abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_92244968
10.800$
4-1-2-1-2 opstelling, is iets moeilijker te vinden.
pi_92245165
https://spreadsheets.goog(...)WhoVnJEQ01PQ2c&hl=en

Heb hier een sheet gemaakt voor de 59th minute.Als er nog meer mensen zijn die in- en door willen verkopen zou het tof zijn als de lijst geupdate wordt met actuele bodemprijzen. Zo weet je of een speler het waard is om in te kopen en wat zijn eventuele winst is. 'psychedelicate' werkt er ook aan mee, iedereen kan editen.
pi_92245262
Interessant :)
Maar dat is niet te halen op FUT Web of wel? Heb de console niet zo vaak aan nl. Als ik hem dan aan heb wil ik ook gewoon een potje spelen.
pi_92245514
Wat is niet te halen? De 59th minute? Met een Autoclicker is het peanuts. :P
pi_92245590
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef emokid het volgende:
:D
pi_92246547
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:15 schreef emokid het volgende:

Heb hier een sheet gemaakt voor de 59th minute.Als er nog meer mensen zijn die in- en door willen verkopen zou het tof zijn als de lijst geupdate wordt met actuele bodemprijzen. Zo weet je of een speler het waard is om in te kopen en wat zijn eventuele winst is. 'psychedelicate' werkt er ook aan mee, iedereen kan editen.
Eigenlijk zou je het document moeten beveiligen, voordat een droplul in 1 keer alles delete.
pi_92246641
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:20 schreef emokid het volgende:
Het werkt gewoon niet goed :')
Er staat ook niet bij dat hij met Vista werkt, maar als ik opneem doet hij normaal, maar als ik afspeel dan klikt er niets.
pi_92246905
quote:
2s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:36 schreef StijnDa het volgende:

[..]

Het werkt gewoon niet goed :')
Er staat ook niet bij dat hij met Vista werkt, maar als ik opneem doet hij normaal, maar als ik afspeel dan klikt er niets.

Ik heb 'm zo ingesteld.
pi_92246967
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:35 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Eigenlijk zou je het document moeten beveiligen, voordat een droplul in 1 keer alles delete.
Er is een 'revision history' waarmee ik een oude versie kan herstellen.
pi_92246968
quote:

Ok beveiligd, hoe melden we ons aan?
pi_92247020
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:40 schreef emokid het volgende:

[..]

Er is een 'revision history' waarmee ik een oude versie kan herstellen.
Ok dat valt mee, maar nu kan er niet meer meegekeken worden? Of moet je altijd bij gmail zijn ingelogd?
pi_92247084
Het is nu 'anyone with the link', dus als iemand wil mee editen moet die even om de link PM'en dan kan ik die geven.
pi_92248514
quote:

Deze site is ook wel erg actueel! Hier kijk ik altijd op.!
pi_92248825
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:00 schreef KentdeBruin het volgende:

[..]

Deze site is ook wel erg actueel! Hier kijk ik altijd op.!
Maar daar staan meer de grote jongens op, ik met een klein budget vind spelers van max een paar duizend wel interessant.
pi_92249298
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:04 schreef Apekoek het volgende:

[..]

Maar daar staan meer de grote jongens op, ik met een klein budget vind spelers van max een paar duizend wel interessant.
Als je search player doet kan je ook de kleine spelers vinden...
pi_92249355
Weet iemand hoe ik in hemelsnaam nou een speler voor bij kan komen?

of van de flanken naar binnen kan gaan met een makkelijke truc?
En hoe doe je ook al weer een snelle 1-2?

PS speel op ps3
pi_92249537
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:

PS speel op ps3
1 2 is L1 + X
pi_92249545
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 21:41 schreef emokid het volgende:
Het is nu 'anyone with the link', dus als iemand wil mee editen moet die even om de link PM'en dan kan ik die geven.
Heb even een google account gemaakt, maar nu moet ik opeens toestemming hebben. Dus heb even een aanvraag gedaan ;)
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 22:12 schreef zerokil het volgende:

PS speel op ps3
Kappen is het gemakkelijkst. Schietknop en dan passknop in de richting waarop je wil kappen.
pi_92250627
EA servers zijn een bende..hele forum staat er vol mee dat er tig disconnects zijn..even oppassen dus.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92251775
Net tijdens pricechecken voor de sheet een nieuwe David Luiz Chelsea kaart gevonden voor 1000 coins, was net te laat. :( Gaat nu weg voor 30.000.
pi_92255224
weet iemand of ea de wintertransfers update en evt wanneer? :P
pi_92255765
Nog meer mensen waar de EA servers eruit liggen? Kan niet verbinden. Webapp werkt niet en Battlefield werkt ook niet, zal wel EA fuckup zijn.
pi_92256261
Ik zat net klaar om de finale te gaan spelen toen heel FUT vast liep ja, maar ze lopen al de hele avond te kloten.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_92256273
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 23:53 schreef Nihonjin het volgende:
weet iemand of ea de wintertransfers update en evt wanneer? :P
Ja. Waarschijnlijk half februari pas.
Alex Pastoor:
Martin Verkerk:
pi_92256520
Je zult maar net geboden hebben op iets, de tijd gaat namelijk door en de servers zijn down. Dus wanneer alles online is dan wint het hoogste bod.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')