Klopt, maar gelukkig komt er binnenkort een spel dat erg op FFNY lijkt. WWE All Stars... klinkt heel vreemd, maar speelt heel erg hetzelfde, over the top en alles, geweldig!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 10:43 schreef PBateman1978 het volgende:
SSX gaat Def Jam FFNY achterna.
(oftewel, dag franchise)
Voorlopig niet, EA houdt denk ik voorlopig even vast aan NFS:HP. Binnenkort nieuwe DLCquote:
Jammerquote:Op zaterdag 19 februari 2011 11:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Voorlopig niet, EA houdt denk ik voorlopig even vast aan NFS:HP. Binnenkort nieuwe DLC
NFS:HP is eigenlijk wel een soort vervolg op Burnout hoor, het speelt exact hetzelfde. Het enige dat mist zijn de crashcourses, maar door voor in de plaats zijn de Hot Pursuit-races gekomen. Echt een aanrader wat mij betreftquote:
Is dat al zeker dan? want de 1ste game van die happy bla bla shit is ook 1200quote:Op woensdag 9 februari 2011 00:42 schreef Yi-Long het volgende:
Beyond Good and Evil HD gaat maar 800 puntjes kosten!![]()
![]()
![]()
Ik had echt verwacht dat het 1200 zou kosten, dus dit is sowieso een dikke meevaller, helemaal aangezien dit nu juist wel 1 van die games was waar ik best bereid voor ben om 1200 puntjes neer te leggen! ZEER goed nieuws dus.
Bron: Major Nelson.
In ander nieuws, Stacked krijgt erg goede scores, maar wordt wel van gezegd dat het redelijk kort en makkelijk is, dus die ga ik, net als Deathspank en Costume Quest, niet voor 1200 puntjes kopen. Ik wacht wel weer de price drop af.
Ben nu benieuwd naar die Contra game die binnenkort uitkomt, Hard Corps: Uprising.
Haal TDU 2 die is ook vet.quote:
Heb nog iets te veel spelen die ik eerst moeten uitspelenquote:
Geen idee. Nog niets van gemerkt in ieder geval. Zal me dan vanmiddag maar even proberen aan te melden als dat blijkbaar nog niet het geval is.quote:Op maandag 21 februari 2011 07:24 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zit volgens mij aan je gamertag vast, dat uplay.
Ik heb wel een blaadje erbij waar zogenaamd 'exclusive content' op staat, en dat houdt volgens dat blaadje in: Arsenal Shipyard, Palazzo Medici, en Santa Maria dei Frari, maar er staat geen code ofzo op. Alleen een beschrijving over hoe je op die plekken komt.quote:Op maandag 21 februari 2011 09:30 schreef Temlin het volgende:
Ik heb de AC II complete edition en daar zitten de code's voor extra content op een blaadje bij het boekje.
Misschien wel nooit want de ontwikkeling verloopt niet lekker.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef CoolGuy het volgende:
Oh, dé game waar ik op dit moment op zit te wachten is Driver: San Fransisco Streets. Heeft iemand informatie over wanneer die game gaat komen?
Das mooi kut dan. Want Driver was toch wel echt een hele stoere game, vroeger op de PS1. Driver: Parallel Lines was crap, maar deze zag er op de video's wel weer erg goed uit.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Misschien wel nooit want de ontwikkeling verloopt niet lekker.
Kan zomaar naar 2012 gaan en zal een matig product worden. Geen team, weinig info, 3000x overnieuw beginnen. Next. Er zijn duizend andere en tevens beter games om naar uit te kijkenquote:Op maandag 21 februari 2011 11:19 schreef CoolGuy het volgende:
BulletStorm is wel _heel_ erg gaaftenminste, als je eens een keer een shooter wil die om t knallen gaat, en niet om 'verhaal' etc. Erg brute game
Oh, dé game waar ik op dit moment op zit te wachten is Driver: San Fransisco Streets. Heeft iemand informatie over wanneer die game gaat komen?
Balen. Nou ja, dan maar gewoon eerst Bulletstorm uitspelen en daarna verder met Castlevania: Lords of Shadow. Die heb ik nu laten liggen voor Bulletstorm, maar LoS is wel ontzettend sfeervol.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:24 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Kan zomaar naar 2012 gaan en zal een matig product worden. Geen team, weinig info, 3000x overnieuw beginnen. Next. Er zijn duizend andere en tevens beter games om naar uit te kijken
Je hebt BS al gekocht? Waar dan? Ga hem vandaag een aantal uren spelen, ben benieuwd.quote:Op maandag 21 februari 2011 11:26 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Balen. Nou ja, dan maar gewoon eerst Bulletstorm uitspelen en daarna verder met Castlevania: Lords of Shadow. Die heb ik nu laten liggen voor Bulletstorm, maar LoS is wel ontzettend sfeervol.
Erg gaaf, speelt echt heerlijkquote:Op maandag 21 februari 2011 11:34 schreef Rossdale het volgende:
Ik wacht op Homefront volgende maandBen erg benieuwd hoe gaaf die daadwerkelijk gaat worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |