Je begrijpt het verkeerd.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Als ik 't goed begrijp heb je ze niet meer?
quote:
Sorryquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja maar DOH! Yuki... dáárom juist...![]()
Je verpest het helemaal
Het is al heel wat dat 'Watertornado' begrijpt dat het hier geen grabbelton is van meisjes die je kunt uitzoeken na 1 kansloze opmerking.quote:
quote:
Niet?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat 'Watertornado' begrijpt dat het hier geen grabbelton is van meisjes die je kunt uitzoeken na 1 kansloze opmerking.
Als dat wel zo was geweest, had ie flink kunnen grabbelenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Kreator het volgende:
[..]
Het is al heel wat dat 'Watertornado' begrijpt dat het hier geen grabbelton is van meisjes die je kunt uitzoeken na 1 kansloze opmerking.
Ja maar das heul geen spannend verhaal...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
http://dnu.nu/artikel/3852-grote-stroomstoring-utrecht-voorbij
Zo bijzonder was het dus niet.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemerkt, ondanks dat t 's nachts wasquote:
fijn wakker wordenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gelukkig vergeten ze mijn type telefoon altijdquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Samzz het volgende:
Spiertje verrekt
En de nieuwe mobiele layout is nog steeds kut/autist
Verwarming doet t toch al niet 's nachtsquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
fijn wakker wordenhad je zeker ook geen verwarming ed meer?
lolquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verwarming doet t toch al niet 's nachts
Ik werd vannacht wakker, alles was stikdonker. Toen ben ik maar weer gaan slapen
Moet jij niet je werk ofzo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Verwarming doet t toch al niet 's nachts
Ik werd vannacht wakker, alles was stikdonker. Toen ben ik maar weer gaan slapen
Gebeurd bij ons ook wel eens, meestal overdag moet ik zeggen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:31 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb het wel gemerkt, ondanks dat t 's nachts was
Maar nee, heel bijzonder was het niet nee
Vrij vandaag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:33 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Moet jij niet je werk ofzo?
WT is een schatjequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Als dat wel zo was geweest, had ie flink kunnen grabbelen
Ik merkte het omdat een lampje dat altijd brandt ineens uit was. Ik dacht alleen eerst dat het lampje kapot gegaan wasquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:33 schreef Solique het volgende:
[..]
Gebeurd bij ons ook wel eens, meestal overdag moet ik zeggen.
Niet dat iemand er dan wat van merkt, pas bij thuis komst.
handig zo'n wekkerquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:34 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik merkte het omdat een lampje dat altijd brandt ineens uit was. Ik dacht alleen eerst dat het lampje kapot gegaan was
En nu zie ik aan mijn wekker dat de stroomstoring precies 2 uur geleden is verholpen
Rare jongens, die Arabierenquote:
Kut. Ik ben blijkbaar zo empathisch dat ik zelfs moet gapen als ik een smiley zie gapen...quote:
Hey Joequote:
Als dat hier was geweest lag ik nu waarschijnlijk nog te slapenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
Had je toch niet kunnen werkenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:39 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als dat hier was geweest lag ik nu waarschijnlijk nog te slapen
ben ik niet de enige!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kut. Ik ben blijkbaar zo empathisch dat ik zelfs moet gapen als ik een smiley zie gapen...
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:37 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Kut. Ik ben blijkbaar zo empathisch dat ik zelfs moet gapen als ik een smiley zie gapen...
Jeetje zeg. Dat is toch niet normaal!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:40 schreef Yuki het volgende:
Echt, hoe moeilijk is het om mijn verlofaanvraag te honoreren? Ik heb m anderhalve week geleden al ingeleverd, en ik weet nog steeds niets
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |