abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:22:29 #1
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91886784

Alles over je Single bestaan! Zoals... het daten en stappen! O+ Verliefd zijn! O+ Je ex vervloeken! }:| Scharrels en seks! :9 Die toch wel heel leuke man/vrouw :9 Je kunt hier serieus zijn, maar dat hoeft niet. Ook niet-singles zijn welkom. :)

Het snelste topic van FOK! *)

Regels
• Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen.
• Dit is een SC, naast de R&P SC.
• Dit is geen datingtopic.

De OP is hier te vinden. SVP alleen serieuze edits aanbrengen.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_91886810
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:19 schreef PeuRac het volgende:
gvd, ik ga een video kaart kopen en 2e pc scherm :( elke keer tussen twee schermen switchen is verschrikkelijk :(
Zit hier nu op het werk met 1 desktop en 2 laptops. En met een beetje pech mag ik op het eind van de week terug vliegen met 5 laptops _O-
pi_91886817
wooohoo *O*
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
pi_91886834
Bleh.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91886835
Hell Yeah 8-)
| Ubernerdus Prutserus | Kwalitatief Uitermate Teleurstellend |
| DeviantArt: Soliquenl | Last.fm: SoliqueNL | Geocaching: Solique
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:24:34 #6
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886846
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
Is dat niet meer omdat de vrouwen die mannen die bij jullie zijn gewoonweg niet leuk vinden aan het einde van de avond omdat ze altijd menen dat ze moeten zuipen om het leuk te hebben en dan eigenlijk helemaal niet gezelligER zijn maar gewoon strontvervelend lam? Waarbij de mannen het vriendengriepje zijn eigenlijk, en de vrouwen er sowieso al wat bijhangen, dronken of niet?

;)
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:25:45 #7
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91886892
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Eh nee, 's ochtends ben je veel beter in staat om te overleggen en om met ideeen te komen. Wat HW zegt, 's avonds ben je gaar.
Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feit ;)

:P

quote:
's Ochtends is iedereen nog fris. Is niet iets wat ik hier verzin, dit is allang onderzocht. Net zoals dat je een presentatie nooit langer dan 20 minuten moet laten duren. Met daarna een pauze.
Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?
L'Amour menaçant:
pi_91886908
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Is dat niet meer omdat de vrouwen die mannen die bij jullie zijn gewoonweg niet leuk vinden aan het einde van de avond omdat ze altijd menen dat ze moeten zuipen om het leuk te hebben en dan eigenlijk helemaal niet gezelligER zijn maar gewoon strontvervelend lam? Waarbij de mannen het vriendengriepje zijn eigenlijk, en de vrouwen er sowieso al wat bijhangen, dronken of niet?

;)
Neen. Want anderen vrouwen doen wel gewoon gezellig mee. En van de mensen die gezellig mee doen zijn er ook mannen en vrouwen die niet/nauwelijks drinken.
pi_91886915
Ik heb altijd vriendjes die niet van stappen houden en ik hou daar wel van. Dus ga ik lekker met vrienden de hort op en doe ik andere leuke dingen met hem. Dat is voor beiden leuker.
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_91886931
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:21 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Welkom in mijn wereld *)
Van jou snap ik het helemaal niet, dat zou een van mn eerste investeringen zijn geweest.
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:20 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

mijn pc begint bij games dienst te weigeren -O-
tijd voor een nieuwe dus, maarja, geld.....
Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dankzij marktplaats is het nog wel redelijk te betalen. Ik zou voor 70 euro klaar zijn voor kaart + scherm (en dan heb ik dezelfde als ik al heb)
"Do me a favor, try not to think, you're going to hurt yourself"
"You go to heaven for the climate and hell for the company"
pi_91886945
Ik ben overigens 's ochtends tien keer gaarder dan 's avonds. Ik kom pas tot leven na 2 uur 's middags :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:27:20 #12
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91886959
Wie geeft mij een gigantische schop onder m'n kont O+

Ik moet echt eens wat doorwerken.

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:25 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jij misschien. Jezus, je lijkt Ripley wel met je persoonlijke beleving die dna meteen op iedereen van toepassing moet zijn als een feit ;)

[..]

Met dat laatste ben ik het eens. Dat heeft met de attention-span te maken van de mens. Dat eerste niet. Geef het onderzoek eens dan?
En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
pi_91886971
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:23 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Zit hier nu op het werk met 1 desktop en 2 laptops. En met een beetje pech mag ik op het eind van de week terug vliegen met 5 laptops _O-
Ik heb er ook wel een laptop naast staan, maar dat werkt minder makkelijk dan twee schermen van 1 systeem :{
pi_91886984
quote:

[..]

[..]

Ik geef geen onderzoeken meer op FOK. Ik ben een lading tijd kwijt met het onderzoek erbij te halen, en vervolgens wordt het toch weer weggewuifd met reden X of Y. Zinloos en zonde van mijn tijd. Geloof me op mijn woord of niet, meetings kunnen het beste 's ochtends gehouden worden.
pi_91886990
quote:

[..]

[..]

Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoor :D En ik vind niet dat iedereen hetzelfde moet vinden als ik, ik geloof gewoon in mijn eigen mening. Jij vat het alleen anders op :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:28:05 #16
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91886996
quote:

[..]

Nee, zo is de waard zelf niet. Ik ken gewoon een aantal mensen (voornamelijk vrouwen) die zo reageren. Gaan voornamelijk mee omdat vriendlief ergens heen wil. Vinden het eigenlijk helemaal niet leuk. Gaan rijden zodat vriendlief kan drinken. En gaan dan steunen en puffen als het te laat wordt. Het type waar je liever van hebt dat alleen de vriend komt, zodat hij zichzelf kan zijn. (dit is weer algemeen, niet Nouk)
Zo herkenbaar dit.
1 vriend van me ging standaard als laatste weg op feestjes.
Nu begint zijn vriendin om half 12 al te zeuren dat ze moe is.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:28:34 #17
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91887013
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef Ripley het volgende:
Ik heb altijd vriendjes die niet van stappen houden en ik hou daar wel van. Dus ga ik lekker met vrienden de hort op en doe ik andere leuke dingen met hem. Dat is voor beiden leuker.
Ik ben ook voor het los van elkaar gaan als een van de twee geen zin heeft.
Meegaan omdat je vind dat je moet... dan heb je zelf een kutavond... en dan verziek je ook de avond van de rest met je chagrijnige kop.
L'Amour menaçant:
pi_91887021
quote:

[..]

[..]

Ben het helemaal met je eens, mijn creatieve ideeën komen meestal pas juist 's avonds. Overleg plan ik dan ook vaak juist 's avonds om die reden.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:29:02 #19
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91887032
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Jij let niet op, stbaby en EM zijn wat dat betreft erger dan ik hoor :D En ik vind niet dat iedereen hetzelfde moet vinden als ik, ik geloof gewoon in mijn eigen mening. Jij vat het alleen anders op :)
Het was een grapje richting jou schat :* :PFf zo'n oude koe die ik voor je neus hengelde maar die al lang en breed dood en vergeten in die slot lag.

Wellicht iets meer ;) er bij moeten zetten of een andere PI :D
L'Amour menaçant:
pi_91887057
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:

[..]

En ik ben het wel met je eens, Angel. Ik kan 's avonds ook gewoon goed leren en lekker bezig zijn en 's ochtends niet altijd perse.
*schop* *O*
pi_91887062
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Ripley het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten. Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt :Y)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:31:21 #22
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91887107
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ben het helemaal met je eens, mijn creatieve ideeën komen meestal pas juist 's avonds. Overleg plan ik dan ook vaak juist 's avonds om die reden.
Bij mij dus ook. Ik ben een Diesel, ik start langzaam op. Had vanochtend meteen een meeting toen ik binnenkwam, laptop nog amper op kunnen starten, nog geen mok thee gehad. Nou, dan ben ike cht niet op mijn best hoor.

Maar dat is dan ook weer puur persoonlijk voor mij. Sommigen zijn ;s ochtends frisser.
Tis alleen in mijn ogen complete bullshit om te zeggen dat het een feit is dat mensen 's ochtends frisser zijn en dan meetings na 17:00 geen enkel nut meer hebben.

Ik zal het mijn collega;s in Amerika ff zeggen dat ik na 17:00 geen conference call meer doe want dat heeft geen nut want "dan wil ik echt naar huis... de bus halen en zo, en mijn hoofd staat dan toch al op standje uit" :')
L'Amour menaçant:
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:31:41 #23
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91887124
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef PeuRac het volgende:

[..]

*schop* *O*
Het genoegen waarmee je dat doet verwarmt me O+
pi_91887136
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef Samzz het volgende:

[..]

Het genoegen waarmee je dat doet verwarmt me O+
Mijn liefde uit zich in alle vormen :*
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:32:34 #25
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91887155
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Mijn liefde uit zich in alle vormen :*
Dat vind ik fijn O+
pi_91887158
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit.
Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul :`)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:33:24 #27
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91887189
quote:
[..]

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:27 schreef Samzz het volgende:

Het is nog ochtend...... Doe je het vanavond toch gewoon :P
L'Amour menaçant:
pi_91887194
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:31 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij mij dus ook. Ik ben een Diesel, ik start langzaam op. Had vanochtend meteen een meeting toen ik binnenkwam, laptop nog amper op kunnen starten, nog geen mok thee gehad. Nou, dan ben ike cht niet op mijn best hoor.

Maar dat is dan ook weer puur persoonlijk voor mij. Sommigen zijn ;s ochtends frisser.
Tis alleen in mijn ogen complete bullshit om te zeggen dat het een feit is dat mensen 's ochtends frisser zijn en dan meetings na 17:00 geen enkel nut meer hebben.

Ik zal het mijn collega;s in Amerika ff zeggen dat ik na 17:00 geen conference call meer doe want dat heeft geen nut want "dan wil ik echt naar huis... de bus halen en zo, en mijn hoofd staat dan toch al op standje uit" :')

Laat ik het anders zeggen. Mensen zijn na een uur werken frisser dan na 7 uur werken. Aangezien we hier meestal 's ochtends beginnen en 's avonds eindigen, is het logisch dat mesnen 's ochtends frisser zijn.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:35:08 #29
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91887250
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten.
Waarbij het jouw waarheid is en niet per definitie DE waarheid :P

quote:
Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt :Y)
Ik zie geen verschil ;) Buiten het pseudo-wetenschappelijk onderbouwen van jowu "waarheden" en bij Rip het vaak is "Ik vind..." en dus nog iets persoonlijks ;)
L'Amour menaçant:
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:35:23 #30
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91887259
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Zo was ik vroeger ook, maar dan idd omdat ik MOEST rijden want hij MOEST drinken op feestjes van ZIJN vrienden/familie waar ik bij voorbaat al geen reet aan vond, maar ik MOEST van hem mee... Laat me dan thuis, lul :`)
no way dat zij thuis blijft.
Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Hij mag niet eens mee op het mannenuitje.
pi_91887269
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ze is echt overal bij, als we moeten zaalvoetballen is zij er als enige vrouw altijd bij.
Doei relatie :W zou ik dan zeggen :{
pi_91887271
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:26 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Van jou snap ik het helemaal niet, dat zou een van mn eerste investeringen zijn geweest.

[..]

Ja dat heb ik ook wel een beetje, maar dankzij marktplaats is het nog wel redelijk te betalen. Ik zou voor 70 euro klaar zijn voor kaart + scherm (en dan heb ik dezelfde als ik al heb)
M'n eerste investering was deze pc. Ik denk niet vooruit :')
Tap tap tap
pi_91887279
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Samzz het volgende:

[..]

Dat vind ik fijn O+
*; ben blij dat ik je kan plezieren
pi_91887302
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:24 schreef PBateman1978 het volgende:
Bleh.
:*
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
pi_91887305
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef CherryLips het volgende:

[..]

M'n eerste investering was deze pc. Ik denk niet vooruit :')
gelukkig heb je t zelf door :D

Ik weet niet wat voor een PC je nu hebt, maar meestal zijn video kaarten niet zo duur en aangezien je scherm ook vast niet de nieuwste meer is, kan je eenzelfde 2e hands voor niet teveel geld ook op de kop tikken.
pi_91887308
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Waarbij het jouw waarheid is en niet per definitie DE waarheid :P

[..]

Ik zie geen verschil ;) Buiten het pseudo-wetenschappelijk onderbouwen van jowu "waarheden" en bij Rip het vaak is "Ik vind..." en dus nog iets persoonlijks ;)
Ik heb het nog steeds over het oorspronkelijke probleem, dus of mijn oplossing ervoor nou goed of fout is, het is iig een oplossing voor dat probleem. Rip vervangt het oorspronkelijke probleem door iets soortgelijks wat ze zelf heeft meegemaakt en geeft daar een oplossing voor en gaat daarover door. Los van of haar oplossing goed of fout is, is het sowieso vrijwel altijd fout voor het oorspronkelijke probleem. Daar zit het verschil :)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:37:15 #37
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91887313
Ik was gisteren nog even in de kroeg voor het concert. Er werkt sinds 2 weken een nieuwe chick, niets wereldschokkends verder, gewoon wel een leuke meid, opzich.

Maar dr vriendje was er ook, en die is er, na navraag ALTIJD als ze aan het werk is, achter de bar. Dus ze wordt altijd in de gaten gehouden door hem op dr werk :').
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_91887326
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:28 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Zo herkenbaar dit.
ik zou dan van te voren al zeggen... leuk als je meegaat.. maar ik ben van plan om het erg laat te maken... hou daar rekening mee...

ik ben dan ook single ;(
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:37:42 #39
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91887327
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ja hij dus niet
pi_91887335
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Ik weet niet wat voor een PC je nu hebt, maar meestal zijn video kaarten niet zo duur en aangezien je scherm ook vast niet de nieuwste meer is, kan je eenzelfde 2e hands voor niet teveel geld ook op de kop tikken.
Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.
Tap tap tap
pi_91887337
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Je huidige videokaart heeft niet 2 uitgangen?
pi_91887345
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Ja hij dus niet
Tja, als ze op deze manier gelukkig zijn... :)
Sarcasme. Herken het.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:38:27 #43
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91887351
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:33 schreef Ang3l het volgende:

[..]

[..]

Het is nog ochtend...... Doe je het vanavond toch gewoon :P
Nee, ik moet wel echt beginnen, anders kom ik niet op tijd klaar ;(

(Ik zei kom klaar ;( )

quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:36 schreef PeuRac het volgende:

[..]

*; ben blij dat ik je kan plezieren
Dat vind ik ook fijn O+
pi_91887364
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef PeuRac het volgende:

[..]

Dat is nou juist het grote probleem. Die gozers zitten dan al zo onder de plak dat dat niet eens in ze opkomt.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:39:06 #45
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91887379
quote:
14s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef rival het volgende:

[..]

ik zou dan van te voren al zeggen... leuk als je meegaat.. maar ik ben van plan om het erg laat te maken... hou daar rekening mee...

ik ben dan ook single ;(
Dat zei mijn vrachtwagenchauffeur ex ook altijd O+ Uiteindelijk was hij altijd degene die mij mee moest slepen naar huis O+
pi_91887385
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:29 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Nee, jij bent gewoon anders. E_M en ik staan bij onze mening, en vinden dat iedereen de waarheid verdient te weten. Jij pakt iets uit je eigen leven dat lijkt (maar het niet is) op het probleem voor handen en geeft dan jouw oplossing als universele oplossing voor elk probleem dat op jouw probleem lijkt :Y)
rip geeft vaak een suggestie of mening...
E_M (van jou merk ik dat niet zo erg) zegt gewoon: Dit is het en niet anders.
pi_91887389
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Je huidige videokaart heeft niet 2 uitgangen?
geen video kaart -O- maar heb zo'n plat systeem dus moet goed zoeken of een video kaart wel past enzo. Moet geloof ik iets van een PCI-E 16 hebben :? maar zag dat er ook een 2.0 variant is en weet dus niet of die past.
pi_91887391
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Tja, als ze op deze manier gelukkig zijn... :)
Vaak zijn ze niet eens gelukkig, maar ja, al zolang samen, dat ben je dan zo gewend he. Broer en zus O+
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:39:34 #49
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91887395
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
Ik was gisteren nog even in de kroeg voor het concert. Er werkt sinds 2 weken een nieuwe chick, niets wereldschokkends verder, gewoon wel een leuke meid, opzich.

Maar dr vriendje was er ook, en die is er, na navraag ALTIJD als ze aan het werk is, achter de bar. Dus ze wordt altijd in de gaten gehouden door hem op dr werk :').
Zo'n relatie wil ik ook O+

:r
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:40:11 #50
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887415
Ga es aan je werk, Samzz.
pi_91887422
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:32 schreef Spirit82 het volgende:

[..]

Het zit nog diep ;(
pi_91887425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:38 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Ik heb nu een breedbeeld, ik heb liever twee 'vierkante' schermen dan. Maar misschien had m'n zwager nog wat liggen nu hij is overgestapt op Apple.
ik heb nu een vierkant scherm :) breedbeeld snap ik nooit zo :{ is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt :P
pi_91887435
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef PeuRac het volgende:

[..]

geen video kaart -O- maar heb zo'n plat systeem dus moet goed zoeken of een video kaart wel past enzo. Moet geloof ik iets van een PCI-E 16 hebben :? maar zag dat er ook een 2.0 variant is en weet dus niet of die past.
Bij mij kan ik er eentje inrammen maar ik zou niet weten welke of hoe :P
Tap tap tap
pi_91887448
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef rival het volgende:

[..]

rip geeft vaak een suggestie of mening...
E_M (van jou merk ik dat niet zo erg) zegt gewoon: Dit is het en niet anders.
Mwah, ik ben ook wel een beetje zo hoor :@

En vaak weet ik wel beter, maar is het veel fijner om er nog even gechargeerd mee door te gaan ;)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:41:17 #55
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_91887453
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:35 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Daarvan zou eigenlijk niet de vrouw afgeschoteen moeten worden maar de ruggengraatloze man :)
L'Amour menaçant:
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:41:30 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887465
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef PeuRac het volgende:
ik heb nu een vierkant scherm :) breedbeeld snap ik nooit zo :{ is alleen handig als je films/games erop draait. Dat doe ik beide weinig/niet. Breedbeeld zou ik draaien, zodat je een lang beeld krijgt :P
Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
pi_91887470
quote:

[..]

Ik weet niet of ik hem kan draaien. Maar hij zat bij de pc en hij was groter (en lichter) dan de CRT die ik eerst had.
Tap tap tap
pi_91887474
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Hoe is niet moeilijk, die dingen zijn vaak echt plug en play, ik durfde het ook nooit, maar ik ga binnenkort ook mn HD vervangen en compleet opnieuw installeren :o
pi_91887486
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zit nu achter een 27" Eizo breedbeeld. Ideaal. Kan mail, internet en een document naast elkaar hebben staan. Heel handig als je iets van het ene in het andere document wil typen enzo.
Dan heb ik liever twee aparte schermen.
Tap tap tap
pi_91887487
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Kan Q toch wel voor je doen ;)
pi_91887498
quote:

[..]

Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.
pi_91887525
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaar :Y)
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:43:31 #63
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91887536
quote:
8s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:40 schreef Kreator het volgende:
Ga es aan je werk, Samzz.
Ik ben bezig O+ Het vlot alleen niet zo... BB werkt niet mee :')
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:43:33 #64
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887537
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef CherryLips het volgende:

[..]

dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:43:34 #65
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91887538
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Zo'n relatie wil ik ook O+

:r
Ik vind het echt bloedirritant. zat toevallig, nog onwetend, naast hem op dr eerste avond. Constant tegen iedereen vertellen dat het dr eerste avond is, en dat ze nog moet wennen, en dus de hele tijd vertellen dat het zijn vriendin is etc...

Wat een mongool, zij ook trouwens, dat zou ik echt niet trekken.
Get woke, go broke!
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:44:08 #66
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91887560
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef Kreator het volgende:

[..]

dat is zooooooooooooooooooooooo onhandig. Elke keer als je een programma opent, opent ie em op de verkeerde monitor, moet je weer slepen, heb je overlap. Het werkt voor geen meter....heb het wel gehad hier.
Ik heb er zelfs 3 hier :P. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
Get woke, go broke!
pi_91887567
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vind hoe meer scherm, hoe prettiger. Ik draai nooit 1 programma tegelijk, heb ook haast nooit iets gemaximaliseerd. En dan is het gewoon makkelijk met een breedbeeld, kun je dingen naast elkaar zetten, ipv over elkaar.
1 hele grote vind ik wat lomp en op de een of ander manier krijg ik het nooit zo dat die beide programma's dan netjes uitlijnt enzo :')
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef Kreator het volgende:

[..]

Zie hierboven
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:45:07 #68
191665 Samzz
Patagonische supergirl
pi_91887598
quote:

[..]

Pa heeft twee monitoren, een gewone en een grote, hij gebruikt alleen de grote, want dat is handiger :7
pi_91887599
quote:

[..]

Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem niet :?
pi_91887609
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Thuis een 23" breedbeeld en een 19" normale naast elkaar :Y)
Beamer hier, bek houwe jullie 8-)
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:45:26 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887613
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:
Ik heb er zelfs 3 hier :P. Maar die problemen zijn eigenlijk met w7 wel verholpen.
Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
pi_91887619
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef HeatWave het volgende:

[..]

LOL, 3 vind ik wel lomp :D 2 is voldoende voor wat ik er mee wil doen :Y
pi_91887637
quote:
12s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef rival het volgende:

[..]

Beamer hier, bek houwe jullie 8-)
Telbare pixels :{w
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:46:29 #74
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887649
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef PeuRac het volgende:
Je geeft 1x aan op welk scherm iets geopend moet worden en dan blijft die dat doen? Ik zie het probleem niet :?
Ja joh. Je hebt gelijk.
pi_91887661
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren :D
pi_91887674
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik zou er ook wel 3 kunnen hebben. Maar ik vind het onhandig. Zoveel scherm heb je niet nodig, nooit. Je kunt toch maar 1 ding tegelijk kijken en het blijft kutten met heen-en-weer slepen van vensters en files, ook in W7.
Game of 6~12 pokertafels op breedbeeld, serie, g-talk, chrome op andere, werkt prima :Y)
pi_91887675
Mijn man gebruikt er 2. Pas geleden andere videokaart er in gezet hiervoor.
Hij logt in op 2 verschillende locaties en kan voor beide locatie telefoon krijgen.
Is dus handig om beide open te hebben en snel te kunnen zien wat er is :)
En dat als boekhoudert O+
pi_91887678
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Telbare pixels :{w
Levensgroot porno kijken :9
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:47:10 #79
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91887679
quote:
7s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:45 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ik kan niet meer zonder :P.

Ik doe idd maar 1 ding tegelijk, maar kan wel heel overzichtelijk op 1 scherm (bijv) een white paper open hebben en op scherm 2 het daadwerkelijke actieveld. En op scherm 3 staat dan mail/MSN etc open, dat me dan niet stoort.

Maar een heel groot schermm is ook prima idd, ik heb nog 24 inch thuis, wil wel een 27 of 30 inch.
Get woke, go broke!
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:47:27 #80
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887695
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Ik moet altijd zo lachen als stbaby weer op zijn doordrukstoel zit. Ik stel me vaak een boze dwerg voor dan die op een krukje tegen me staat te tieren :D
Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo. B-).
pi_91887705
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Das niet leuk!
pi_91887713
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:46 schreef Ripley het volgende:
Zou kunnen, als ik tegen jou aan het tieren ben. Maar dat heb ik reeds lang geleden opgegeven :Y)
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:48:18 #83
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887723
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef HeatWave het volgende:

Maar een heel groot schermm is ook prima idd, ik heb nog 24 inch thuis, wil wel een 27 of 30 inch.
Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.
pi_91887740
Bij de ns zat je als omroepster standaard met 4 schermen. Die waren wel nodig, want op elk scherm stonden verschillende dingen die je tegelijkertijd in de gaten moest houden. I
pi_91887751
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hij is alleen bijna 2 meter en 125 kilo. B-).
Ik ben nog nooit over de 100kg geweest :{w En nu alweer tijden een zeer nette 89kg :{w
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:49:03 #86
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_91887753
quote:
9s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef rival het volgende:

[..]

Liever doen dan kijken lijkt me
[b]AirwiN schreef [/b]
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:49:53 #87
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_91887786
quote:
6s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Kreator het volgende:

[..]

Ja dat zeg ik net. 27" breedbeeld. En dan kwaliteit, want anders heb je er niks aan. Vandaar Eizo.
Ik ga wel voor het 30 inch Apple display :P.
Get woke, go broke!
pi_91887796
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:48 schreef Ripley het volgende:
Bij de ns zat je als omroepster standaard met 4 schermen. Die waren wel nodig, want op elk scherm stonden verschillende dingen die je tegelijkertijd in de gaten moest houden. I
Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerds :(
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:50:16 #89
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91887800
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evalueren
pi_91887809
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:47 schreef Tally het volgende:

[..]

Das niet leuk!
klopt :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:50:32 #91
220609 Nouk84
Have you ever been Nouked?
pi_91887820
quote:
Als mijn vriend ergens heen wil en ik heb geen zin, dan gaat hij maar lekker alleen. Heb ik mooi een avond thuis alleen. Zelfde dat ik ook mijn vriend niet overal mee naartoe sleep, omdat ik hem dat niet aan wil doen.

Hoe vaak ik al niet heb gehoord dat mijn vriend eindelijk weer zichzelf kan zijn, nu hij met mij is :) Vond ik wel een compliment, eigenlijk.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
pi_91887846
Ja hoi.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
pi_91887859
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef Royco1 het volgende:

[..]

Doen, opnemen , en dan later kun je het op groot scherm evalueren
In HD?
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
pi_91887863
quote:
99s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik vroeg bij Electrabel of ik misschien eens op hun 2x18 schermen mocht gamen, vonden ze niet goed, iets met 9 verschillende energiecentrales 24x7 in de gaten houden of zo. Flauwerds :(
laf hoor -O-
pi_91887882
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In HD?
lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompen :')
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:52:09 #96
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887890
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef HeatWave het volgende:
Ik ga wel voor het 30 inch Apple display :P.
Meer betalen voor minder. O+.
pi_91887895
quote:
17s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:49 schreef Huppelmuts het volgende:

[..]

bah :r
  woensdag 26 januari 2011 @ 11:52:23 #98
327059 Royco1
I AM THE LAW!!
pi_91887901
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:51 schreef tijnbrein het volgende:

[..]

In HD?
Uiteraard en het gekreun in dolby surround he
pi_91887925
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 11:52 schreef PeuRac het volgende:

[..]

lekker je eigen anus in full-HD terug kijken als je ligt te pompen :')
Ach zo lang ik mijn hoofd niet hoef te zien vind ik dat niet erg :+
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  Official ESF Kreviewer woensdag 26 januari 2011 @ 11:53:29 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_91887944
Ik ga trouwens een Archos 101 kopen. Gewoon, omdat het de helft van een Apple kost en wel usb enzo heeft. En beter is. En Android heeft. En geen :r :r :r itunes :r :r :r nodig heeft.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')