abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92120437
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 09:35 schreef Mark het volgende:
Nog over Suarez:

[..]

En ze hebben gelijk gekregen.
Klopt, 25 miljoen maar liefst, veel meer
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_92120579
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:36 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Klopt, 25 miljoen maar liefst, veel meer
.
★★★
pi_92120622
Ze hebben toch 'slechts' 22 miljoen gekregen wat kan oplopen tot 26,5?
Citius, Altius, Fortius.
pi_92120670
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:41 schreef Agüero het volgende:
Ze hebben toch 'slechts' 22 miljoen gekregen wat kan oplopen tot 26,5?
Klopt
  maandag 31 januari 2011 @ 13:43:12 #55
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92120683
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:00 schreef kcidymkcus het volgende:
Torres misschien naar Chelsea voor 58 Miljoen + N. Anelka.
Mjah, belachelijk veel geld, en heel misschien dat ik Anelka zelfs wel beter vind, vooral in de huidige vorm van Torres.

Als Liverpool slim is proberen ze ook nog even Kalou los te weken in die deal, want dat vind ik nog steeds een van de beste spelers bij Chelsea. Speelt iedere keer gewoon uitstekend, terwijl hij zelden op zijn eigen positie staat, heeft vrijwel nooit (dom) balverlies, en wanneer hij speelt draait het team ook steeds prima...
  maandag 31 januari 2011 @ 13:44:24 #56
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92120735
22 miljoen vind ik te weinig voor Suarez. Eigenlijk vind ik zelfs die 26,5 miljoen nog wel te weinig...
pi_92120971
25 miljoen is een prima bedrag voor Suarez, 1,5 is lekker meegenomen. :)
★★★
  maandag 31 januari 2011 @ 13:54:41 #58
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92121113
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:51 schreef ajacied4lf het volgende:
25 miljoen is een prima bedrag voor Suarez, 1,5 is lekker meegenomen. :)
Over 1 of 2 jaar, wanneer bijvoorbeeld Madrid aan komt kloppen bij Liverpool met een gigantische zak geld voor Suarez, dan zeg jij ook dat 25 miljoen veels te weinig was voor Suarez ;)
pi_92121116
Het is een prima prijs voor de kleine man.
pi_92121166
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 13:54 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Over 1 of 2 jaar, wanneer bijvoorbeeld Madrid aan komt kloppen bij Liverpool met een gigantische zak geld voor Suarez, dan zeg jij ook dat 25 miljoen veels te weinig was voor Suarez ;)
Nee. Ajax zal nooit meer dan 30 miljoen vangen voor een speler, dat is niet realistisch. En Ajax zal ook wel een percentage krijgen bij het doorverkoop, dus komt goed. _O_ Suarez _O_
★★★
pi_92121816
Heerenveen wil nu trouwens méér dan 6 miljoen hebben voor Dost. :D
Citius, Altius, Fortius.
pi_92121840
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Agüero het volgende:
Heerenveen wil nu trouwens méér dan 6 miljoen hebben voor Dost. :D
Bron? :P
pi_92121857
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:15 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Bron? :P
http://twitter.com/#!/BasvVeenendaal

Liveverslag.
Citius, Altius, Fortius.
pi_92121963
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:16 schreef Agüero het volgende:

[..]

http://twitter.com/#!/BasvVeenendaal

Liveverslag.
Verkeerde link? Ik zie niks mbt transferbedrag of enige vorm van verslag.
Laatste tweet: about 10 hours ago via Twitter for iPhone in reply to RalphWierda
pi_92122009
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:19 schreef Ebbao het volgende:

[..]

Verkeerde link? Ik zie niks mbt transferbedrag of enige vorm van verslag.
quote:
Voor 7 miljoen en nog wat voorwaarden zou hij dan wel weg mogen...#heerenveen. #vreemd #dost
quote:
#Heerenveen wil nu vanwege late tijdstip meer dan 6 miljoen hebben voor #Dost! Wordt moeilijk verhaal zo...
Citius, Altius, Fortius.
pi_92122071
Torres gaat 100% weg. De Liverpool site is al aangepast - de flash dingetjes met hem erin zijn bijv. al weggehaald. Gerucht gaat dat Liverpool voor 30 miljoen pond Andy Carroll van New Castle wil halen. Ze durven zoveel geld te betalen omdat aan het eind van het seizoen al het resterende transfergeld naar de Royal Bank of Scotland gaat vanwege een of andere constructie om hun schulden af te betalen ofzo? Geen idee hoe dat zit.
pi_92122130
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:22 schreef Hamilcar het volgende:
Torres gaat 100% weg. De Liverpool site is al aangepast - de flash dingetjes met hem erin zijn bijv. al weggehaald. Gerucht gaat dat Liverpool voor 30 miljoen pond Andy Carroll van New Castle wil halen. Ze durven zoveel geld te betalen omdat aan het eind van het seizoen al het resterende transfergeld naar de Royal Bank of Scotland gaat vanwege een of andere constructie om hun schulden af te betalen ofzo? Geen idee hoe dat zit.
Die prijzen van Engelse spelers zijn altijd vreselijk overdreven, die transfer van Bent ook eerder deze maand.
Citius, Altius, Fortius.
pi_92122348
Bent is iig trefzeker als je naar z'n statistieken kijkt, maar je hebt wel gelijk ja. Als Torres weggaat dan hebben ze nog een spits nodig van formaat en die kost op de laatste dag gewoon nogal wat. Andy Carroll heeft een hoop potentie en is simpelweg een beest. Zo'n jongen kan op Anfield zomaar slagen en een hele grote worden .. of keihard falen.

De Zeeuw is trouwens naar Fenerbache voor 8 miljoen.
pi_92122410
quote:
2s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:20 schreef Agüero het volgende:

[..]

[..]

[..]

Dat zijn berichten van een halve dag geleden.
pi_92122423
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:30 schreef Hamilcar het volgende:
Bent is iig trefzeker als je naar z'n statistieken kijkt, maar je hebt wel gelijk ja. Als Torres weggaat dan hebben ze nog een spits nodig van formaat en die kost op de laatste dag gewoon nogal wat. Andy Carroll heeft een hoop potentie en is simpelweg een beest. Zo'n jongen kan op Anfield zomaar slagen en een hele grote worden .. of keihard falen.

De Zeeuw is trouwens naar Fenerbache voor 8 miljoen.
De recente historie van Liverpool met grote aankopen is niet echt goed te noemen.
Citius, Altius, Fortius.
  maandag 31 januari 2011 @ 14:33:46 #71
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_92122451
Belachelijke prijzen voor Engelse spelers idd, waardoor ik dus ook van mening ben dat Ajax nog veel meer had moeten eisen voor Suarez. Met alle respect, maar wie de fuck is Andy Carroll nou helemaal, als je het vergelijkt met Suarez?

Daarnaast, hoeveel zou Arsenal voor een Van Persie vragen? Hoeveel zou Man Utd voor Rooney vragen? Ik vind Suarez beter.
pi_92122584
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:33 schreef Yi-Long het volgende:
Belachelijke prijzen voor Engelse spelers idd, waardoor ik dus ook van mening ben dat Ajax nog veel meer had moeten eisen voor Suarez. Met alle respect, maar wie de fuck is Andy Carroll nou helemaal, als je het vergelijkt met Suarez?

Daarnaast, hoeveel zou Arsenal voor een Van Persie vragen? Hoeveel zou Man Utd voor Rooney vragen? Ik vind Suarez beter.
Met dat eerste deel ben ik het eens.

Tweede deel niet, Suarez kan beter worden.
pi_92122754
quote:

Suarez beter dan Rooney of van Persie? :?
Ten eerste zijn het 3 totaal verschillende spelers en ten tweede zal Suarez het eens eerst voor langere tijd bij Liverpool moeten laten zien.
pi_92122790
quote:

Hoe kun je dit zeggen als je hem nog nooit in een grote competitie hebt zien spelen? :')
★★★
pi_92122843
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 14:44 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Hoe kun je dit zeggen als je hem nog nooit in een grote competitie hebt zien spelen? :')
Hij heeft misschien niet in een grote landelijke competitie gespeeld maar wel in de Champions League en op het WK, geen lullige toernooitjes hoor.
Citius, Altius, Fortius.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')