Zal gewoon via iTunes gaan denk ik? Geen idee nog niet geprobeerd. De standaard ringtones die erop zitten zijn wel raar trouwens. Bijna al die ringtones zijn meer sms deuntjes vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:53 schreef friekin_ het volgende:
Ook een Iphone hier. Heeft iemand nog een makkelijke route om je eigen ringtones er op te krijgen?
Automatisch weet ik niet, maar ik kan wel d.m.v. mijn headset opnemen. Gewoon een simpel bluetooth headsetje van ¤7,50. Werkt perfect.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:50 schreef Probability het volgende:
Kan de iPhone automatisch opnemen als er gebeld wordt? (Dus bijv. met een headset op de motor, zonder de telefoon aan te raken)
Dat stelt toch geen flikker voor? Heb je binnen 15 seconden gedaan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef friekin_ het volgende:
Het gaat idd via Itunes, maar allemaal echt onmogelijk om te doen.
:
1. Selecteer een MP3-bestand uit je iTunes-bibliotheek (mag ook een AAC-bestand zijn, maar alleen als deze geen kopieerbeveiliging heeft).
2. Klik met de rechtermuisknop op het nummer en kies Meer info > Opties.
3. Kies het begin- en eindtijdstip van de ringtone. Zorg dat het niet veel langer dan 30 seconden is en deze een maximale bitrate heeft van 96kbps.
4. Klik op OK.
5. Klik opnieuw met de rechtermuisknop op het nummer en kies Maak AAC-versie. Is de optie niet aanwezig, dan moet je in de importeer-instellingen van iTunes aangeven dat je nieuwe nummers in AAC-formaat wilt opslaan.
6. Sleep het nieuw aangemaakte muzieknummer naar de desktop.
7. Verander de extensie van het bestand van m4a naar m4r.
8. Sleep het bestand weer naar je iTunes-bibliotheek. Het zal nu in iTunes verschijnen onder het kopje Beltonen.
Moet makkelijker kunnen toch?
Maar geef toe, wat een gedoequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat stelt toch geen flikker voor? Heb je binnen 15 seconden gedaan..
domme vraag (ja ik kan er ook wat van) kan ik in iTunes de bitrate aanpassen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef friekin_ het volgende:
:
1. Selecteer een MP3-bestand uit je iTunes-bibliotheek (mag ook een AAC-bestand zijn, maar alleen als deze geen kopieerbeveiliging heeft).
3. Kies het begin- en eindtijdstip van de ringtone. Zorg dat het niet veel langer dan 30 seconden is en deze een maximale bitrate heeft van 96kbps.
4. Klik op OK.
5. Klik opnieuw met de rechtermuisknop op het nummer en kies Maak AAC-versie. Is de optie niet aanwezig, dan moet je in de importeer-instellingen van iTunes aangeven dat je nieuwe nummers in AAC-formaat wilt opslaan.
8. Sleep het bestand weer naar je iTunes-bibliotheek. Het zal nu in iTunes verschijnen onder het kopje Beltonen.
nice, ziet er goed uit-->besteld!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef mickeyD het volgende:
nice, mn aluminium bumper uit china is binnen!
niet gek voor $15
http://www.dealextreme.co(...)ne-4-black-red-50912
stukken aantrekkelijker dan de $95 die je betaald voor de Vapor4
is die niet oud?quote:
Ik heb mijnringtone gemaakt met Garageband, werkte ook super makkelijk. Gewoon nummer naar Garageband slepen, in menubalk aangeven dat je een ringtone wilt maken, stukje van 30 seconden selecteren en dan in iTunes gooien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef friekin_ het volgende:
:
4. Klik op OK.
Ja dat snap ik, maar dat is niet zo handig tijdens het motor rijden..quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Automatisch weet ik niet, maar ik kan wel d.m.v. mijn headset opnemen. Gewoon een simpel bluetooth headsetje van ¤7,50. Werkt perfect.
Dat zijn echt van die onverwachte k*tsituatiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Parvus het volgende:
Vandaag had ik m'n iPhone in de hand toen ik de trein instapte. Knakker voor me wil eerst trap af (intercity dubbeldekker) maar bedenkt dat ie toch boven wil gaan zitten. Draait zich om vol met z'n koffer tegen m'n telefoon. Wtfffff
gelukkig wel een bumpertje dus no worries ^_^
Hehe ja ik vind de telefoon zonder bumper 10 x mooier maar m'n bumper heeft vandaag z'n waarde wel bewezenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die onverwachte k*tsituatiesDoe je nog zo voorzichtig...
Lang lever bumpers/leren tasjes
Deez: http://www.iphoneservicep(...)ther_case_black.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Hamsik het volgende:
Welke bescherming gebruiken jullie voor de iphone4? Ik heb die militairen folie geprobeerd maar die liet al na een paar uur weer los (ondanks dat ik er 24u niks mee gedaan heb en goed inlaten trekken. En een harde case vind ik ook maar niks.. Ik wil gewoon het natuurlijke design houden maar wel beschermen.
Iemand ervaring met de carbon bescherming? Of andere goede tips?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef mie_at_work het volgende:
wow het simlock vrij maken van de t-mobile versie ging wel erg simpel.
bij de instructies van iphoneclub, stond echt dat je hem een half uur moest connecten met itunes e.d. maar bij mij herkende die direct na het aansluiten dat er een carrier update beschikbaar was.
Dank u voor de tip. Complete iphone n00b, heb het ding nu 1 dag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef Adrenaline0182 het volgende:
iRinger is het beste programma om beltonen mee te maken. Je kan ze direct naar iTunes exorteren, werkt super!
Google maar, is geheel gratis.
Ik heb ook Vodafone, met circa 3.8Mbit down/1Mbit upstream. Skype stottert via 3G (@ Volle mep signaal) bij mij ook als een idioot. Via Wi-Fi werkte het wel goed. Heb jij een speciaal iPhone abo? Of "oud" Zorgeloos Mobiel internet Blox zoals ik?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:27 schreef braddofiel het volgende:
Ik word gek van 3G
Ik kwam erachter dat onderweg naar school in een bepaald deel van een paar km wel goed bereik is, 4 streepjes. Dus ik besloot gewoon iemand te bellen via Skype gezien ik daar wel behoefte aan had, maar zelfs DAN kan ik geen normaal gesprek voeren. Ook het testgesprek faalt.
Het hapert en stottert gewoon verschrikkelijk, maakt niet uit hoe ik hem vasthoud
Is dit een bekende bug ofzo?
Provider = Vodafone
Een speciaal iPhone abbo dus, iPhone 200 om precies te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook Vodafone, met circa 3.8Mbit down/1Mbit upstream. Skype stottert via 3G (@ Volle mep signaal) bij mij ook als een idioot. Via Wi-Fi werkte het wel goed. Heb jij een speciaal iPhone abo? Of "oud" Zorgeloos Mobiel internet Blox zoals ik?
Met een iPhone abo heb je max. 7,2 Mbit downstream ofzoiets. En een datalimiet van 1GB als kadootje erbijEn dat in 2011.
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
Enigste is geen woord
En misschien knijpt Vf de poorten van Skype ofzo. Zie ik die zakken patat nog wel voor aan.
yep,is echt. alleen kunnen wij hem nog niet downloaden. zal in verloop van tijd wel veranderen,ik dacht dat er nog een paar bugs in zaten.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.apple.com/au/iphone/
Ik zie een witte iPhone...
Jailbreaken is voor homo'squote:
Ja, zijn apps voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Letstalk het volgende:
Kan ik met mijn iPhone .avi bestanden afspelen?
quote:
AVPlayer, Cinexplayer, OPlayer, Buzz Player.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:58 schreef Letstalk het volgende:
Merkie, welke dan? Zoek z'n app namelijk...
Oh okee, top thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
AVPlayer, Cinexplayer, OPlayer, Buzz Player.
SlamFM gaat hier foutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een gek probleem. Ik probeer de Slam40 toe te voegen aan mijn iPhone zoals ik het altijd doe. Nu geeft hij in iTunes aan dat ik er 40 nummers in heb staan maar als ik op de iPhone kijk heeft hij er maar 20 overgezet. Wat gaat hier fout?
Ik heb zo'n beschermsticker op de voorkant. Had het ook aan de achterkant, maar die heb ik weggegooid: zag er lelijk uit. Had ook een bumper, maar dat ziet er ook niet uit. Verder geen bescherming dus. Ook nergens voor nodig imho; ziet er toch niet uit als je je telefoon in gaat pakken met hoesjes en zakjes? Je gebruikt 'm toch maar 2 jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Hamsik het volgende:
Welke bescherming gebruiken jullie voor de iphone4? Ik heb die militairen folie geprobeerd maar die liet al na een paar uur weer los (ondanks dat ik er 24u niks mee gedaan heb en goed inlaten trekken. En een harde case vind ik ook maar niks.. Ik wil gewoon het natuurlijke design houden maar wel beschermen.
Iemand ervaring met de carbon bescherming? Of andere goede tips?
Wel als je dat account aanmaakt via de iPhone zelf ipv via iTunes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Stevennn het volgende:
Even een vraagje:
Vandaag nieuw apple account aangemaakt. Ik wou een gratis app downloaden maar nu moet ik dus die creditcard gegevens invullen (heb ik niet). "Vroeger" kon je altijd op 'geen' klikken maar nu niet meer?
Zelfde probleem :/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel als je dat account aanmaakt via de iPhone zelf ipv via iTunes.
Toen ik mij vorige week registreerde via mijn iPhone (Dus niet via iTunes) kon ik aangeven dat ik mijn cc later wilde opgeven als ik een app wilde downloaden die niet gratis is.quote:
Ik heb mijn iPhone 4 net een week..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Stevennn het volgende:
Ja dat had ik ook met mijn vorige iphone.
Click and buy account maken. Dan wordt het rechtstreeks van je rekening afgeschreven als je een betaalde app download. Gratis apps willen dan ook gewoon natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Stevennn het volgende:
Even een vraagje:
Vandaag nieuw apple account aangemaakt. Ik wou een gratis app downloaden maar nu moet ik dus die creditcard gegevens invullen (heb ik niet). "Vroeger" kon je altijd op 'geen' klikken maar nu niet meer?
Wat wel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef mickeyD het volgende:
raadplaatje: wat klopt hier niet:
[ afbeelding ]
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef mickeyD het volgende:
misschien krijg je er een curses mindreading bij, want het touchpanel mag je niet aanraken!
Mag wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef mickeyD het volgende:
misschien krijg je er een curses mindreading bij, want het touchpanel mag je niet aanraken!
Niet. Vodafone knijpt dat. Thuis via Wi-Fi of buitenhuis via hotspot of helemaal niet Skypen op je GSM.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef braddofiel het volgende:
Ik was vandaag eens in Amstelveen want ik had nieuwe kleding nodig, en ik zag op m'n iPhone 4 dat ik 5 steepjes 3G bereik had!![]()
Ik dacht, zou Skype het zo dan wel doen ZONDER problemen? Gezien ik thuis maar 2 streepjes bereik heb, en soms niets, en een Skypegesprek voeren dus uitgesloten is.
Nou mooi niet dus, zelfs bij 5 streepjes bereik hapert Skype zodanig erg dat een normaal gesprek uitgesloten is. Hoe the fuck krijg ik dit opgelost?
Abbonement: Vodafone iPhone 200
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet. Vodafone knijpt dat. Thuis via Wi-Fi of buitenhuis via hotspot of helemaal niet Skypen op je GSM.
Als jij via Skype belt verbruik je geen belminuten en verdienen ze niet aan je. It's all about the ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef braddofiel het volgende:
[..]
leuk dat ik daar dan ook weer achter kom.
Hoe kunnen ze zoiets zomaar knijpen? Zo veel data verbruikt een simpel Skype-gesprekje toch niet..
Alsof ik trouwens niet al genoeg betaal voor zo'n abonnement
Of naja, me ouders doen dat. Maar hoe dan ook, dat abonnement is verdomme al duur genoeg..
En wat helemaal belachelijk is. Bij een mobiel internet abbo van 50 euro per maand knijpen ze het ook. En voor ik ze opbelde, comprimeerde ze zelfs plaatjes. Zag alles er heel slecht uit. Dat hebben ze er wel afgehaald voor me. Nu nog die skype blokkade.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef braddofiel het volgende:
[..]
leuk dat ik daar dan ook weer achter kom.
Hoe kunnen ze zoiets zomaar knijpen? Zo veel data verbruikt een simpel Skype-gesprekje toch niet..
Alsof ik trouwens niet al genoeg betaal voor zo'n abonnement
Of naja, me ouders doen dat. Maar hoe dan ook, dat abonnement is verdomme al duur genoeg..
Ik zie wel trouwens bij blox dat er zo eentje is voor ¤5 per maand genaamd 'Internet Bellen Blox'. Pfff.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind die witte iPhone echt gay trouwens. 1 van de redenen dat ik nooit een iPod heb gehad is die kansloze kleur wit.Zwart
[..]
Als jij via Skype belt verbruik je geen belminuten en verdienen ze niet aan je. It's all about the ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ik ga ze maandag wel even bellenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:59 schreef kadeya het volgende:
[..]
En wat helemaal belachelijk is. Bij een mobiel internet abbo van 50 euro per maand knijpen ze het ook. En voor ik ze opbelde, comprimeerde ze zelfs plaatjes. Zag alles er heel slecht uit. Dat hebben ze er wel afgehaald voor me. Nu nog die skype blokkade.
Bij de Media Markt heb je iTunes gift-cards bij de kassaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Bah, denk je ff apps te kopen met ClicknBuy omdat de andere mogelijkheden niet beschikbaar zijn. Moet je daar ook 18 voor zijn :c. Nou dan maar wachten op die nieuwe Jailbreak. Jezus zeg
Of zo'n prepaid creditcard?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Bah, denk je ff apps te kopen met ClicknBuy omdat de andere mogelijkheden niet beschikbaar zijn. Moet je daar ook 18 voor zijn :c. Nou dan maar wachten op die nieuwe Jailbreak. Jezus zeg
Dat zeg ik niet. Ik heb gewoon weinig bereik. Heb nu al 4 maanden een jailbreak ofzo. Maar door de apple hoesje is mijn iphone vol met krasjes aan de zijkantquote:Op zondag 30 januari 2011 21:57 schreef boem-dikkie het volgende:
Je hebt minder bereik door een Jailbreak? Daar heb ik nog nooit eerder van gehoord.
Dat zeg je wel. Als er wordt gezegd dat het bereik beter is door een nieuwere Jailbreak dan ligt het daar toch aan dat je met de oude versie dat bereik nu niet hebt?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:58 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik niet. Ik heb gewoon weinig bereik.
Niet nieuwe jailbreak maar nieuwe OS. 4.2.1 is echter iOS. Jij weet niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 30 januari 2011 21:59 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat zeg je wel. Als er wordt gezegd dat het bereik beter is door een nieuwere Jailbreak dan ligt het daar toch aan dat je met de oude versie dat bereik nu niet hebt?
Ik las Jailbreak 4.2.1.quote:Op zondag 30 januari 2011 22:00 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Niet nieuwe jailbreak maar nieuwe OS. 4.2.1 is echter iOS. Jij weet niet waar je het over hebt.Sorry maar het is wel zo.
lol. Maakt niet uitquote:
ik zou iig je hi simkaart nog een paar maandjes in de verpakking laten zitten (behalve om te activeren misschien) anders beginnen straks weer mensen te huilen over rekeningen van 1000,-quote:Op zondag 30 januari 2011 11:19 schreef JiggyJ het volgende:
Kom ik net op de website van hi, en daar is de iphone gewoon op voorraad..
Mijn abbonnement loopt in juni af, en volgens tmobile voorwaarden zou ik dus half maart kunnen verlengen. Tmobile kennende zal ik vanaf die datum nog eens een week of 4-6 op het toestel kunnen wachten, en dat vind ik wat aan de lange kant..
Op de website van hi is het vandaag besteld, morgen in huis met de mogelijkheid van nummerbehoud.
Vervolgens krijg je dan een 0 - euro abbonnement die maximaal 4 maanden geldig is, daarna gaat automatisch het abbonnement in en ga je dus betalen.
Als ik dus gewoon de komende 4 maanden met mijn oude simkaart gebruik in die nieuwe iphone, betekent dat dus dat ik maar 2maandjes met dubbele kosten zit?
Dat heb ik er opzich wel voor over als dat zou betekenen dat ik dan morgen of overmorgen al een iphone 4 kan hebben
Lijkt bijna te mooi om waar te zijn?
dus je kan op koopzondag geen telefoon kopenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:15 schreef wolfrolf het volgende:
@JiggyJ: het is zondag. Dan heeft het kantoorvolk van KPN die jouw abo activeren weekend.
Hey Mickey hoe bevalt ie, is het een beetje kwaliteit? misschien wat fototjes als hij om je iPhone zit?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef mickeyD het volgende:
nice, mn aluminium bumper uit china is binnen!
niet gek voor $15
http://www.dealextreme.co(...)ne-4-black-red-50912
stukken aantrekkelijker dan de $95 die je betaald voor de Vapor4
Ik bedoel te zeggen dat de administratieve molen stil staat op zondag, waardoor het waarschijnlijk vandaag pas allemaal geregeld is. Dat is overigens wel enigszins gegokt van mijn kantquote:Op maandag 31 januari 2011 00:40 schreef skittelman het volgende:
[..]
dus je kan op koopzondag geen telefoon kopen
Jailbreak >> installousquote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef Albert86 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de Last.fm app kan downloaden? is momenteel niet beschikbaar in Nederland krijg ik als melding.
Ga niet meer jailbreaken. Heb een 3G en laatste keer dat ik dat deed, werd m'n iPhone zo traag als dikke stront in een trechter.quote:
ja, hij's perfect, recht en stevig.. en makkelijk te plaatsenquote:Op maandag 31 januari 2011 00:41 schreef Semmm het volgende:
[..]
Hey Mickey hoe bevalt ie, is het een beetje kwaliteit? misschien wat fototjes als hij om je iPhone zit?
Ik vind die Vapor namelijk een erg mooie case maar vond hem veels te duur, misschien is dit wel een optie ter vervanging van mn bumper.
Thanks.
Dat was ik, met mijn nieuwe iPhone. Maar dat lag aan mij, voor de verandering.quote:Op maandag 31 januari 2011 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Er was hier toch nog iemand die geen Wi-Fi verbinding kon maken? Ik heb drie keer mijn paswoord verkeerd ingevuld met mijn dronken bek, moest toen 5 minuten wachten voor ik het weer kon proberen en daarna deed mijn Wi-Fi het opeens weer. Je kunt het proberen?
Haha ah oké. Ik had echt dat mijn Wi-Fi gewoon 'greyed-out' was en zei: "Geen verbinding". Bij instellingen stond achter het Wi-Fi adres: "n/a". Doet het opeens weer, wel chill.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat was ik, met mijn nieuwe iPhone. Maar dat lag aan mij, voor de verandering.
Was een hoofdletter vergeten in mijn paswoord en vergat vervolgens dat incorrecte adres te vergeten ... Gelukkig kwam ik daar al na een uurtje achter.
de betreffende afdeling werkt gewoon op zondagquote:Op maandag 31 januari 2011 10:48 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik bedoel te zeggen dat de administratieve molen stil staat op zondag, waardoor het waarschijnlijk vandaag pas allemaal geregeld is. Dat is overigens wel enigszins gegokt van mijn kant
Doen ze! Duurt twee weken zeggen ze. Ben benieuwd.quote:Op maandag 31 januari 2011 08:31 schreef boem-dikkie het volgende:
Scheurtje bij de connector komt heel vaak voor dus ik denk dat ze hem wel gewoon in willen nemen hoor.
Geen ervaring maar ik gok dat het geen officiële Apple onderdelen zijn die ze gebruiken. Thirdparty onderdelen van een andere fabrikant waarschijnlijk. Zou je na kunnen vragen bij je reparateur als ze daar antwoord op willen geven.quote:Op maandag 31 januari 2011 16:20 schreef Axel16 het volgende:
Ik heb lang geleden mijn iPhone laten stuiteren met als gevolg een dikke barst in m'n scherm. Nu voelt mijn nieuwe scherm enigsins anders aan. Het lijkt dikker en iets meer uit te steken. Het is niet vervelend maar wel aanwezig. Ik heb het glas bij een telefoonwinkel laten repareren, dus buiten Apple en in mijn geval tmobile om. Hebben meer mensen soortgelijke ervaring met nieuw glas?
Die 200 dollar is volgens mij in combinatie met een abonnement.quote:Op maandag 31 januari 2011 17:40 schreef SLP_ het volgende:
Een vader van een klasgenoot zit momenteel in Amerika en daar kost een simlockvrije iPhone 4 maar 200 dollar. Heb er zeker interesse in, maar ik vraag me af hoe het zit met het internet. Ik heb er vrij weinig verstand van, maar kan ik gewoon met een aparte internetbundel [ik zit namelijk bij Ben] op internet of moet je dan een speciaal iPhone abonnement afsluiten?
Heb jij een iPhone4 ? Ik post dit terwijl ik via wifi online ben. Werkt als een tierelier.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef boem-dikkie het volgende:
Tot zover dus de Wi-Fi op mijn iPhone. Hij is er weer mee gekapt.
Nee, iPhone 3Gs. iPhone kon op oudejaarsavond opeens geen draadloze netwerken meer vinden, na softreset stond er opeens 'Geen Wi-Fi' bij instellingen. Nou kwam hij dus gisterochtend weer tot leven nadat ik hem uit zijn nachtelijke flightmode haalde. Zo net weer hetzelfde probleem. Kort maar krachtig dus.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:49 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Heb jij een iPhone4 ? Ik post dit terwijl ik via wifi online ben. Werkt als een tierelier.
Op iTunes uitloggen. Rechtsonder de Amerikaanse store selecteren. Account aanmaken. Geen betalingsmethode kiezen. Downloaden.quote:Op maandag 31 januari 2011 11:51 schreef Albert86 het volgende:
Iemand enig idee hoe ik de Last.fm app kan downloaden? is momenteel niet beschikbaar in Nederland krijg ik als melding.
Hmm. Decenniumbug?quote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, iPhone 3Gs. iPhone kon op oudejaarsavond opeens geen draadloze netwerken meer vinden, na softreset stond er opeens 'Geen Wi-Fi' bij instellingen. Nou kwam hij dus gisterochtend weer tot leven nadat ik hem uit zijn nachtelijke flightmode haalde. Zo net weer hetzelfde probleem. Kort maar krachtig dus.
Niet echt erg want mijn 3G is hier prima maar ik vind het vooral irritant dat ik nu
apps boven de 20Mb niet kan updaten met mijn telefoon. Ik heb er een hekel aan dat er zo'n rood ballonnetje bij een app staat dus ik kijk om de zoveel tijd even of ik updates heb en doe deze dan ook meteen. Nu moet ik het de hele tijd via de pc doen.
heb je een jailbreak? Anders kan je je iPhone doen geloven dat hij wifi heeft maar eigenlijk gewoon 3G gebruikt. Maar kan je hem niet opsturen. Klinkt als een hardware foutjequote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Nee, iPhone 3Gs. iPhone kon op oudejaarsavond opeens geen draadloze netwerken meer vinden, na softreset stond er opeens 'Geen Wi-Fi' bij instellingen. Nou kwam hij dus gisterochtend weer tot leven nadat ik hem uit zijn nachtelijke flightmode haalde. Zo net weer hetzelfde probleem. Kort maar krachtig dus.
Niet echt erg want mijn 3G is hier prima maar ik vind het vooral irritant dat ik nu apps boven de 20Mb niet kan updaten met mijn telefoon. Ik heb er een hekel aan dat er zo'n rood ballonnetje bij een app staat dus ik kijk om de zoveel tijd even of ik updates heb en doe deze dan ook meteen. Nu moet ik het de hele tijd via de pc doen.
Gaat mij vooral om het scrobbelen van mijn muziek. Eerder deed hij dat zodra ik mijn tel aansloot op de pc, maar dat gebeurt ook niet meer.quote:Op maandag 31 januari 2011 21:53 schreef n8n het volgende:
[..]
Op iTunes uitloggen. Rechtsonder de Amerikaanse store selecteren. Account aanmaken. Geen betalingsmethode kiezen. Downloaden.
Al stelt de Last.fm niet veel voor
Dat doet ie dus nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 07:28 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Gaat mij vooral om het scrobbelen van mijn muziek. Eerder deed hij dat zodra ik mijn tel aansloot op de pc, maar dat gebeurt ook niet meer.
Geen jailbreak. Lijkt me geen hardware fout als hij zo maar weggaat en het blijkbaar sporadisch zo opeens weer 2 dagen doet.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 00:34 schreef Axel16 het volgende:
[..]
heb je een jailbreak? Anders kan je je iPhone doen geloven dat hij wifi heeft maar eigenlijk gewoon 3G gebruikt. Maar kan je hem niet opsturen. Klinkt als een hardware foutje
Lijkt mij juist wel, net als een audiokabel met een knik er in die niet kan kiezen of ie 't nou wel doet of nietquote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:17 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Geen jailbreak. Lijkt me geen hardware fout als hij zo maar weggaat en het blijkbaar sporadisch zo opeens weer 2 dagen doet.
Ik weet het niet. Er zijn in ieder geval als ik via Google zoek erg veel mensen met hetzelfde probleem en er is eigenlijk geen concrete oplossing. Via garantie gaat in ieder geval niet lukken omdat er een keer water in is geweest 2/3 maand geleden. Dan verhalen ze het toch op waterschade en/of corrosie.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:23 schreef n8n het volgende:
[..]
Lijkt mij juist wel, net als een audiokabel met een knik er in die niet kan kiezen of ie 't nou wel doet of niet
Ja daarom, heb ook wel eens corrosie op m'n dockconnector gehad, toen kreeg ik keer op keer de melding dat 'deze accessoire niet geschikt was voor deze iPhone'. Zonder dat er iets aan gekoppeld zat. Was een kwestie van een beetje schrapen en het werkte weer als vanouds.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:26 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Er zijn in ieder geval als ik via Google zoek erg veel mensen met hetzelfde probleem en er is eigenlijk geen concrete oplossing. Via garantie gaat in ieder geval niet lukken omdat er een keer water in is geweest 2/3 maand geleden. Dan verhalen ze het toch op waterschade en/of corrosie.
Nouja nog 7 maanden volhouden dan mag ik een nieuwe.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 09:33 schreef n8n het volgende:
[..]
Ja daarom, heb ook wel eens corrosie op m'n dockconnector gehad, toen kreeg ik keer op keer de melding dat 'deze accessoire niet geschikt was voor deze iPhone'. Zonder dat er iets aan gekoppeld zat. Was een kwestie van een beetje schrapen en het werkte weer als vanouds.
Hee prutser ik heb een goede tip voor je ontvangst: Niet jailbreaken!quote:Op zondag 30 januari 2011 21:56 schreef RoW_0 het volgende:
iemand?
Ik heb OS 4.1 jailbreak. Maar ik heb nu zo weinig bereikword er gek van. Ik lees dat je met 4.2.1 beter bereik heb. Dus wil ik updaten. Moet ik gewoon updaten via iTunes of iets doen met
mijn SHSH backups?
En wanneer kunnen we de untethered jailbreak verwachten van de 4.2.1?
Die ziet er wel heel stoer uit inderdaad. Ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in DX meer de laatste tijd. Hoe lang duurde het voor je hem binnen had?quote:Op maandag 31 januari 2011 12:40 schreef mickeyD het volgende:
[..]
ja, hij's perfect, recht en stevig.. en makkelijk te plaatsen
en geen signaalverlies!
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01844.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01845.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01846.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01847.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01848.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01849.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01850.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01851.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01852.JPG
http://www.nogff.nl/iphone/DSC01853.JPG
Beter zeggen sínds de iPhone 4. Voor de 3Gs moet je nu ook bij betalen. Zelfs bij het laagste abonnement. Geen idee waarom.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 17:21 schreef Axel16 het volgende:
Weet iemand waarom de eenmalige kosten van bijvoorbeeld TM zo enorm gestegen zijn voor de iPhone 4. ¤230 bij een 2 jarig i-150. Ook andere providers zijn tegenwoordig zo prijzig. Mijn iPhone 3G kreeg ik gratis mee 2 jaar geleden. Het is niet dat ik het geld niet heb, maar ben ook maar een studentje
Ik heb laatst bij DX nog een laptop-accu besteld, duurde 2 weken.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel stoer uit inderdaad. Ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in DX meer de laatste tijd. Hoe lang duurde het voor je hem binnen had?
Niemand die dit weetquote:Op maandag 31 januari 2011 21:51 schreef ajacied4lf het volgende:
Weet iemand waarom uitzending gemist (nieuwste update) niet werkt op de iPhone 1G?
Bij je account daar staat ergens de optie inwisselenquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:30 schreef Faux. het volgende:
Even een iTunes-vraag: ik heb zo'n iTunes-cadeaukaart, hoe moet ik deze activeren zonder credit card of bankrekening?
Voor het account heb je geloof ik ook een bankrekening of credit card nodigquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:39 schreef Dos37 het volgende:
[..]
Bij je account daar staat ergens de optie inwisselen
volgens hun site niet:quote:Op dinsdag 1 februari 2011 18:57 schreef Montelly het volgende:
Hey jongens volgens mij is jailbreak 4.2.1 uit windows/4G
http://twitter.com/search?q=redsn0w
7 dagen tot anderhalve week, als je eind deze week besteld (als chinees nieuwjaar voorbij is)quote:Op dinsdag 1 februari 2011 16:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Die ziet er wel heel stoer uit inderdaad. Ik heb alleen niet zoveel vertrouwen in DX meer de laatste tijd. Hoe lang duurde het voor je hem binnen had?
Waarschijnlijk omdat er nog zo weinig van in omloop zijn dat ze hem niet meer supporten.quote:
Spotifyquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:04 schreef Teal het volgende:
Je kan op veel websites muziek luisteren en door mega bibliotheken bladeren met muziek.
Is er ook een app voor de iphone (4) dat je dit kan
Ik ga even kijkenquote:Op woensdag 2 februari 2011 15:13 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Spotify
22tracks
3voor12 Luisterpaal
Zoiets?
Voor Spotify heb je volgens mij wel een account nodig. Een vriend van mij gebruikt dat om muziek op zijn PC en mobiel te streamen en dat werkt best behoorlijk.quote:Op woensdag 2 februari 2011 15:54 schreef Teal het volgende:
[..]
Ik ga even kijken
Dank in elk geval voor de reactie
Wat is binnenkort, dat zeggen ze al vanaf november 2010. Apple is van plan om pas in maart 4.3 uit te brengen. Betekent dit dat redsn0w en kornuiten 4.2.1 niet eerder zullen uitbrengen?quote:Op woensdag 2 februari 2011 17:11 schreef SuperKaasNacho het volgende:
4.2.1 is nog niet unthetered, komt er wel binnenkort.
Volgens mij biedt ieder radiostation inmiddels wel een app aan daarvoor. Publieke omroep en Radio 538 weet ik het zeker van.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Teal het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om internet radio te luisteren op de iphone (zoals je met itunes op de mac kan?)
ja oke, maar ik wil een specifieke zender hebben (een jazz zender uit een Duitstalig land met ouwe jazz nummer non stopquote:Op woensdag 2 februari 2011 19:01 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Volgens mij biedt ieder radiostation inmiddels wel een app aan daarvoor. Publieke omroep en Radio 538 weet ik het zeker van.
Tunein Radio heeft weet ik veel hoeveel honderd internetradiostations, op hun website kan je checken of de juiste er voor jou bijzit.quote:Op woensdag 2 februari 2011 18:59 schreef Teal het volgende:
Is het trouwens ook mogelijk om internet radio te luisteren op de iphone (zoals je met itunes op de mac kan?)
De apps van Apple hebben geen restricties, maar die uit de store wel. Betwijfel dus ook of het kan zonder een jailbreak app.quote:Op donderdag 3 februari 2011 00:13 schreef wolfrolf het volgende:
Is er een app te downloaden, waar GEEN jailbreak voor nodig is, om de wi-fi connectie bij vergrendeling verbonden te houden?
-edit- Als ik de Appstore op de achtergrond laat draaien blijft ie wel verbonden bij vergrendeling. Grappig.
Volgens mij T-mobile wifi, en moet je bij T-mobile zitten om te kunnen connecten, is het wel van NS zelf dan weet ik het nietquote:Op donderdag 3 februari 2011 08:16 schreef Parvus het volgende:
Ik stond gister op Utrecht Centraal en m'n telefoon gaf wi-fi aan voor 'perron 13'. Zat alleen een wachtwoord op.. Weet iemand die? (Neem aan dat dat de wi-fi van de NS is? hehe)
Jailbreakende nicht die je bentquote:Op vrijdag 4 februari 2011 12:17 schreef poiuytr het volgende:
Vanaf vandaag is het mogelijk om 4.2.1. untethered te jailbreaken doormiddel van Greenpoison
Er is nu alleen nog maar een mac versie beschikbaar.
quote:Op vrijdag 4 februari 2011 14:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
Ik krijg geen cydia icon als ik met greenpois0n jailbreak. Jullie wel?
quote:Als Cydia niet verschijnt na het uitvoeren van een jailbreak via greenpois0n, zou deze alsnog moeten verschijnen als je het toestel opnieuw opstart. Mocht dat nog steeds geen oplossing bieden, dan kun je voor of na het uitvoeren van greenpois0n redsn0w gebruiken om Cydia te installeren. Het is in dat geval van belang dat je de Monte-optie in redsn0w uitschakelt. Vergeet uiteraard niet om voor de zekerheid je SHSH-blobs op te slaan, alhoewel deze niet noodzakelijk zijn voor het uivoeren van deze jailbreak.
Dat werkte dus ook niet, toen kreeg ik een gebroken cydia, en toen ik de iPhone wilde herstarten, ging er blijkbaar iets mis waardoor ik m'n iphone moest herstellen. Nu ben ik alles kwijt, omdat m'n backups nog op m'n oude macbook staan.quote:
gast,wat doe je steeds zielig over die jailbreak,alsof je van je mama geen jailbreak mag hebben en daarna net doet alsof je er niets mee te maken wilt hebbenquote:
In jou ogen is het misschien kansloos ja.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
BoehoeNinja edit van jouw kant trouwens. Ik wil ook niks met dat kansloze jailbreak te maken hebben. Zonde van zo'n pracht apparaat.
Ik noem het bij deze denk ik maar FagbreakenOf Failbreaken. Zoiets iig.
Stoere jongen. Voor wat meer ontwikkelde mensen dan jij brengt een jailbreak meer met zich mee dan alleen installous en gratis apps.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 17:50 schreef wolfrolf het volgende:
BoehoeNinja edit van jouw kant trouwens. Ik wil ook niks met dat kansloze jailbreak te maken hebben. Zonde van zo'n pracht apparaat.
Ik noem het bij deze denk ik maar FagbreakenOf Failbreaken. Zoiets iig.
MyWi!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Stoere jongen. Voor wat meer ontwikkelde mensen dan jij brengt een jailbreak meer met zich mee dan alleen installous en gratis apps.
Nee nee, het zijn jullie de Failbreakers die er een harde plasser van krijgen als je je iPhone kraaktquote:Op vrijdag 4 februari 2011 18:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Stoere jongen. Voor wat meer ontwikkelde mensen dan jij brengt een jailbreak meer met zich mee dan alleen installous en gratis apps.
"Het is gewoon zo" is het meest gebruikte 'argument' van domme mensen. Mensen zoals jij laten zich veel te snel kennen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:01 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nee nee, het zijn jullie de Failbreakers die er een harde plasser van krijgen als je je iPhone kraaktIk wijs jullie er gewoon met liefde op dat het relnichterij is
Maar ik houd er over op hoor, stoere jongetjes van de klas met korte teentjes
Allemaal onzinpunten dus, van iemand die er totaal geen verstand van heeft en alleen herhaalt wat ie anderen heeft horen zeggen.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het woord schandalig nooit in mijn vinger gehad
Ik kan er met mijn kop gewoon NIET bij dat je de, in mijn mening, beste smartphone die op de markt is op dit moment gaat kraken?
Het apparaat kost een klauw geld en ik lees op verscheidene plaatsen dat er back ups verloren gaan, de ontvangst ineens kut is en noem maar op. Naar mijn mening ga je dus een duur, heel erg fijn en goed werkend apparaat willens en wetens potentieel verkloten, want dat Jailbreaken kan hartstikke fout gaan als je niet weet waar je aan begint. En je garantie is direct weg.
Ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:24 schreef Phaelanx_NL het volgende:
Vraagje; Staat dat dataverbruik bij Gegevens mobiele netwerk, als er bij staat Opnieuw ingesteld; nooit, echt voor de 1,5 jaar dat ik dat ding heb?
Of wordt hij bij een jailbreak gereset?
Dacht al, want 1,64 Gb voor 1,5 jaar leek me wel stug.quote:
..omdat?quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:52 schreef WSquater het volgende:
Om mij maar in deze discussie te mengen. Alhoewel ik snap dat jailbreaken voordelen met zich mee kan brengen, faal je toch echt als je een apparaat van zeker 600 euro koopt en je het belangrijk vind dat er een jailbreak op zit zodat je dit en dat kan doen.
Dan is het niet de beste smartphone, want er zijn genoeg smartphones die je niet hoeft te jailbreaken voor de functionaliteit die een jailbreak wel biedt.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:54 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
..omdat?
Zonder Jailbreak zou de iPhone nog steeds de beste telefoon op de markt zijn. Maar de jailbreak is voor handen, dus waarom faal je als je voor de jailbreak kiest?
Mensen kiezen er toch zelf voor of ze 'n iPhone nemen of niet? En wat ze daarmee doen is ook helemaal hun eigen keus, en de gevolgen zijn voor jezelf. Daar valt verder niks op aan te merken.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef WSquater het volgende:
[..]
Dan is het niet de beste smartphone, want er zijn genoeg smartphones die je niet hoeft te jailbreaken voor de functionaliteit die een jailbreak wel biedt.
Je faalt als gebruiker gewoon dat je een smartphone koopt, in dit geval de iPhone, en dan het apparaat moet hacken met alle mogelijke gevolgen van dien (want eerlijk is eerlijk, in het verleden zijn sommige iphones wel eens helemaal geblokkeerd door een jailbreak die niet met een herstel te fixen waren. Daarnaast komt het bij garantie gevallen nog steeds wel is voor dat je geen garantie krijgt vanwege jailbreak ookal dacht je dat ze het niet konden zien).
Ja!quote:Op vrijdag 4 februari 2011 21:35 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dacht al, want 1,64 Gb voor 1,5 jaar leek me wel stug.
Moet er even achter zien te komen voor m'n overweging om aan het einde van het abonnement over te stappen naar een sim-only abonnement van Vodafone. 1Gb datalimiet per maand lijkt me wel voldoende, of zijn daar andere ervaringen mee?
Jawel, want zelfs een iPhone zonder jailbreak biedt mij het gebruiksgemak en de functionaliteit die ik bij geen enkele andere smartphone vind. Dus is de iPhone de beste smartphone op de markt. De jailbreak maakt hem alleen maar nog net iets beter.quote:Op vrijdag 4 februari 2011 22:03 schreef WSquater het volgende:
Dan is het niet de beste smartphone, want er zijn genoeg smartphones die je niet hoeft te jailbreaken voor de functionaliteit die een jailbreak wel biedt.
Je moet het niet hacken. Alleen, nogmaals, de jailbreak is er, het risico is nihil, dus waarom niet?quote:Je faalt als gebruiker gewoon dat je een smartphone koopt, in dit geval de iPhone, en dan het apparaat moet hacken
Ze kunnen het ook niet zien. De enige gevallen waarin garantie geweigerd wordt ivm jailbreak, zijn wanneer de eigenaars te dom waren om eerst de jailbreak verwijderden voordat ze het toestel weg brachten.quote:met alle mogelijke gevolgen van dien (want eerlijk is eerlijk, in het verleden zijn sommige iphones wel eens helemaal geblokkeerd door een jailbreak die niet met een herstel te fixen waren. Daarnaast komt het bij garantie gevallen nog steeds wel is voor dat je geen garantie krijgt vanwege jailbreak ookal dacht je dat ze het niet konden zien).
Één druk op knop en je jailbreak is nooit gebeurd. Backup terugzetten en alles is weer zoals het was... Er is 0,0 risico als je jailbreakt. Daarnaast slaat het nergens op dat je ontvangst achteruit zou gaan, het enige wat een jailbreak doet is je toegang geven tot bestanden die Apple standaard achter slot en grendel houdtquote:Op vrijdag 4 februari 2011 19:16 schreef wolfrolf het volgende:
Ik heb het woord schandalig nooit in mijn vinger gehad
Ik kan er met mijn kop gewoon NIET bij dat je de, in mijn mening, beste smartphone die op de markt is op dit moment gaat kraken?
Het apparaat kost een klauw geld en ik lees op verscheidene plaatsen dat er back ups verloren gaan, de ontvangst ineens kut is en noem maar op. Naar mijn mening ga je dus een duur, heel erg fijn en goed werkend apparaat willens en wetens potentieel verkloten, want dat Jailbreaken kan hartstikke fout gaan als je niet weet waar je aan begint. En je garantie is direct weg.
Mijn motivatie. Bespaar je de moeite om me te overtuigen waarom ik het wel zou moeten doen. It ain't happening.
Ik zal nu ophouden met zeiken erover okee![]()
Ik ben doldwaas gelukkig en blij met mijn iPhone4.
Tethered betekent dat je je iPhone aan de computer moet hangen als hij uitvalt of je hem opnieuw opstart.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 03:03 schreef braddofiel het volgende:
Oke, een domme vraag
Wat is het verschil tussen tethered en untethered?
Nou ja, je zou wel bij T-mobile moeten blijven als je nu een ander toestel wil. Anders moet je nog drie maand wachten.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Vanaf maandag zit ik exact drie maanden voor het verlopen van mijn abonnement bij TM. Dan kan ik mijzelf eindelijk verlossen van de inmiddels wel erg traag geworden 3G, maar wat zijn nu de beste deals?
Die is untethered toch? Ik wacht nog even op de Windows-versie.quote:
Ik vond het qua nieuwe toestellen erg tegenvallen, en heb niet zoveel te klagen over het netwerk.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 14:43 schreef LudoSanders het volgende:
Vanaf maandag zit ik exact drie maanden voor het verlopen van mijn abonnement bij TM. Dan kan ik mijzelf eindelijk verlossen van de inmiddels wel erg traag geworden 3G, maar wat zijn nu de beste deals?
Volgens mij is dit tethered versie 4.2.1 UNtethered versie is er nog niet, ze beloven al maanden dat deze snel uit zal komen maar vooralsnog niksquote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Die is untethered toch? Ik wacht nog even op de Windows-versie.
die is sinds eergisteren uit, hoor..quote:Op zaterdag 5 februari 2011 17:16 schreef Montelly het volgende:
[..]
Volgens mij is dit tethered versie 4.2.1 UNtethered versie is er nog niet, ze beloven al maanden dat deze snel uit zal komen maar vooralsnog niks
untethered en met cydia, het werkt geweldig!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 16:14 schreef Skv het volgende:
[..]
Die is untethered toch? Ik wacht nog even op de Windows-versie.
thanks voor het aanbod, was er vanochtend nog, nu niet meer helaas.. Wacht wel even op de Windows release!quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:54 schreef DancePlaza het volgende:
[..]
untethered en met cydia, het werkt geweldig!
de methode van greenpois0n is wel erg makkelijk
Als je in amsterdam woont, kan ik hem ook voor je jailbreaken als je wilt. kost je 5 min.
Untethered 4.2.1 alleen voor MAC users. Windows release is er nog nietquote:
Geloof van wel maar durf het niet met zekerheid te zeggen. Laatst ook een iPhone geüpdatet naar 4.2.1. waar ook een untethered jailbreak opzat en alle applicaties bleven gewoon staan, al hoewel de jailbreak vervolgens mislukte voor een 3GS.quote:Op zaterdag 5 februari 2011 18:58 schreef Skv het volgende:
[..]
thanks voor het aanbod, was er vanochtend nog, nu niet meer helaas.. Wacht wel even op de Windows release!
Een vraagje overigens; ik heb nu 4.0.1 untethered. Als ik straks update naar 4.1.2 en dan opnieuw JB, heb ik dan mijn cydia applicaties nog? En ook de instellingen? Ik heb AptBackup dus terugzetten gaat wel, maar wil niet alles opnieuw instellen!
De nieuwe layout van FOK!? Ik vind 'm juist wel relaxt.quote:Op zondag 6 februari 2011 11:53 schreef SuperKaasNacho het volgende:
De windows versie is er nu ook.
De nieuwe nieuwemobiele layout is echt kut
Vond de beta fijner en overzichtelijker.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:28 schreef no1uknow het volgende:
[..]
De nieuwe layout van FOK!? Ik vind 'm juist wel relaxt.
Dat.quote:Op zondag 6 februari 2011 12:31 schreef Emery het volgende:
[..]
Vond de beta fijner en overzichtelijker.
Welke informatie? Waar las je dat?quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb nog 4.0.1, zodalijk maar ff updaten dan maar?Alhoewel ik wel lees dat je alle informatie kwijt bent als je greenpoison uitvoert.
Same, heb de jailbreak wel gemist zeg.quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Merkie het volgende:
Ik heb vanmiddag gejailbreakt en heb alles nog gewoon hoor.
Je had eerst 4.0.1 met JB en nu 4.2.1 met JB? Of had je eerst 4.2.1 zonder JB en nu met?quote:Op zondag 6 februari 2011 19:00 schreef Merkie het volgende:
Ik heb vanmiddag gejailbreakt en heb alles nog gewoon hoor.
Het stond toch helemaal niet ter discussie dat je dan dingen kwijt zou raken?quote:
Voor mij niet. Voor deze jongen wel:quote:Op zondag 6 februari 2011 19:43 schreef Skv het volgende:
[..]
Het stond toch helemaal niet ter discussie dat je dan dingen kwijt zou raken?
quote:Op zondag 6 februari 2011 17:36 schreef RoW_0 het volgende:
Ik heb nog 4.0.1, zodalijk maar ff updaten dan maar?Alhoewel ik wel lees dat je alle informatie kwijt bent als je greenpoison uitvoert.
Dat heet 5MP. 2592*1936=5018112.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:08 schreef Parvus het volgende:
Ik zie net dat een gemaakte foto de afmeting 2592x1936 heeft. Dat is best wel groot, maar kan je dit ook wijzigen of zijn ze standaard zo groot?
Ah oke. Maar ik wilde net dus een fotootje uploaden wat tergend langzaam ging. Formaat hoeft ook niet echt zo inmens te zijn. Kan je dit aanpassen?quote:
http://www.apple.com/nl/ios/quote:Reageren op agenda-uitnodigingen
Als je wordt uitgenodigd voor een activiteit via een agendavoorziening als Yahoo!, Google of Microsoft Exchange, kun je daar vanuit de geïntegreerde Agenda-app op reageren.
Als je een foto mailt vraagt je iPhone altijd of je de foto wil verkleinen. Voor de rest kan je dit niet instellen, de app zelf moet gewoon de afbeelding verkleinen of comprimeren.quote:Op maandag 7 februari 2011 13:19 schreef Parvus het volgende:
[..]
Ah oke. Maar ik wilde net dus een fotootje uploaden wat tergend langzaam ging. Formaat hoeft ook niet echt zo inmens te zijn. Kan je dit aanpassen?
iPhone herstellen in iTunes (maak wel even een backupquote:Op maandag 7 februari 2011 18:24 schreef Stienn het volgende:
is het mogelijk om een unlock die ik ooit gedaan heb via ultrasnow te verwijderen? Ik wil mijn sim lock terug hebben.
Bij T-Mobile klopt dat inderdaad, dat stelt niets voor. Ben je dat van plan?quote:Op maandag 7 februari 2011 18:30 schreef Stienn het volgende:
Je kan tegenwoordig toch de simlock van een 3g helemaal verwijderen door de iphone een half uur aan itunes te hangen?
Bij mijn iPhone 4 werkte het heel eenvoudig.quote:Op maandag 7 februari 2011 18:32 schreef Stienn het volgende:
Ja heb nu nog 4.0.1 op de telefoon staan. Dus wil hem gelijk updaten
Push+ Notificationsquote:Op maandag 7 februari 2011 20:02 schreef sharam het volgende:
Nogmaals m'n vraag maar eens stellen hier
Ik heb een vraagje over email
Ik gebruik gmail op de iPhone
Welke app geeft push notifications net zoals je dat ziet bij je sms in het scherm?
Heb nu wel Microsoft Exchange email erop maar die geeft geen notificatie op het scherm
En dat wil ik graag,net zoals bij een smsje
Hoor het graag
Installeer SBSettings?quote:Op maandag 7 februari 2011 20:20 schreef RoW_0 het volgende:
Godverdomme. ik zoek mijn ssh knop voor mijn bossprefs. Iemand idee hoe ik m terugkrijg.
Sorry zal wel aan mij liggenquote:
lolquote:Op maandag 7 februari 2011 21:00 schreef sharam het volgende:
[..]
Sorry zal wel aan mij liggen
Maar ik zie geen push+notifications in de app store
Alleen maar push of gmail push
Maar dat bedoelde je toch niet?
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef skittelman het volgende:
[..]
lol
ik denk dat skv bedoeld:
ga naar settings --> berichtgeving --> gmail zet daar push aan
Nope. Naam is alleen veranderd naar Push 3.0 in de App Store.quote:Op maandag 7 februari 2011 21:15 schreef skittelman het volgende:
[..]
lol
ik denk dat skv bedoeld:
ga naar settings --> berichtgeving --> gmail zet daar push aan
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:44 schreef Skv het volgende:
[..]
Nope. Naam is alleen veranderd naar Push 3.0 in de App Store.
Splashscreen van de app: [ afbeelding ]
quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef sharam het volgende:
Ok bedankt
Ik ga het uitproberen
Dit is toch de app die een melding geeft net zoals een sms?!
[..]
Ik zie even het verschil met gewone pushmeldingen niet?quote:Op maandag 7 februari 2011 21:56 schreef sharam het volgende:
Ok bedankt
Ik ga het uitproberen
Dit is toch de app die een melding geeft net zoals een sms?!
[..]
Hoe bedoel je het verschil?quote:Op maandag 7 februari 2011 22:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Ik zie even het verschil met gewone pushmeldingen niet?
quote:Op maandag 7 februari 2011 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
Het is volgens mij niet mogelijk, is je iPhone gejailbreakd, want dan is er wel een oplossing? Of je moet zoals je hierboven al zegt, je mail naar de app sturen, die dan een melding geeft.
Ik zal nog even zoeken, want heb daar vroeger ook naar gezocht, toen was het er niet.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:00 schreef sharam het volgende:
Nee m'n telefoon is niet gejailbreakt
Bedankt voor je antwoord
Hier heb ik wat aan
Heb geen zin om m'n email te forwarden
Nu weet ik dat het dus niet kan,jammer maar het scheelt mij een hoop gezoek
[..]
![]()
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:17 schreef remlof het volgende:
Waarom zou je je iPhone niet jailbreaken trouwens?
Ja en het eerste wat ik doe met m'n iPhone4 straks is 'm jailbreakenquote:
Achja, de één heeft het nodig de ander nietquote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en het eerste wat ik doe met m'n iPhone4 straks is 'm jailbreaken
Wil er wel gewoon mee kunnen tetheren enzo.
Ik kan tetheren zonder jailbreak hoor.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja en het eerste wat ik doe met m'n iPhone4 straks is 'm jailbreaken
Wil er wel gewoon mee kunnen tetheren enzo.
Ow en ik wil ook geen iTunes hoeven gebruiken om mp3's op m'n iPhone te zetten.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:40 schreef retorbrapi het volgende:
[..]
Ik kan tetheren zonder jailbreak hoor.
Dan zit je dus voor eeuwig vast aan jailbreaks die maanden op zich laten wachten nadat een nieuwe versie van iOS uit is. Nee dank je.quote:Op maandag 7 februari 2011 23:45 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow en ik wil ook geen iTunes hoeven gebruiken om mp3's op m'n iPhone te zetten.
quote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan zit je dus voor eeuwig vast aan jailbreaks die maanden op zich laten wachten nadat een nieuwe versie van iOS uit is. Nee dank je.
Ik draai overal linux, als mijn iPhone daar niet mee wil samenwerken ruil ik 'm zo in voor een Androidquote:Op maandag 7 februari 2011 23:53 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dan zit je dus voor eeuwig vast aan jailbreaks die maanden op zich laten wachten nadat een nieuwe versie van iOS uit is. Nee dank je.
Succes met je Androidquote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik draai overal linux, als mijn iPhone daar niet mee wil samenwerken ruil ik 'm zo in voor een Android
Je forward al je mail die je gepusht wil naar een @4push.com account. Alles watvdaarop binnenkomt wordt direct gemeld aan je iPhone middels push. Het is wat omslachtig maar werkt wel. Kost tien min om het in te stellen..quote:Op maandag 7 februari 2011 22:02 schreef sharam het volgende:
Je moet je email naar een adres forwarden
Ik dacht dat je gewoon een melding kreeg
Dit is mij te omslachtig om nog eens m'n mail te forwarden naar een adres
Of zie ik het verkeerd?
[..]
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Je forward al je mail die je gepusht wil naar een @4push.com account. Alles watvdaarop binnenkomt wordt direct gemeld aan je iPhone middels push. Het is wat omslachtig maar werkt wel. Kost tien min om het in te stellen..
Mxtube, kun je youtube filmpjes downloaden, weet niet of dat ook goed is?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:20 schreef Baghdaddy het volgende:
Is er geen app of tweak om mp3's direct te downloaden naar de iPod?
Android werkt prima op m'n tablet. Maar ik wil na Nokia Apple een kans geven qua mobiele telefoon, als ik er niet mee kan wat ik wil ben ik er gauw klaar mee.quote:
Wat wil je er dan allemaal mee doen?quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Android werkt prima op m'n tablet. Maar ik wil na Nokia Apple een kans geven qua mobiele telefoon, als ik er niet mee kan wat ik wil ben ik er gauw klaar mee.
quote:Op dinsdag 8 februari 2011 00:22 schreef Skv het volgende:
[..]
Je forward al je mail die je gepusht wil naar een @4push.com account. Alles watvdaarop binnenkomt wordt direct gemeld aan je iPhone middels push. Het is wat omslachtig maar werkt wel. Kost tien min om het in te stellen..
Dat doet 'ie dus precies. Elke mail die je forward naar dat adres, wordt gepushed naar je iPhone als een Pushbericht (dus als SMS-bericht). Deze app zorgt er dus voor dat je de berichtjes als 'smsjes' op je homescreen ziet!quote:Op dinsdag 8 februari 2011 01:50 schreef sharam het volgende:
Heb nu Exchange mail erop zitten
Dat is ook met push
Maar ik wil een notificatie net als sms in m'n scherm
Zodat ik niet eerst de app nog eens moet openen
Zo een blauw plaatje wat je ook bij sms of tv gids melding krijgt
Ik zie nergens bij de app dat dat kan
Of ik zie het verkeerd,kan ook zomaar hoor
[..]
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |