sowieso, jaloers zijn op iemand die met mannen praat terwijl ze niet neukt voordat ze getrouwd is. right.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:00 schreef Copycat het volgende:
Twee weken.
Tandpasta met trollsmaak.
Je moet ons nog laten weten hoe hij reageerde en hoe het afliep! Dus nog geen slotjequote:Op woensdag 26 januari 2011 18:16 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Ik heb het nodige met jullie advies gedaan en opgestokenDe volgende keer een gezonde jongeman, langer daten voor je besluit officieel een relatie te hebben. En nu mag ie inderdaad dicht
Idd, ben eigenlijk ook benieuwd hoe het is afgelopenquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:12 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
Je moet ons nog laten weten hoe hij reageerde en hoe het afliep! Dus nog geen slotje
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 20:37 schreef moomoo het volgende:
Hee, was dit die jongen uit de trein eigenlijk?
Niet echt. Ik voel niks, geen verdriet, better offquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:49 schreef moomoo het volgende:
Het weer ook echt, en dan werkt het ook nogIk ga ook maar een keer naar buiten denk ik
Maar jammer dat hij nou ineens zo raar ging doen.
ik ben een rare, dat weet je tochquote:Op woensdag 26 januari 2011 20:52 schreef iwannabehigh het volgende:
Huh. Binnen 1 week of 2 weken een vriend? En nu al zulke ''relatieproblemen''?
Da's mooi.quote:Op woensdag 26 januari 2011 20:51 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Niet echt. Ik voel niks, geen verdriet, better off
Een rare, zeker weten. Ik denk niet dat hij het wilde uitmaken. Hij belt, smst wat er aan de hand is. Ik kan niet reageren omdat hij een spelletje lijkt te spelen. En met zulke a-sociale mensen valt geen disucussie te voeren.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:29 schreef Snoepje5 het volgende:
Nou wat een rare ja.. Hij heeft het toch niet uitgemaakt omdat jij met andere mensen van het mannelijke geslacht wilt praten, terwijl hij dat niet accepteert he? oho..![]()
Denk dat je er goed aan doet om van hem af te zijn
Nou wordt ie helemaal mooi. Hij maakt het uit via de telefoon en gaat daarna vragen wat er aan de hand is.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:33 schreef Prodent_tandpasta het volgende:
[..]
Een rare, zeker weten. Ik denk niet dat hij het wilde uitmaken. Hij belt, smst wat er aan de hand is. Ik kan niet reageren omdat hij een spelletje lijkt te spelen. En met zulke a-sociale mensen valt geen disucussie te voeren.I'm done
Thanx
explane knuckleheadquote:Op vrijdag 28 januari 2011 22:46 schreef goofy_goober het volgende:
Ts klinkt als een latente borderliner.
Een vrouw met humorquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:26 schreef Regnat_Populus het volgende:
[..]
een vliegtuig dat niet meer is?
lesbiennes zijn meestal erg geestig.quote:
Is ze lesbienne?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
lesbiennes zijn meestal erg geestig.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |