uit het topic:quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:16 schreef emokid het volgende:
Die Morrison btw, is gewoon gewisseld in de 16e minuut, en nog krijgt die IF/ Volgens mij kijken ze echt geen wedstrijden hoor bij EA.
http://forum.ea.com/uk/posts/list/270357.page
quote:You do know we played on Friday, right? Morison grabbed a goal and put in a fantastic performance - maybe you shouldn't be so bitter because it wasn't a Norwich player.
Toch raar dat spelers zo maar IF worden gebaseerd op een enkele wedstrijd of hooguit 2. Wel leuk voor het spel element, maar het slaat natuurlijk echt nergens op. Assaidi was ook opeens IF na zijn hattrick, en nu raakt ie geen pepernoot meer.quote:
Het gaat om een Team of the Week dus dan maakt het niet uit hoe je de wedstrijden ervoor hebt gespeeld. Maar goed, dan nog zullen er spelers zijn waar je het mee oneens bent. EA wil pakjes voor geld verkopen, ze zullen altijd spelers ertussen doen waardoor de massa pakjes koopt.quote:Op woensdag 2 februari 2011 14:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Toch raar dat spelers zo maar IF worden gebaseerd op een enkele wedstrijd of hooguit 2. Wel leuk voor het spel element, maar het slaat natuurlijk echt nergens op. Assaidi was ook opeens IF na zijn hattrick, en nu raakt ie geen pepernoot meer.
Ik ben een paar dagen geleden begonnen met de 59th minute en ben vrij snel van 20k naar zo'n 120k gegaan. Mijn beste aankoop tot nu toe was Evra voor 5k (waarde 25k+).quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Net iets van 40K gepakt met traden..mensen zijn echt gek geworden..Pepe buy now voor 650 enzo
Pepe van Real Madrid?quote:Op woensdag 2 februari 2011 20:34 schreef Tim86 het volgende:
Net iets van 40K gepakt met traden..mensen zijn echt gek geworden..Pepe buy now voor 650 enzo
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef emokid het volgende:
Wat is niet te halen? De 59th minute? Met een Autoclicker is het peanuts.
Eigenlijk zou je het document moeten beveiligen, voordat een droplul in 1 keer alles delete.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef emokid het volgende:
https://spreadsheets.goog(...)WhoVnJEQ01PQ2c&hl=en
Heb hier een sheet gemaakt voor de 59th minute.Als er nog meer mensen zijn die in- en door willen verkopen zou het tof zijn als de lijst geupdate wordt met actuele bodemprijzen. Zo weet je of een speler het waard is om in te kopen en wat zijn eventuele winst is. 'psychedelicate' werkt er ook aan mee, iedereen kan editen.
Het werkt gewoon niet goedquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef emokid het volgende:
Wat is niet te halen? De 59th minute? Met een Autoclicker is het peanuts.
quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Het werkt gewoon niet goed![]()
Er staat ook niet bij dat hij met Vista werkt, maar als ik opneem doet hij normaal, maar als ik afspeel dan klikt er niets.
Er is een 'revision history' waarmee ik een oude versie kan herstellen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je het document moeten beveiligen, voordat een droplul in 1 keer alles delete.
Ok beveiligd, hoe melden we ons aan?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef emokid het volgende:
Heb hier een sheet gemaakt voor de 59th minute.Als er nog meer mensen zijn die in- en door willen verkopen zou het tof zijn als de lijst geupdate wordt met actuele bodemprijzen. Zo weet je of een speler het waard is om in te kopen en wat zijn eventuele winst is. 'psychedelicate' werkt er ook aan mee, iedereen kan editen.
Ok dat valt mee, maar nu kan er niet meer meegekeken worden? Of moet je altijd bij gmail zijn ingelogd?quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef emokid het volgende:
[..]
Er is een 'revision history' waarmee ik een oude versie kan herstellen.
Deze site is ook wel erg actueel! Hier kijk ik altijd op.!quote:Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef emokid het volgende:
Maar daar staan meer de grote jongens op, ik met een klein budget vind spelers van max een paar duizend wel interessant.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef KentdeBruin het volgende:
[..]
Deze site is ook wel erg actueel! Hier kijk ik altijd op.!
Als je search player doet kan je ook de kleine spelers vinden...quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Maar daar staan meer de grote jongens op, ik met een klein budget vind spelers van max een paar duizend wel interessant.
1 2 is L1 + Xquote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand hoe ik in hemelsnaam nou een speler voor bij kan komen?
of van de flanken naar binnen kan gaan met een makkelijke truc?
En hoe doe je ook al weer een snelle 1-2?
PS speel op ps3
Heb even een google account gemaakt, maar nu moet ik opeens toestemming hebben. Dus heb even een aanvraag gedaanquote:Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef emokid het volgende:
Het is nu 'anyone with the link', dus als iemand wil mee editen moet die even om de link PM'en dan kan ik die geven.
Kappen is het gemakkelijkst. Schietknop en dan passknop in de richting waarop je wil kappen.quote:Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:
Weet iemand hoe ik in hemelsnaam nou een speler voor bij kan komen?
of van de flanken naar binnen kan gaan met een makkelijke truc?
En hoe doe je ook al weer een snelle 1-2?
PS speel op ps3
Ja. Waarschijnlijk half februari pas.quote:Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Nihonjin het volgende:
weet iemand of ea de wintertransfers update en evt wanneer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |