Het zit nog diepquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul
ik heb nu een vierkant schermquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen video kaartmaar heb zo'n plat systeem dus moet goed zoeken of een video kaart wel past enzo. Moet geloof ik iets van een PCI-E 16 hebben
maar zag dat er ook een 2.0 variant is en weet dus niet of die past.
Mwah, ik ben ook wel een beetje zo hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
rip geeft vaak een suggestie of mening...
E_M (van jou merk ik dat niet zo erg) zegt gewoon: Dit is het en niet anders.
Daarvan zou eigenlijk niet de vrouw afgeschoteen moeten worden maar de ruggengraatloze manquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
no way dat zij thuis blijft.
Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Hij mag niet eens mee op het mannenuitje.
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
ik heb nu een vierkant schermbreedbeeld snap ik nooit zo
is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt
Ik weet niet of ik hem kan draaien. Maar hij zat bij de pc en hij was groter (en lichter) dan de CRT die ik eerst had.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt
Hoe is niet moeilijk, die dingen zijn vaak echt plug en play, ik durfde het ook nooit, maar ik ga binnenkort ook mn HD vervangen en compleet opnieuw installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe
Dan heb ik liever twee aparte schermen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Kan Q toch wel voor je doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe
Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Ik ben bezigquote:
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Ik vind het echt bloedirritant. zat toevallig, nog onwetend, naast hem op dr eerste avond. Constant tegen iedereen vertellen dat het dr eerste avond is, en dat ze nog moet wennen, en dus de hele tijd vertellen dat het zijn vriendin is etc...quote:
Ik heb er zelfs 3 hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
1 hele grote vind ik wat lomp en op de een of ander manier krijg ik het nooit zo dat die beide programma's dan netjes uitlijnt enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.
Zie hierbovenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Pa heeft twee monitoren, een gewone en een grote, hij gebruikt alleen de grote, want dat is handigerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beamer hier, bek houwe julliequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaar
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zelfs 3 hier. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
LOL, 3 vind ik wel lompquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 3 hier. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
Ja joh. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem niet
Game of 6~12 pokertafels op breedbeeld, serie, g-talk, chrome op andere, werkt primaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Zou kunnen, als ik tegen jou aan het tieren ben. Maar dat heb ik reeds lang geleden opgegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar een heel groot schermm is ook prima idd, ik heb nog 24 inch thuis, wil wel een 27 of 30 inch.
Ik ben nog nooit over de 100kg geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo..
Liever doen dan kijken lijkt mequote:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple displayquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerdsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
Bij de ns zat je als omroepster standaard met 4 schermen. Die waren wel nodig, want op elk scherm stonden verschillende dingen die je tegelijkertijd in de gaten moest houden. I
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evaluerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Als mijn vriend ergens heen wil en ik heb geen zin, dan gaat hij maar lekker alleen. Heb ik mooi een avond thuis alleen. Zelfde dat ik ook mijn vriend niet overal mee naartoe sleep, omdat ik hem dat niet aan wil doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
In HD?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evalueren
laf hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerds
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompenquote:
Meer betalen voor minder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple display.
bahquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Ach zo lang ik mijn hoofd niet hoef te zien vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |