abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95015948
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:04 schreef summer2bird het volgende:
Gelukkig koop ik altijd gewoon kaartjes. Kan je volgens mij niet mee frauderen.
Ik ook, werkt ook beter met korting voor het geval je voor 9 uur 's-morgens vertrekt maar erna aankomt. Het deel van de reis na 9 uur heb ik dan gewoon m'n korting. En met declareren is het ook makkelijker al kan er van een OV-chipkaart wel een uitdraai worden gemaakt op het station.
pi_95016167
zaterdag met de chipkaart gereist in de tram, nou ik was ook de enigste, tram was bomvol en er checkten er heel weinig uit bij het strand.

op de terugweg stonden er van die HTM ers, kon je alvast inchecken, lekker handig hoor.
Doe je toch niet.
pi_95016705
quote:
Wanneer een fraudeur deze kaart met een eigen bankpas heeft aangeschaft is de fraudeur aan de hand van transactiegegevens echter wel te op te sporen. “Het net lijkt zich langzaam te sluiten”, aldus een woordvoerder van TLS.
Wat willen ze hiermee bewijzen dan? Die kaart kan verloren of uitgeleend zijn.

Het gebruik van een aangepaste kaart is verboden, maar het bezit toch niet? Dan zijn die mensen toch alleen te pakken als ze op heterdaad worden betrapt?
pi_95017081
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:42 schreef Wokkel het volgende:
Wat willen ze hiermee bewijzen dan? Die kaart kan verloren of uitgeleend zijn.
Dat vanaf heden fraudeurs gaan opletten en alleen nog maar kaarten cash aanschaffen. :D
pi_95017888
quote:
1s.gif Op maandag 4 april 2011 11:52 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Dat vanaf heden fraudeurs gaan opletten en alleen nog maar kaarten cash aanschaffen. :D
Dat kan dus niet. Een anonieme chipkaart kan alleen met pin betaald worden en is daarom nooit volledig anoniem.
pi_95018373
lapo!
pi_95018392
kut, nu dan! lapo!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')