Niet vandaag. Ik moet in Utrecht geraken van het weekend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Waar wil je eigenlijk naartoe vandaag Missbehavin?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hapte je maar, dan voelde ik nog es wat.
Met aanhang(sel) of zit die weer chickies te hosselen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Niet vandaag. Ik moet in Utrecht geraken van het weekend.
Ook alquote:
Ik wil je wel een ferme schop onder je bips geven hoor. Doet extra zeer doordat ze verbrand zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Kreator het volgende:
[..]
Hapte je maar, dan voelde ik nog es wat.
Ik heb het gevoel dat het maandag is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al
Iedereen die ik spreek heeft een kutochtendIk zou haast denken dat 't aan mij ligt
Ik heb een prima ochtend, lekker thuis werken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ook al
Iedereen die ik spreek heeft een kutochtendIk zou haast denken dat 't aan mij ligt
vanuit Deventer toch? Ik zou fietsen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Met aanhang(sel) of zit die weer chickies te hosselen?
quote:
Mja voel me naar en gaar, zonder reden eigenlijk.quote:
Wil jij even niet zo vloeken? Fietsen, bahquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef Kreator het volgende:
[..]
vanuit Deventer toch? Ik zou fietsen.
Fietsen is goed voor jequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wil jij even niet zo vloeken? Fietsen, bah
Jeetjequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat het maandag is.
Dat is geen argument hoor.quote:
Als je geen 25 euro voltarief retour wilt betalen zou ik gewoon liften. Kan je best.quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Hoi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef Spirit82 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!!!
Je begint het al te leren he.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik neem niet eens de moeite om met argumenten te komen
MAAR IS WOENSDAG!!!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Kreator het volgende:
Ik heb het gevoel dat het dinsdag is.
maar ik heb speciaal creme likeur en vanille koffiequote:
En wat voor een!quote:
Hey meisquote:
Hem uitmaken?quote:
Morgen weer een dagquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:22 schreef PeuRac het volgende:
[..]
maar ik heb speciaal creme likeur en vanille koffie
Ben lichamelijk en geestelijk even niet in staat om een discussie met je aan te gaan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Je begint het al te leren he.
Geraken? Je kunt beter naar België gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef missbehavin het volgende:
Nee. Maar gister wel 2 aanbiedeningen gehad dus mn ego is weer opgevijzeldquote:
Kleding ofsow?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Maar gister wel 2 aanbiedeningen gehad dus mn ego is weer opgevijzeld
Dat was niet mijn aanbiedening, vriend.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Nee. Maar gister wel 2 aanbiedeningen gehad dus mn ego is weer opgevijzeld
Jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:22 schreef Yuki het volgende:
[..]
Hem uitmaken?
Ik heb vandaag gewoon even geen zin in koffie
Wat is een aanbiedening? En ik had het ook niet over jouquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:24 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dat was niet mijn aanbiedening, vriend.
Maar da's nog verderquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geraken? Je kunt beter naar België gaan
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:23 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ben lichamelijk en geestelijk even niet in staat om een discussie met je aan te gaan.
Maar onthou hem wel voor later
Dat ken ik niet. En vind ik ook nergens op slaan, tbh.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:24 schreef Spirit82 het volgende:
[..]
Ja![]()
Dat vind ik zon leuk onzinantwoord... Wil je XXX? Nee dank je, ik maak hem net uit..
Shitquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef Kreator het volgende:
[..]
Jij zou het beter moeten weten dan ik. Je hebt er al 2 gehad.
Ja maar DOH! Yuki... dáárom juist...quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. En vind ik ook nergens op slaan, tbh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |