Geen tijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm. Maar rust je ook echt uit?
deed ik ook altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:25 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik ga gewoon net zolang kutten tot ik de juiste tonen en accoorden te pakken heb
Komt ook omdat ik bang ben voor de tandarts en 1x een gaatje heb gehadquote:
Opwarm zequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
Ik ben onderkoeldik ga douchen en duik mijn bedje in
![]()
truste voor straks, fijne avond en tot morgen
lekker douchen en je warme bedje inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Welterustenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Geniet van je Douchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
niet echt het blad wil ik van de onderkant vastzetten op de muur kom ik er net achter dat ik te weinig ruimte heb om de schroeven vast te zettenquote:
Bang voor de tandarts? Hij bijt niet hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Stuart het volgende:
[..]
Komt ook omdat ik bang ben voor de tandarts en 1x een gaatje heb gehad
Heee beebquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kusjes op jou!![]()
![]()
[..]
Hai flitser![]()
Slaap lekker moppedopjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Zou het niet met een soort scharnier kunnen zoals bij een deurquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt het blad wil ik van de onderkant vastzetten op de muur kom ik er net achter dat ik te weinig ruimte heb om de schroeven vast te zetten
Geniet van je douchequote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
Kan er ook niets aan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Bang voor de tandarts? Hij bijt niet hoor!
Dat is niet handigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:28 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
niet echt het blad wil ik van de onderkant vastzetten op de muur kom ik er net achter dat ik te weinig ruimte heb om de schroeven vast te zetten
Wb Bosquote:
Oefenen door extra vaak te gaan!quote:
Als je zo bij me in bed komt dan welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef MPG het volgende:
[..]
OHNOES...
Samen ergens overloaded gaan zitten doen?
Slaap lekkerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef LovelyLady het volgende:
![]()
No thanksquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Oefenen door extra vaak te gaan!
Jaaa joh, al langquote:
Heerlijk, even last van mijn spieren erna maar is onderhand al weg dus het went.quote:
Heb ik iets gemist?quote:
Gaat dus de goede kant opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef Solique het volgende:
[..]
Heerlijk, even last van mijn spieren erna maar is onderhand al weg dus het went.
achgutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa joh, al lang![]()
Ik legde hem in bed en hij was vertrokken![]()
Ja, zeker weten. Nog even en de lente komt eraan dus kan ik kijken of ik weer kan beginnen met tricken.quote:
Wist niet dat je er ook 1 wilde.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaa joh, al lang![]()
Ik legde hem in bed en hij was vertrokken![]()
Het lukt me, het lukte mequote:
Even gegoogeld maar dat ziet er wel leip uitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:32 schreef Solique het volgende:
[..]
Ja, zeker weten. Nog even en de lente komt eraan dus kan ik kijken of ik weer kan beginnen met tricken.
[..]
Wist niet dat je er ook 1 wilde.
M-m-mag dat danquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Als je zo bij me in bed komt dan wel
Zie PMquote:
Zeker, 4 jaar geleden gedaan totdat ik dwars door mijn knie ging met voetbal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:34 schreef Trevland het volgende:
[..]
Even gegoogeld maar dat ziet er wel leip uit
ik zal eerst de steun op de muur moeten zetten en onder de tafel zit een verwarmingquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:29 schreef Stuart het volgende:
[..]
Zou het niet met een soort scharnier kunnen zoals bij een deur
Klein beetje teveel infoquote:
Fitnes komt bij mij mijn strot uit dus moet eens hard op zoek om echt fanatiek naast judo te gaan doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Solique het volgende:
[..]
Zeker, 4 jaar geleden gedaan totdat ik dwars door mijn knie ging met voetbal.
Toen moest ik stoppen, wil wel weer proberen te beginnen met wat vrienden.
Just as the old days
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |