. Een jaar lukt al niet.
Kijk alles wat ik wilde zeggen is al gezegd! Top Biogarde!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik doe nu 12 jaar met dezelfde simkaart
En je kan wel willen syncen, maar dat gaat tussen verschillende platformen niet altijd. Dat kunnen we ontkennen of weet ik veel wat, maar je meuk op je sim is nog steeds de meest simpele en snelle oplossing.
misschien is het iets van htc, maar ik heb bij het editten van een contact rechts boven in een schakel/ketting icoon. Daarmee kan ik koppelen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Devz het volgende:
Dat wil ik inderdaad ook, maar hoe heb je dat gedaan dan? En heb je nu geen SIM contacten meer? Sim contacten kunnen ook niet gekoppeld worden aan een Facebook account somehow.
Dat lijkt me sterk. Oudere sims kunnen helemaal niks met nieuwe mobiele communicatietechnieken zoals HSDPAquote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik doe nu 12 jaar met dezelfde simkaart
En er kunnen maar 150 contacten op ofzo, lijkt me ook een beetje karig.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Oudere sims kunnen helemaal niks met nieuwe mobiele communicatietechnieken zoals HSDPA
je hoeft je contacten niet op je sim op te slaan natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:56 schreef Kandijfijn het volgende:
[..]
En er kunnen maar 150 contacten op ofzo, lijkt me ook een beetje karig.
Elke moderne telefoon kan met vCards omgaan, en anders is het een prul. Automagisch gesynched en dus altijd binnen handbereik. Ook als je telefoon met al je simcontacten (quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:14 schreef Biogarde het volgende:
[..]
En je kan wel willen syncen, maar dat gaat tussen verschillende platformen niet altijd. Dat kunnen we ontkennen of weet ik veel wat, maar je meuk op je sim is nog steeds de meest simpele en snelle oplossing.
Op bepaalde dagen in een week werk in met ouwe Nokia's vanwege de omgeving en het feit dat een toestel met een 700 inch display dan niet handig is. Succes met syncen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef n8n het volgende:
[..]
Elke moderne telefoon kan met vCards omgaan, en anders is het een prul. Automagisch gesynched en dus altijd binnen handbereik. Ook als je telefoon met al je simcontacten () gestolen wordt.
Het is ook niet sneller via sim, nu hoef ik bij een nieuwe telefoon alleen mijn gegevens in te voeren, en als het weer een iPhone is, hoef ik 'm alleen maar aan m'n computer te koppelen en de rest gaat vanzelf.
Dan heb ik het nog niet eens over de karige informatie die een sim tot zich kan nemenDan heb ik nog liever dat deze enkel de inlognamen van mijn synchronisatieserver onthoudt
Als je eenmalig die telefoon synct is het toch klaar lijkt mij zo?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:22 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Op bepaalde dagen in een week werk in met ouwe Nokia's vanwege de omgeving en het feit dat een toestel met een 700 inch display dan niet handig is. Succes met syncen.
En dat moet je helemaal niet willen om half 6 's ochtends.
Maar dat kan niet met SIM contacten...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:56 schreef Cryothic het volgende:
[..]
misschien is het iets van htc, maar ik heb bij het editten van een contact rechts boven in een schakel/ketting icoon. Daarmee kan ik koppelen.
simcontacten moet je gewoon uitzetten onder instellingen. Ik heb gewoon een google-account met contacts en die kun je wel/ niet koppelen aan FBquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:31 schreef Devz het volgende:
Dat wil ik inderdaad ook, maar hoe heb je dat gedaan dan? En heb je nu geen SIM contacten meer? Sim contacten kunnen ook niet gekoppeld worden aan een Facebook account somehow.
Nee, ben naar TwiDroyd gegaan.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 09:52 schreef lekzzz het volgende:
Iemand een idee hoe je bij plume (touiteur) ook NL trends kan instellen?
Ik heb nog een Libertel sim en ik internet me suf.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:59 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk. Oudere sims kunnen helemaal niks met nieuwe mobiele communicatietechnieken zoals HSDPA
Ja. Probleem mee?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Zijn er nog mensen die nog steeds taskkillers gebruiken?
De ingebakken versie wel. Die werkt.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 22:05 schreef Kandijfijn het volgende:
Zijn er nog mensen die nog steeds taskkillers gebruiken?
Nah weinig, maar vind het sneu voor dev'ers dat deze typen gaan klagen in de market dat hun app niet werkt.quote:
Tegenwoordig zijn er zo ontzettend veel mogelijkheden om snel en makkelijk je telefoonboek te kopiëren, dat het echt niet meer het handigste is om ze op je sim te bewaren... Oké, het is wel makkelijker, maar imho weegt dat niet om tegen de extra info die je in je gsm kan zetten. Met Android-phones kan het dus heel simpel via Google Contacts, op je nieuwe telefoon gewoon weer inloggen en klaar. Maar met mijn werktelefoon (zijn altijd simpele Nokia's zonder extra functies) gebruik ik bijvoorbeeld gewoon Nokia PC Suite, ff je telefoonboek downloaden naar de pc via bluetooth, en het bestandje weer uploaden naar je nieuwe telefoon. Is misschien één minuut werk, maar je hebt gewoon alles erin staan, adres, verjaardag en al die andere onzin...quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:28 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik hou ze ook op mijn sim hoor. Als je wisselt van tel is dat zo makkelijk. Ik doe nooit 2 jaar met een tel. Een jaar lukt al niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |