Oh... Typischquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja maar dan mag jij niet komen want dan ben ik boos op jou
[..]
Die was serieus waar de deur nog niet uit omdat ik nog in dikke maildiscussie daarover zat met de maatschappelijk werkster.
Ja die had me al op twitter gefeliciteerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Jofunu-kun het volgende:
Gefeli Huppeltje! Ook van Lotusss en d'r lover!
Ja wie weetquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh... TypischMisschien hebben ze zich toch wat van wet 70c aangetrokken of zo ;')
Boeiend ook, JE KRIJGT EEN HUISJE
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik lees alle felicitaties hoor, quote niet alles want wil geen topickaap doen
Eens, dit is zo'n moment!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaan
Ja echtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
dit zijn momenten dat het enigszins is toegestaan
vrijdagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
* Huppelmuts stuitert nog maar een keer door het topic
Wie wil er met me dansen
*steekt hand opquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Dan ben ik in Purmerendquote:
Kom danquote:
Ja, ja, JAAAAAA!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Digitaal wil ik best met je dansenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:30 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ja echt![]()
![]()
Wie wil er met me dansen
Wat, nu?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dan ben ik in Purmerend
[..]
Kom dan
Spring in je bangbus en rijdt naar Emmen toequote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Eerst m'n eten laten zakken man!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Spring in je bangbus en rijdt naar Emmen toe
Gast, ga eens gezellig doen bij Lotje!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst m'n eten laten zakken man!
Aaaah, jij komt met je knuppel op bezoek! Vandaag dat Huppel een huis krijgtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Stom! Dan zit ik in Zwolle bij: Deltawonenkrijg jij daar toevallig je huisje van?
Heeft het gesmaakt?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Eerst m'n eten laten zakken man!
Met z'n knuppel voor huppelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Samzz het volgende:
[..]
Aaaah, jij komt met je knuppel op bezoek! Vandaag dat Huppel een huis krijgt
Doen we, gezellig met z'n allen achter de laptops en de poezen erbij!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gast, ga eens gezellig doen bij Lotje!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |