abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91866160
1) Ik mag van hem niet met andere jongens praten
2) Soms heb ik het gevoel dat hij me bewust onzeker wil maken
3) Hij laat me geen moment even alleen zijn...

Op de lange termijn gaat dit niet werken. Bovendien neemt mijn bewondering voor hem af. Ik heb een beetje angst die ik niet echt kan plaatsen; was ik wel echt verliefd, ik weet niet of ik nog veel langer met hem samen kan zijn maar ik geef compleet andere tegenstrijdige signalen om zijn ego te strelen (dit doe ik bewust, ik weet niet waarom). Ik vind het serieus zielig voor hem als ik hem verlaat... Hij lijkt zo gelukkig te zijn... Aan de andere kant moet ik het misschien nog wat langer aanzien om een andere relatielevel te bereiken.

Ik weet het niet...
pi_91866195
Als je geen vrijheid hebt bij zo'n figuur, dan dump je 'm toch gewoon?
pi_91866222
Dit is niet mijn vriend, vriend
( /)
(O.o)
(> <)
This is Bunny. Copy Bunny into your signature to help him on his way to world domination.
pi_91866262
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

Aan de andere kant moet ik het misschien nog wat langer aanzien om een andere relatielevel te bereiken.

Ik weet het niet...
En ik weet het wel.. :D
pi_91866264
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef Tru3n0 het volgende:
Come again?
pi_91866296
Hij mag je toch wel een beetje testen die vriend van je. Waarschijnlijk krijg je vanzelf meer vrijheid van hem.
UITGESCHREVEN
pi_91866305
Eindelijk een vriend: moeite om een vriend te zoeken? Zo ja en je vindt hem leuk: blijf bij hem.
Failure is success if we learn from it.
pi_91866340
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef Kabolter het volgende:

[..]

En ik weet het wel.. :D
Maybe... Misschien is die ijverigheid in het begin van een relatie wel normaal? En wil ik van jullie horen dat ik me niet aan moet stellen?
  Redactie Frontpage dinsdag 25 januari 2011 @ 20:56:11 #9
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_91866346
Get. The. Hell. Out.
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:57:14 #10
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866412
ts, hij was een goede player en nu kom je er achter hoe irritant een player irl kan zijn. players zijn trieste. jaloerse machtswellustelingen. kap met die persoon en ga lekker met een normale gast die gewoon leuk is. je bent nog jong. laat niet door dit soort mannen je ontwikkeling beperken.
hoofdletters kosten teveel tijd
don't avoid pain to gain pleasure
niet iedereen is iedereen
pi_91866513
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Maybe... Misschien is die ijverigheid in het begin van een relatie wel normaal? En wil ik van jullie horen dat ik me niet aan moet stellen?
Ik vind het aanstellerij, hij vertrouwt je niet. Is een man goed recht om dat te vinden. Probeer zijn vertrouwen eerst is te winnen.

hoewel ik het anders aangepakt zou hebben, ik zou een ultimatum stellen en niet zomaar toch doorgaan.
UITGESCHREVEN
pi_91866555
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:57 schreef zoalshetis het volgende:
ts, hij was een goede player en nu kom je er achter hoe irritant een player irl kan zijn. players zijn trieste. jaloerse machtswellustelingen. kap met die persoon en ga lekker met een normale gast die gewoon leuk is. je bent nog jong. laat je niet door dit soort mannen je ontwikkeling beperken.
Glad, misschien. Geen player, veel te intelligent voor. Soms bekruipt mij zo'n naar gevoel: ik ben erin getrapt... ik ben te ver gegaan in het verheerlijken van zijn ego. bah...
Misschien overdrijf ik en moet ik dingen laten bezinken. Omdat ik alle vrijheid gewend was en nu kan dat niet meer..
  dinsdag 25 januari 2011 @ 20:59:56 #13
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866570
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef picardmike het volgende:

[..]

Ik vind het aanstellerij, hij vertrouwt je niet. Is een man goed recht om dat te vinden. Probeer zijn vertrouwen eerst is te winnen.
je klinkt als een niet-westerse loverboy.
pi_91866627
quote:

Op de lange termijn gaat dit niet werken. Bovendien neemt mijn bewondering voor hem af. Ik heb een beetje angst die ik niet echt kan plaatsen; was ik wel echt verliefd, ik weet niet of ik nog veel langer met hem samen kan zijn maar ik geef compleet andere tegenstrijdige signalen om zijn ego te strelen (dit doe ik bewust, ik weet niet waarom). Ik vind het serieus zielig voor hem als ik hem verlaat... Hij lijkt zo gelukkig te zijn... Aan de andere kant moet ik het misschien nog wat langer aanzien om een andere relatielevel te bereiken.

Ik weet het niet...
Lees punt 1,2 en 3 nog even... ^O^
pi_91866649
Als ik je fotoboek foto zie ben je knap zat om redelijk makkelijk een nieuwe kerel te scoren, dus dumt die jongen en zoek de volgende. Zeker omdat je nu al minder verlieft/gek op hem bent.
pi_91866651
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je klinkt als een niet-westerse loverboy.
Nee ik vind dat het gewoon moet kunnen iemand niet vertrouwen en toch proberen een te relatie willen. Maar dan moet je wel uitgepraat zijn als je er aan begint.
UITGESCHREVEN
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:01:50 #17
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866704
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:59 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Glad, misschien. Geen player, veel te intelligent voor. Soms bekruipt mij zo'n naar gevoel: ik ben erin getrapt... ik ben te ver gegaan in het verheerlijken van zijn ego. bah...
Misschien overdrijf ik en moet ik dingen laten bezinken. Omdat ik alle vrijheid gewend was en nu kan dat niet meer..
als je zo denkt over jouw eigen vrijheid, dan zit je geheid met de verkeerde persoon te rommelen. iemand die dat gevoel geeft is niets waard.

je kent de uitdrukking: zoals de waard is, vertrouwt hij zijn gasten?

snel kappen met die man, voordat je echt gepakt wordt.
pi_91866766
quote:

[..]

Hoe lang ben je dan verliefd? Als deze signalen je nu al opvallen dat je ben je:
- of niet verliefd. En zoek je een reden.
- of verliefd en is het wel overduidelijk, dat gedrag van hem.

Kan je er helemaal niks positiefs over zeggen nu? Want ik kon/kan dat gedrag in het begin van de relatie op de één of andere manier meestal wel (deels) goed lullen.

Overigens is het niet erg dat je medelijden met hem hebt om het uit te maken. Dat heb ik vroeger ook meer dan genoeg gehad. Vooral de eerste paar relaties. Maak dan in ieder geval niet de fout door een breuk te forceren door diegene te negeren of door ander gedrag ..
pi_91866823
quote:

Ik weet het niet...
Je klinkt niet echt verliefd nee. Ik zou er persoonlijk niet door mee willen gaan. Je houdt jezelf en hem voor de gek als je er langer mee blijft doorgaan.

Eindelijk een vriend. Ik ben blij voor je maar.. blijf niet aan hem plakken. Je twijfelt, dat zegt echt enorm veel. Als je verliefd bent dan twijfel je niet, je verzuipt gewoon in het verliefd zijn. :)
What can be seen from the outside is only a portion of the truth.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:05:40 #20
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_91866917
Dat klinkt nou echt als de ware liefde :N
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_91866932
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Je klinkt niet echt verliefd nee.
Je mag niet met andere jongens praten? :') nee, ik bedoel ;(
Dat je je daarvoor laat lenen, joh...
Dit, dus.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:06:14 #22
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91866949
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Je klinkt niet echt verliefd nee.
ze zegt dan ook 'eindelijk' een vriend. onzekerheid voorrang verlenen om een relatie te hebben (met wellicht een populair persoon) is een van de slechtste uitgangspunten om gelukkig te worden met jezelf of een relatie.
pi_91866985
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:02 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Hoe lang ben je dan verliefd? Als deze signalen je nu al opvallen dat je ben je:
- of niet verliefd. En zoek je een reden.
- of verliefd en is het wel overduidelijk, dat gedrag van hem.

Kan je er helemaal niks positiefs over zeggen nu? Want ik kon/kan dat gedrag in het begin van de relatie op de één of andere manier meestal wel (deels) goed lullen.

Overigens is het niet erg dat je medelijden met hem hebt om het uit te maken. Dat heb ik vroeger ook meer dan genoeg gehad. Vooral de eerste paar relaties. Maak dan in ieder geval niet de fout door een breuk te forceren door diegene te negeren of door ander gedrag ..
Ik dacht in ieder geval erg verliefd op hem te kunnen worden. Ik ging voor hem omdat hij bepaalde eigenschappen had die me erg aanstonden. Bovendien krijg ik op een bepaalde manier zoveel bevestiging van zijn liefde. Hij lijkt zó verliefd te zijn... wil ik dat wel nu al opgeven? Als ik hem verlaat, ben ik weer alleen. En voor hoe lang?
pi_91867027
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik dacht in ieder geval erg verliefd op hem te kunnen worden. Ik ging voor hem omdat hij bepaalde eigenschappen had die me erg aanstonden. Bovendien krijg ik op een bepaalde manier zoveel bevestiging van zijn liefde. Hij lijkt zó verliefd te zijn... wil ik dat wel nu al opgeven? Als ik hem verlaat, ben ik weer alleen. En voor hoe lang?
Kom op, een relatie is toch altijd wel te vinden?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:09:06 #25
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91867125
quote:

[..]

jaloezie is geen uitgangspunt voor een goede relatie. laat hem snel los. want hij is een klootzak die beter af is met een ander.

jij gaat door en hebt weer wat geleerd over mensen en relaties.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:09:16 #26
127457 moomoo
Niet uit te spreken als momo
pi_91867133
quote:

[..]

Je bent toch pas een paar weken aan het flirten? :P En dan al een gozer aan de haak geslagen, dus het gaat je best goed af. Dat is een slechte reden om bij iemand te blijven hoor.
pi_91867134
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ze zegt dan ook 'eindelijk' een vriend. onzekerheid voorrang verlenen om een relatie te hebben (met wellicht een populair persoon) is een van de slechtste uitgangspunten om gelukkig te worden met jezelf of een relatie.
Bepaald niet populair, juist onopvallend en bijzonder intelligent. En lief op zijn eigen manier.
pi_91867188
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Bepaald niet populair, juist onopvallend en bijzonder intelligent. En lief op zijn eigen manier.
Wtf zijn dit voor eigenschappen dan.
Dit, dus.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:10:20 #29
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91867194
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

en onmogelijk om mee te daten. hoe denken jouw vriendinnen over hem?
pi_91867209
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Eigenschappen die haar aanspreken. Dat is persoonlijk. :) Kan erg diep liggen waarom enz.
Hoeft zij zich niet voor te verantwoorden, is niet nodig.
pi_91867374
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

en onmogelijk om mee te daten. hoe denken jouw vriendinnen over hem?
Ik heb met dit soort onderwerpen nogal -vind ik- oppervlakkige vriendinnen. Zo zou hij zich niet goed kleden, en zit zijn haar als een kraaiennest. En daar kan ik niks mee.. Over zijn persoonlijkheid hebben ze niks te zeggen want hij is gewoon een nette fatsoenlijke jongen. Spreekt hen niet vaak...
pi_91867403
quote:

[..]

Tja, als je het voor de waardering doet en dat je dan ook eindelijk een relatie hebt (tenminste, zo buig ik die woorden van jou om) moet je het gewoon zo laten. Anders moet je gewoon je mond open trekken en er iets van zeggen.

Eén van de betere eigenschappen van een vrouw hoor, haar grenzen duidelijk aangeven. En als hij zo verliefd is snapt hij best wel dat hij zijn emoties (qua claimerig gedrag en jaloezie) eventjes moet laten bekoelen. Eventueel vraag je nog even of hij je wel vertrouwd (waarschijnlijk komt er een antwoord dat hij de jongens niet vertrouwd, maar daar moet je dan maar doorheen prikken). Als je er iets van wil maken dan moet je dat nu doen. Door duidelijk aan te geven hoe jij over zijn gedrag denkt en wat jij denkt dat de gevolgen op lange termijn zullen zijn. Niet gaan dreigen, gewoon rustig vertellen.
pi_91867605
quote:
13s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:10 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hij is echt heel erg lief. Hij luistert echt naar alles wat ik zeg, hij vertroeteld me, nieuwsgierig,als ik ergens mee zit doet hij zo zijn best me op te vrolijken, dat is schattig. Op dat soort moment krijgt hij snel een warm plekje in mijn hart. Maar, als hij me met een klasgenoot ziet praten ofzo lijkt hem dat echt te storen. En moet ik beloven niet met jongens te praten? Daar kan ik gewoon niet bij. Al helemaal niet bij een Nederlandse jongen. Dat verwacht je niet....
pi_91867768
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:14 schreef Kabolter het volgende:

[..]

Tja, als je het voor de waardering doet en dat je dan ook eindelijk een relatie hebt (tenminste, zo buig ik die woorden van jou om) moet je het gewoon zo laten. Anders moet je gewoon je mond open trekken en er iets van zeggen.

Eén van de betere eigenschappen van een vrouw hoor, haar grenzen duidelijk aangeven. En als hij zo verliefd is snapt hij best wel dat hij zijn emoties (qua claimerig gedrag en jaloezie) eventjes moet laten bekoelen. Eventueel vraag je nog even of hij je wel vertrouwd (waarschijnlijk komt er een antwoord dat hij de jongens niet vertrouwd, maar daar moet je dan maar doorheen prikken). Als je er iets van wil maken dan moet je dat nu doen. Door duidelijk aan te geven hoe jij over zijn gedrag denkt en wat jij denkt dat de gevolgen op lange termijn zullen zijn. Niet gaan dreigen, gewoon rustig vertellen.
Ja, good post :) Soms heb ik wel even de neiging boos om hem te worden. Dan zie ik hem en denk; hij ziet er te lief uit, onnozel soms. i'll just say yes...

En dan kom ik thuis en denk; shit! ik wil dit niet...

Misschien ben ik wel de trut hier.
pi_91867811
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

Maar, als hij me met een klasgenoot ziet praten ofzo lijkt hem dat echt te storen. En moet ik beloven niet met jongens te praten? Daar kan ik gewoon niet bij.
Dat is ook gewoon kinderlijke jaloezie. Daar moet je je echt niets van aantrekken. :{w
Laat hem maar boos worden.

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Hij is lief blabla... i'll just say yes...

En dan kom ik thuis en denk; shit! ik wil dit niet...
Misschien ben ik wel de trut hier.
Dat gedrag moet jij echt rap afleren. Als hij gek op je is accepteert hij ook je 'nee' hoor :). Met alle liefde. O+
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:24:05 #36
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91868017
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:17 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Hij is echt heel erg lief. Hij luistert echt naar alles wat ik zeg, hij vertroeteld me, nieuwsgierig,als ik ergens mee zit doet hij zo zijn best me op te vrolijken, dat is schattig. Op dat soort moment krijgt hij snel een warm plekje in mijn hart. Maar, als hij me met een klasgenoot ziet praten ofzo lijkt hem dat echt te storen. En moet ik beloven niet met jongens te praten? Daar kan ik gewoon niet bij. Al helemaal niet bij een Nederlandse jongen. Dat verwacht je niet....
kijk maar uit en zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, want dit gaat van kwaad tot erger.

kappen, nu! al dreigt hij zichzelf, in al zijn niet-westerse emotie, iets aan te doen als je het uitmaakt.

jij zult er alleen maar beter van worden. je beperkt jouw persoonlijke ontwikkeling nu.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:24:47 #37
127457 moomoo
pi_91868066
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:20 schreef D_tjuh het volgende:
Dat gedrag moet jij echt rap afleren. Als hij gek op je is accepteert hij ook je nee hoor :). Met alle liefde. O+
Dat inderdaad.

Heeft hij zelf helemaal geen vriendinnen (dwz, vrouwelijke vrienden)? Beter gaat hij inzien dat het doodnormaal is dat je ook met andere jongens omgaat.
pi_91868133
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef moomoo het volgende:

[..]

Dat inderdaad.

Heeft hij zelf helemaal geen vriendinnen (dwz, vrouwelijke vrienden)? Beter gaat hij inzien dat het doodnormaal is dat je ook met andere jongens omgaat.
Die heeft hij inderdaad niet....
Ok nog iets raars; hij heeft ook geen vrienden .... :{
pi_91868288
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:25 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Die heeft hij inderdaad niet....
Ok nog iets raars; hij heeft ook geen vrienden .... :{
Doet er niet toe. Jij moet geen 'ja' knikker meer zijn en voor je eigen mening uitkomen. :)
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:28:46 #40
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91868326
Maar neukt hij wel goed?
Eclaire84: Wax je of je scheer je??
schouderklopje: waarom wil je dat weten??
Radicalist: zeg gewoon want ik hou van je. je heb zeker lekker glad kutje
Nektasje2: Hahah kijk deze gozer met moeite met 1 hand typen hahaahahah
pi_91868354
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

kijk maar uit en zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb, want dit gaat van kwaad tot erger.

kappen, nu! al dreigt hij zichzelf, in al zijn niet-westerse emotie, iets aan te doen als je het uitmaakt.

jij zult er alleen maar beter van worden. je beperkt jouw persoonlijke ontwikkeling nu.
Reageer je niet een beetje te overdreven? Ik heb moeite met accepteren dat hij dingen voor mij uit lijkt te kunnen maken. Aan de andere kant begrijp ik het ergens misschien ook wel. En dat is mijn zwakheid. En tegelijkertijd hetgeen dat me misselijk maakt.
1) hoe durft hij! wat een egoist ook eigenlijk..
2) hoe geef ik mijn grenzen aan zonder dat hij teleurgesteld in me raakt. Hij maakt me soms echt onzeker
pi_91868498
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:28 schreef Eclaire84 het volgende:
Maar neukt hij wel goed?
Nog een pluspunt van hem; hij respecteert mij met alle liefde van de wereld pas het bed te delen na trouwen. Welke Hollandse knul doet dat?! Hij geeft om me. En dat doet me veilig voelen bij hem.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:32:14 #43
127457 moomoo
pi_91868525
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Reageer je niet een beetje te overdreven? Ik heb moeite met accepteren dat hij dingen voor mij uit lijkt te kunnen maken. Aan de andere kant begrijp ik het ergens misschien ook wel. En dat is mijn zwakheid. En tegelijkertijd hetgeen dat me misselijk maakt.
2) hoe geef ik mijn grenzen aan zonder dat hij teleurgesteld in me raakt. Hij maakt me soms echt onzeker
Je moet je grenzen kunnen hebben, en die moet hij accepteren. Als jij iets doet wat je niet wil, of je doet het niet en hij accepteert dat niet, dan is er iets goed mis.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:33:00 #44
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91868571
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:29 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

je was al onzeker omdat je in je tt schrijft dat je eindelijk een vriend hebt. waar dat aan ligt is jouw ding. daar kan ik niet over oordelen.

waar ik wel over kan oordelen is kalverliefde en je conformeren tot iets wat je helemaal niet wil zijn. nogmaals. kap met die ongezonde relatie. je hoeft dit niet mee te maken.
pi_91868601
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:32 schreef moomoo het volgende:

[..]

Je moet je grenzen kunnen hebben, en die moet hij accepteren. Als jij iets doet wat je niet wil, of je doet het niet en hij accepteert dat niet, dan is er iets goed mis.
Het is niet zo dat hij boos wordt. Hij is dan zo teleurgesteld. Het contact daarna verloopt gewoon even niet soepel meer. Heel vreemd....
pi_91868782
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:33 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je was al onzeker omdat je in je tt schrijft dat je eindelijk een vriend hebt. waar dat aan ligt is jouw ding. daar kan ik niet over oordelen.

waar ik wel over kan oordelen is kalverliefde en je conformeren tot iets wat je helemaal niet wil zijn. nogmaals. kap met die ongezonde relatie. je hoeft dit niet mee te maken.
Diep van binnen weet ik dit ook wel....

Hij is zo zielig als ik aan dat idee denk... i love him for that ;( Hij zou het in zijn grootste nachtmerries niet kunnen voorspellen. wat zielig...
pi_91868938
Je kan ook gewoon lief voor hem zijn, hem gerust stellen dat er echt niets aan de hand is wanneer jij met andere jongens praat. Hij de enige voor jou is enz...

Hij is misschien een beetje erg onzeker en voelt zich ongemakkelijk wanneer jij met andere jongens omgaat. Jij kan hem gerust stellen daarin. En daarbij iets zeggen van: " Kijk ik begrijp je gevoelens wel, maar wat je nu van mij vraagt daar kan ik niet in mee gaan. Dat is gewoon kinderachtig. Ik ben enorm gek op je en geloof me, er gebeurt niets als ik met anderen praat... oke liefje? "

Zoiets kan je er ook van maken. :)
pi_91868951
vergeet het/hem : dit is niet op basis van gelijkwaardigheid ;
sterker nog : kap er snel mee, voor je "vast zit"

duizend anderen voor hem, en allicht 1 waar je mee klikt ;
je laat je inpakken door medelijden/emotie, dat is nooit een stevige basis ;

als je niet zonder kunt : zeg hem dat je alleen op friend's basis met hem verder wilt ; en kijk rond, de wereld in, der is zo veel !

[ Bericht 40% gewijzigd door quirigua op 25-01-2011 21:44:02 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:40:04 #49
127457 moomoo
pi_91869025
Heb je dit ook met hem besproken? Gewoon zeggen hoe hij zich gedraagt en hoe jij je erdoor voelt. Misschien heeft hij zelf niet eens door dat hij bezitterig bezig is.

en wat D_tjuh hierboven zegt, misschien is hij gewoon erg onzeker en bang om je kwijt te raken ofzo.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:40:11 #50
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91869039
Ik zou bij hem blijven. Uit meelij. Heb je nooit meer iets met andere jongens te maken.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_91869157
quote:
14s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:40 schreef Copycat het volgende:
Ik zou bij hem blijven. Uit meelij. Heb je nooit meer iets met andere jongens te maken.
Ik denk persoonlijk dat TS deze ervaring nodig heeft met haar huidige vriendje. Ze is dan niet super verliefd, ze geeft wel om die jongen. Later komt ze er nog wel achter wat verliefd zijn echt is, en wat ze zoekt in een jongen enz. Misschien is dat nu niet en wilt ze gewoon kijken waar het schip strand? :)
pi_91869169
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:38 schreef D_tjuh het volgende:
Je kan ook gewoon lief voor hem zijn, hem gerust stellen dat er echt niets aan de hand is wanneer jij met andere jongens praat. Hij de enige voor jou is enz...

Hij is misschien een beetje erg onzeker en voelt zich ongemakkelijk wanneer jij met andere jongens omgaat. Jij kan hem gerust stellen daarin. En daarbij iets zeggen van: " Kijk ik begrijp je gevoelens wel, maar wat je nu van mij vraagt daar kan ik niet in mee gaan. Dat is gewoon kinderachtig. Ik ben enorm gek op je en geloof me, er gebeurt niets als ik met anderen praat... oke liefje? "

Zoiets kan je er ook van maken. :)

haha! Eng, dit lijken mijn woorden wel. Ik ben ook heel lief tegen hem. De reden dat hij niet boos op me kan worden :P Echt zo praat ik tegen hem. (en ik weet dat hij dan smelt en daarom niet boos wordt hehe)

Hij krijgt ook later pas het lef écht 'nee' te zeggen, vaak via sms; ik wil niet dat je met andere jongens omgaat smste hij vandaag. En toen dacht ik wel even van; :?
pi_91869206
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

haha! Eng, dit lijken mijn woorden wel. Ik ben ook heel lief tegen hem. De reden dat hij niet boos op me kan worden :P Echt zo praat ik tegen hem. (en ik weet dat hij dan smelt en daarom niet boos wordt hehe)

Hij krijgt ook later pas het lef écht 'nee' te zeggen, vaak via sms; ik wil niet dat je met andere jongens omgaat smste hij vandaag. En toen dacht ik wel even van; :?
Ik kan mij beter inleven dan je denkt :D.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:43:41 #54
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91869248
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:36 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Diep van binnen weet ik dit ook wel....

Hij is zo zielig als ik aan dat idee denk... i love him for that ;( Hij zou het in zijn grootste nachtmerries niet kunnen voorspellen. wat zielig...
ja. ik heb ook vaak in mijn leven nagedacht hoe zielig het is voor het desbetreffende meisje als ik het uitmaakte. toch heeft het me wel gebracht tot iemand waarmee ik het compleet fijn mee heb nu.

je bent nog jong en denk sowieso niet dat de volgende voor de rest van je leven is.
pi_91869258
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Ik kan mij beter inleven dan je denkt :D.
wow zeg dat wel! Ik neem je advies ook ter harte ^O^
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:44:21 #56
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91869273
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:42 schreef D_tjuh het volgende:
Ik denk persoonlijk dat TS deze ervaring nodig heeft met haar huidige vriendje. Ze is dan niet super verliefd, ze geeft wel om die jongen. Later komt ze er nog wel achter wat verliefd zijn echt is, en wat ze zoekt in een jongen enz. Misschien is dat nu niet en wilt ze gewoon kijken waar het schip strand? :)
Dat is imo net zo egocentrisch als zijn bezitterige houding.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:44:41 #57
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91869291
quote:

[..]

Nee. Dit wordt alleen maar erger.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91869395
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:44 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Nee. Dit wordt alleen maar erger.
dit duzz _O_
pi_91869449
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:43 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ja. ik heb ook vaak in mijn leven nagedacht hoe zielig het is voor het desbetreffende meisje als ik het uitmaakte. toch heeft het me wel gebracht tot iemand waarmee ik het compleet fijn mee heb nu.

je bent nog jong en denk sowieso niet dat de volgende voor de rest van je leven is.
True....
pi_91869475
Dumpen die hap.

Je verdient beter dan hem, blijf niet bij hem uit wanhoop. Dat werkt niet.
pi_91869635
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Dumpen die hap.

Je verdient beter dan hem, blijf niet bij hem uit wanhoop. Dat werkt niet.
Wanhoop... Nee dat is het niet.
Ja, ik moet met hem praten, veel meer vragen naar de reden van zijn gedrag, houding, waarom hij down is als ik met jongens praat. Ik moet hem meer zekerheid geven.

En als dat niet helpt, dan ga ik weg inderdaad. En pas dan sta ik in mijn recht.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:52:17 #62
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91869800
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Nog een pluspunt van hem; hij respecteert mij met alle liefde van de wereld pas het bed te delen na trouwen. Welke Hollandse knul doet dat?! Hij geeft om me. En dat doet me veilig voelen bij hem.
Waarschijnlijk is hij nu dan sexueel gefrustreerd en gedraagt hij zich daarom zo.
pi_91869963
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

Waarschijnlijk is hij nu dan sexueel gefrustreerd en gedraagt hij zich daarom zo.
hah! na twee weken al? :P Don't think so
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:54:30 #64
127457 moomoo
pi_91869980
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:50 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ja, ik moet met hem praten, veel meer vragen naar de reden van zijn gedrag, houding, waarom hij down is als ik met jongens praat. Ik moet hem meer zekerheid geven.

En als dat niet helpt, dan ga ik weg inderdaad. En pas dan sta ik in mijn recht.
Dat lijkt me goed. Alle kans dat hij gewoon bang is dat je verliefd wordt op een andere gozer en daarom onzeker wordt als je met andere jongens omgaat. Best begrijpelijk denk ik, en niet echt een reden om het uit te maken. Mits je nog wel echt verliefd op hem bent, anders moet je sowieso niet bij hem blijven, hoe zielig dat ook is.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:54:32 #65
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91869983
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:52 schreef Eclaire84 het volgende:

[..]

ik vrees dat hij eerder emotioneel gefrustreerd is. nog vele malen erger...
  dinsdag 25 januari 2011 @ 21:55:34 #66
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91870056
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

hah! na twee weken al? :P Don't think so
:o 2 weken? is dit een onzin topic?
pi_91870202
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef moomoo het volgende:

[..]

Dat lijkt me goed. Alle kans dat hij gewoon bang is dat je verliefd wordt op een andere gozer en daarom onzeker wordt als je met andere jongens omgaat. Best begrijpelijk denk ik, en niet echt een reden om het uit te maken. Mits je nog wel echt verliefd op hem bent, anders moet je sowieso niet bij hem blijven, hoe zielig dat ook is.
O+ Hij is mijn schatje
Als t zo blijkt te zijn dat hij niet perse bezitterig is maar gewoon bang, dan dan dan ... ga ik hem echt wel (the rest is classified info)
pi_91870244
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

:o 2 weken? is dit een onzin topic?
Why?
pi_91870296
quote:

quote:
Als ik hem verlaat, ben ik weer alleen. En voor hoe lang?
Klinkt als wanhoop. En daarnaast staat er het woordje 'eindelijk' in de TT, wat me doet denken dat je niet denkt makkelijk een nieuwe vriend te kunnen krijgen. En je drang om bij hem te blijven wordt nog eens versterkt door het gevoel van medelijden dat je voor hem hebt.

Maar hij is té jaloers en jaloezie is een gevoel waar je niet snel vanaf komt, helemaal niet als het bij hem al zo erg is dat hij je geen moment alleen laat en niet wil dat je met jongens praat. Hoe heb je eigenlijk gereageerd toen hij je vertelde dat hij liever niet wil dat je met andere jongens praat? Ik zou mijn grens meteen daar trekken. Of wil jij ook niet dat hij met meisjes/vrouwen praat?

Heb niet het hele topic gelezen (ben ik nog mee bezig) dus sorry als dit al beantwoord is inmiddels.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:00:39 #70
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_91870409
Twee weken :') .
Tandpasta met trollsmaak.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:00:39 #71
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91870413
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:58 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Why?
laat maar. ik heb geen zin meer in advies geven nu. het ga je goed. en we zien je wel een keer in het blijf-van-mijn-lijf huis.

jezus wat een kuttopic. 2 weken en nu al dit soort paniektopics openen. :r

kon dit godverdomme niet in pub?
pi_91870496
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:59 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Klinkt als wanhoop. En daarnaast staat er het woordje 'eindelijk' in de TT, wat me doet denken dat je niet denkt makkelijk een nieuwe vriend te kunnen krijgen. En je drang om bij hem te blijven wordt nog eens versterkt door het gevoel van medelijden dat je voor hem hebt.

Maar hij is té jaloers en jaloezie is een gevoel waar je niet snel vanaf komt, helemaal niet als het bij hem al zo erg is dat hij je geen moment alleen laat en niet wil dat je met jongens praat. Hoe heb je eigenlijk gereageerd toen hij je vertelde dat hij liever niet wil dat je met andere jongens praat? Ik zou mijn grens meteen daar trekken. Of wil jij ook niet dat hij met meisjes/vrouwen praat?

Heb niet het hele topic gelezen (ben ik nog mee bezig) dus sorry als dit al beantwoord is inmiddels.
De eerste keer dat hij dat zei reageerde ik verontwaardigd. Maar hij nam meteen een blik van; dat hoef je niet raar te vinden. En bovendien heb ik moeite met grenzen stellen omdat hij zo onnozel overkomt haha. Klinkt vreemd, maar sommige mensen zijn te lief om teleur te stellen. Dan denk ik; ...ik doe het voor hem omdat ik toch niks aan andere jongens heb. Maar dat is zo verkeerd en kan op de lange termijn ook verkeerd uitpakken.
pi_91870514
Na twee weken al zoveel drama. Ai.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:02:44 #74
127457 moomoo
pi_91870571
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:57 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
ga ik hem echt wel (the rest is classified info)
Hee hee, als je getrouwd bent toch pas?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:04:06 #75
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_91870680
@TS
Wie zegt je dat je alleen blijft? Dus jij hebt liever een slechte relatie dan geen relatie?
Triest.....
Dan verdien je je ongeluk.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_91870684
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

De eerste keer dat hij dat zei reageerde ik verontwaardigd. Maar hij nam meteen een blik van; dat hoef je niet raar te vinden. En bovendien heb ik moeite met grenzen stellen omdat hij zo onnozel overkomt haha. Klinkt vreemd, maar sommige mensen zijn te lief om teleur te stellen. Dan denk ik; ...ik doe het voor hem omdat ik toch niks aan andere jongens heb. Maar dat is zo verkeerd en kan op de lange termijn ook verkeerd uitpakken.
Ik denk dat je hem duidelijk moet maken dat je niet zijn bezit bent en dat jij met andere jongens moet kunnen praten. De basis van een relatie is immers: vertrouwen. En vertel hem dat hij je door dit verstikkende jaloerse gedrag alleen maar wegjaagt. Niet omdat je per sé met andere jongens gaat praten, maar je wil de mogelijkheid wel hebben (zoals iedereen). Want het is onschuldig.

Mocht je besluiten bij hem te blijven, natuurlijk.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:04:42 #77
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91870735
dit klinkt als een marokkaanse meid die een voorbedachte marokkaanse jongen ontmoet. wat een walgelijk topic.

zonde van mijn moeite... :r
pi_91870860
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef zoalshetis het volgende:
dit klinkt als een marokkaanse meid die een voorbedachte marokkaanse jongen ontmoet. wat een walgelijk topic.

Huh? Ze heeft nu toch een nederlandse jongen?

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:04 schreef Tinkepink het volgende:
@TS
Wie zegt je dat je alleen blijft? Dus jij hebt liever een slechte relatie dan geen relatie?
Triest.....
Dan verdien je je ongeluk.
Ze is onzeker en is blij dat ze nu een vriend heeft. Ze geeft meer betekenis aan deze 'relatie' dan dat ze hoort te doen. Ik denk wel zeker dat ze weet dat ze echt niet alleen zal blijven. Het is dan geen droom relatie en het voldoet niet aan onze kijk op wat een relatie hoort te zijn.. ze wilt het toch een kansje gunnen.

Ik gun haar die kans en ervaring, heeft ze nodig volgens mij. Niet alleen om zichzelf te ontwikkelen maar ook gewoon om beginnersfouten te maken.

Wanneer ze beter op de hele situatie terug kan kijken dan zal het haar alleen maar goed doen.

[ Bericht 23% gewijzigd door D_tjuh op 25-01-2011 22:14:37 ]
pi_91870914
quote:

Hoezo?

Genoeg jaloerse jongens van welke afkomst dan ook en meiden die ze kunnen verstikken.
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:24 #80
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91871077
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:06 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Huh? Ze heeft nu toch een nederlandse jongen?
nee
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:09:48 #81
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91871106
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:07 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Hoezo?

Genoeg jaloerse jongens van welke afkomst dan ook en meiden die ze kunnen verstikken.
nee, lees dan eens goed
pi_91871469
Mja, erg dominant lijkt hij me niet als ze hem lief en sullig vindt.
pi_91871635
quote:

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:09 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

nee, lees dan eens goed
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 21:31 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Wil jij a.u.b quoten wat ik over het hoofd zie.
pi_91871641
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef Tru3n0 het volgende:
Mo _O_

OT: Klinkt als een moeilijk geval die jongen.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:24:28 #85
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91872180
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:16 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

[..]

[..]

Wil jij a.u.b quoten wat ik over het hoofd zie.
je hebt gelijk, bij nader inzien. maar het voelt anders. en daarnaast maakt het eigenlijk ook niet uit, dit hele topic is kut omdat het over een vriend gaat die ze 2 weken heeft. wat een farce...
pi_91872348
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:24 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

je hebt gelijk, bij nader inzien. maar het voelt anders. en daarnaast maakt het eigenlijk ook niet uit dit hele topic is kut omdat het over een vriend gaat die ze 2 weken heeft. wat een farce...
Ook een beginner verdient onze aandacht :). Als het maar niet elke dag een topic is van een beginner. Dan ja... ben ik ook niet meer zo snel begripvol. :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:30 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

ik heb nu al geen begrip meer. zeker niet van een meisje dat dit afvraagt, terwijl ze met een 'hollandse jongen' is...

voel je hem?
Ik snap je wel.

[ Bericht 17% gewijzigd door D_tjuh op 25-01-2011 22:32:56 ]
  dinsdag 25 januari 2011 @ 22:30:23 #87
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_91872548
quote:
1s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:27 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Ook een beginner verdient onze aandacht :). Als het maar niet elke dag een topic is van een beginner. Dan ja... ben ik ook niet meer zo snel begripvol. :P
ik heb nu al geen begrip meer. zeker niet van een meisje dat dit afvraagt, terwijl ze met een 'hollandse jongen' is...

voel je hem?
pi_91903141
Het is uit...... Hij heeft het uitgemaakt

Hij is écht heel vreemd! Ik wilde het uitpraten en toen zei hij; het hoeft al niet meer, het is wel goed, je begrijpt me toch niet, ik kan zo niet verder en toen.... hing hij gewoon op. Ik stond met mijn mond vol tanden, verbazing, verontwaardiging en meteen vastbesloten inderdaad niet meer verder te gaan. Hij is te oud voor dit soort ongein! Jammer
  woensdag 26 januari 2011 @ 17:44:41 #89
326617 Eclaire84
Ibi is beter dan Messi!
pi_91903192
TS is een troll.
pi_91903283
"Eindelijk een vriend, maar dan het volgende..."

Hij poetst met Aquafresh? :')
pi_91903417
Aquafresh? Nee- dan had ik hem allang uit mijn leven geband
pi_91903600
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

Hij is écht heel vreemd! Ik wilde het uitpraten en toen zei hij; het hoeft al niet meer, het is wel goed, je begrijpt me toch niet, ik kan zo niet verder en toen.... hing hij gewoon op.
Ik stond met mijn mond vol tanden, verbazing, verontwaardiging en meteen vastbesloten inderdaad niet meer verder te gaan. Hij is te oud voor dit soort ongein! Jammer
Hij heeft dit topic gelezen... :P
pi_91903745
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:43 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

Hij is écht heel vreemd! Ik wilde het uitpraten en toen zei hij; het hoeft al niet meer, het is wel goed, je begrijpt me toch niet, ik kan zo niet verder en toen.... hing hij gewoon op. Ik stond met mijn mond vol tanden, verbazing, verontwaardiging en meteen vastbesloten inderdaad niet meer verder te gaan. Hij is te oud voor dit soort ongein! Jammer
Wat een dramaqueen zeg. Ik kan zo niet verder. :')

Ik meen het oprecht, ik ben blij voor je dat het uit is. Raar egocentrisch mannetje.

quote:
je begrijpt me toch niet...
Nee lulhannes, jij begrijpt haar ook niet. :|W
pi_91903907
Een man die de woorden 'je begrijpt mij toch niet' gebruikt. :?
Dan valt er meestal toch niks uit te leggen of hij wil er geen moeite voor doen. :)
pi_91903983
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 17:57 schreef D_tjuh het volgende:

[..]

Wat een dramaqueen zeg. Ik kan zo niet verder. :')

Ik meen het oprecht, ik ben blij voor je dat het uit is. Raar egocentrisch mannetje.

[..]

Nee lulhannes, jij begrijpt haar ook niet. :|W
Ben ook wel blij eigenlijk. Voel me opgelust

ps: hij belde net nog :r Gevolg: nr veranderen en nooit meer terug kijken
pi_91903984
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:00 schreef Kabolter het volgende:
Een man die de woorden 'je begrijpt mij toch niet' gebruikt. :?
Dan valt er meestal toch niks uit te leggen of hij wil er geen moeite voor doen. :)
Eerder gewoon een onervaren jaloers dramaqueen. Zie eerste post, zijn eisen aan TS. Echt. En dan het met deze woorden uitmaken, echt typisch antwoord van iemand die alleen maar aan zichzelf denkt en de wereld door zijn eigen ogen ziet, zonder enig begrip voor een ander. En hij was zo lief. My ass. :')
pi_91904065
Excuses moi voor mijn taal O-)
pi_91904291
Kan deze niet gewoon op slot?

Waardeloos :r
pi_91904425
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:09 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
Kan deze niet gewoon op slot?

Waardeloos :r
Eerst advies willen, maar als je dan geholpen bent moet het topic direct op slot? :')
pi_91904529
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:13 schreef dynamiet het volgende:

[..]

Eerst advies willen, maar als je dan geholpen bent moet het topic direct op slot? :')
Ik heb het nodige met jullie advies gedaan en opgestoken :) De volgende keer een gezonde jongeman, langer daten voor je besluit officieel een relatie te hebben. En nu mag ie inderdaad dicht :P
pi_91905035
quote:
10s.gif Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef Copycat het volgende:
Twee weken :') .
Tandpasta met trollsmaak.
sowieso, jaloers zijn op iemand die met mannen praat terwijl ze niet neukt voordat ze getrouwd is. right. :')
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:12:57 #102
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91909518
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Ik heb het nodige met jullie advies gedaan en opgestoken :) De volgende keer een gezonde jongeman, langer daten voor je besluit officieel een relatie te hebben. En nu mag ie inderdaad dicht :P
Je moet ons nog laten weten hoe hij reageerde en hoe het afliep! Dus nog geen slotje :D
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
pi_91910176
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Frag_adder het volgende:

[..]

Je moet ons nog laten weten hoe hij reageerde en hoe het afliep! Dus nog geen slotje :D
Idd, ben eigenlijk ook benieuwd hoe het is afgelopen ;)
pi_91910862
Hij belde; ik nam niet op. Nieuw nummer in aanvraag. That's all folks.
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:37:24 #105
127457 moomoo
pi_91910969
Hee, was dit die jongen uit de trein eigenlijk?
pi_91911512
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef moomoo het volgende:
Hee, was dit die jongen uit de trein eigenlijk?
Nee :) Deze ontmoet in park, stoute schoenen aan en over het weer begonnen :') (koud he, oeff )
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:49:17 #107
114455 Frag_adder
Maar ik lieg niet
pi_91911857
Volgende keer beter dan maar. Zoek wel een stabieler iemand :P
Een piercing? Nee als ik metaal in mijn lichaam wil, dan ga ik wel in het leger
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:49:24 #108
127457 moomoo
pi_91911865
Het weer ook echt, en dan werkt het ook nog :') Ik ga ook maar een keer naar buiten denk ik :P

Maar jammer dat hij nou ineens zo raar ging doen.
pi_91911975
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef moomoo het volgende:
Het weer ook echt, en dan werkt het ook nog :') Ik ga ook maar een keer naar buiten denk ik :P

Maar jammer dat hij nou ineens zo raar ging doen.
Niet echt. Ik voel niks, geen verdriet, better off :)
(jammer dat ik nog niet weet hoe verliefd zijn is, dat wel)
pi_91912044
Huh. Binnen 1 week of 2 weken een vriend? En nu al zulke ''relatieproblemen''?
pi_91912110
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Binnen 1 week of 2 weken een vriend? En nu al zulke ''relatieproblemen''?
ik ben een rare, dat weet je toch
  woensdag 26 januari 2011 @ 20:53:45 #112
127457 moomoo
pi_91912159
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Niet echt. Ik voel niks, geen verdriet, better off :)
Da's mooi.
  donderdag 27 januari 2011 @ 11:09:44 #113
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_91933044
Met een vrouwelijk equivalent van zo iemand zou ik het niet lang volhouden

En uit medelijden bij iemand blijven is echt oerdom
pi_91933723
Nou wat een rare ja.. Hij heeft het toch niet uitgemaakt omdat jij met andere mensen van het mannelijke geslacht wilt praten, terwijl hij dat niet accepteert he? oho.. :s)
Denk dat je er goed aan doet om van hem af te zijn :)
pi_91941195
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou wat een rare ja.. Hij heeft het toch niet uitgemaakt omdat jij met andere mensen van het mannelijke geslacht wilt praten, terwijl hij dat niet accepteert he? oho.. :s)
Denk dat je er goed aan doet om van hem af te zijn :)
Een rare, zeker weten. Ik denk niet dat hij het wilde uitmaken. Hij belt, smst wat er aan de hand is. Ik kan niet reageren omdat hij een spelletje lijkt te spelen. En met zulke a-sociale mensen valt geen disucussie te voeren. :) I'm done

Thanx :)
pi_91943606
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Prodent_tandpasta het volgende:

[..]

Een rare, zeker weten. Ik denk niet dat hij het wilde uitmaken. Hij belt, smst wat er aan de hand is. Ik kan niet reageren omdat hij een spelletje lijkt te spelen. En met zulke a-sociale mensen valt geen disucussie te voeren. :) I'm done

Thanx :)
Nou wordt ie helemaal mooi. Hij maakt het uit via de telefoon en gaat daarna vragen wat er aan de hand is. 8)7
  vrijdag 28 januari 2011 @ 22:46:34 #117
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92015293
Ts klinkt als een latente borderliner.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_92016622
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef goofy_goober het volgende:
Ts klinkt als een latente borderliner.
explane knucklehead
  vrijdag 28 januari 2011 @ 23:18:38 #119
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_92017368
Wat is 'explane'?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  vrijdag 28 januari 2011 @ 23:21:19 #120
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92017535
ben blij dat ts van hem af is. nu opzoek naar de volgende relatie die max 3 weken standhoudt.

zo gaat dat tot je echt aan een relatie toe bent ts.
pi_92017887
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:18 schreef goofy_goober het volgende:
Wat is 'explane'?
een vliegtuig dat niet meer is?
pi_92019266
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Regnat_Populus het volgende:

[..]

een vliegtuig dat niet meer is?
Een vrouw met humor :D
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  vrijdag 28 januari 2011 @ 23:58:54 #123
71480 zoalshetis
eerlijk=eerlijk
pi_92019828
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:49 schreef FireFox1 het volgende:

[..]

Een vrouw met humor :D
lesbiennes zijn meestal erg geestig.
pi_92020182
quote:
1s.gif Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef zoalshetis het volgende:

[..]

lesbiennes zijn meestal erg geestig.
Is ze lesbienne? -O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')