Dat je dit waard vind om te uploadenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Link: BAM!
Aardige aanval, met close up op het eind.
Link: BOEM!
Tik,tik,tik .....tik... BAM!
Dat jij het waard vind om zo'n reactie te gevenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat je dit waard vind om te uploaden
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:07 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Dat je dit waard vind om te uploaden
Je hoeft geen wereldgamer te zijn om mooiere goals dan dit te maken hoor. Ja dat zeg ik met mn 3100 online score.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:28 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Dat jij het waard vind om zo'n reactie te geven
JA ik vind het waard om het op te loaden. Niet iedereen is immers een wereldgamer, en ik wil ook wat laten zien. Als je er geen zak aan vind, hoef je nog niet zo denigrerend over iemand anders zijn filmpjes te doen.
God has spoken, now polish and make my shoes shine bitch.
En bedankt mijn game pik word alsmaar kleiner.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:05 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Je hoeft geen wereldgamer te zijn om mooiere goals dan dit te maken hoor. Ja dat zeg ik met mn 3100 online score.
Je kan toch als nog de Torres van Liverpool kopen!quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef emokid het volgende:
Ik ben opnieuw bezig met een EPL team, maar wil deze keer alleen echte toppers hebben.
[ afbeelding ]
Had het zo uitgerekend dat ik Torres nog kon kopen voor in de spits, maar als Chelsea kaart kost hij opeens 400.000 ipv 100.000.Moet nu even kijken welke spitsen goed zijn, Ik denk aan Rooney of IF Berbatov.
quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:50 schreef emokid het volgende:
Wil Torres van Chelsea.(ik weet het
) IF Van Persie kost ook zo rond de 400..
Ik dacht dat jij Torres helemaal niet fijn vond?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:44 schreef emokid het volgende:
Ik ben opnieuw bezig met een EPL team, maar wil deze keer alleen echte toppers hebben.
[ afbeelding ]
Had het zo uitgerekend dat ik Torres nog kon kopen voor in de spits, maar als Chelsea kaart kost hij opeens 400.000 ipv 100.000.Moet nu even kijken welke spitsen goed zijn, Ik denk aan Rooney of IF Berbatov.
Torres wel, Villa niet geloof ikquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:09 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij Torres helemaal niet fijn vond?
Felipe Melo is een Braziliaanse beer.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef StijnDa het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)am/app#h3J08qDcbapRi
Ik ben eigenlijk niet tevreden over Zé Roberto, hij verliest erg veel duels. Niet sterk en kan ook niet koppen, twee dingen die ik wel graag zie op de positie van CDM.
Het probleem is een beetje dat er geen goede braziliaanse vervanging is, dus ik denk er aan om Maicon er neer te zetten als ik hem binnen heb. Dit klopt natuurlijk totaal niet qua positie maar ik kan er nog 5 chemistry punten uit halen en dat lijkt me genoeg. Wat vinden jullie van dit idee?
Ik houd wel van tik-tik goals, maar dit is gewoon slecht verdedigd. De tegenpartij staat erbij en kijkt ernaar.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:25 schreef HL_Dog43 het volgende:
Link: BAM!
Aardige aanval, met close up op het eind.
Link: BOEM!
Tik,tik,tik .....tik... BAM!
Afellay zit nog steeds niet bij Barca. Torres zal ook wel een tijdje duren. Daarnaast had Chelsea al een mega-goede voorhoede, gaan ze er wel op vooruit?quote:
Afellay zit al vanaf 3 januari in Ultimate team bij Barcaquote:Afellay zit nog steeds niet bij Barca. Torres zal ook wel een tijdje duren. Daarnaast had Chelsea al een mega-goede voorhoede, gaan ze er wel op vooruit?
Heb nog spelers te koop staan maar in totaal iets meer dan 200k. IF Jones lijkt me een soort Drogba, vind de normale versie al behoorlijk sterk.quote:
Head-to-head nog steeds niet, vreemd zeg.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:41 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Afellay zit al vanaf 3 januari in Ultimate team bij Barca
Dat is een aparte update die nog moet uitkomen. FIFA laat zelf weten wanneer en anders merk je het vanzelf.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef druide het volgende:
[..]
Head-to-head nog steeds niet, vreemd zeg.
Ik heb Jones met PSV in manager modequote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:42 schreef emokid het volgende:
[..]
Heb nog spelers te koop staan maar in totaal iets meer dan 200k. IF Jones lijkt me een soort Drogba, vind de normale versie al behoorlijk sterk.
Jammer weer geen chille spelers voor mij Liga BBVA team!quote:Op woensdag 2 februari 2011 13:42 schreef emokid het volgende:
Team of the Week; Feb 2nd - 9th
GK; Lopez (Villareal, 83 >> 85)
CB; Lugano (Fenerbahce, 81 >> 84)
CB; Lamine (Bordeaux, 75 >> 80)
CB; Vorsah (Hoffenheim, 76 >> 81)
LW; Diego C (Sporting Gijon, 78 >> 82)
CM; Sahin (Dortmund, 82 >> 85)
CDM; Vidal (Bayer Leverkusen, 81 >> 84)
RW; Sanchez (Udinese, 81 >> 83)
ST; Rooney (Man Utd, 88 >> 89)
ST; Pazzini (Inter, 82 >> 86)
ST; Erdinc (PSG, 78 >> 82)