Ik dring ze meestal gewoon mijn mening opquote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken. Het is niet voor mezelf, want ik doe alles met Gmail. Maar m'n stiefpa zweert bij Outlook (50+) en wil ook niks anders. Je kent het idee.
Er is van Google een progje: Google calendar sync.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:51 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik ga eens kijken. Het is niet voor mezelf, want ik doe alles met Gmail. Maar m'n stiefpa zweert bij Outlook (50+) en wil ook niks anders. Je kent het idee.
Geeksphone ONEquote:
idd. dat heeft mijn 2 jaar oude Xperia ookquote:Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk idee, beetje jammer van de tegenvallende hardware alleen... 528mhz en 256mb is niet echt heel 2011 meer
Dit... van Sim- en telefoon- naar Google-contact idd..quote:Op donderdag 10 februari 2011 15:43 schreef SpeCulaes het volgende:
Ik heb de laatste tijd nieuwe nummers opgeslagen als telefooncontact ipv als google contact. Dit heeft echter als gevolg dat deze contacten niet online gesynchroniseerd worden en ik ze dus kwijt ben mocht ik m'n telefoon resetten.
Is er eeen makkelijke manier om de telefooncontact te wijzigen in een google contact of kan dat alleen maar dmv verwijderen en opnieuw aan te maken?
Xperia X10
Nee, heb m ook al een tijdjequote:Op woensdag 9 februari 2011 18:07 schreef Loveless85 het volgende:
Leuk idee, beetje jammer van de tegenvallende hardware alleen... 528mhz en 256mb is niet echt heel 2011 meer
De instellingen wijzigen niet als er een update op wordt gezet. Ik vermoed dat je de update één dezer dagen vanzelf krijgt, dat gebeurde bij mij ook na 2 dagen bezitquote:Op vrijdag 11 februari 2011 16:39 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb sinds vandaag een nieuwe telefoon. Een Samsung Galaxy 5 i5500. Daar staat nu Android 2.1 op. Is het handig om nu gelijk 2.2 er op te zetten (en kan dat?). Ik heb nu nog geen instellingen ed veranderd.
Moet samsung die update wel hebben uitgegeven. Een android update is niet zo vanzelfsprekend, alleen in de grote release zelf. (hij heeft eclair, maar wie zegt dat hij dan een update naar froyo of zelfs gingerbread krijgt?)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 17:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
De instellingen wijzigen niet als er een update op wordt gezet. Ik vermoed dat je de update één dezer dagen vanzelf krijgt, dat gebeurde bij mij ook na 2 dagen bezit.
Vanochtend weer een update gehad.
Wanneer komt 2.3?.
Ah, dat moet via de telefoonproducent gaan? Wist ik nietquote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet samsung die update wel hebben uitgegeven. Een android update is niet zo vanzelfsprekend, alleen in de grote release zelf. (hij heeft eclair, maar wie zegt dat hij dan een update naar froyo of zelfs gingerbread krijgt?)
Mijn vriendin bijvoorbeeld zit nog steeds met een LG met 1.5
Hoe kom ik er dan achter of dat bij mijn telefoon zo is? Ik kwam wel dit tegen: http://techbits.co.in/forum/index.php?tid=4400quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:14 schreef Markster het volgende:
[..]
Moet samsung die update wel hebben uitgegeven. Een android update is niet zo vanzelfsprekend, alleen in de grote release zelf. (hij heeft eclair, maar wie zegt dat hij dan een update naar froyo of zelfs gingerbread krijgt?)
Mijn vriendin bijvoorbeeld zit nog steeds met een LG met 1.5
Nee per postduif, nou goed?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 18:31 schreef Miendientje het volgende:
[..]
Hoe kom ik er dan achter of dat bij mijn telefoon zo is? Ik kwam wel dit tegen: http://techbits.co.in/forum/index.php?tid=4400
Kan ik dat updaten dan gewoon zelf doen?
Ik heb trouwens nog even geen internet op mijn mobiel. Mijn nieuwe abbo gaat pas op 2 maart in en met mijn huidige kost internetten iets van ¤3,- per mb. (en thuis heb ik ook nog geen draadloos netwerk) Ik neem dat die automatische update via internet gaat?
Standaard als in bij het toevoegen van een nieuw event dat ie in die agenda komt?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:10 schreef Oksel het volgende:
Weet iemand hoe ik op de Android tel. van m'n vriendin (Samsung i5800) de standaard agenda instel? Er zit een 'Mijn agenda' in, als standaard optie. Die gebruiken we niet, 4 andere agenda's wel. Die 'Mijn agenda', die er standaard inzit, moet er helemaal uit, en hij moet standaard een andere agenda pakken.
Omdat dat zo werkt helaas. Ik baal er ook van. (Hero)quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef mvc het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de verjaardagen die ik bij de contacten heb ingesteld, niet verschijnen in de agenda ? (Android 2.1) Galaxy Apollo.
Galaxy heeft een eigen agenda als standaard. Zelfde geld voor de htc < 2.2 dit kun je wel aanpassen als ik mij niet vergis.quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Omdat dat zo werkt helaas. Ik baal er ook van. (Hero)
Waat ? Met mijn oude Blackberry ging dit probleemloos, achteraf heb ik toch enigsinds spijt van de aanschaf van een Andoid phone. Er zijn (voor mij) nog diverse minpuntenquote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:45 schreef Pandora73 het volgende:
[..]
Omdat dat zo werkt helaas. Ik baal er ook van. (Hero)
Omdat je "Verjaardagen van contactpersonen" nog niet aan je Google Calendar hebt toegevoegd?quote:Op vrijdag 11 februari 2011 21:16 schreef mvc het volgende:
Kan iemand me uitleggen waarom de verjaardagen die ik bij de contacten heb ingesteld, niet verschijnen in de agenda ? (Android 2.1) Galaxy Apollo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |