Haai!quote:
een slaapfeestje op stand dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:36 schreef Memmel het volgende:
Waar de Dom Perignon rijkelijk vloeit...
Nieuw deel. Ik zat nog in de oude te refreshen.quote:
ik refresh wel eens een pagina en vind het dan gek dat er niks bij komt... dan zijn we al weer een pagina verderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:48 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nieuw deel. Ik zat nog in de oude te refreshen.
Dat vind ik heerlijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:47 schreef Sonnetje85 het volgende:
ik ben trouwens aan de blue curacao met 7up
weer s wat anders dan wijn
wilde eigenlijk aan de dropshot, mja is zo snel op
Oi, dat is vast confronterend inderdaad!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:39 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Sneu van je buf Mems!
Ik ben vanavond met oudste naar een open avond van de midelbare school op de hoek van de straat wezen kijken. En nu stop ik m,n kop weer ff terug in het zand. Ik heb geen groot kind, echt niet
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:03 schreef freecell het volgende:
[..]
Oi, dat is vast confronterend inderdaad!
Ik heb van 3 tot 4 wakker gelegen omdat ik dacht ik dat op L zijn arm had gestaan en dat die nu zo _--_ stond (de onderarm) en dat ik het niet gezien had en dat hij daarom zo huilerig was voor het naar bed gaan
Ja, goed, het slachtoffer, waarvan ik zeker weet dat ik er NIET op gestaan heb, rent hier vrolijk rond nuWat op zich fijn is, maar ik ben wel wat gaat nu
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |