Dusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:46 schreef oh-oh het volgende:
Moet je horen wie het zegt![]()
Mag dr toet-toet in de nieuwe TT?
Alles d'r op en d'r aan uiteraardquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:45 schreef oh-oh het volgende:
Rewimo, zit er ook trilfunctie op die stiften van jou?
Kan je nagaan, ik ben pas 22 jaar bezigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:49 schreef oh-oh het volgende:
Muisje![]()
Je wordt echt met de minuut leuker
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:50 schreef Muis006 het volgende:
Kan je nagaan, ik ben pas 22 jaar bezig
Ik ga eten
Oma verteltquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.
Tijd zat tenslotte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
MoejeeskijkeLiever nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
Hey faalklusserquote:
Nee, en ik zit te eten, dus lamalekkerzittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Oma in shock
Zag je die post van Oognip
En als ze zo oud is als wij moet ze er een vitrinekast bij kopen voor al die awardsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef ElisaB het volgende:
Tegen de tijd dat je zo oud bent als oh-oh, heb je al minimaal 3 nobelprijzen gewonnen voor leukheid.
Tijd zat tenslotte
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:51 schreef Oognip het volgende:
Moejeeskijkewaar is de ingang?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
FU!quote:
Waar is dat klooster? * rugzak inpaktquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:52 schreef ElisaB het volgende:
Oma in shock
Zag je die post van Oognip
YAAAAAAAY drugsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
FU!
Je medicijnen heb ik op de post gedaan. Voor 17u. Dus morgen kun je beginnen te slikken
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) meequote:
Ik zou het wel eens onder stroom willen zien.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) mee
Holy smoke... Ik wil me niet eens proberen te bedenken hoe dit niet te reinigen knutselwerk aan het einde van de dag ruikt. Jakkiebah!
Ik weet zeker dat je dat niet wilt zienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Cat22 het volgende:
Ik zou het wel eens onder stroom willen zien.
Ieuwquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:57 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga écht (<< daar staat echt met een diakriet erbij) mee
Holy smoke... Ik wil me niet eens proberen te bedenken hoe dit niet te reinigen knutselwerk aan het einde van de dag ruikt. Jakkiebah!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Hahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo Elisa meesleurt en deur van het klooster achter zich dichttrekt
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Deze dan?Oh die van die vriendin van me is veel uitgebreider, jullie zijn echt niks gewend heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
Zonder tegenstribbelenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:02 schreef Rewimo het volgende:
* Rewimo Elisa meesleurt en deur van het klooster achter zich dichttrekt
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh die van die vriendin van me is veel uitgebreider, jullie zijn echt niks gewend he
Nee, meer dan scheren hoeft voor mij nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef Oognip het volgende:
Hahalijkt je dat niks dan, zo'n mooi kunstwerk beneden?
Mijn zwager zei ook al: "mooi dat ik hem daar niet in zou duwenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zonder tegenstribbelen
Echt, ik zou weglopen.
Gelukkig niet. Heel erg gelukkig nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:04 schreef oh-oh het volgende:
Oh die van die vriendin van me is veel uitgebreider, jullie zijn echt niks gewend he
* eens is met jouw zwager; ik zou er gauw een emmer overheen zetten en dan hard weghollenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:07 schreef tombolafan het volgende:
Mijn zwager zei ook al: "mooi dat ik hem daar niet in zou duwen"
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef tombolafan het volgende:
Deze dan?Gezien bij Delete?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
en een meloen dr op he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:08 schreef ElisaB het volgende:
[..]
* eens is met jouw zwager; ik zou er gauw een emmer overheen zetten en dan hard weghollen
Fijn dat je er bent; probeer jij die losgeslagen gekken hier eens een beetje op te voedenquote:
Geef me een minuutje, ik moet nog even bijkomen van het openen van al die spoilerfoto'squote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Fijn dat je er bent; probeer jij die losgeslagen gekken hier eens een beetje op te voeden
Of ga mee het klooster inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
Fijn dat je er bent; probeer jij die losgeslagen gekken hier eens een beetje op te voeden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:11 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Boehoe, jankzakquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |