Het gaat hier per cluster.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nice
[..]
Hoe hoog stond je vorige week nog eigenlijk?
Een flatje, klein maar dat maakt niks uit. Het is van MIJquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Altijd beter dan bij je ex wonen lijkt me!
op epic boobs kan ik echt prima slapenquote:
Ik heb afgelopen jaar ongeveer 800e opgespaard t-mobile tegoed er doorheen gejaagd van toen ik nog geen leven hadquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het duurde bij mij dan ook een halfjaar voor ik het doorhad
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het gaat hier per cluster.
Je schrijft je in en dan ga je opties nemen op verschillende woningclusters.
In deze cluster (of is het dit cluster? WHO CARES IK HEB EEN WONING!!)
Totale wachtrij: 24 (actief) / 28 (passief)
Uw positie: 12 (actief) / 15 (passief)
Dus geen idee hoe het kan dat ik opeens eerste was
Zou het dan toch?quote:
Dan is het goed. * Samzzkriebeltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef PeuRac het volgende:
[..]
op epic boobs kan ik echt prima slapenzeker wanneer ik zo moe ben als nu.
Een crackpand?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Ripley het volgende:
[..]
Altijd beter dan bij je ex wonen lijkt me!
Ze wilden van dat zeikwijf af!quote:
Dan ben ik echt wegquote:
Logisch welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:41 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ze wilden van dat zeikwijf af!
99% zekerquote:
Heb de indeling gezien, 2 slaapkamers, lekker praktisch... me likes.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een flatje, klein maar dat maakt niks uit. Het is van MIJ
Zoals het hoortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dan ben ik echt wegmet zo'n gelukzalige glimlach
![]()
Heb er nu ook wel echt zin in eigenlijk
helemaalquote:
Je kan idd beter een goed ontworpen klein appartement hebben dan een groot appartement waar geen kloot van klopt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb de indeling gezien, 2 slaapkamers, lekker praktisch... me likes.
Een vriendin van me heeft een belachelijk groot 3 kamer appartement maar het is echt idioot ontworpen, veel te grote hal, raar gevormde kamers... Dan is dat van jou nog beter
Het is gewoon een simpel flatje maar voor mij, mn zoon en mn hond meer dan genoegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef Gasol het volgende:
[..]
Heb de indeling gezien, 2 slaapkamers, lekker praktisch... me likes.
Een vriendin van me heeft een belachelijk groot 3 kamer appartement maar het is echt idioot ontworpen, veel te grote hal, raar gevormde kamers... Dan is dat van jou nog beter
Wat moet je eigenlijk allemaal aan huisraad hebben, nog?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:46 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Het is gewoon een simpel flatje maar voor mij, mn zoon en mn hond meer dan genoeg
Epische tieten en het feit dat Huppel een huisje heeftquote:
Yuki!quote:
Die epische tieten komen zeker nog wel eensquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Samzz het volgende:
[..]
Epische tieten en het feit dat Huppel een huisje heeft
Whahahquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet je eigenlijk allemaal aan huisraad hebben, nog?
Het was geen retorische vraag ditmaal, lieverdquote:
Ohquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Het was geen retorische vraag ditmaal, lieverd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ || Baby catcher in training || ♥
Oke...quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:53 schreef Yuki het volgende:
[..]
OhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Hups, als ik nog iets tegenkom van mensen die meubels kwijt willen (gratis ofc), dan zal ik je meteen een PM sturen ofzo!quote:
staat tegenwoordig weinig op, maar er is zo'n aparte site voor, waarop alles gratis is.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef De_Kardinaal het volgende:
Daar is ook een sub-forum voor! Zoek in uw buurt en dan gratis af te halen is ook een fijne (marktplaats).
gratisaftehalen.nlquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat tegenwoordig weinig op, maar er is zo'n aparte site voor, waarop alles gratis is.
Inception gaat wel in de prijzen vallenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Wie heeft er zin in om een weddenschapje te maken?
Ik heb gewoon _niets_ gekeken van wat op die website staat.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Kijken is altijd goed. Daarbij, ook met spullen waar je voor moet betalen kan je op marktplaats nog aardig wat vinden voor een leuke prijsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef PeuRac het volgende:
[..]
staat tegenwoordig weinig op, maar er is zo'n aparte site voor, waarop alles gratis is.
Beste film: Inception of the Black Swanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:56 schreef Barbusse het volgende:
Technische prijzen misschien...qua beste film denk ik dat the Kings´ speech, the Fighter en Black Swann meer kans maken....quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Inception gaat wel in de prijzen vallen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |