Haha ja heel misschien komt hij nog goed terechtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat wil ik liever zelf houden
Gewoon goed leren, misschien kom je nog wel goed terecht
Noordwijk tegen iemand uit de Jupiler league!quote:
niet interessant dus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:41 schreef ViezeFreddiey het volgende:
[..]
Noordwijk tegen iemand uit de Jupiler league!
FAALFIPOquote:
oh, dan wordt het moeilijk..quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:40 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
werk al 4 jaar bij een kippeboer
Nouja, een beetjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:42 schreef trolololo het volgende:
[..]
Zozo sharr
Heb je eindelijk goed contact met diegene?![]()
quote:
Jeej, nu kan ik je weer uitlachen, dit maal om je Nederlandsquote:
krijg het niet goed hier om uit te zendenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
gaat dragems show helemaal niet door?
Topquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
ik doe nu wel Small Businees and Retail Management als studie!
Awhhhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef 92Merel het volgende:
[..]![]()
[..]
Jeej, nu kan ik je weer uitlachen, dit maal om je Nederlands
jammerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef dragems het volgende:
[..]
krijg het niet goed hier om uit te zenden
Ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef sharr het volgende:
[..]
Nouja, een beetje
We roddelen, is dat normaal?
God Kankerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef mc-Piel het volgende:
Maarten wat is businees?
Business bedoel je?
FOEI MAARTEN! zo heb ik het je niet geleerdquote:
Wat?quote:
Een heuse lippeboer jongen? Wees er maar trots opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
jaa kan ik later me eigen lippeboer beginnen
ownee wachtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
FOEI MAARTEN! zo heb ik het je niet geleerd
quote:
Kak!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Een heuse lippeboer jongen? Wees er maar trots op
Ik ben opgevoed als grammarnaziquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:46 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Is toch zielig![]()
Al heeft 1 jaar FOK mij wel netjes leren typen
Ja, truequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:44 schreef trolololo het volgende:
[..]
Ja.
Ik hou van roddelen!
Vooral lekker roddelen met mensen uit Oud Beijerland en Appingendam enzo die toch niemand van je school kennen en als je rustig kunt vertellen wat de leukste meisjes van je school zijn
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Geen SpartaAjax dus ik care niet en ik kijk niet.
Zeg dan opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef Pizzalucht het volgende:
Wie kijkt er nou voetbal
Ik heb zelfs zo'n digitenne voetbalding, maar ik doe er helemaal niks mee...
Voetbal
Kregen we gratis ofzoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef heloef het volgende:
[..]
Zeg dan op
Het kost tien euro in de maand.
Al zeg ik het zelf!quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja, true
Ik weet wie
En wie irritant zijn
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Ik bedoel eigenlijk mijn kat want die heet Snuf.Hij wordt 12
Misschien heb je de eerste maanden gratis maar je moet wel opletten als je straks niet voor voetbal betaalt want je kijkt er toch nooit naar.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:49 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Kregen we gratis ofzo
En ik deel dit abonnement met het hele huis
Preciesquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef trolololo het volgende:
[..]
Dit ja.
Fijn tochkan je alles kwijt bij mensen die je wel snappen maar niks door kunnen lullen
Bijna wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Al zeg ik het zelf!
Fobo waardig nietwaar?
Ik heb er zo m'n best op gedaanquote:
Andere mensen welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Misschien heb je de eerste maanden gratis maar je moet wel opletten als je straks niet voor voetbal betaalt want je kijkt er toch nooit naar.
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo eens even vroeg slapen, slaap lekker allemaal
Zo lang?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb er zo m'n best op gedaan!!
Halve topic gemist om die prachtige Paint te maken
Ik kan het lekker ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Precies![]()
Internet
Althans het kan wel, maar zo flauw ben ik ook weer niet
Jij ook alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
Ik ga zo eens even vroeg slapen, slaap lekker allemaal
Toch wel zo'n 2,343213 minuutquote:
Stoute Sam, in je hok!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Waarom wil sam niet op op de nieuwe server?
Internet laat mij een beetje ruiken aan dingen die ik graag doe.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:51 schreef sharr het volgende:
[..]
Precies![]()
Internet
Althans het kan wel, maar zo flauw ben ik ook weer niet
Leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Internet laat mij een beetje ruiken aan dingen die ik graag doe.
Ik wou graag DJ worden 8 dagen later werd FokRadio uit de grond gestampt.
Ik wil al jaren sportjournalist worden ik mag straks stukjes gaan schrijven voor een Ajax site.
Dus internet laat mijn dromen een beetje uitkomenweliswaar amateuristisch en op een beetje kneuterige manier. Maar toch.
Werkt niet. Alleen VDJ.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
mais non! gewoon in m'n hoofd meegeteld!quote:
Vaag SAM heeft wel ogg supportquote:
Oehquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
mais non! gewoon in m'n hoofd meegeteld!
Tof manquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Pizzalucht het volgende:
Yay ik ga wiet roken met een amerikaans meisje van 22
Omdat SAM 4.2.2 niet op de juiste manier naar Icecast2 gaat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
De mount optie is er ook gewoon, dus waarom zou het niet werken?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:57 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Omdat SAM 4.2.2 niet op de juiste manier naar Icecast2 gaat.
Een van de redenen waarom deze stream nog niet in gebruik wasquote:
It takes one to know onequote:
Ik heb het op 3 manieren geprobeerd. Werkt niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:58 schreef Zokunen het volgende:
[..]
De mount optie is er ook gewoon, dus waarom zou het niet werken?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:56 schreef Rockiejj het volgende:
Straks, live in de uitzending, SKYPE!
Hahah beetje cheap is het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe het alleen maar om haar naar Nederland te halen, anders kwam ze niet
bijnaquote:
Kan ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel, zullen we samen een uitzending doen?
Merel komt straks in de uitzending van DJ Rockquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Pizzalucht het volgende:
Merel, zullen we samen een uitzending doen?
Dat ook jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:01 schreef Rockiejj het volgende:
[..]
Merel komt straks in de uitzending van DJ Rock
Wacht ben jij van dat topic waarin een jongen klaagde klaagde dat hij niet naar Amerika mocht van zijn ouders?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Doe het alleen maar om haar naar Nederland te halen, anders kwam ze niet
Same herequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik had verwacht dat er wel onderzoek gedaan werd.. dat het antwoord serieus zou zijn
Ja maar ik ben een zware elektronicakneus en faal echt in dat soort dingenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Hoezo niet
Je kwam toch al langs voor een knuffel
Nee?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef heloef het volgende:
[..]
Wacht ben jij van dat topic waarin een jongen klaagde klaagde dat hij niet naar Amerika mocht van zijn ouders?
Ja daarom vanaf mijn huis uitzendenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik ben een zware elektronicakneus en faal echt in dat soort dingen![]()
Oh dan is het goed.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Nee?
Mijn ouders zouden het geweldig vinden voor me
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Hij praat wel laag en een beetje deprimerend.
Kan je weg bij je ex?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
HOORDEN JULLIE HET?????
Ik heb een huisje
Nu moet je wel in de kamer plassen om je territorium af te bakenen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
HOORDEN JULLIE HET?????
Ik heb een huisje
Bijna jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:04 schreef Huppelmuts het volgende:
HOORDEN JULLIE HET?????
Ik heb een huisje
ben ook depressief ik mis 50 min van mijn programmaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:03 schreef heloef het volgende:
Hij praat wel laag en een beetje deprimerend.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar bliepmuziekje
Ik luister naar mn eigen muziek omdat de stream niet werkt met winampquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik hoor alleen maar bliepmuziekje
Ah, op die manierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ik luister naar mn eigen muziek omdat de stream niet werkt met winamp
Ook daar wordt aan gewerkt, maar er zijn andere prio's. Echt tof van je dat je dit steeds herhaalt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
dan steel je vannacht toch 50 min?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef dragems het volgende:
[..]
ben ook depressief ik mis 50 min van mijn programma
Moet je die nou de hele tijd zelf erin gooien, of gaat dat automatisch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef djkoelkast het volgende:
Dit is wachtmuziek, als er geen dj is
Ach ja ik doe gewoon alsof het onz radio is, dan kan ik hier tenminste nog postenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, op die manier![]()
Jason Mraz is wel beter dan dit
Automatisch dit, wordt nog anders, dit was een testje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Moet je die nou de hele tijd zelf erin gooien, of gaat dat automatisch?
kan jij er nogwel in? zoja, wil je dat dit nummer voor mij draaien Gorillaz - Feel Good Inc. Stuk beter dan die bliep muziekquote:
Hahah deed ik vanmiddag stiekem ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef Zokunen het volgende:
[..]
Ach ja ik doe gewoon alsof het onz radio is, dan kan ik hier tenminste nog posten
Je irriteert dj koelkast.. doe dat eens even nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef Zokunen het volgende:
[..]
nee morgen gewoon weer. maar is kut dat hij het niet in SAM doetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
dan steel je vannacht toch 50 min?
Ik doe dat heel vaakquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hahah deed ik vanmiddag stiekem ook
Niet bedoeld om te zeuren, ik ben zelf ook al aan het googlen etc om het op te lossen, maar nog zonder succes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ook daar wordt aan gewerkt, maar er zijn andere prio's. Echt tof van je dat je dit steeds herhaalt.
Wat is je eigen muziek?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:09 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ik kan niet zo lang zonder m'n eigen muziek
dragemsquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:06 schreef mash_ het volgende:
Ik kan trouwens ook niet connecten dat gaat morgen nog problemen geven
jaja rustig. met VDJ 7 doet hij het teminste welquote:
begin het ook steeds minder leuk te vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:10 schreef Boterhamzakje het volgende:
Ik schrik me telkens de tering van dat rare geluid
Verschilt ik heb bijna 3000 liedjes dus dat is niet 1 genre, maar vooral muziek met gitaren er inquote:
trolololoquote:
Gitaren zijn goed!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Verschilt ik heb bijna 3000 liedjes dus dat is niet 1 genre, maar vooral muziek met gitaren er in
Precies, dat gebrul erdoor hoeft van mij ook niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gitaren zijn goed!
Zolang er wel een beetje normaal in gezongen wordt
djkoelkastquote:
no screamoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gitaren zijn goed!
d.m.v. heroïne aangestuurd geschreeuwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef Boterhamzakje het volgende:
[..]
Gitaren zijn goed!
Ah, geen hardstyle dus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Verschilt ik heb bijna 3000 liedjes dus dat is niet 1 genre, maar vooral muziek met gitaren er in
knetterkrankjorumquote:
Ik heb geen idee. 5 geloof ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je met versies lager dan 7 niet in de stream komen als je VirtualDJ gebruikt? Ik kon er met 6 niet in en met 7 wel.
Mash en DJ Rock welke versies hebben jullie?
ik kwam er ook niet in met 6 wel met 7quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
Als ik het goed begrijp kun je met versies lager dan 7 niet in de stream komen als je VirtualDJ gebruikt? Ik kon er met 6 niet in en met 7 wel.
Snuf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef Snuf. het volgende:
trololoquote:
Af een toe een hardstyle nummer kan ik best hebben hoor, maar ik kan er geen uren naar luisteren. Naar gitaren welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ah, geen hardstyle dus?![]()
Gitaren muziek vind ik ook zoveel leuker dan dat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:12 schreef dragems het volgende:
[..]
ik kwam er ook niet in met 6 wel met 7
Dan lijkt bij deze het probleem mij duidelijk. Misschien kunnen we het vermelden in de OP? Veel DJ's hebben namelijk 6 of 5 omdat ie werd aangeradenquote:
Dj koelkastquote:
20522 in mn huidige playlistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef JApieman het volgende:
[..]
Okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:13 schreef JApieman het volgende:
[..]
Af een toe een hardstyle nummer kan ik best hebben hoor, maar ik kan er geen uren naar luisteren. Naar gitaren welen soms houd ik nog wel van rap.
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:11 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Top van de luisteraars die blijven luisteren..
We steunen onz radio door leuke en minder leuke tijden
![]()
![]()
![]()
Wow, da's best heel veelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:13 schreef Zokunen het volgende:
[..]
20522 in mn huidige playlistvanalles dus
92merelquote:
Ik aanbad koelkast al voordat hij dit maaktequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Even props voor koelkast!!
Die heeft het er maar druk mee geloof ik.
ja idd wat een kerelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
WE LOVE YOU ONZIN RADIO WE DOquote:
Breaking Benjamin & Three Days Gracequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd, Breaking Benjamin, Three Days Grace e.d
Dit.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Lynyrd Skynyrdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd, Breaking Benjamin, Three Days Grace e.d
Wauw, de eerste FOK!ker die ik tegenkom die ze kentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Breaking Benjamin & Three Days Grace
Die quote ik dan ook maar even als goedmakertje, ik bedoel het echt niet kwaad, maar kan me voorstellen dat als je er druk mee bent het best irritant is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Dit hij heeft eigenhandig een nieuwe Virtual DJ progamma op mijn pc geinstalleerd en ingesteldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Serieus?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wauw, de eerste FOK!ker die ik tegenkom die ze kent
breaking benjamin ken ik ook wel maar niet echt grote fanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd ken je niet? Je moet Sweet Home Alabama toch wel kennenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus?
Dacht dat ze nog een soort van bekend waren![]()
Die eerste band ken ik echter niet..
Three days gracequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef JApieman het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
Tsja, ik heb ze een tijd helemaal geweldig gevonden. Maar nu heb ze al honderden keren gedraaid, en dan wil je wel eens wat andersquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef dragems het volgende:
[..]
breaking benjamin ken ik ook wel maar niet echt grote fan
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Serieus?
Dacht dat ze nog een soort van bekend waren![]()
Die eerste band ken ik echter niet..
Oh ja, maar herkende m nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Lynyrd Skynyrd ken je niet? Je moet Sweet Home Alabama toch wel kennen?
Sowieso!!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:15 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Dit hij heeft eigenhandig een nieuwe Virtual DJ progamma op mijn pc geinstalleerd en ingesteldWat een held is die jongen zeg.
Volgende TT moet wel iets zijn als: DJkoelkast, onze reddende engel
Welk kanaal?quote:
Kan het me voorstellenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Tsja, ik heb ze een tijd helemaal geweldig gevonden. Maar nu heb ze al honderden keren gedraaid, en dan wil je wel eens wat anders
Haha, de naam is best opvallendquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh ja, maar herkende m niet![]()
Ben slecht met namen
KOELKAST, KOELKAST, KOELKAST!quote:
ik wil ook lapohuntenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef Snuf. het volgende:
[..]
KOM HUPPELMUTS LAPO HUNTEN ZODAT WIJ DIE TITEL KUNNEN DOEN
Dat wel jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:17 schreef JApieman het volgende:
[..]
Haha, de naam is best opvallendmet al die Y's
Was de knuffel van Pizzalucht nog leuk?quote:
Ja, ook.quote:
ja wel dusquote:
altijd! waneeer krijg ik die van jou dan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
[..]
Was de knuffel van Pizzalucht nog leuk?
Kan je het nieuwe password even DMen?quote:
Daarover hadden we geen afspraak gemaakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:19 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
altijd! waneeer krijg ik die van jou dan!
wordt het niet eens tijd daarvoor?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Daarover hadden we geen afspraak gemaakt?
pijp hem ff goed dat verdiend hijquote:
Ja maar ik weet nog steeds helemaal niet wie je bent hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef WitAchterLicht het volgende:
[..]
wordt het niet eens tijd daarvoor?
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
pijp hem ff goed dat verdiend hij
Zal ik doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef dragems het volgende:
[..]
pijp hem ff goed dat verdiend hij
Pm voor foto?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja maar ik weet nog steeds helemaal niet wie je bent he
vanaf 4:55 ongeveer begint de solo. Als je van gitaren houdt moet je die gehoord hebbenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat wel ja![]()
[..]
Was de knuffel van Pizzalucht nog leuk?
echt welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:20 schreef Snuf. het volgende:
Als DJkoelkast een meisje was had ik haar gedaan.
Okeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:21 schreef JApieman het volgende:
[..]
vanaf 4:55 ongeveer begint de solo. Als je van gitaren houdt moet je die gehoord hebbende rest van het liedje is trouwens ook zeker de moeite waard vind ik.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, laten we er een leuk dansje op verzinnen![]()
![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:22 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ook, laten we er een leuk dansje op verzinnen![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |