Doodsverwensing. Banquote:
quote:
O, ik spreek hem wel weer na het gamen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:12 schreef DaMart het volgende:
[..]
O, ik spreek hem wel weer na het gamen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KSC JUBILEUM topic
"Sleep: A completely inadequate substitute for caffeine"
#TeamHumbug
Heeft patent op Mosterd-Maaltijd situaties
Nee, goh, je meent het...quote:
Ik ben wel geintreseerdquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:57 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee ik wil de geintresseerden wel een pm sturen. Wil het niet hier neerzetten.
ik denk ik leg het ff uit. Niveau in Limbabwe is niet zo hoog.quote:
ik pm je evenquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:18 schreef Trevland het volgende:
Ben ik weer![]()
[..]
Ik ben wel geintreseerd
Nee klopt, we hebben het maaswater maar doorgestuurd naar rottedam.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:22 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik denk ik leg het ff uit. Niveau in Limbabwe is niet zo hoog.
welke rotte dam?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:27 schreef MPG het volgende:
[..]
Nee klopt, we hebben het maaswater maar doorgestuurd naar rottedam.
maar waar ze dan de 85k vandaan halen ?!?!quote:Het betreft hier het voormalige postkantoor wat door TNT in 2009 is verkocht aan de huidige eigenaar De Postduif Vastgoed.
Echter is de verkoop samen met de Prins Bernhardlaan nummer 3 geweest... Het betreft een perceel ten grootte van 22a en 62ca...aankoopbedrag EUR 2.200.000,--.
Een best bedrag wat er toen in totaal voor betaal is maar ik zie ook niet waar ze de 85 k vandaan plukken, kan je niet ergens op vragen wat de grond per 1m2 kost?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
Meer informatie over het koffiehuisje :
[..]
maar waar ze dan de 85k vandaan halen ?!?!
hehehe 85/26 = 3200 /m2quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Een best bedrag wat er toen in totaal voor betaal is maar ik zie ook niet waar ze de 85 k vandaan plukken, kan je niet ergens op vragen wat de grond per 1m2 kost?
I know I knowquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:39 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik bedoel de waarde van de grond daar, dus als je een stukje kale grond van 1m2 wil kopen.
want?quote:
WTFquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:34 schreef Barretje80 het volgende:
Meer informatie over het koffiehuisje :
[..]
maar waar ze dan de 85k vandaan halen ?!?!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |