Biertopics die op slot gaanquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:46 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Grolsch is bitterder dan een ander gemiddeld Nederlands bier. De mensen die het niet lekker vinden, houden niet van bitter
Opgelost, slotje.
Dat is de grootste onzin, de ingrediënten zijn toch hetzelfde, alsof je van water A hoofdpijn krijgt en van water B nietquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:33 schreef SeanFerdi het volgende:
p.s. als je hard door wil zuipen is bavaria beter, want ondanks dat het lekker is, is grolsch wel hoofdpijn bier.
Ik vind Grolsch niet zo zeer bitter, maar gewoon een krachtige smaak, i.p.v. water met biersmaak is het echt gewoon bier.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:50 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Hertog Jan is ook erg lekker. Niet zo'n "zware" bitterheid als een Grolsch, of een waterigheid als een amstel
En dan nog een keer voor jou:quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef RacerDKB het volgende:
En Bavaria is troep, praktisch een B-merkNiet voor niks dat je het haalt voor 80 cent per liter ofzo, AH pilsener is nog lekkerder.
empirisch onderzoek op grote schaal zegt wat anders...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:39 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dat is de grootste onzin, de ingrediënten zijn toch hetzelfde, alsof je van water A hoofdpijn krijgt en van water B niet
Waarschijnlijk vind je het lekkerder, en aangezien er 10% meer bier in een flesje zit, of als je een beugel hebt zit er zelfs 450ml in, drink je sneller en méér, waardoor je hoofdpijn krijgt.
onder studenten hieldquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
En dan nog een keer voor jou:
http://www.distrifood.nl/(...)t-AHbier-laatste.htm
Bavaria FTW
en toch staat Grolsch onder bavaria...quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
onder studenten hield
studenten zeggen niks voor niks goedkoop is lekker, er staat zelfs aldi bier tussenkom op zeg
quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:44 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
onder studenten hield
studenten zeggen niks voor niks goedkoop is lekker, er staat zelfs aldi bier tussenkom op zeg
Onderzocht door de Telegraaf, onder studenten.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Bavaria FTW
Er staat nergens dat het op grote schaal was, dus niet empirisch.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:43 schreef SeanFerdi het volgende:
[..]
empirisch onderzoek op grote schaal zegt wat anders...
Dus omdat jij iets anders vind is het niet zo?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:59 schreef RacerDKB het volgende:
Oh en het feit dat Best bier op plek 3 staat, Best bier is echt het slechtste bier dat er is, en ik vind AH Pilsener en andere huismerken prima.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you wanking?
Mijn mening telt even zwaar mee als dat onderzoek aangezien het allebei nietszeggend is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:01 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets anders vind is het niet zo?
Wat een verneukte smaakpapillen hadden die gastenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:12 schreef MrWimpenny het volgende:
Bavaria
![]()
En voor de boe-roepers over bavaria:
Bavaria FTW
Nee, jouw mening telt in deze totaal niet. Daar ga je al de mist in.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:11 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Mijn mening telt even zwaar mee als dat onderzoek aangezien het allebei nietszeggend is.
Overigens wat je zegt is ook een non-argument, aangezien ik hetzelfde kan zeggen over dat leuke artikeltje dat je als ''bron'' gebruikte.
''Dus omdat uit een test van de Telegraaf dat komt is het ook zo?''
Als je argumenten opraken, nooit ingeven, gewoon verder proberen te beledigen, goedzo.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:53 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Nee, jouw mening telt in deze totaal niet. Daar ga je al de mist in.
Dit onderzoek is zeker in Eindhoven gehoudenquote:Op woensdag 26 januari 2011 11:41 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Bavaria FTW
''Welluidende boeren overstijgen het dakterras van studentenhuis Orestes en dalen neer in de straten van het chique Amsterdam Oud-Zuid. Sorry, excuseert een van onze proefpersonen zich, van slechte biertjes moet ik nu eenmaal boeren. ''quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:04 schreef nighthawkr het volgende:
[..]
Dit onderzoek is zeker in Eindhoven gehouden
Nogmaals, jij hebt nog altijd géén onderbouwing van je claims.quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Als je argumenten opraken, nooit ingeven, gewoon verder proberen te beledigen, goedzo.
Gastquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef MrWimpenny het volgende:
[..]
Nogmaals, jij hebt nog altijd géén onderbouwing van je claims.
Ik nog meer:
http://www.xs4all.nl/~hneel/biertest.htm
Let op de einduitslag, bavaria op 1.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |