abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92221491
Die Morrison btw, is gewoon gewisseld in de 16e minuut, en nog krijgt die IF/ Volgens mij kijken ze echt geen wedstrijden hoor bij EA. :')

http://forum.ea.com/uk/posts/list/270357.page
pi_92221716
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef emokid het volgende:
Die Morrison btw, is gewoon gewisseld in de 16e minuut, en nog krijgt die IF/ Volgens mij kijken ze echt geen wedstrijden hoor bij EA. :')

http://forum.ea.com/uk/posts/list/270357.page
uit het topic:

quote:
You do know we played on Friday, right? Morison grabbed a goal and put in a fantastic performance - maybe you shouldn't be so bitter because it wasn't a Norwich player.
pi_92223041
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:20 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

uit het topic:

[..]

Toch raar dat spelers zo maar IF worden gebaseerd op een enkele wedstrijd of hooguit 2. Wel leuk voor het spel element, maar het slaat natuurlijk echt nergens op. Assaidi was ook opeens IF na zijn hattrick, en nu raakt ie geen pepernoot meer.
pi_92223234
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Toch raar dat spelers zo maar IF worden gebaseerd op een enkele wedstrijd of hooguit 2. Wel leuk voor het spel element, maar het slaat natuurlijk echt nergens op. Assaidi was ook opeens IF na zijn hattrick, en nu raakt ie geen pepernoot meer.
Het gaat om een Team of the Week dus dan maakt het niet uit hoe je de wedstrijden ervoor hebt gespeeld. Maar goed, dan nog zullen er spelers zijn waar je het mee oneens bent. EA wil pakjes voor geld verkopen, ze zullen altijd spelers ertussen doen waardoor de massa pakjes koopt.
pi_92223912
Iemand hier met IF Berbatov? Op zijn kaart staat 95 SHO, wat moet ik me daarbij voorstellen? :P

WTF, vergeet IF Berba, Heskey is een beest. _O_

[ Bericht 29% gewijzigd door emokid op 02-02-2011 15:16:11 ]
pi_92232246
Opzich doen ze het wel redelijk met die IF's imo..alleen jammer dat ze te commercieel denken. Rooney hele seizoen kut en 1 keer goed: BAM inform. Marcelo hele seizoen zwakste schakel, 1 aardige wedstrijd en BAM inform. Same for Benzema en zo zijn er meer dan genoeg te vinden.

Op dit moment is er nog 1 IF waar ik echt op hoop en dat is Krasic, maar die was vorige week tegen Udinese sowieso kut.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92232554
Trage hond zeg die IF Berbatov. :') Kom niet eens vooruit.
pi_92232905
IF Berbatov zal best goed zijn in de 16, maar het type spel dat jij speelt is daar totaal niet voor geschikt volgens mij (in die wedstrijden tegen mij tenminste). Dan denk ik eerder aan een Rooney die sterk, snel is en een actie heeft.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92232959
Ja klopt, ik speel countervoetbal. Heb zelden meer dan 48% balbezit. Even kijken hoe ik Rooney kan kopen.
pi_92236764
Vanavond weer 20 pakjes kopen denk ik, en dan stop ik. ( :') )
pi_92236871
Hoe kom je ineens aan geld voor 20 pakjes dan :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92236945
Aan geld geen tekort. :P Hoop wel dat ze acties gaan doen voor pakjes, die Premium Gold pakjes van 25k waar altijd 3 zeldzame spelers in zitten heb ik het meest aan. Premium Jumbo's zitten te vol met onzin.

IF Diego Lopez. Het is geen IF Rooney maar hopelijk levert het wat op.
Liverpool Suarez! Wat is die waard?

[ Bericht 8% gewijzigd door emokid op 02-02-2011 19:14:37 ]
pi_92238041
Holy shit, er wordt nu 84.000 geboden op een Suarez. _O_ Suarez inmiddels verkocht voor 85.000. Dat is wel even anders dan de 1000 coins ik hem voor Ajax verkocht.
pi_92240833
Lucky fucker..bij zat er echt geen reet bij
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92240988
Dat meen je niet :')
  woensdag 2 februari 2011 @ 20:15:24 #216
179798 Rijstbal
Ik heb geen bami
pi_92241173
#FreeTrapz #FreeFreire #FreeOzz #FreeRollsreus
pi_92241970

:') :') :') :') :') :')
pi_92242481
Net iets van 40K gepakt met traden..mensen zijn echt gek geworden..Pepe buy now voor 650 enzo :D
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92242598
Hebben meer mensen hier last van lag?
pi_92242820
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Net iets van 40K gepakt met traden..mensen zijn echt gek geworden..Pepe buy now voor 650 enzo :D
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met de 59th minute en ben vrij snel van 20k naar zo'n 120k gegaan. Mijn beste aankoop tot nu toe was Evra voor 5k (waarde 25k+).
pi_92243102
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Pepe van Real Madrid?
pi_92244373
Ik ga denk ik toch voor Drogba met de nieuwe financiën. :P Net een Ferdinand gekocht voor 6000, het is inderdaad rommelig nu in de market.
pi_92244376
ja
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92244670
Douglas IF toegevoegd aan de selectie :)
pi_92244692
Nice. Voor hoeveel?
pi_92244968
10.800$
4-1-2-1-2 opstelling, is iets moeilijker te vinden.
pi_92245165
https://spreadsheets.goog(...)WhoVnJEQ01PQ2c&hl=en

Heb hier een sheet gemaakt voor de 59th minute.Als er nog meer mensen zijn die in- en door willen verkopen zou het tof zijn als de lijst geupdate wordt met actuele bodemprijzen. Zo weet je of een speler het waard is om in te kopen en wat zijn eventuele winst is. 'psychedelicate' werkt er ook aan mee, iedereen kan editen.
pi_92245262
Interessant :)
Maar dat is niet te halen op FUT Web of wel? Heb de console niet zo vaak aan nl. Als ik hem dan aan heb wil ik ook gewoon een potje spelen.
pi_92245514
Wat is niet te halen? De 59th minute? Met een Autoclicker is het peanuts. :P
pi_92245590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef emokid het volgende:
:D
pi_92246547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef emokid het volgende:

Heb hier een sheet gemaakt voor de 59th minute.Als er nog meer mensen zijn die in- en door willen verkopen zou het tof zijn als de lijst geupdate wordt met actuele bodemprijzen. Zo weet je of een speler het waard is om in te kopen en wat zijn eventuele winst is. 'psychedelicate' werkt er ook aan mee, iedereen kan editen.
Eigenlijk zou je het document moeten beveiligen, voordat een droplul in 1 keer alles delete.
pi_92246641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef emokid het volgende:
Het werkt gewoon niet goed :')
Er staat ook niet bij dat hij met Vista werkt, maar als ik opneem doet hij normaal, maar als ik afspeel dan klikt er niets.
pi_92246905
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het werkt gewoon niet goed :')
Er staat ook niet bij dat hij met Vista werkt, maar als ik opneem doet hij normaal, maar als ik afspeel dan klikt er niets.

Ik heb 'm zo ingesteld.
pi_92246967
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je het document moeten beveiligen, voordat een droplul in 1 keer alles delete.
Er is een 'revision history' waarmee ik een oude versie kan herstellen.
pi_92246968
quote:

Ok beveiligd, hoe melden we ons aan?
pi_92247020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef emokid het volgende:

[..]

Er is een 'revision history' waarmee ik een oude versie kan herstellen.
Ok dat valt mee, maar nu kan er niet meer meegekeken worden? Of moet je altijd bij gmail zijn ingelogd?
pi_92247084
Het is nu 'anyone with the link', dus als iemand wil mee editen moet die even om de link PM'en dan kan ik die geven.
pi_92248514
quote:

Deze site is ook wel erg actueel! Hier kijk ik altijd op.!
pi_92248825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Deze site is ook wel erg actueel! Hier kijk ik altijd op.!
Maar daar staan meer de grote jongens op, ik met een klein budget vind spelers van max een paar duizend wel interessant.
pi_92249298
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar daar staan meer de grote jongens op, ik met een klein budget vind spelers van max een paar duizend wel interessant.
Als je search player doet kan je ook de kleine spelers vinden...
pi_92249355
Weet iemand hoe ik in hemelsnaam nou een speler voor bij kan komen?

of van de flanken naar binnen kan gaan met een makkelijke truc?
En hoe doe je ook al weer een snelle 1-2?

PS speel op ps3
pi_92249537
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:

PS speel op ps3
1 2 is L1 + X
pi_92249545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef emokid het volgende:
Het is nu 'anyone with the link', dus als iemand wil mee editen moet die even om de link PM'en dan kan ik die geven.
Heb even een google account gemaakt, maar nu moet ik opeens toestemming hebben. Dus heb even een aanvraag gedaan ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:

PS speel op ps3
Kappen is het gemakkelijkst. Schietknop en dan passknop in de richting waarop je wil kappen.
pi_92250627
EA servers zijn een bende..hele forum staat er vol mee dat er tig disconnects zijn..even oppassen dus.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92251775
Net tijdens pricechecken voor de sheet een nieuwe David Luiz Chelsea kaart gevonden voor 1000 coins, was net te laat. :( Gaat nu weg voor 30.000.
pi_92255224
weet iemand of ea de wintertransfers update en evt wanneer? :P
pi_92255765
Nog meer mensen waar de EA servers eruit liggen? Kan niet verbinden. Webapp werkt niet en Battlefield werkt ook niet, zal wel EA fuckup zijn.
pi_92256261
Ik zat net klaar om de finale te gaan spelen toen heel FUT vast liep ja, maar ze lopen al de hele avond te kloten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92256273
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Nihonjin het volgende:
weet iemand of ea de wintertransfers update en evt wanneer? :P
Ja. Waarschijnlijk half februari pas.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92256520
Je zult maar net geboden hebben op iets, de tijd gaat namelijk door en de servers zijn down. Dus wanneer alles online is dan wint het hoogste bod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')