Jij bent vrouw, ga weg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef Gizmo112 het volgende:
Een klacht en Grolsch gaan goed samen
Nice, nu ik dan:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef BoemBats het volgende:
Iedereen mag hier even laten zien wat voor bier hij/zij het lekkerste vindt
Homo.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:24 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Nice, nu ik dan:
Normaal bier![]()
Hoegaarden Rose (streepje op de e doet het niet)
![]()
Pools bier met fruitsmaakjes
die Mongozo bier met bananen smaak das vies johquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:24 schreef Saarbarbaar het volgende:
[..]
Nice, nu ik dan:
Normaal bier![]()
Hoegaarden Rose (streepje op de e doet het niet)
![]()
Pools bier met fruitsmaakjes
homosexuaal.quote:
Moet ik mij aangesproken voelen?quote:Of huppelende alternatievelingen in de stad
Afgelopen zaterdag had ik toevallig de laatste krat Jupiler in de supermarkt te pakken. Van de andere bieren, en ook van Heineken, waren er nog genoeg.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef RacerDKB het volgende:
Jupiler is overgewaardeerd
Honingbier met rare nasmaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tevens -purist.
Duidelijk geen bierkenner.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:49 schreef RacerDKB het volgende:
Jupiler is overgewaardeerd
Honingbier met rare nasmaak.
& Grolschquote:
Ik waardeer je enthousiasme.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:13 schreef Schalks. het volgende:
Wat fijn dat dit topic er is, ik was echt superbenieuwd naar de biersmaak van andere users
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Aan je username is af te lezen dat je maar beter de bob kunt blijven als je geen verstand van bier hebt.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef debeterebob het volgende:
Probleem is dat je van Grolsch sneller koppijn krijgt. Qua smaak natuurlijk het beste. 1 op de avond is echt goed.
Grolsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hertog-Jan![]()
![]()
![]()
![]()
Warsteiner![]()
![]()
![]()
Brand![]()
![]()
Jupiler![]()
![]()
![]()
Heineken![]()
![]()
![]()
Amstel![]()
![]()
![]()
My identical beer-twin!quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:07 schreef debeterebob het volgende:
Probleem is dat je van Grolsch sneller koppijn krijgt. Qua smaak natuurlijk het beste. 1 op de avond is echt goed.
Grolsch![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hertog-Jan![]()
![]()
![]()
![]()
Warsteiner![]()
![]()
![]()
Brand![]()
![]()
Jupiler![]()
![]()
![]()
Heineken![]()
![]()
![]()
Amstel![]()
![]()
![]()
Ik moet ook geen schultenbrau hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:03 schreef StevenPaul het volgende:
Ow wacht, schultenbrau, nooit gehad.
Grolsch heeft idd een beetje vreemde smaak! Koppijn bier!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:25 schreef Zware_jongen het volgende:
Alfa, Brand, Jupiler en Hoegaarden.
Grolsch, zure bittere troep.![]()
Grolsch is ook echt van dat lowlands bier.....quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:53 schreef Bartcoah het volgende:
nou lekker Grolsch bij Lowlands 2010 was idd erg lekkerlekker in de Grolsch bar bier drinken.
Verschilt ook per persoon denk ik, ik krijg altijd hoofdpijn van Heineken en juist nooit van Grolschquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:42 schreef AciD_Nightmare het volgende:
[..]
Grolsch heeft idd een beetje vreemde smaak! Koppijn bier!
Klopt, gisteren nog 7 halve liters gedronken en ik heb nergens last vanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef MrWimpenny het volgende:
Bavaria
![]()
En voor de boe-roepers over bavaria:
http://www.distrifood.nl/(...)t-AHbier-laatste.htm
Bavaria FTW
Biertopics die op slot gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Grolsch is bitterder dan een ander gemiddeld Nederlands bier. De mensen die het niet lekker vinden, houden niet van bitter
Opgelost, slotje.
Dat is de grootste onzin, de ingrediënten zijn toch hetzelfde, alsof je van water A hoofdpijn krijgt en van water B nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef SeanFerdi het volgende:
p.s. als je hard door wil zuipen is bavaria beter, want ondanks dat het lekker is, is grolsch wel hoofdpijn bier.
Ik vind Grolsch niet zo zeer bitter, maar gewoon een krachtige smaak, i.p.v. water met biersmaak is het echt gewoon bier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hertog Jan is ook erg lekker. Niet zo'n "zware" bitterheid als een Grolsch, of een waterigheid als een amstel
En dan nog een keer voor jou:quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef RacerDKB het volgende:
En Bavaria is troep, praktisch een B-merkNiet voor niks dat je het haalt voor 80 cent per liter ofzo, AH pilsener is nog lekkerder.
empirisch onderzoek op grote schaal zegt wat anders...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin, de ingrediënten zijn toch hetzelfde, alsof je van water A hoofdpijn krijgt en van water B niet
Waarschijnlijk vind je het lekkerder, en aangezien er 10% meer bier in een flesje zit, of als je een beugel hebt zit er zelfs 450ml in, drink je sneller en méér, waardoor je hoofdpijn krijgt.
onder studenten hieldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
En dan nog een keer voor jou:
Bavaria FTW
en toch staat Grolsch onder bavaria...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
onder studenten hield
studenten zeggen niks voor niks goedkoop is lekker, er staat zelfs aldi bier tussenkom op zeg
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
onder studenten hield
studenten zeggen niks voor niks goedkoop is lekker, er staat zelfs aldi bier tussenkom op zeg
Onderzocht door de Telegraaf, onder studenten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Bavaria FTW
Er staat nergens dat het op grote schaal was, dus niet empirisch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
empirisch onderzoek op grote schaal zegt wat anders...
Dus omdat jij iets anders vind is het niet zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef RacerDKB het volgende:
Oh en het feit dat Best bier op plek 3 staat, Best bier is echt het slechtste bier dat er is, en ik vind AH Pilsener en andere huismerken prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you wanking?
Mijn mening telt even zwaar mee als dat onderzoek aangezien het allebei nietszeggend is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets anders vind is het niet zo?
Wat een verneukte smaakpapillen hadden die gastenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef MrWimpenny het volgende:
Bavaria
![]()
En voor de boe-roepers over bavaria:
Bavaria FTW
Nee, jouw mening telt in deze totaal niet. Daar ga je al de mist in.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn mening telt even zwaar mee als dat onderzoek aangezien het allebei nietszeggend is.
Overigens wat je zegt is ook een non-argument, aangezien ik hetzelfde kan zeggen over dat leuke artikeltje dat je als ''bron'' gebruikte.
''Dus omdat uit een test van de Telegraaf dat komt is het ook zo?''
Als je argumenten opraken, nooit ingeven, gewoon verder proberen te beledigen, goedzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Nee, jouw mening telt in deze totaal niet. Daar ga je al de mist in.
Dit onderzoek is zeker in Eindhoven gehoudenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Bavaria FTW
''Welluidende boeren overstijgen het dakterras van studentenhuis Orestes en dalen neer in de straten van het chique Amsterdam Oud-Zuid. Sorry, excuseert een van onze proefpersonen zich, van slechte biertjes moet ik nu eenmaal boeren. ''quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef nighthawkr het volgende:
[..]
Dit onderzoek is zeker in Eindhoven gehouden
Nogmaals, jij hebt nog altijd géén onderbouwing van je claims.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je argumenten opraken, nooit ingeven, gewoon verder proberen te beledigen, goedzo.
Gastquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt nog altijd géén onderbouwing van je claims.
Ik nog meer:
http://www.xs4all.nl/~hneel/biertest.htm
Let op de einduitslag, bavaria op 1.
En zelfs dan toon je nog alleen maar aan welk bier de meeste mensen het lekkerste vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gast_!
Alsof het een feit kan zijn welk bier het lekkerst is, het ligt toch aan iemands smaak (voorkeur).
En ik snap niet waarom je met ''bronnen'' blijft komen, alsof de mening van 3 willekeurige mensen dan ook maar íets zegt. Als het nou een onderzoek was onder bierkenners, of onder 5000 mensen, dan was het een andere zaak.
Omfg die site.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt nog altijd géén onderbouwing van je claims.
Ik nog meer:
http://www.xs4all.nl/~hneel/biertest.htm
Let op de einduitslag, bavaria op 1.
Aangezien volgens die Wimpenny dat een bron is zou je volgens zijn logica ook kunnen concluderen dat vooral lelijke autisten Bavaria lekker vindenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:56 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Omfg die site.Die lelijke mensen.
Wat een faalhazen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Aangezien volgens die Wimpenny dat een bron is zou je volgens zijn logica ook kunnen concluderen dat vooral lelijke autisten Bavaria lekker vinden
haha Stella Artois, eerst ++, tweede test --, door dezelfde persoon...quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:02 schreef Schalks. het volgende:
[..]
Wat een faalhazen.
Die verschillen tussen hetzelfde bier in de eerste en tweede test
Het feit blijft staan dat ik meerdere bronnen kan aanvoeren om mijn bewering "bavaria is topbier" te staven en jij er geen kunt aanvoeren waaruit blijkt dat bavaria kut zou zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 17:35 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Gast_!
Alsof het een feit kan zijn welk bier het lekkerst is, het ligt toch aan iemands smaak (voorkeur).
En ik snap niet waarom je met ''bronnen'' blijft komen, alsof de mening van 3 willekeurige mensen dan ook maar íets zegt. Als het nou een onderzoek was onder bierkenners, of onder 5000 mensen, dan was het een andere zaak.
Ik heb er geen woorden meer voor.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Het feit blijft staan dat ik meerdere bronnen kan aanvoeren om mijn bewering "bavaria is topbier" te staven en jij er geen kunt aanvoeren waaruit blijkt dat bavaria kut zou zijn.
Bavaria is een B-merk. Dat erkent zelfs de producent johquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:16 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Het feit blijft staan dat ik meerdere bronnen kan aanvoeren om mijn bewering "bavaria is topbier" te staven en jij er geen kunt aanvoeren waaruit blijkt dat bavaria kut zou zijn.
Ik zit hier net lekker Bavaria te drinken, en het smaakt heerlijk!quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:51 schreef Yreal het volgende:
[..]
Bavaria is een B-merk. Dat erkent zelfs de producent joh
Tuurlijk kan je het heerlijk vinden, er zijn ook mensen die Aldi-bier het beste vinden. Het is gewoon maar wat je smaak is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:08 schreef Geelman het volgende:
[..]
Ik zit hier net lekker Bavaria te drinken, en het smaakt heerlijk!
HJ is trouwens ook prima, je moet zeker eens naar de brouwerij gaan.
jesquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:26 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
je bent net zo elitair als Tony Hawk
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |