Zit hier nu op het werk met 1 desktop en 2 laptops. En met een beetje pech mag ik op het eind van de week terug vliegen met 5 laptopsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc schermelke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk
Is dat niet meer omdat de vrouwen die mannen die bij jullie zijn gewoonweg niet leuk vinden aan het einde van de avond omdat ze altijd menen dat ze moeten zuipen om het leuk te hebben en dan eigenlijk helemaal niet gezelligER zijn maar gewoon strontvervelend lam? Waarbij de mannen het vriendengriepje zijn eigenlijk, en de vrouwen er sowieso al wat bijhangen, dronken of niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feitquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Eh nee, 's ochtends ben je veel beter in staat om te overleggen en om met ideeen te komen. Wat HW zegt, 's avonds ben je gaar.
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?quote:'s Ochtends is iedereen nog fris. Is niet iets wat ik hier verzin, dit is allang onderzocht. Net zoals dat je een presentatie nooit langer dan 20 minuten moet laten duren. Met daarna een pauze.
Neen. Want anderen vrouwen doen wel gewoon gezellig mee. En van de mensen die gezellig mee doen zijn er ook mannen en vrouwen die niet/nauwelijks drinken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Is dat niet meer omdat de vrouwen die mannen die bij jullie zijn gewoonweg niet leuk vinden aan het einde van de avond omdat ze altijd menen dat ze moeten zuipen om het leuk te hebben en dan eigenlijk helemaal niet gezelligER zijn maar gewoon strontvervelend lam? Waarbij de mannen het vriendengriepje zijn eigenlijk, en de vrouwen er sowieso al wat bijhangen, dronken of niet?
Van jou snap ik het helemaal niet, dat zou een van mn eerste investeringen zijn geweest.quote:
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dankzij marktplaats is het nog wel redelijk te betalen. Ik zou voor 70 euro klaar zijn voor kaart + scherm (en dan heb ik dezelfde als ik al heb)quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
mijn pc begint bij games dienst te weigeren![]()
tijd voor een nieuwe dus, maarja, geld.....
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feit
[..]
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?
Ik heb er ook wel een laptop naast staan, maar dat werkt minder makkelijk dan twee schermen van 1 systeemquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Zit hier nu op het werk met 1 desktop en 2 laptops. En met een beetje pech mag ik op het eind van de week terug vliegen met 5 laptops
Ik geef geen onderzoeken meer op FOK. Ik ben een lading tijd kwijt met het onderzoek erbij te halen, en vervolgens wordt het toch weer weggewuifd met reden X of Y. Zinloos en zonde van mijn tijd. Geloof me op mijn woord of niet, meetings kunnen het beste 's ochtends gehouden worden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feit
[..]
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?
Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Zo herkenbaar dit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
Ik ben ook voor het los van elkaar gaan als een van de twee geen zin heeft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb altijd vriendjes die niet van stappen houden en ik hou daar wel van. Dus ga ik lekker met vrienden de hort op en doe ik andere leuke dingen met hem. Dat is voor beiden leuker.
Ben het helemaal met je eens, mijn creatieve ideeën komen meestal pas juist 's avonds. Overleg plan ik dan ook vaak juist 's avonds om die reden.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het was een grapje richting jou schatquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoorEn ik vind niet dat iedereen hetzelfde moet vinden als ik, ik geloof gewoon in mijn eigen mening. Jij vat het alleen anders op
*schop*quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Wie geeft mij een gigantische schop onder m'n kont
Ik moet echt eens wat doorwerken.
[..]
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.
Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten. Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijktquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:
[..]
Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoorEn ik vind niet dat iedereen hetzelfde moet vinden als ik, ik geloof gewoon in mijn eigen mening. Jij vat het alleen anders op
Bij mij dus ook. Ik ben een Diesel, ik start langzaam op. Had vanochtend meteen een meeting toen ik binnenkwam, laptop nog amper op kunnen starten, nog geen mok thee gehad. Nou, dan ben ike cht niet op mijn best hoor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ben het helemaal met je eens, mijn creatieve ideeën komen meestal pas juist 's avonds. Overleg plan ik dan ook vaak juist 's avonds om die reden.
Het genoegen waarmee je dat doet verwarmt mequote:
Mijn liefde uit zich in alle vormenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het genoegen waarmee je dat doet verwarmt me
Dat vind ik fijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn liefde uit zich in alle vormen
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lulquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit.
1 vriend van me ging standaard als laatste weg op feestjes.
Nu begint zijn vriendin om half 12 al te zeuren dat ze moe is.
quote:[..]
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.
Het is nog ochtend...... Doe je het vanavond toch gewoonquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:
Wie geeft mij een gigantische schop onder m'n kont
Ik moet echt eens wat doorwerken.
Laat ik het anders zeggen. Mensen zijn na een uur werken frisser dan na 7 uur werken. Aangezien we hier meestal 's ochtends beginnen en 's avonds eindigen, is het logisch dat mesnen 's ochtends frisser zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Bij mij dus ook. Ik ben een Diesel, ik start langzaam op. Had vanochtend meteen een meeting toen ik binnenkwam, laptop nog amper op kunnen starten, nog geen mok thee gehad. Nou, dan ben ike cht niet op mijn best hoor.
Maar dat is dan ook weer puur persoonlijk voor mij. Sommigen zijn ;s ochtends frisser.
Tis alleen in mijn ogen complete bullshit om te zeggen dat het een feit is dat mensen 's ochtends frisser zijn en dan meetings na 17:00 geen enkel nut meer hebben.
Ik zal het mijn collega;s in Amerika ff zeggen dat ik na 17:00 geen conference call meer doe want dat heeft geen nut want "dan wil ik echt naar huis... de bus halen en zo, en mijn hoofd staat dan toch al op standje uit"
Waarbij het jouw waarheid is en niet per definitie DE waarheidquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten.
Ik zie geen verschilquote:Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt
no way dat zij thuis blijft.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul
Doei relatiequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
no way dat zij thuis blijft.
Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Hij mag niet eens mee op het mannenuitje.
M'n eerste investering was deze pc. Ik denk niet vooruitquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Van jou snap ik het helemaal niet, dat zou een van mn eerste investeringen zijn geweest.
[..]
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dankzij marktplaats is het nog wel redelijk te betalen. Ik zou voor 70 euro klaar zijn voor kaart + scherm (en dan heb ik dezelfde als ik al heb)
quote:
gelukkig heb je t zelf doorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n eerste investering was deze pc. Ik denk niet vooruit
Ik heb het nog steeds over het oorspronkelijke probleem, dus of mijn oplossing ervoor nou goed of fout is, het is iig een oplossing voor dat probleem. Rip vervangt het oorspronkelijke probleem door iets soortgelijks wat ze zelf heeft meegemaakt en geeft daar een oplossing voor en gaat daarover door. Los van of haar oplossing goed of fout is, is het sowieso vrijwel altijd fout voor het oorspronkelijke probleem. Daar zit het verschilquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Waarbij het jouw waarheid is en niet per definitie DE waarheid
[..]
Ik zie geen verschilBuiten het pseudo-wetenschappelijk onderbouwen van jowu "waarheden" en bij Rip het vaak is "Ik vind..." en dus nog iets persoonlijks
ik zou dan van te voren al zeggen... leuk als je meegaat.. maar ik ben van plan om het erg laat te maken... hou daar rekening mee...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Zo herkenbaar dit.
1 vriend van me ging standaard als laatste weg op feestjes.
Nu begint zijn vriendin om half 12 al te zeuren dat ze moe is.
Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig heb je t zelf door![]()
Ik weet niet wat voor een PC je nu hebt, maar meestal zijn video kaarten niet zo duur en aangezien je scherm ook vast niet de nieuwste meer is, kan je eenzelfde 2e hands voor niet teveel geld ook op de kop tikken.
Je huidige videokaart heeft niet 2 uitgangen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
gelukkig heb je t zelf door![]()
Ik weet niet wat voor een PC je nu hebt, maar meestal zijn video kaarten niet zo duur en aangezien je scherm ook vast niet de nieuwste meer is, kan je eenzelfde 2e hands voor niet teveel geld ook op de kop tikken.
Nee, ik moet wel echt beginnen, anders kom ik niet op tijd klaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Het is nog ochtend...... Doe je het vanavond toch gewoon
Dat vind ik ook fijnquote:
Dat is nou juist het grote probleem. Die gozers zitten dan al zo onder de plak dat dat niet eens in ze opkomt.quote:
Dat zei mijn vrachtwagenchauffeur ex ook altijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou dan van te voren al zeggen... leuk als je meegaat.. maar ik ben van plan om het erg laat te maken... hou daar rekening mee...
ik ben dan ook single
rip geeft vaak een suggestie of mening...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten. Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt
geen video kaartquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Je huidige videokaart heeft niet 2 uitgangen?
Vaak zijn ze niet eens gelukkig, maar ja, al zolang samen, dat ben je dan zo gewend he. Broer en zusquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Tja, als ze op deze manier gelukkig zijn...
Zo'n relatie wil ik ookquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik was gisteren nog even in de kroeg voor het concert. Er werkt sinds 2 weken een nieuwe chick, niets wereldschokkends verder, gewoon wel een leuke meid, opzich.
Maar dr vriendje was er ook, en die is er, na navraag ALTIJD als ze aan het werk is, achter de bar. Dus ze wordt altijd in de gaten gehouden door hem op dr werk.
Het zit nog diepquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul
ik heb nu een vierkant schermquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
geen video kaartmaar heb zo'n plat systeem dus moet goed zoeken of een video kaart wel past enzo. Moet geloof ik iets van een PCI-E 16 hebben
maar zag dat er ook een 2.0 variant is en weet dus niet of die past.
Mwah, ik ben ook wel een beetje zo hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef rival het volgende:
[..]
rip geeft vaak een suggestie of mening...
E_M (van jou merk ik dat niet zo erg) zegt gewoon: Dit is het en niet anders.
Daarvan zou eigenlijk niet de vrouw afgeschoteen moeten worden maar de ruggengraatloze manquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:
[..]
no way dat zij thuis blijft.
Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Hij mag niet eens mee op het mannenuitje.
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
ik heb nu een vierkant schermbreedbeeld snap ik nooit zo
is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt
Ik weet niet of ik hem kan draaien. Maar hij zat bij de pc en hij was groter (en lichter) dan de CRT die ik eerst had.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt
Hoe is niet moeilijk, die dingen zijn vaak echt plug en play, ik durfde het ook nooit, maar ik ga binnenkort ook mn HD vervangen en compleet opnieuw installerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe
Dan heb ik liever twee aparte schermen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Kan Q toch wel voor je doenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe
Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaarquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Ik ben bezigquote:
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Ik vind het echt bloedirritant. zat toevallig, nog onwetend, naast hem op dr eerste avond. Constant tegen iedereen vertellen dat het dr eerste avond is, en dat ze nog moet wennen, en dus de hele tijd vertellen dat het zijn vriendin is etc...quote:
Ik heb er zelfs 3 hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
1 hele grote vind ik wat lomp en op de een of ander manier krijg ik het nooit zo dat die beide programma's dan netjes uitlijnt enzoquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.
Zie hierbovenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Pa heeft twee monitoren, een gewone en een grote, hij gebruikt alleen de grote, want dat is handigerquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Beamer hier, bek houwe julliequote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaar
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zelfs 3 hier. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
LOL, 3 vind ik wel lompquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb er zelfs 3 hier. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
Ja joh. Je hebt gelijk.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem niet
Game of 6~12 pokertafels op breedbeeld, serie, g-talk, chrome op andere, werkt primaquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Ik kan niet meer zonderquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Zou kunnen, als ik tegen jou aan het tieren ben. Maar dat heb ik reeds lang geleden opgegevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:
Maar een heel groot schermm is ook prima idd, ik heb nog 24 inch thuis, wil wel een 27 of 30 inch.
Ik ben nog nooit over de 100kg geweestquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo..
Liever doen dan kijken lijkt mequote:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple displayquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerdsquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
Bij de ns zat je als omroepster standaard met 4 schermen. Die waren wel nodig, want op elk scherm stonden verschillende dingen die je tegelijkertijd in de gaten moest houden. I
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evaluerenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Als mijn vriend ergens heen wil en ik heb geen zin, dan gaat hij maar lekker alleen. Heb ik mooi een avond thuis alleen. Zelfde dat ik ook mijn vriend niet overal mee naartoe sleep, omdat ik hem dat niet aan wil doen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:
In HD?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evalueren
laf hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerds
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompenquote:
Meer betalen voor minder.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple display.
bahquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Liever doen dan kijken lijkt me
Ach zo lang ik mijn hoofd niet hoef te zien vind ik dat niet ergquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |