Ik ben er nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Als jij weg gaat hebben we hier geen domme lui meer.
Ik begrijp je volkomenquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:24 schreef dragems het volgende:
[..]
ik probeer het ook maar dan zegt HET weer iets
waar kan ik regenboogschapen zien?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:23 schreef Dyr. het volgende:
[..]
Jeetje, ik vind lama's altijd grappigMaar regenboogschapen zijn ook hot
quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
waar kan ik regenboogschapen zien?
wij hebben hier alleen witte en bruine.. soms met een groene of rode vlek op de kont
Ik heb lama's tegenover mijn huisnou ja.. 1wel een echte!
Jij luistert ook gewoon echt niet he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
En jullie vinden jezelf normale lieve mensen, enigzins verdraagzaam enzo??![]()
![]()
ik ben selectief lief en verdraagzaam moet je niet negeren als ik je helpquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ja, ik ben ongelofelijk lief!quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
Ik ben niet normaal, niet lief en ik heb een hekel aan andere mensen ^_^quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef Whiskers2009 het volgende:
![]()
vind je tot nu toe best gezellig.. maar ja ik ben dan ook knettergekquote:
Ik negeer je niet. Ik luister en volg je instructies op.. Maar nog steeds geen radio...quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef dragems het volgende:
[..]
ik ben selectief lief en verdraagzaam moet je niet negeren als ik je help
quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:27 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik negeer je niet. Ik luister en volg je instructies op.. Maar nog steeds geen radio...
HIER KAN IK ECHT PISSIG OM WORDEN HEquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:25 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Jij luistert ook gewoon echt niet he?
Ik probeerde je net WEER te helpen en je ziet het niet eens?
Nou vergeet het dan ook maar lekker
Waarom?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:28 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
[..]
HIER KAN IK ECHT PISSIG OM WORDEN HE
De link?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:29 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nog een keerL: die link werkt NIET op mijn pc..
Heeft niets te maken met niet luisteren ed.. Het kreng DOET HET NIET
Omdat ik na uitgescholden te zijn, tóch nog liev probeer te zijn en te helpen. En dat word ik tot 3x toe gewoon genegeerd. Nou stik dan lekkerquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |