Dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Moet je horen wie het zegt![]()
Mag dr toet-toet in de nieuwe TT?
Alles d'r op en d'r aan uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zit er ook trilfunctie op die stiften van jou?
Kan je nagaan, ik ben pas 22 jaar bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Muisje![]()
Je wordt echt met de minuut leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Kan je nagaan, ik ben pas 22 jaar bezig
Ik ga eten
Oma verteltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.
Tijd zat tenslotte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
MoejeeskijkeLiever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hey faalklusserquote:
Nee, en ik zit te eten, dus lamalekkerzittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oma in shock
Zag je die post van Oognip
En als ze zo oud is als wij moet ze er een vitrinekast bij kopen voor al die awardsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.
Tijd zat tenslotte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Moejeeskijkewaar is de ingang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
FU!quote:
Waar is dat klooster? * rugzak inpaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
Oma in shock
Zag je die post van Oognip
YAAAAAAAY drugsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
FU!
Je medicijnen heb ik op de post gedaan. Voor 17u. Dus morgen kun je beginnen te slikken
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) meequote:
Ik zou het wel eens onder stroom willen zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) mee
Holy smoke... Ik wil me niet eens proberen te bedenken hoe dit niet te reinigen knutselwerk aan het einde van de dag ruikt. Jakkiebah!
Ik weet zeker dat je dat niet wilt zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou het wel eens onder stroom willen zien.
Ieuwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) mee
Holy smoke... Ik wil me niet eens proberen te bedenken hoe dit niet te reinigen knutselwerk aan het einde van de dag ruikt. Jakkiebah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo Elisa meesleurt en deur van het klooster achter zich dichttrekt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Deze dan?Oh die van die vriendin van me is veel uitgebreider, jullie zijn echt niks gewend heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zonder tegenstribbelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo Elisa meesleurt en deur van het klooster achter zich dichttrekt
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die van die vriendin van me is veel uitgebreider, jullie zijn echt niks gewend he
Nee, meer dan scheren hoeft voor mij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Oognip het volgende:
Hahalijkt je dat niks dan, zo'n mooi kunstwerk beneden?
Mijn zwager zei ook al: "mooi dat ik hem daar niet in zou duwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder tegenstribbelen
Echt, ik zou weglopen.
Gelukkig niet. Heel erg gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh die van die vriendin van me is veel uitgebreider, jullie zijn echt niks gewend he
* eens is met jouw zwager; ik zou er gauw een emmer overheen zetten en dan hard weghollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Mijn zwager zei ook al: "mooi dat ik hem daar niet in zou duwen"
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Deze dan?Gezien bij Delete?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
en een meloen dr op he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* eens is met jouw zwager; ik zou er gauw een emmer overheen zetten en dan hard weghollen
Fijn dat je er bent; probeer jij die losgeslagen gekken hier eens een beetje op te voedenquote:
Geef me een minuutje, ik moet nog even bijkomen van het openen van al die spoilerfoto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent; probeer jij die losgeslagen gekken hier eens een beetje op te voeden
Of ga mee het klooster inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
Fijn dat je er bent; probeer jij die losgeslagen gekken hier eens een beetje op te voeden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boehoe, jankzakquote:
Heb jij geen pauzeknop op je dvd-spelert?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te wachten tot de was in de droger kan, want dan kan ik Chocolat gaan kijken, op dvd, die ik vandaag van mn allerliefste Non in de bus had
Wij hebben egelsquote:
Hopelijk alleen een plakplaatje, arm beestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Dit zal toch niet echt zijn he?![]()
[ afbeelding ]
Heb je hem nog nooit gezien?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:18 schreef oh-oh het volgende:
Ik zit te wachten tot de was in de droger kan, want dan kan ik Chocolat gaan kijken, op dvd, die ik vandaag van mn allerliefste Non in de bus had
Als het niet rekt, dan scheurt het welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Greys het volgende:
Niet te hard, krijg je aambeien van, schijnt!
Hopelijk zijn ze wakker als over een half uur oh-oh op de stoep staatquote:
Ze slapen in het egelhuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:20 schreef Barbaaf het volgende:
Hopelijk zijn ze wakker als over een half uur oh-oh op de stoep staat
Owkeequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:22 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb m wel al een paar keer gezien hoor, maar nadat ik het boek gelezen heb wil ik graag nog es kijken![]()
En Elies jahaaaaaa ik heb een pauzeknop maar als ik lekker lig met die film wil ik ononderbroken kijken natuurlijk
Plakplaatje joh, die van mij zijn met WK voetbal en zo ook de pineutquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:19 schreef Oognip het volgende:
Dit zal toch niet echt zijn he?![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Ynske het volgende:
![]()
gaan we weer, wist je al dat een vaatwasser belangrijker is dan een goede matras
Hahahahahaha DJMO?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik zou het wel eens onder stroom willen zien.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Plakplaatje joh, die van mij zijn met WK voetbal en zo ook de pineut
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:25 schreef Ynske het volgende:
![]()
gaan we weer, wist je al dat een vaatwasser belangrijker is dan een goede matras
Pfff dat wief is echt zooo dom heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die komen toch naar haar huis? Kan ze ondertussen zo de afwas doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaamaar wanneer moet je ook de afwas doen als je maar telkens met je kids naar jeugdzorg moet rennen, hallo
Das een ocelotje volgens mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef Greys het volgende:
Boh, dat egeltje
Die tweede kijkt alsof hij denkt 'Jezus fuck, knijp eens niet zo hard!'
pussy+butterfly+tattoo does the trick.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:37 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Als je dit soort dingen ziet wordt de verleiding groter
Ik ga maar niet zoeken op vrouwelijke varianten. Dan wil ik waarschijnlijk acuut het klooster in
Ik snap dat mens niet,egoistisch kreng is hetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Oognip het volgende:
[..]
[..]
Pfff dat wief is echt zooo dom he
Ze riep toen ook dat ze voor de baby die ze nu krijgt liever geen kleertjes en/of cadeautjes krijgt maar liever geld voor een vaatwasser... Arm kindquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Jaaaaaaamaar wanneer moet je ook de afwas doen als je maar telkens met je kids naar jeugdzorg moet rennen, hallo
Neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep toen ook dat ze voor de baby die ze nu krijgt liever geen kleertjes en/of cadeautjes krijgt maar liever geld voor een vaatwasser... Arm kind
Van mij krijg je geen centquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee![]()
Das nog es een plan!
Ik ga me laten bezwangeren, dan kan ik eindelijk een nieuwe camera kopen
Serieus!? Wtfquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:35 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ze riep toen ook dat ze voor de baby die ze nu krijgt liever geen kleertjes en/of cadeautjes krijgt maar liever geld voor een vaatwasser... Arm kind
Van mij kun je de kleren krijgenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee![]()
Das nog es een plan!
zo reageerde ik ook al, van de bijzondere bijstand een duo kinderwagen aanvragen. goh dan moet ik me ook maar eens zwanger laten maken, als je dat ook al voor zo'n zaken kunt gebruikenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee![]()
Das nog es een plan!
wat een schatjequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
Volgens mij ook! En het is een leukerd
[ afbeelding ]
Die hadden we dus kunnen zien laatst he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Want je hebt behoefte aan een duo kinderwagen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:39 schreef Ynske het volgende:
[..]
zo reageerde ik ook al, van de bijzondere bijstand een duo kinderwagen aanvragen. goh dan moet ik me ook maar eens zwanger laten maken, als je dat ook al voor zo'n zaken kunt gebruiken
Awwwww!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja goffer, ik wilde jou de baby schenken als de buit binnen wasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Van mij kun je de kleren krijgen
*Wederom maar eens naar Cat wijst*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hadden we dus kunnen zien laatst he?
Dat jullie het ff weten
Ja, verdorie. Moeten we nog een keer bij elkaar komen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Die hadden we dus kunnen zien laatst he?
Dat jullie het ff weten
quote:
Misschien kunnen we zondag ff snel, voor het Songfestival.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, verdorie. Moeten we nog een keer bij elkaar komen.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goffer, ik wilde jou de baby schenken als de buit binnen was
Maar wel roze stiftenquote:
neequote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Want je hebt behoefte aan een duo kinderwagen?
En die hebben wij gemistquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Greys het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja hallo, je denkt toch niet dat ik die dan nog ergens voor nodig hebquote:
Het is ook zo lekker in de buurt he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]
Misschien kunnen we zondag ff snel, voor het Songfestival.
Ooooooooooooooooooooooooh!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:40 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja goffer, ik wilde jou de baby schenken als de buit binnen was
Dan graag in een weekend.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ja, verdorie. Moeten we nog een keer bij elkaar komen.
Je hebt Sjon toch ook gehouden?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja hallo, je denkt toch niet dat ik die dan nog ergens voor nodig heb
Zou ik dat moeten hebben dan?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Het is ook zo lekker in de buurt he?![]()
Ow, kun je me het precieze adres even PMmen? Is mijn tomtom vast blij mee. En ik ook.
Hoeveel leg je bij?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:42 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooh!Ik zeg doen
quote:Op zondag 28 november 2010 09:35 schreef yvonne het volgende: En als er een is die het verdiend, als er een is die geknokt heeft dan is het DJMO wel en ik heb het diepste respect voor haar.
Ik kreeg dr vandaag weer een van Muis, ik kom erg armlastig over geloof ikquote:
Mmmm, doe maar wit, dat ben ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:43 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hoeveel leg je bij?
![]()
Heb je nog een voorkeur qua kleur baby?
Ja ho ho, als ik mn doos ga stretchen voor jou zul je moeten schuiven voor die camera ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:44 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Mmmm, doe maar wit, dat ben ik ook
En ik neem je nogal kosten uit handen he, dan ga ik niet betalen
Oh ja, tickets printenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Cat, het staat op de tickets idd:
Datum: 30 jan. 2011
Adres: Sumatralaan 4
Ik las iets van camera in gestretchte doos schuiven.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ho ho, als ik mn doos ga stretchen voor jou zul je moeten schuiven voor die camera ja!
You sick fuckquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik las iets van camera in gestretchte doos schuiven.
Dan maak ik er zelf wel 1, heb ik de lol ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja ho ho, als ik mn doos ga stretchen voor jou zul je moeten schuiven voor die camera ja!
Kijk! Dat vermoedde ik al.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:45 schreef Greys het volgende:
Cat, het staat op de tickets idd:
Datum: 30 jan. 2011
Adres: Sumatralaan 4
Staat niet op jequote:
Demmit, waar moet ik de mijnes dan kwijt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:46 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dan maak ik er zelf wel 1, heb ik de lol ook
En ook meenemen he?quote:
In de duowagenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Demmit, waar moet ik de mijnes dan kwijt?
Ja volgens mij wel hoor. Hoop ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ook meenemen he?![]()
Mag je trouwens dat Mediapark wel op als je nog geen ticket hebt?
Want dan moeten we echt ergens afspreken buiten het park.
Waar vraag ik die aan?quote:
Volgens mij wel hoor, is gewoon een groot terrein als ik het me goed herinner. Studio opzoeken, daarvoor parkeren en dan je kaartje bij de deur laten zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ook meenemen he?![]()
No way, dan gaat ie zich dr aan hechten en kan ik die baby ook weer niet wegdoenquote:
Bijzondere bijstandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Waar vraag ik die aan?
Oh ja Ing, mocht ik een jongen werpen, dan toch graag roze stiften hoor![]()
Dan widdegedatalvast ok?
De mac is ook midden in het centrum trouwens... Dus we kunnen dan beter bij mediapark afspreken en dan in zo min moegelijk auto's naar het centrum (parkeren zal wel duur zijn), of ergens anders iets etenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor, is gewoon een groot terrein als ik het me goed herinner. Studio opzoeken, daarvoor parkeren en dan je kaartje bij de deur laten zien.
Een roze spandoekquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Doen jullie nog iets speciaals zodat heel fok kan zien dat the dreamteam gearriveerd is op het NSF
Hoe laat ongeveer?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De mac is ook midden in het centrum trouwens... Dus we kunnen dan beter bij mediapark afspreken en dan in zo min moegelijk auto's naar het centrum (parkeren zal wel duur zijn), of ergens anders iets eten
Zodra ik bezwangerd ben zeg ik mn baan opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Bijzondere bijstand![]()
En roze stiften....check
Strak plan....en flink aan de zuip he?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:51 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Zodra ik bezwangerd ben zeg ik mn baan op
Dan kunnen ze misschien optreden als komisch duo en zo de centen voor je camera verdienenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:49 schreef oh-oh het volgende:
[..]
No way, dan gaat ie zich dr aan hechten en kan ik die baby ook weer niet wegdoen
En lekker schulden maken , BAM jonguhquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Strak plan....en flink aan de zuip he?
ze leveren ook op t mediaparkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
De mac is ook midden in het centrum trouwens... Dus we kunnen dan beter bij mediapark afspreken en dan in zo min moegelijk auto's naar het centrum (parkeren zal wel duur zijn), of ergens anders iets eten
park kom je gewoon opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:47 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
En ook meenemen he?![]()
Dat gaat allemaal veeeeeeeeel te lang duren jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:52 schreef indaha het volgende:
[..]
Dan kunnen ze misschien optreden als komisch duo en zo de centen voor je camera verdienen
Maar dan moeten we daar buiten eten ofzo?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:53 schreef Ynske het volgende:
[..]
ze leveren ook op t mediapark
qua parkeren met 1 auto op de parkeergarage die boven t winkelcentrumpje ligt schuin tegenover de mak
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Maar dan moeten we daar buiten eten ofzo?
In het andere topic heb ik een link naar restaurantjes in de buurt gepost. We kunnen kijken of daar iets snels bij zit? Want om nu naar de Mac recht in het centrum te gaan vind ik ook zo onpraktisch. Hij zit echt in het voetgangersgebied als ik het goed zag. Dan liever naar een friettent of zo wat mij betreft.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Eens.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het andere topic heb ik een link naar restaurantjes in de buurt gepost. We kunnen kijken of daar iets snels bij zit? Want om nu naar de Mac recht in het centrum te gaan vind ik ook zo onpraktisch. Hij zit echt in het voetgangersgebied als ik het goed zag. Dan liever naar een friettent of zo wat mij betreft.
Boobs flashenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:50 schreef indaha het volgende:
Doen jullie nog iets speciaals zodat heel fok kan zien dat the dreamteam gearriveerd is op het NSF
dan kun je heel goed gaan naar deze, vlakbij, 5min met auto op de hoek van de radiostraat/Gijsbrecht van Amstelstrquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
In het andere topic heb ik een link naar restaurantjes in de buurt gepost. We kunnen kijken of daar iets snels bij zit? Want om nu naar de Mac recht in het centrum te gaan vind ik ook zo onpraktisch. Hij zit echt in het voetgangersgebied als ik het goed zag. Dan liever naar een friettent of zo wat mij betreft.
Dan kijk jij zeker wel hequote:
Heel evenquote:
Thanks, ik sleur het even naar het ESF topic!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je heel goed gaan naar deze, vlakbij, 5min met auto op de hoek van de radiostraat/Gijsbrecht van Amstelstr
Welke?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:00 schreef Ynske het volgende:
[..]
dan kun je heel goed gaan naar deze, vlakbij, 5min met auto op de hoek van de radiostraat/Gijsbrecht van Amstelstr
dr ligt een parkeerplaatje naast, 500 meter liggen er ook nog, voor oa de kapper/dierenwinkel etcquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Thanks, ik sleur het even naar het ESF topic!
Dat is dus makkelijk te parkeren met meerdere auto's?
Zie post er na, Google linkje, als je inzoomt en met streetview naar links draait zie je hemquote:
Heb je ook enig idee hoe het heet, toevallig?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef Ynske het volgende:
[..]
dr ligt een parkeerplaatje naast, 500 meter liggen er ook nog, voor oa de kapper/dierenwinkel etc
en als je dat straatje inrijd kun je ook nog autos kwijt
Vork, zo te lezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee hoe het heet, toevallig?
Cafetaria Vork Hilversumquote:
Ah, ik zie! *gaat weer naar ESF*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Zie post er na, Google linkje, als je inzoomt en met streetview naar links draait zie je hem
Maar ik zocht idd ook een naam.
Zo goed als, veel beterder zal toch het niet worden op korte termijnquote:
ben mn geheugen aan t afgravenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee hoe het heet, toevallig?
lolquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:19 schreef Greys het volgende:
[..]
In een spoiler in een eerdere post van Tombola
Hele huis gesloopt?quote:
Scheelt niet veelquote:
Nee, niets. Ik zou ook niet teruglezen in het vorige topic. Zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:55 schreef Qwea het volgende:
[..]
Scheelt niet veelIk heb de hal ontdaan van behang. Ben om 15u begonnen en net een uurtje klaar. Tussendoor ff eten enzo. Maar wat een kutklus.
Ik ben ook echt kapotVette rugpijn en een enorm pijnlijke en dikke enkel
Straks lekker tukken en morgen te sneek voor den enkelt.
Heb ik nog wat gemist?
Had ik al gedaan, en gezien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:01 schreef Pagan het volgende:
[..]
Nee, niets. Ik zou ook niet teruglezen in het vorige topic. Zonde van je tijd.![]()
Mag ik bij je komen loosjeeren zodat je me kunt voorlezen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:23 schreef ElisaB het volgende:
Ik heb mijn inloggegevens nog niet gevonden, maar wel van allerlei andere dingen. Waaronder een boekje dat ik in 1994 heb geschreven. Iets met korte verhalen en ik kreeg er helemaal de slappe lach van![]()
Ik zal zo wel ff een verhaaltje overtypen; is een half A4-tje.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:26 schreef Cat22 het volgende:
Mag ik bij je komen loosjeeren zodat je me kunt voorlezen?
Oeh! Yes please!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik zal zo wel ff een verhaaltje overtypen; is een half A4-tje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja, je had erbij moeten zijn
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
Het had zomaar waar kunnen zijnquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
I wish; was het een nog mooier verhaal geweest
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
De minst succesvolle menselijk kanonskogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja, je had erbij moeten zijn![]()
![]()
Hijs leuk.![]()
Doe je dat nog wel eens, verhalen schrijven?Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik deed het tot enkele jaren geleden best regelmatig, maar door de drukte ben ik ermee gestopt. Heb geen idee waar ik de onzin allemaal vandaan haalde; zou het vandaag zo niet weer kunnen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:02 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
Hijs leuk.![]()
Doe je dat nog wel eens, verhalen schrijven?
Misschien als het weer wat rustiger in je hoofd is, dat het dan weer terug komt.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik deed het tot enkele jaren geleden best regelmatig, maar door de drukte ben ik ermee gestopt. Heb geen idee waar ik de onzin allemaal vandaan haalde; zou het vandaag zo niet weer kunnen.
Niet alles is leuk hoor; ik heb ook wel verhalen gelezen die ik ook net zo goed niet had hoeven schrijven. Maar om sommige dingen moet ik 18 jaar later toch weer lachen
Ow, maar ik heb absoluut niet de illusie dat hetgeen ik schrijf interessant is voor iemand anders dan me, myself & I. Ik schrijf omdat het óf nodig is, óf omdat ik het vermakelijk vind om te doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:23 schreef Cat22 het volgende:
Misschien als het weer wat rustiger in je hoofd is, dat het dan weer terug komt.![]()
Stephen King brengt nu nog boeken uit die hij jaren geleden al opgezet heeft maar waar hij toen bij wist dat hij nog niet goed genoeg was om ze helemaal te schrijven.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:53 schreef ElisaB het volgende:
De minst succesvolle menselijk kanonskogelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tsja, je had erbij moeten zijn
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
Ja, belachelijk, hij vertelde dit hele verhaal dus aan Bette, in een vliegtuigquote:
Maak haar nou niet lekker met een dooie reiger!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja, belachelijk, hij vertelde dit hele verhaal dus aan Bette, in een vliegtuig
Ze was alleen in het begin
Beeb moest lachen (omdat ze denkt dat je me voor de gek hield en ik kwijlend voor de buis zat)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:57 schreef tombolafan het volgende:
Ja, belachelijk, hij vertelde dit hele verhaal dus aan Bette, in een vliegtuig
Ze was alleen in het begin
Ja, dat dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:58 schreef Greys het volgende:
Maak haar nou niet lekker met een dooie reiger!![]()
Het slappe is dat ik er zelf steeds maar om moet lachenquote:Elies, je verhaal
Toepasselijke smiley ook, APK
Geen plaatjes, maar kiekjesquote:
Ja, daar kan ik het wel meequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:04 schreef Greys het volgende:
Ik postte het ook alleen om mezelf te plezieren met Adele![]()
Trust Ingeping
Elies, kan je hier iets mee?
[ afbeelding ]
Neequote:Op woensdag 26 januari 2011 00:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Beeb moest lachen (omdat ze denkt dat je me voor de gek hield en ik kwijlend voor de buis zat)
Volgende aflevering weer dusquote:Frasier (TV series)
Dr. Anne Ranberg
Goodnight, Seattle: Part 1 (2004) Dr. Anne Ranberg
Goodnight, Seattle: Part 2 (2004) Dr. Anne Ranberg
Hoe laat is ze hierquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:06 schreef Greys het volgende:
En kan je hier de nacht mee doorkomen denk je?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nou, ik lig de hele week voor CCquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:08 schreef tombolafan het volgende:
Elies kijk:
Volgende aflevering weer dus
Ik welquote:
quote:
Hij heet Christanquote:
Oeps. Vrouwtje is boos.quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:45 schreef oh-oh het volgende:
Sjon heeft het vanmorgen alweer zo bont gemaakt dat ik hem net weer eens ouderwets alle hoeken van mn kamer heb laten zien ( dat ie van gekkigheid de volle waterbak weer eens door mn hele kantoor smeet was de druppel ) . Ik denk dat ie voorlopig niet durft te bewegen en dat is m geraden ook
Hondje is gewoon echt een kuthondjequote:
Wat is er eigenlijk met hem gebeurd voor ie bij jou kwam? Dat vreemde gedrag moet toch ergens vandaan komenquote:
Niks, hij was precies 8 weken, hijs gewoon een geboren retardquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:53 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Wat is er eigenlijk met hem gebeurd voor ie bij jou kwam? Dat vreemde gedrag moet toch ergens vandaan komen
quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:49 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hij heet Christan
En ik heb hem net teruggepakt met zijn medicijnen
boing?quote:
Muizelquote:
Doe snel je schoenen aan en eet het broodje in de auto opquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
boing?
Damn, ik moet over 5 min in de auto zitten. Moet nog mijn broodje eten en mijn schoenen aan
Thnx babe.quote:
Ja preciesquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Muizel![]()
Nog ff van ons topic genieten?
Weg met die kutvoet jaquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Thnx babe.
Ben benieuwd wat ze gaat zeggen. Denk "Ja mevrouw Qwea.... we gaan opereren"
En dan ik "![]()
![]()
![]()
![]()
"
Ben ik er eindelijk vanaf. Kut voet
Gezellie he?quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:17 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja preciesstraks maar eens aan de studie maar nu nog niet
Psychologiequote:Op woensdag 26 januari 2011 09:19 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Gezellie he?
Wat studeer je eigenlijk?
Omdat de GFTbakleegmaakmeneren of de hangjeugd mn bakkie gesloopt hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:20 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Psychologie
Waarom moet je een nieuwe GFT bak?
In Tilburgquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:26 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Omdat de GFTbakleegmaakmeneren of de hangjeugd mn bakkie gesloopt hebben.
Maar het ging snel en pijnloos, was net binnen een halve minuut geregeld met de telefoniste van de gemeente![]()
Psychologie, wat tof, welke uni?
Ik zit op 70 studiepunten, dus iets meer dan 1/3e. Maar ja, studeren kan je je hele leven en beter worden nietquote:
Helemaal gelijk, ik vind het überhaupt al knap dat je het er wel ff bij doet nog hoor, maar het lijkt me ook wel erg prettig om iets te hebben waar je als je energie hebt echt je tanden in kan zetten!quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:46 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik zit op 70 studiepunten, dus iets meer dan 1/3e. Maar ja, studeren kan je je hele leven en beter worden niet
Ja precies, want ik vind het echt leuk om te doen dus dan is 't fijn als je je volledig daarop kan richtenquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:48 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Helemaal gelijk, ik vind het überhaupt al knap dat je het er wel ff bij doet nog hoor, maar het lijkt me ook wel erg prettig om iets te hebben waar je als je energie hebt echt je tanden in kan zetten!
Wow dat is wel heel slechtquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik haat TNT
Net een nieuwe buurvrouw aan de deur, deel van mijn post lag bij haar in de bus (en ze heeft pas sinds gister de sleutel), inclusief aanmaning en kerstkaarten
Ik negeer m want anders wurg ik hem.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja precies, want ik vind het echt leuk om te doen dus dan is 't fijn als je je volledig daarop kan richten
Wat is de hondenstatus? Nog steeds een time-out?
Het is hier idd slecht, ik had laatst een JJH-kwestie:quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wow dat is wel heel slechtklacht indienen?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik haat TNT
Net een nieuwe buurvrouw aan de deur, deel van mijn post lag bij haar in de bus (en ze heeft pas sinds gister de sleutel), inclusief aanmaning en kerstkaarten
Echt he!quote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik negeer m want anders wurg ik hem.
Die status![]()
Ik heb tijdens mn eerste jaar pedagogiek ook veel psychologie gehad, en ik vond het idd ook tof
Wat je het beste kan doen is zelf altijd ook ff een briefje in die bus doen, met je nr zodat ze kunnen bellen om het af te halen. Ik ben zelf haast nooit thuis en ik heb dr een hekel aan als mensen telkens aan de deur staan als ik dr niet ben want das niet fijn voor K & K, dus ik doe altijd een briefje met mn nummer in de bus zo van ik heb een pakkie maar ben niet veel thuis dus bel me ffquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Het is hier idd slecht, ik had laatst een JJH-kwestie:
Ik had al 2 weken een pakje voor de bovenbuurman staan, paar keer aangebeld maar hij was er steeds nietUiteindelijk deed ie open, had ie ook nooit een briefje in de bus gehad dat het bij mij stond
Gelukkig ben ik te goeder trouw
Klacht indienen ga ik misschien wel doen, echt een beetje rot dit
Nou , dr loopt hier bij kantoor een postbode die sprekend Lenny is, dan neem ik FUCK de TNT toch maar graag wat letterlijk hoorquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:00 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Echt he!Ik heb wel eens gescharreld met een postbezorger, nou NOOIT meer
Hij kon niet zoenen ook nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:03 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , dr loopt hier bij kantoor een postbode die sprekend Lenny is, dan neem ik FUCK de TNT toch maar graag wat letterlijk hoor
Ah joh, als ze goed kunnen neuken is dat best te vergevenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Hij kon niet zoenen ook nog
Das echt killing voor je verliefdheid
Nee hequote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ah joh, als ze goed kunnen neuken is dat best te vergeven
Vertelquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:05 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee he![]()
Tis zn dag duidelijk niet, want die waterbak was echt de climax van een drama dat al sinds 7.15 aan het opbouwen was
Dan kan je net zo goed vozen met je wasmachine.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]Ik duik echt niet het bed in met iemand die al niet eens kan zoenen!
Dan word ik echt niet opgewonden hoor
Ja idd, das echt totale turn off voor mijquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed vozen met je wasmachine.
Het begon al met aankleden, dat ie niet wilde komen, en ondertussen ook nog es Chico die ik wel al aangekleed had aan zijn achterpoten hing en dus weer uit aan het kleden was.quote:
Neukt jouw wasmachine zo goed?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:07 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dan kan je net zo goed vozen met je wasmachine.
Mogge!quote:
Geen idee, een Duitser.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Neukt jouw wasmachine zo goed?
Welk merk heb je?
Duitsers zijn voor mij dan weer een echte no-goquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, een Duitser.
Ohohoh
Hai Pagan
Dat geschreeuwquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:09 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Het begon al met aankleden, dat ie niet wilde komen, en ondertussen ook nog es Chico die ik wel al aangekleed had aan zijn achterpoten hing en dus weer uit aan het kleden was.
Dat was om 7.15 op bed nog. Toen ik m eindelijk aan zn kuif bij me had ging ie stuipen zodat ik zn pak niet aan kreeg dus toen ging ie maar zonder kleren mee naar buiten, waardoor ie de hele weg zn bozecaviageschreeuw liet horen, want meneer vond het koud![]()
Dat was stunt 1.
Op de vroege morgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dat geschreeuwik zie het al voor me
Als die Lenny-tnt'er een duitser was ook?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Duitsers zijn voor mij dan weer een echte no-go
Ja een Duits accent is echt te porno, zo niet geilquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Als die Lenny-tnt'er een duitser was ook?
Een Indeshit.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Geen idee, een Duitser.
Ohohoh
Hai Pagan
Je zou toch zeggen dat een postbode wel met een gleuf overweg kan.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:08 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ja idd, das echt totale turn off voor mij
Ik zie hem nog wel eens lopen en hij ziet er echt nog steeds goed uit, maar...
Nee dat zeker niet. Maar ik ben te lui om naar boven te lopen om te kijken en heel eerlijk, het maakt me ook geen hol uitquote:
Zo was ons miniatuurtje teleurgesteld toen hij op de middelbare school een schoolgids kreeg. Vond het jammer dat ze daarin het programma voor het jaar hadden gezet, want "zo was het hele verrassingseffect ervan af!"quote:Op woensdag 26 januari 2011 08:35 schreef Rewimo het volgende:
Hoi
Vooral die zin dat het hem tegengevallen was vond ik erg treffend
Vandeweek maakte ik iets aardigs mee. Ik kreeg hier op mijn werk een telefoontje. Mevrouw had een brief in de bus gekregen die door de TNT verkeerd bezorgd was. Het juiste adres stond erop, maar het was in een totaal andere straat en wijk bezorgd. maar het leek haar belangrijk, dus ze heeft het telefoonnummer van de organisatie opgezocht, het mijn e dus, en gebeld om te vragen of het erg belangrijk was omdat zij geen kans zag om het te bezorgen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 09:55 schreef tombolafan het volgende:
Ik haat TNT
Dat misschien wel, maar dat wilde ik niet eens meer uitproberenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:35 schreef Pagan het volgende:
[..]
Je zou toch zeggen dat een postbode wel met een gleuf overweg kan.
Wel een klacht ingediend neem ik aan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Vandeweek maakte ik iets aardigs mee. Ik kreeg hier op mijn werk een telefoontje. Mevrouw had een brief in de bus gekregen die door de TNT verkeerd bezorgd was. Het juiste adres stond erop, maar het was in een totaal andere straat en wijk bezorgd. maar het leek haar belangrijk, dus ze heeft het telefoonnummer van de organisatie opgezocht, het mijn e dus, en gebeld om te vragen of het erg belangrijk was omdat zij geen kans zag om het te bezorgen.
Wel een blunder van de TNT, maar heel erg aardig van haar.
Nee, ik heb de moeite nieteens genomen. De brief was ook niet vreselijk belangrijk. het was niet zo dat ie anders te laat zou zijn. Dus ik heb die mevrouw gevraagd de brief gewoon weer mee te geven aan de post. Dan hoeft zij ook niet de halve stad door om hem juist af te leveren.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:54 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Wel een klacht ingediend neem ik aan?
Wij krijgen op het werk voortdurend ( als in meerdere keren per week ) post voor andere kantoren hier in de straat, en ik vul elke keer een klachtenformulier in, maar het maakt echt geen ene reet uit. Ze bundelen gewoon die post helemaal verkeerd, wij zitten op nr 100 maar ze doen rustig andere nummers er tussen. Hoe moeilijk is dat nu
Tja, zolang er niet veel mensen een klacht in dienen zal het die TNT aan hun reet roesten natuurlijk wat dr met die post gebeurt, als zij dr maar vanaf zijnquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:58 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Nee, ik heb de moeite nieteens genomen. De brief was ook niet vreselijk belangrijk. het was niet zo dat ie anders te laat zou zijn. Dus ik heb die mevrouw gevraagd de brief gewoon weer mee te geven aan de post. Dan hoeft zij ook niet de halve stad door om hem juist af te leveren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |