moet morgen al weer zo vroeg opquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:14 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ja, oke..
Ik ga toch zo slapen
Ging jij niet slapen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:14 schreef Zokunen het volgende:
http://www.xms.nl:8888/ was het volgens winamp
In de ochtend koffie! de godendrank..quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
maar dan wel de echte Chocomel! kan me echt misselijk drinken aan da spul, zo lekker gewoon!, vooral zo smorgens met een gekookt eitje erbij! mjah
Ik niet, maar ik wil wel wat eerder uit bed. Zodat mijn ogen misschien wat minder dik zijn als ik naar mijn werk moetquote:
Nog even en het wordt stervenquote:
Blijf dan gewoon wakkerquote:
Wat je ook over me denkt... Ik ben NIET dom, kan lezen én instructies opvolgen..quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:13 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Dat ligt het schijnbaar ook. Want we hebben tot in detail uitgelegd hoe het moet..
vanochtend was het 5 uur, morgen 7, overmorgen weer 5, vrijdag weer 7, zaterdag 10, zondag 6, maandag 7quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:15 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik wil wel wat eerder uit bed. Zodat mijn ogen misschien wat minder dik zijn als ik naar mijn werk moet
Heb ik ook een paar x gedaan.. wil best.. word je een bikkel vanquote:
bakkie pleur gaat er ook altijd wel in op de vroege ochtend idd, mits ik al geslapen heb dan hequote:Op woensdag 26 januari 2011 02:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
In de ochtend koffie! de godendrank..
Fuck your life!quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:16 schreef Dyr. het volgende:
[..]
vanochtend was het 5 uur, morgen 7, overmorgen weer 5, vrijdag weer 7, zaterdag 10, zondag 6, maandag 7
lekker vooruitzicht
stomme kut slet ga dood en blijf dood. aids aan je grafquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:16 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat je ook over me denkt... Ik ben NIET dom, kan lezen én instructies opvolgen..
Maar NOG STEEDS geen radio.. En ik zegniet dat het aan jullie ligt, maar ik raak OOK gefrustreert.. Bij jullie werkt het WEL, bij mij NIET...
MOEHAHAHAHA!quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:16 schreef Dyr. het volgende:
[..]
vanochtend was het 5 uur, morgen 7, overmorgen weer 5, vrijdag weer 7, zaterdag 10, zondag 6, maandag 7
lekker vooruitzicht
Is beter dan dan je nog maar 3 uur kan slapen. Dan ben je veel vermoeider..quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:16 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Heb ik ook een paar x gedaan.. wil best.. word je een bikkel van
aaaaaaawquote:Op woensdag 26 januari 2011 02:16 schreef Dyr. het volgende:
[..]
lekker vooruitzicht
quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:17 schreef dragems het volgende:
[..]
stomme kut slet ga dood en blijf dood. aids aan je graf
Het is allemaal de schuld van de buitenlanders.quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:17 schreef dragems het volgende:
[..]
Scuse me??quote:Op woensdag 26 januari 2011 02:17 schreef dragems het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |