Zal gewoon via iTunes gaan denk ik? Geen idee nog niet geprobeerd. De standaard ringtones die erop zitten zijn wel raar trouwens. Bijna al die ringtones zijn meer sms deuntjes vind ik.quote:Op woensdag 26 januari 2011 07:53 schreef friekin_ het volgende:
Ook een Iphone hier. Heeft iemand nog een makkelijke route om je eigen ringtones er op te krijgen?
Automatisch weet ik niet, maar ik kan wel d.m.v. mijn headset opnemen. Gewoon een simpel bluetooth headsetje van ¤7,50. Werkt perfect.quote:Op woensdag 26 januari 2011 01:50 schreef Probability het volgende:
Kan de iPhone automatisch opnemen als er gebeld wordt? (Dus bijv. met een headset op de motor, zonder de telefoon aan te raken)
Dat stelt toch geen flikker voor? Heb je binnen 15 seconden gedaan..quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef friekin_ het volgende:
Het gaat idd via Itunes, maar allemaal echt onmogelijk om te doen.
:
1. Selecteer een MP3-bestand uit je iTunes-bibliotheek (mag ook een AAC-bestand zijn, maar alleen als deze geen kopieerbeveiliging heeft).
2. Klik met de rechtermuisknop op het nummer en kies Meer info > Opties.
3. Kies het begin- en eindtijdstip van de ringtone. Zorg dat het niet veel langer dan 30 seconden is en deze een maximale bitrate heeft van 96kbps.
4. Klik op OK.
5. Klik opnieuw met de rechtermuisknop op het nummer en kies Maak AAC-versie. Is de optie niet aanwezig, dan moet je in de importeer-instellingen van iTunes aangeven dat je nieuwe nummers in AAC-formaat wilt opslaan.
6. Sleep het nieuw aangemaakte muzieknummer naar de desktop.
7. Verander de extensie van het bestand van m4a naar m4r.
8. Sleep het bestand weer naar je iTunes-bibliotheek. Het zal nu in iTunes verschijnen onder het kopje Beltonen.
Moet makkelijker kunnen toch?
Maar geef toe, wat een gedoequote:Op woensdag 26 januari 2011 10:22 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Dat stelt toch geen flikker voor? Heb je binnen 15 seconden gedaan..
domme vraag (ja ik kan er ook wat van) kan ik in iTunes de bitrate aanpassen?quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef friekin_ het volgende:
:
1. Selecteer een MP3-bestand uit je iTunes-bibliotheek (mag ook een AAC-bestand zijn, maar alleen als deze geen kopieerbeveiliging heeft).
3. Kies het begin- en eindtijdstip van de ringtone. Zorg dat het niet veel langer dan 30 seconden is en deze een maximale bitrate heeft van 96kbps.
4. Klik op OK.
5. Klik opnieuw met de rechtermuisknop op het nummer en kies Maak AAC-versie. Is de optie niet aanwezig, dan moet je in de importeer-instellingen van iTunes aangeven dat je nieuwe nummers in AAC-formaat wilt opslaan.
8. Sleep het bestand weer naar je iTunes-bibliotheek. Het zal nu in iTunes verschijnen onder het kopje Beltonen.
nice, ziet er goed uit-->besteld!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef mickeyD het volgende:
nice, mn aluminium bumper uit china is binnen!
niet gek voor $15
http://www.dealextreme.co(...)ne-4-black-red-50912
stukken aantrekkelijker dan de $95 die je betaald voor de Vapor4
is die niet oud?quote:
Ik heb mijnringtone gemaakt met Garageband, werkte ook super makkelijk. Gewoon nummer naar Garageband slepen, in menubalk aangeven dat je een ringtone wilt maken, stukje van 30 seconden selecteren en dan in iTunes gooien.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:30 schreef friekin_ het volgende:
:
4. Klik op OK.
Ja dat snap ik, maar dat is niet zo handig tijdens het motor rijden..quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:34 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Automatisch weet ik niet, maar ik kan wel d.m.v. mijn headset opnemen. Gewoon een simpel bluetooth headsetje van ¤7,50. Werkt perfect.
Dat zijn echt van die onverwachte k*tsituatiesquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Parvus het volgende:
Vandaag had ik m'n iPhone in de hand toen ik de trein instapte. Knakker voor me wil eerst trap af (intercity dubbeldekker) maar bedenkt dat ie toch boven wil gaan zitten. Draait zich om vol met z'n koffer tegen m'n telefoon. Wtfffff
gelukkig wel een bumpertje dus no worries ^_^
Hehe ja ik vind de telefoon zonder bumper 10 x mooier maar m'n bumper heeft vandaag z'n waarde wel bewezenquote:Op woensdag 26 januari 2011 18:58 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dat zijn echt van die onverwachte k*tsituatiesDoe je nog zo voorzichtig...
Lang lever bumpers/leren tasjes
Deez: http://www.iphoneservicep(...)ther_case_black.htmlquote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Hamsik het volgende:
Welke bescherming gebruiken jullie voor de iphone4? Ik heb die militairen folie geprobeerd maar die liet al na een paar uur weer los (ondanks dat ik er 24u niks mee gedaan heb en goed inlaten trekken. En een harde case vind ik ook maar niks.. Ik wil gewoon het natuurlijke design houden maar wel beschermen.
Iemand ervaring met de carbon bescherming? Of andere goede tips?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:05 schreef mie_at_work het volgende:
wow het simlock vrij maken van de t-mobile versie ging wel erg simpel.
bij de instructies van iphoneclub, stond echt dat je hem een half uur moest connecten met itunes e.d. maar bij mij herkende die direct na het aansluiten dat er een carrier update beschikbaar was.
Dank u voor de tip. Complete iphone n00b, heb het ding nu 1 dag.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:15 schreef Adrenaline0182 het volgende:
iRinger is het beste programma om beltonen mee te maken. Je kan ze direct naar iTunes exorteren, werkt super!
Google maar, is geheel gratis.
Ik heb ook Vodafone, met circa 3.8Mbit down/1Mbit upstream. Skype stottert via 3G (@ Volle mep signaal) bij mij ook als een idioot. Via Wi-Fi werkte het wel goed. Heb jij een speciaal iPhone abo? Of "oud" Zorgeloos Mobiel internet Blox zoals ik?quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:27 schreef braddofiel het volgende:
Ik word gek van 3G
Ik kwam erachter dat onderweg naar school in een bepaald deel van een paar km wel goed bereik is, 4 streepjes. Dus ik besloot gewoon iemand te bellen via Skype gezien ik daar wel behoefte aan had, maar zelfs DAN kan ik geen normaal gesprek voeren. Ook het testgesprek faalt.
Het hapert en stottert gewoon verschrikkelijk, maakt niet uit hoe ik hem vasthoud
Is dit een bekende bug ofzo?
Provider = Vodafone
Een speciaal iPhone abbo dus, iPhone 200 om precies te zijn.quote:Op donderdag 27 januari 2011 00:32 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik heb ook Vodafone, met circa 3.8Mbit down/1Mbit upstream. Skype stottert via 3G (@ Volle mep signaal) bij mij ook als een idioot. Via Wi-Fi werkte het wel goed. Heb jij een speciaal iPhone abo? Of "oud" Zorgeloos Mobiel internet Blox zoals ik?
Met een iPhone abo heb je max. 7,2 Mbit downstream ofzoiets. En een datalimiet van 1GB als kadootje erbijEn dat in 2011.
Ik ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
Enigste is geen woord
En misschien knijpt Vf de poorten van Skype ofzo. Zie ik die zakken patat nog wel voor aan.
yep,is echt. alleen kunnen wij hem nog niet downloaden. zal in verloop van tijd wel veranderen,ik dacht dat er nog een paar bugs in zaten.quote:
quote:Op donderdag 27 januari 2011 21:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
http://www.apple.com/au/iphone/
Ik zie een witte iPhone...
Jailbreaken is voor homo'squote:
Ja, zijn apps voor.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:45 schreef Letstalk het volgende:
Kan ik met mijn iPhone .avi bestanden afspelen?
quote:
AVPlayer, Cinexplayer, OPlayer, Buzz Player.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 01:58 schreef Letstalk het volgende:
Merkie, welke dan? Zoek z'n app namelijk...
Oh okee, top thanksquote:Op vrijdag 28 januari 2011 02:13 schreef Merkie het volgende:
[..]
AVPlayer, Cinexplayer, OPlayer, Buzz Player.
SlamFM gaat hier foutquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:49 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik heb een gek probleem. Ik probeer de Slam40 toe te voegen aan mijn iPhone zoals ik het altijd doe. Nu geeft hij in iTunes aan dat ik er 40 nummers in heb staan maar als ik op de iPhone kijk heeft hij er maar 20 overgezet. Wat gaat hier fout?
Ik heb zo'n beschermsticker op de voorkant. Had het ook aan de achterkant, maar die heb ik weggegooid: zag er lelijk uit. Had ook een bumper, maar dat ziet er ook niet uit. Verder geen bescherming dus. Ook nergens voor nodig imho; ziet er toch niet uit als je je telefoon in gaat pakken met hoesjes en zakjes? Je gebruikt 'm toch maar 2 jaar.quote:Op woensdag 26 januari 2011 19:05 schreef Hamsik het volgende:
Welke bescherming gebruiken jullie voor de iphone4? Ik heb die militairen folie geprobeerd maar die liet al na een paar uur weer los (ondanks dat ik er 24u niks mee gedaan heb en goed inlaten trekken. En een harde case vind ik ook maar niks.. Ik wil gewoon het natuurlijke design houden maar wel beschermen.
Iemand ervaring met de carbon bescherming? Of andere goede tips?
Wel als je dat account aanmaakt via de iPhone zelf ipv via iTunes.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Stevennn het volgende:
Even een vraagje:
Vandaag nieuw apple account aangemaakt. Ik wou een gratis app downloaden maar nu moet ik dus die creditcard gegevens invullen (heb ik niet). "Vroeger" kon je altijd op 'geen' klikken maar nu niet meer?
Zelfde probleem :/quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:43 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Wel als je dat account aanmaakt via de iPhone zelf ipv via iTunes.
Toen ik mij vorige week registreerde via mijn iPhone (Dus niet via iTunes) kon ik aangeven dat ik mijn cc later wilde opgeven als ik een app wilde downloaden die niet gratis is.quote:
Ik heb mijn iPhone 4 net een week..quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:24 schreef Stevennn het volgende:
Ja dat had ik ook met mijn vorige iphone.
Click and buy account maken. Dan wordt het rechtstreeks van je rekening afgeschreven als je een betaalde app download. Gratis apps willen dan ook gewoon natuurlijk.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:18 schreef Stevennn het volgende:
Even een vraagje:
Vandaag nieuw apple account aangemaakt. Ik wou een gratis app downloaden maar nu moet ik dus die creditcard gegevens invullen (heb ik niet). "Vroeger" kon je altijd op 'geen' klikken maar nu niet meer?
Wat wel?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:47 schreef mickeyD het volgende:
raadplaatje: wat klopt hier niet:
[ afbeelding ]
Waar staat dat?quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef mickeyD het volgende:
misschien krijg je er een curses mindreading bij, want het touchpanel mag je niet aanraken!
Mag wel.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 13:58 schreef mickeyD het volgende:
misschien krijg je er een curses mindreading bij, want het touchpanel mag je niet aanraken!
Niet. Vodafone knijpt dat. Thuis via Wi-Fi of buitenhuis via hotspot of helemaal niet Skypen op je GSM.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 20:00 schreef braddofiel het volgende:
Ik was vandaag eens in Amstelveen want ik had nieuwe kleding nodig, en ik zag op m'n iPhone 4 dat ik 5 steepjes 3G bereik had!![]()
Ik dacht, zou Skype het zo dan wel doen ZONDER problemen? Gezien ik thuis maar 2 streepjes bereik heb, en soms niets, en een Skypegesprek voeren dus uitgesloten is.
Nou mooi niet dus, zelfs bij 5 streepjes bereik hapert Skype zodanig erg dat een normaal gesprek uitgesloten is. Hoe the fuck krijg ik dit opgelost?
Abbonement: Vodafone iPhone 200
quote:Op zondag 30 januari 2011 00:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Niet. Vodafone knijpt dat. Thuis via Wi-Fi of buitenhuis via hotspot of helemaal niet Skypen op je GSM.
Als jij via Skype belt verbruik je geen belminuten en verdienen ze niet aan je. It's all about the ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef braddofiel het volgende:
[..]
leuk dat ik daar dan ook weer achter kom.
Hoe kunnen ze zoiets zomaar knijpen? Zo veel data verbruikt een simpel Skype-gesprekje toch niet..
Alsof ik trouwens niet al genoeg betaal voor zo'n abonnement
Of naja, me ouders doen dat. Maar hoe dan ook, dat abonnement is verdomme al duur genoeg..
En wat helemaal belachelijk is. Bij een mobiel internet abbo van 50 euro per maand knijpen ze het ook. En voor ik ze opbelde, comprimeerde ze zelfs plaatjes. Zag alles er heel slecht uit. Dat hebben ze er wel afgehaald voor me. Nu nog die skype blokkade.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:31 schreef braddofiel het volgende:
[..]
leuk dat ik daar dan ook weer achter kom.
Hoe kunnen ze zoiets zomaar knijpen? Zo veel data verbruikt een simpel Skype-gesprekje toch niet..
Alsof ik trouwens niet al genoeg betaal voor zo'n abonnement
Of naja, me ouders doen dat. Maar hoe dan ook, dat abonnement is verdomme al duur genoeg..
Ik zie wel trouwens bij blox dat er zo eentje is voor ¤5 per maand genaamd 'Internet Bellen Blox'. Pfff.quote:Op zondag 30 januari 2011 00:43 schreef wolfrolf het volgende:
Ik vind die witte iPhone echt gay trouwens. 1 van de redenen dat ik nooit een iPod heb gehad is die kansloze kleur wit.Zwart
[..]
Als jij via Skype belt verbruik je geen belminuten en verdienen ze niet aan je. It's all about the ¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤¤
Ik ga ze maandag wel even bellenquote:Op zondag 30 januari 2011 00:59 schreef kadeya het volgende:
[..]
En wat helemaal belachelijk is. Bij een mobiel internet abbo van 50 euro per maand knijpen ze het ook. En voor ik ze opbelde, comprimeerde ze zelfs plaatjes. Zag alles er heel slecht uit. Dat hebben ze er wel afgehaald voor me. Nu nog die skype blokkade.
Bij de Media Markt heb je iTunes gift-cards bij de kassaquote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Bah, denk je ff apps te kopen met ClicknBuy omdat de andere mogelijkheden niet beschikbaar zijn. Moet je daar ook 18 voor zijn :c. Nou dan maar wachten op die nieuwe Jailbreak. Jezus zeg
Of zo'n prepaid creditcard?quote:Op zondag 30 januari 2011 15:25 schreef SuperKaasNacho het volgende:
Bah, denk je ff apps te kopen met ClicknBuy omdat de andere mogelijkheden niet beschikbaar zijn. Moet je daar ook 18 voor zijn :c. Nou dan maar wachten op die nieuwe Jailbreak. Jezus zeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |