Realm: Al'Akirquote:
Realm: Alonsusquote:SuperKaasNacho
Cordem - H - Blood Elf Paladin (85)
Aiemtren - H - Tauren Warrior(60)
Zerodes - H - Tauren Druid (42)
Epicosaurus - H - Troll Death Knight (62)
Realm: Argent Dawnquote:
quote:
Realm: Auchindounquote:
quote:
Realm: Azjol-Nerubquote:
quote:
Realm: Azuremystquote:
quote:
Realm: Bloodfeatherquote:
quote:Rolstoelvandaal
Thorvay - (A) - Dwarf Hunter (85)
Triptonite - (A) - Human Paladin (81)
Cesjin - (A) - Gnome Mage (80)
Mistria - (A) - Night Elf Rogue (80)
Loksie - (A) - Gnome Warlock(80)
Realm: Bronze Dragonflightquote:
Realm: Bronzebeardquote:
Realm: Burning Legionquote:
Realm: Burning Steppesquote:
Realm: Chamber of Aspectsquote:ExperimentalFrentalMental
Ozric - (H) - Blood Elf Death Knight (81)
Zwartepiet - (H) - Undead Rogue (80)
Realm: Darksorrowquote:Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Human Warlock (85)
BuddyChrist - (A) - Draenei Priest (85)
Wabbit - (A) - Human Warrior (35)
Realm: Defias Brotherhoodquote:
Realm: Draenorquote:
Realm: Emerald Dreamquote:Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Undead Warlock (85)
Nachtraaf - (H) - Undead Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Undead Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Undead Mage (80)
Nachthavik - (H) - Undead Priest (80)
Nachtarend - (H) - Undead Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Blood Elf Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Undead Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Tauren Druid (79)
Nachtwolf - (H) - Tauren Shaman (80)
Realm: Hellfirequote:Evertjan
Enlae - (A) - Draenei Shaman (85)
Necrid - (A) - Gnome Mage (80)
Pijnacker - (A) - Dwarf Warrior (80)
Bootje - (A) Worgen Warlock (38 and rising[/q]
Realm: Grim Batol
[q]DjNivek
[url=http://eu.battle.net/wow/en/character/grim-batol/divyan/simple]Divyan - (A) - Human Warrior (85)
Yanagi - (A) - Human Priest (84)
Realm: Hellscreamquote:
Realm: Haomarushquote:
quote:
quote:
quote:
Realm: Kazzakquote:
Realm: Karazhanquote:
quote:anakin24
Anagnatog - (A) - Human Paladin (85)
Anagnorach - (A) - Night Elf Hunter (84)
TraxiSaron - (H) - Death Knight (75)
Realm: Khadgarquote:
Realm: Kor'gallquote:
Realm: Laughing Skullquote:
Realm: Lightning's Bladequote:SpookY22
Pipermaru - (H) - Blood Elf Rogue (85)
Korsakof - (H) - Blood Elf Death Knight (80)
Coxinator - (H) - Blood Elf Hunter (80)
Slaggathore - (H) - Tauren Druid (32)
Vanillabear - (H) - Bloof Elf Paladin (21)
Realm: Outlandquote:
quote:
Realm: Ravenholdtquote:
quote:
quote:
Realm: Runetotemquote:
Realm: Scarshield Legionquote:
Realm: Shattered Hallsquote:
Realm: Shattered Handquote:Skillstorm
Xdude - (H) - Tauren Shaman (85)
Synchrowise - (H) - Blood Elf Priest(85)
Blackiced - (H) - Tauren Death Knight (81)
Shiningmoon - (H) - Blood Elf Rogue (80)
Fieryzst - (H) - Troll Mage (67)
Realm: Silvermoonquote:
Realm: Skullcrusherquote:
Realm: Stormscalequote:
Realm: Sylvanasquote:
Realm: The Maelstromquote:
Realm: The Sha'tarquote:
quote:
Realm: Terenasquote:
Realm: Turalyonquote:
quote:
quote:Jappie
Gualterio - (H) - Tauren Warrior (85)
Ganymedes - (H) - Blood Elf Mage (85)
Tonacatecuht - (H) - Troll Rogue (80)
Realm: Twisting Netherquote:
Realm: Wildhammerquote:
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:quote:
Dat, of ik ben nu al dronkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft er weer iemand zitten kloten in de OP?
mm ja ze zijn down, staat nu ook een melding bij de notificationsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef DJ_ het volgende:
mm login server is down ? ik kom er niet in iig
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:09 schreef GlenSpey het volgende:
Zit er trouwens een bug in de achievement 'X quests completed' ?
Want toen ik net in Northrend de laatste lunar elders scoorde zag ik op de progress bar 1340/1500 staan. Maar toen ik terug kwam in Orgrimmar stond er opeens 1027/1500... dus welke is nou goed en waarom switcht ie telkens? Beetje lullig als ik straks zomaar 300 quests extra kan gaan doen...
Datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Rikketik het volgende:
Keybinds? Ha! Echte bazen klikken gewoon op de icoontjes onderin beeld.
Z = Battlequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:34 schreef Levitas het volgende:
Keybinds.. Heb alles gewoon standaard staan, maar ik moet echt even een keybind vinden om de stances van een warrior te veranderen. Volgens mij had ik dat vroeger op F1, F2 en F3 staan (en dat vond ik handig), maar nu kan ik die keybind optie niet meer vinden, en vraag me sowieso af of je F1 t/m F3 op een iMac wel kan keybinden (doordat die oorspronkelijk al door het OS ingenomen worden)
edit: Hier overigens geen problemen met inloggen..
Zou best kunnen. Hoe zou het anders moeten veranderen. Op dit moment heb ik gelukkig allang die 3000 quest achievement. Denk dat je gewoon door moet gaan, tot je een keer die achievement krijgt! En dan hoeft het niet meer!quote:
F heb ik lekker op focus target laten staan. Is wel handig als DPS'er als de tank op een groepje mobs afrent om dan dezelfde als hem te targettenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:14 schreef Migwi het volgende:
Ach, als we dan toch met keybinds bezig zijn
1,2,3,4,5,6
ALT+1,2,3,4,5,6 (maar ALT+5/6 is toch onhandig, ja, daarom staat daar ook gewoon een speciale mount op)
CTRL+1,2,3
Q,E,F
ALT+Q,W,E,R,S,F
Die gebruik ik.
Dan kan ik er nog een paar kwijt, maar die klik ik eigenlijk altijd.
Kost te veel moeite om te wennen aan nieuwere binds
Hier nog 1quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef GlenSpey het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
-
=
En om het nog erger te maken ik druk geen toetsen in maar ik gebruik gewoon de muisalthans zo speel ik atm met mijn warrior tank.
In 5 man instances dan lukt clicken nogwel, maar hoe doe je dat in PvP of in Raid Instances? Keybinds werkt gewoon stuk sneller dan da je steeds met je muis spells moet gaan aanklikkenquote:
Eindelijk iemand die weet hoe het hoortquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:12 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Dat zijn mijn binds ongeveer wel een beetje denk ik
Als shaman healer had alle heals vlakbij, geen moeite in raids. Pvp doe ik zo goed als niet.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
In 5 man instances dan lukt clicken nogwel, maar hoe doe je dat in PvP of in Raid Instances? Keybinds werkt gewoon stuk sneller dan da je steeds met je muis spells moet gaan aanklikken
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:05 schreef Migwi het volgende:
Ben je daily aan 't doen in D-Block, ben je klaar, ga je terug naar boven, is die poort op slot
Ja, om te draaien uiteraard, strafen met A en D. En heb ook autowalk op m'n muis gebonden om wat te drinken naar binnen te werken tijdens het vliegenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef _Fanta het volgende:
ik ga er vanuit dat jullie click to move ook allemaal uit hebben staan?. Ik heb voor ik met WoW begon heel lang UT99 gespeeld en daarna Battlefield 2. Dus lopen met de ASWD zit gewoon in mn bloed!. Maar zijn er ook mensen hier die met de muis zichzelf voortbewegen?
Ligt aan de situatie. ASWD is standaard, maar de muis vormt een goede combinatie met verveeld achterover hangen als je lange afstanden moet lopen of vliegen. Heb je ondertussen je linkerhand mooi vrij om even met de pik te spelen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:42 schreef _Fanta het volgende:
ik ga er vanuit dat jullie click to move ook allemaal uit hebben staan?. Ik heb voor ik met WoW begon heel lang UT99 gespeeld en daarna Battlefield 2. Dus lopen met de ASWD zit gewoon in mn bloed!. Maar zijn er ook mensen hier die met de muis zichzelf voortbewegen?
Click to move? Zoals vroeger in top-down RPG's? Kan dat met WoW?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:16 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie. ASWD is standaard, maar de muis vormt een goede combinatie met verveeld achterover hangen als je lange afstanden moet lopen of vliegen. Heb je ondertussen je linkerhand mooi vrij om even met de pik te spelen.
Ik heb ze trouwens wel geprobeerd, die keybinds, maar die zijn verder niet mijn ding gebleken. Ik zie er, op de manier zoals ik speel, ook geen toegevoegde waarde in.
-Edit-
Ik bedenk me net dat ik A en D eigenlijk ook maar zelden gebruik.Meestal is het vooruit jakkeren met W en dan bijsturen met de muis.
Ik weet niet of het er nog steeds staat, maar volgens mij is het een optie op het eerste tabblad dat je bij options in beeld krijgtquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Click to move? Zoals vroeger in top-down RPG's? Kan dat met WoW?
Die heb ik ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef lifeblind het volgende:
Overigens is dit mijn muis:
[ afbeelding ]
En 2000 dpi is verdomde snel
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
jah zo speel ik dus ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef lifeblind het volgende:
Strafen doe ik met A/D en dan de rechtermuisknop ingedrukt houden en de muis links/rechts bewegen om tegen te sturen met strafen, gaat prima. Onder mijn duim heb ik dan nog een knopje zitten voor autorun, en dat is het wel met mijn muis eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
jah autorun gebruik ik ook vaak idd, als ik heel stuk moet afleggen. en dan met rechtermuisknop ingedrukt en muis links of rechts bewegen om op koers te blijvenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:15 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Ja, om te draaien uiteraard, strafen met A en D. En heb ook autowalk op m'n muis gebonden om wat te drinken naar binnen te werken tijdens het vliegen
Die heb ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:27 schreef lifeblind het volgende:
Strafen doe ik met A/D en dan de rechtermuisknop ingedrukt houden en de muis links/rechts bewegen om tegen te sturen met strafen, gaat prima. Onder mijn duim heb ik dan nog een knopje zitten voor autorun, en dat is het wel met mijn muis eigenlijk![]()
[ afbeelding ]
jup. een kameraad van mij heeft die optie nooit uitgezet, en die speelt nog steeds zo. Ik vind het zelf maar zwaar irritant omdat als ik iets wou selecteren en ik klikte er net langs dat mn char er dan heen ging lopen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:34 schreef lifeblind het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:38 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Die heb ik ook!
Maar hij ligt ergens stof te vangen op m'n kamer.Ooit eens gewonnen met een wedstrijd, maar dat kreng is echt veel te klein voor mijn handen. Doe mij maar m'n goeie ouwe, roestkleurige G5, die het vijf jaar na aankoop nog altijd prima doet.
[..]
Staat volgens mij standaard gebind onder linker- en rechtermuisknop ingedrukt houden.
-Edit-
Of bedoel je dat je ergens op je scherm moet klikken waarna je char en automatisch naartoe loopt? Daarvan weet ik niet of WoW het ondersteunt.
Ligt een beetje aan je rotation denk ik en hoe ver die knoppen uit elkaar zitten. Met de standaard 1 t/m = balk zou je goed gelijk kunnen hebben, maar ik vind het klikken handiger (want gewend) en bovendien minstens zo snel als keybinds. Met Bartender zet je ze allemaal op een hoopje in het midden van je scherm zodat je 'click-range' én gezichtsveld heel klein is en hop, pew pewquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:31 schreef _Fanta het volgende:
[..]
In 5 man instances dan lukt clicken nogwel, maar hoe doe je dat in PvP of in Raid Instances? Keybinds werkt gewoon stuk sneller dan da je steeds met je muis spells moet gaan aanklikken
Zo doe ik het ook al bijna 3 jaar!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef _Fanta het volgende:
Maar vrijwel iedereen hier stuurt met de muis (door middel van rechtermuisknop ingedrukt te houden) en loopt met aswd dus?. Top!, vreesde al dat ik WoW op een gehandicapte manier speelde
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:12 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik moest lachen!
![]()
![]()
![]()
Is de battle begonnen dan ofsow?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pft, als hardcore raider kan ik je vertellen dat ik continue top DPS ben geweest en gewoon speel zoals de meeste hier lijkt het, met de keybinds die ik een stukje naar boven heb gepost.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:13 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Zo doe ik het ook al bijna 3 jaar!En wat maakt het uit op welke manier je het eigenlijk speelt? Ik vind het niet gehandicapt hoor!
Al deed je het met je tenen!
![]()
Nu zou voor sommige mensen de gameplay wel mogen veranderen en daarmee maak je dan ook improvements met je character. Maar zelf hoef ik niet op de beste manier te spelen die er is, dat vind ik persoonlijk meer iets waar de hardcore raiders in WoW op moeten letten.
Natuurlijk doe ik wel zoveel mogelijk mijn best om mijn rotatie goed te krijgen. Maar wel op een manier die bij mij past en die ik fijn vindt. Ik ga niet verplicht alles doen zoals anderen doen. En zolang je maar je eigen plezier in het spel blijft houden!(Dan maakt het mij echt niet uit of je het met je tenen doet!
)
En nu ga ik lekker douchen, mijn tas pakken en naar me bedje toe. Morgen weer om half 7 op en om half 9 heb ik weer college!
Met Bartender werkt het inderdaad prima, dat klikken.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:12 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan je rotation denk ik en hoe ver die knoppen uit elkaar zitten. Met de standaard 1 t/m = balk zou je goed gelijk kunnen hebben, maar ik vind het klikken handiger (want gewend) en bovendien minstens zo snel als keybinds. Met Bartender zet je ze allemaal op een hoopje in het midden van je scherm zodat je 'click-range' én gezichtsveld heel klein is en hop, pew pewJe gaat mij niet vertellen dat 5x klikken dan niet sneller gaat dan 5 toetsen of zelfs toetscombináties indrukken
[ afbeelding ]
Alle veel gebruikte abilities op vijf vierkante centimeter = gewoon handig en ja ik ben lui![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:19 schreef GlenSpey het volgende:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
0
-
=
En om het nog erger te maken ik druk geen toetsen in maar ik gebruik gewoon de muisalthans zo speel ik atm met mijn warrior tank.
Verkapte ik ben tof postquote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Migwi het volgende:
Anders post je je UI gewoon
[ link | afbeelding ]
25 euro, en dan krijg je er een gratis knuffeltje bijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verkapte ik ben tof postWel terecht hoor
Die pet is gaaf
GIEF!
Hij's lief uh?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:16 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verkapte ik ben tof postWel terecht hoor
Die pet is gaaf
GIEF!
Ja, en die is ook kei leukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:18 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
25 euro, en dan krijg je er een gratis knuffeltje bij![]()
Gzquote:Op woensdag 26 januari 2011 00:15 schreef j0rdiiii het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk, moest nog een match extra spelen omdat ik 14 rating kreeg en dus op 2399 terecht kwam.
Bedoel je de andere oude PvP titels? Je kan ze nu allemaal weer krijgen, op 1100 Rated Battleground rating krijg je Private en daarna krijg je elke 100 rating een nieuwe titel tot 2400.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:46 schreef Migwi het volgende:
Pft, dan kunnen ze andere titels ook wel weer terug in de game gooien
Dit is een mooie:')quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:13 schreef Migwi het volgende:
Anders post je je UI gewoon
[ link | afbeelding ]
Ik, maar er staat nu ook iemand onder me (in Emerald Dream)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef MeraViglioSa het volgende:
Heeft er weer iemand zitten kloten in de OP?
Dan ben je waarschijnlijk ergens een ] vergeten, het ziet er namelijk uit alsof dat onder Grim Batol hoortquote:Op woensdag 26 januari 2011 09:49 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Ik, maar er staat nu ook iemand onder me (in Emerald Dream)
Toen was het vele malen moeilijker om die titel te halen dan het nu is toch? Heb geloof ik een keer ergens gelezen hoe veel werk het in classic was...quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:21 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
In classic kon je hem ook halen ja
Bron: wowheadquote:You don't just go out there and get "50-75k" HKs to get Grand Marshal.
I myself burnt out at Legionnaire (Knight-Captain).
The old PVP honor system was such that you needed to be in the top few % of people who have accrued an insane amount of honor over the week. With HKs no longer granting honor after killing the same victim for about maybe 3 times, the only way to gain honor was to actually WIN the BG over and over again, and winning holiday BGs were the preferred method.
What this means is that you can go and get 10k HKs every day but if you lost most of your games, the total amount of honor you gained would still have been significantly less someone who actually has a premade going on steamrolling WSG, you would NEVER get promoted, since you're not in that top %.
Honor decayed during those times. Once you start out your HWL/GM grind it was best to keep going even if you were losing sleep/hair/social life/girlfriends. Miss a single day and you can kiss goodbye of seeing a promotion this week (at the higher ranks).
GM/HWL gear during vanilla was the BEST gear a player could get, before AQ40. It was comparable to BWL. Since this was the case there were a great number of people grinding rank 14 gear. You had a LOT of competition, and there was only 1 or 2 people able to be promoted into HWL and GM.
You can't just pug your way through to rank 14.
This was an intensive endeavour of 2 and a half months of non-stop pvp every, single day, for at least 8-9 hours.
Het was helemaal niet moeilijk, maar je moest er extreem veel tijd insteken.quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:34 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Toen was het vele malen moeilijker om die titel te halen dan het nu is toch? Heb geloof ik een keer ergens gelezen hoe veel werk het in classic was...
Mooi, nou ja, gewoon minimaalquote:Op woensdag 26 januari 2011 08:41 schreef SuperKaasNacho het volgende:
[..]
Dit is een mooie:')
Vanmiddag mijn UI ook kaar plaatsen. Wat is trouwens die ene scrollende cooldown bar?
Q. What Rated Battleground rating do players start out with?quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En het trieste is mensen moeten nu alleen maar winnen. Als ze verliezen gaat er geen rating af. Veel makkelijker dus in vergelijking.
Tja.. Het hele spel is volgens mij veel makkelijker geworden. De laatste keer dat ik het spel speelde (levelen) was met TBC, en toen deed ik bijv. maar 1 lvl per dag, terwijl ik nu makkelijk 4-5 lvls per dag doe. PvP zal wel precies hetzelfde verhaal zijn.quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:15 schreef SuperKaasNacho het volgende:
En het trieste is mensen moeten nu alleen maar winnen. Als ze verliezen gaat er geen rating af. Veel makkelijker dus in vergelijking.
Wat mij betreft is het niet per se makkelijker, wel sneller. Levelen kost minder tijd per level maar om bij de endgame content te komen moet je er inmiddels wel 25 meer doen dan eerst.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:44 schreef Levitas het volgende:
[..]
Tja.. Het hele spel is volgens mij veel makkelijker geworden. De laatste keer dat ik het spel speelde (levelen) was met TBC, en toen deed ik bijv. maar 1 lvl per dag, terwijl ik nu makkelijk 4-5 lvls per dag doe. PvP zal wel precies hetzelfde verhaal zijn.
Niet dat ik het op dit moment heel erg vind hoor, maar toch zijn sommige dingen wel jammer..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als er iemand andere (makkelijkere) factions weet dan hoor ik het graag![]()
Nee, titels en mounts die verwijderd zijn omdat het te makkelijk was om ze te halen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 00:54 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Bedoel je de andere oude PvP titels? Je kan ze nu allemaal weer krijgen, op 1100 Rated Battleground rating krijg je Private en daarna krijg je elke 100 rating een nieuwe titel tot 2400.
Alterac Valley matches van ruim 9 uurquote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef Migwi het volgende:
Was niks mis met hoe het vroeger ging. Vond het wel mooi.
Beetje competitie.
Alleen jammer dat het zo op BGs werd gegooid. Rank 6 of 7 haalde ik puur met world PvP, hoger niet gegaan want instanced PvP is gewoon meh.
Alhoewel een goede Alterac Valley me nog wel kon bekoren <3
vind je het gekquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef Knoflook het volgende:
Waarom moet er altijd meteen iedereen voor retard uit gemaaakt worden ook is er niks aan de hand.
Ik zij net in n heroic pug: lets try to be more poltte to eachother. Just let our lord jezus crist to your heart.
You have been kicked out of the grp.
Inderdaad, of deels premades van Nightwatchers (toen nog mijn guild) tegen Nightmare's Asylum (als ik het me goed herinner) als respectievelijk de beste Alliance guild en beste Horde guild. Dat was fucking epicquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Alterac Valley matches van ruim 9 uur
Nee haha. Bloediritant.quote:
*Scribesquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef farscapevr8 het volgende:
nog meer inscripters hier?
leuke handel,
koop cinderbloom voor 20g a stack max
gemiddeld krijg je hier iets meer als 10 ashes voor en 2 embers
ashes gebruik je om furtune cards te maken die je verkoopt voor rond de 17 gold (kan hoger maar op mijn realm is er een soort oorlogje bezig)
embers maak je die fair deck cards voor die je dan dus heeeel goedkoop hebt en voor rond de 20k verkoopt, met als uitschieter dat ene deck wat voor 45k verkoopt:P:P:P
Ik ben scribe maar maak eigenlijk al m'n money met glyphs, niet met decks. Ook niet met fortune cards. Stacks Cinderbloom etc zijn ~80g, Cards variëren tussen 12g en 20g, nauwelijks winst dus. Ik koop alle reasonably priced Felweed (eigenlijk alles <80g/stack) en Wrath herbs op, en maak ik glyphs van. Haal met nauwelijks effort 2-5k per dag binnen aan glyphs.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:28 schreef farscapevr8 het volgende:
nog meer inscripters hier?
leuke handel,
koop cinderbloom voor 20g a stack max
gemiddeld krijg je hier iets meer als 10 ashes voor en 2 embers
ashes gebruik je om furtune cards te maken die je verkoopt voor rond de 17 gold (kan hoger maar op mijn realm is er een soort oorlogje bezig)
embers maak je die fair deck cards voor die je dan dus heeeel goedkoop hebt en voor rond de 20k verkoopt, met als uitschieter dat ene deck wat voor 45k verkoopt:P:P:P
Die e-mailtjes ontvang ik dagelijks.... rotscamquote:Op donderdag 27 januari 2011 08:42 schreef ExperimentalFrentalMental het volgende:
Godverdomme!!!
Nu heb ik wéér hetzefde aan de hand![]()
Due to suspicious activity your account has been locked, an e-mail has been sent to...
Echter deze keer heb ik ook nog geen mail gekregen waardoor ik m'n paswoord niet kan veranderen en dus niet kan spelen![]()
Daar gaat je de zin echt van over.
Een jaar lang zonder problemen kunnen spelen en nu binnen 2 weken 2 keer hetzelfde probleem
Tja. Niet iedereen is een Christenquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:40 schreef Knoflook het volgende:
Waarom moet er altijd meteen iedereen voor retard uit gemaaakt worden ook is er niks aan de hand.
Ik zij zei net in n heroic pug: lets try to be more polite to each other. Just let our lord jezus christ to your heart.
You have been kicked out of the group.
quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:59 schreef jagga het volgende:
was deze al eerder gepost?
Ik moest lachen
Ach, het sarcasme droop er van af. Omdat er binnen 2 min #*)/; u retards bij de eerste mob werd geroepen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 09:38 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
Tja. Niet iedereen is een Christen
quote:Op donderdag 27 januari 2011 10:41 schreef lifeblind het volgende:
[..]
Al kreeg ik wel wat rare blikken op kantoor omdat ik zat te lachen terwijl er duitse schreeuwtaal uit mijn boxen kwam
Ach, mijn collega's zijn wel wat gewend van me hoorquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:51 schreef jagga het volgende:
[..]![]()
![]()
Advies: kijk dit soort dingen als je alleen bent op kantoor, of zonder geluid
Right clickquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:14 schreef Bienelientjee het volgende:
Zucht, weer diezelfde shizzle met die download launcher. Weer crasht één of andere tool, vervolgens wil WoW met geen mogelijkheid opstarten, ze zeggen wel gooi er een repair overheen, maar dat werkt voor geen meter! Dus ik de stroom er maar weer afgegooid, 20 seconden gewacht, pc in safe modus met netwerk opstarten, launcher downloaden, pc herstarten, wow spelen!![]()
Gelukkig ben ik aan het forum te zien, weer niet de enige!
Riptide geeft je healing wave increased cast speed dus dat is altijd lekker. Verder moet je een combinatie van je spells gebruiken maar dat ligt aan wat voor dmg er op dit moment komt of zo gaat komen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben ik de enige of hebben er meer resto shammy "problemen" sinds Cata?
Het kan aan mij liggen maar ik snap het idee niet waar Blizzard heen wil met het healen met een shaman. Chain heal haalt vrijwel niks uit, healing wave heeft een te lange cast tijd om wat mee te kunnen doen. Healing surge tja dat is het recept om oom te gaan. Healing rain is dan wel weer geinig. Riptide is tegenwoordig in de top 3 van de healing spells beland.
Maar als ik kijk naar de tier gear wil blizzard blijkbaar dat de main spell healing wave gaat worden.
Het zal mij benieuwen waar ze bij blizzard op aan gaan sturen, een shammy als raid of tank healer. Op het moment zit het er nu ergens tussen, helaas.
Dat werkte deze keer niet! Hij brak alsnog!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef Friday12 het volgende:
Right click
Run as Administrator en fixed
Je moet het op wow.exe doen niet launcher.exe dan krijg je wow restart met andere downloadquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:26 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Dat werkte deze keer niet! Hij brak alsnog!
Ja, euhm. Dat snap ik allemaal niet!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Je moet het op wow.exe doen niet launcher.exe dan krijg je wow restart met andere download
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, euhm. Dat snap ik allemaal niet!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef Bienelientjee het volgende:
[..]
Ja, euhm. Dat snap ik allemaal niet!
wow.exe en launcher.exe zijn de bestandjes die je spel opstarten.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef Bienelientjee het volgende:
*turns red*
Tjah, ik heb gewoon weinig verstand van een pc. Weet een aantal basisdingen, maar daar blijft het dan ook bij!
Allerlei termen en dergelijke daar loop ik op vast, want ik kan er niets mee!
![]()
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:26 schreef GlenSpey het volgende:
Is het mogelijk om voor het Shattered Sun Offensive @ revered nog steeds rep te vangen in Magister's Terrace normal mode?
Met extra guild rep krijg ik per run namelijk zo'n 2k rep en het duurt zo'n 10 minuutjes per clear. Heerlijke farm dus maar ik ben nu bijna revered en heb niet zo'n zin in die dailies
En is de wowarmory niet meer online? Kan het niet meer vinden op google en ook niet op de site van wow europe
Op Wowhead zijn dat soort dingen vrij simpel te vinden volgens mijquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:11 schreef GlenSpey het volgende:
s het mogelijk om voor het Shattered Sun Offensive @ revered nog steeds rep te vangen in Magister's Terrace normal mode?
Met extra guild rep krijg ik per run namelijk zo'n 2k rep en het duurt zo'n 10 minuutjes per clear. Heerlijke farm dus maar ik ben nu bijna revered en heb niet zo'n zin in die dailies
Ja niet dus, anders zou ik het hier niet vragenquote:Op donderdag 27 januari 2011 15:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Op Wowhead zijn dat soort dingen vrij simpel te vinden volgens mij
Kijk, daar kan ik wat mee, thnxquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Op je eerste vraag weet ik niet precies het antwoord. Misschien moet je hem een keer op normal doen en je ziet het vanzelf! Ik zou denken van niet, meestal na revered dan werkt dat niet meer. Misschien hebben ze dat ondertussen weer veranderd! Geen idee!
Tweede vraag: Je kan op de wow-europe website sinds kort gewoon in de zoekbar iemands naam invullen. Daar komt dan automatisch ook the wow-armory weer uit. (Er staat namelijk: search the armory, forums and more....)
(Tijdje terug was die nog bugged, sommige namen van personen die je invult die kwamen er niet uit. Dan kreeg je een error/ foutmelding)
Volgens mij heeft dat te maken met rechten. Probeer WoW.exe eens als administrator te runnen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:32 schreef ibanezgio het volgende:
Heb al zo'n 3 weken een probleem met WoW... Bij een verse install werkt het spel perfect. Tot ik het een tweede keer opstart, dan bijft het hele venster hangen, en werkt alleen een reset.
Heb WoW nu inmiddels z'on 10x geinstalleerd, en steeds hetzelfde probleem, met zowel de cd als online install.
Iemand een idee waar het aan kan liggen? De drivers etc zijn allemaal up to date, en voorheen heeft het spel 2.5 jaar perfect gewerkt op deze zelfde pc
Als dit probleem speelt, misschien alle accounts van je Windows gooien?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:00 schreef Levitas het volgende:
[..]
Volgens mij heeft dat te maken met rechten. Probeer WoW.exe eens als administrator te runnen.
Als je WoW installeert, vraagt Windows je al om toestemming (dus installeer je het als administrator), en kun je het daarna spelen. Als je daarna je pc reboot o.i.d ben je dus weer een 'gewone' user en heb je niet de juiste rechten.
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is niet nee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:01 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Ja niet dus, anders zou ik het hier niet vragen
Er staat zelfs precies bij hoeveel je krijgt bij welk type mob.quote:Reputation
Killing elite mobs in Magisters' Terrace grants Shattered Sun Offensive reputation up to Exalted status in both Normal and Heroic modes.
Hoezo geef je dan een franse link?quote:Op donderdag 27 januari 2011 18:42 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Als je niet verder kijkt dan je neus lang is niet nee.
[..]
Er staat zelfs precies bij hoeveel je krijgt bij welk type mob.
LINK <- verder lezen dan de eerste alinea
Als je geen dailies wilt doen. Doe de normal tot revered, dan vind je het vanzelf. Daarna 1x per dag de HC versie doen. Is als elke classe to soloen.quote:
Amateurs.quote:Its a busy day for Battle.net!
Due to high volume of traffic, weve taken our World of Warcraft and Starcraft II Community sites offline to allow as many users as possible to claim keys, upgrade accounts and manage subscriptions.
As soon as website load is back to normal well open these sites again.
Thank you for your patience!
Mee eensch. Ik ben spontaan over gegaan op enhancement.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:58 schreef CocaColaLight het volgende:
Ben ik de enige of hebben er meer resto shammy "problemen" sinds Cata?
Het kan aan mij liggen maar ik snap het idee niet waar Blizzard heen wil met het healen met een shaman. Chain heal haalt vrijwel niks uit, healing wave heeft een te lange cast tijd om wat mee te kunnen doen. Healing surge tja dat is het recept om oom te gaan. Healing rain is dan wel weer geinig. Riptide is tegenwoordig in de top 3 van de healing spells beland.
Maar als ik kijk naar de tier gear wil blizzard blijkbaar dat de main spell healing wave gaat worden.
Het zal mij benieuwen waar ze bij blizzard op aan gaan sturen, een shammy als raid of tank healer. Op het moment zit het er nu ergens tussen, helaas.
Nee normals tellen ookquote:Op donderdag 27 januari 2011 19:27 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Als je geen dailies wilt doen. Doe de normal tot revered, dan vind je het vanzelf. Daarna 1x per dag de HC versie doen. Is als elke classe to soloen.
Southern Barrens <3quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:56 schreef Evertjan het volgende:
ben nu lvl 30 op me gobline mageWaar zal ik nu naar toe gaan Desolace of Southern Barrens ??
quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:15 schreef Migwi het volgende:
[..]
Hoezo geef je dan een franse link?
Echt hè!quote:
Ik kom ook uit bij die franse paginaquote:Op donderdag 27 januari 2011 21:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Dat is sterk, ik zocht hem gewoon op in het Engels en heb daar de link van gepost. Nu klik ik er weer op en het is ineens Frans
Wtf?
Als ik het nu opnieuw opzoek blijft alles ook in het Engels, tot ik dus bij de zone pagina van Magister's Terrace kom, dan wordt het ineens Frans.![]()
![]()
![]()
Het was toch écht Engels eerder vanavond_!
Probeer eens? Iemand? Op de homepage Magister's Terrace invoeren, op zone klikken... Is het bij jullie dan ook in het Frans ineens?
Okee, dan is het iig niet dat ik weer eens aan instellingen heb gefrummeld zonder er bij na te denkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 22:16 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ik kom ook uit bij die franse pagina
Vreemd.
En ja, echt slecht die nieuwe site. Maar goed, we doen het er maar mee...
Nee de nieuwe hebben ze 3D uitgezet, we zullen het tot nu toe moeten doen met de saaie standaard pose.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:24 schreef Sjiznit het volgende:
Weet iemand trouwens of je je Armory pose kan veranderen? Op de oude armory was dat wel mogelijk en kon je leuk je char in een andere pose zetten. Heb het nog niet kunnen vinden bij de nieuwe.
Zonde, nu zit mijn Dwerg vast in een afschuwelijke niet toffe pose. Heeft hij een schild zie je die alleen maar van de zijkant, nee lekker.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Stickers het volgende:
[..]
Nee de nieuwe hebben ze 3D uitgezet, we zullen het tot nu toe moeten doen met de saaie standaard pose.
edit: Oh and voeg mij toe aan de OP Artharion 85 Tauren Druid op Auchindoun
Als je het zo vraagt mag je het zelf doen.quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:55 schreef Stickers het volgende:
[..]
edit: Oh and voeg mij toe aan de OP Artharion 85 Tauren Druid op Auchindoun
Klotequote:Op vrijdag 28 januari 2011 07:50 schreef Blistering het volgende:
Hmm, binnen 15 minuten m'n gear terug. Maar naar m'n 26k kan ik fluiten wss
De goldspammers hebben de guildkalender ontdektquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Okeeeeeej, ik kom online en ik heb 1 hele vreemde invitation in mijn guildkalender staan. En ben niet de enige die het heeft!Buiten onze guild om hebben meer mensen die!
Een of andere gast Unknown, met class Unknown nodigt ons namelijk uit voor:
"We fought deathwing out to the bitter end together from victory: We devoted life together for honour: We enjoyed the star together at minight when we are alone. Share your blessins on KCQ.COM for Valentine's Activity (2.1-2.20)! Win Cartier's Romantic Love!"
Nu durf ik niet eens op die website te gan kijken!Maar wat is dit!
Je kan ook mensen van buiten je guild uitnodigen voor raidsquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:58 schreef Bienelientjee het volgende:
Hoe komen ze daar dan in zonder lid te zijn van je guild?
Zeg ik ook al jaren. Is wel een heel makkelijke manier om geld te verdienen in ieder geval. Die GM's voeren 1 commando in, hebben weet ik hoeveel gold op die char, sturen het naar een aantal nieuwe lvl1 chars met achterlijke namen, ff traden (of mailen), deleten en klaar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn broertje zei ooit eens dat het hem niet eens zou verbazen als achter een gedeelte van die goldsellers gewoon Blizzard zelf zit.Dat ze op die manier ook nog proberen te cashen!
Ach ja, ik doe er niet aan mee. Verdien me eigen centjes wel! Al gaat dat bij mij nog zo traag!
haha mooi filmpjequote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:18 schreef Skillstorm het volgende:
Geniaal filmpje over WoW pvp in de huidige staatHeb me kapotgelachen de eerste keer. Het begint een beetje saai maar skip maar door naar 2:41
Bummer.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 19:57 schreef Bienelientjee het volgende:
Daar gaat mijn guild. Ze geven het op om mensen te zoeken aangezien de server leegloopt.En we hebben er vaak NET niet genoeg voor 10 man.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:58 schreef Migwi het volgende:
edit: wat heb ik een schurfthekel aan die Oracles dailies zeg
Ja, echt. Vooral die zoek 6 kristallen quest. Steeds dat klote konijnquote:
Toen begon voor mij pas de echte horror! Heeft me echt maanden gekost om die ***draak te krijgen! En nu gaan die eieren veel vaker open! Good Luck! :pquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:06 schreef Migwi het volgende:
[..]
Ja, echt. Vooral die zoek 6 kristallen quest. Steeds dat klote konijn
[/rant]
Maar nog 'maar' 10 dagen en dan ben ik Exalted, hoef ik alleen nog maar naar Sholazar voor dat ei.
Toch niet van de landmacht.....quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Ze geven het gewoon op! Zo, BOOOM, uit het niets!![]()
Nu de vraag, waar ga ik heen. De server is inderdaad leger geworden,
Die was echt te slechtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:52 schreef Knoflook het volgende:
[..]
Toch niet van de landmacht.....
.....
Nvm
Kom naar Shattered Halls !quote:Op vrijdag 28 januari 2011 20:56 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, ze moeten maar echt iets van 2 of 3 actievere mensen vinden. Of een aantal guildies wat actiever laten worden. Dan zouden we er al meer dan genoeg hebben.![]()
Ze geven het gewoon op! Zo, BOOOM, uit het niets!![]()
Nu de vraag, waar ga ik heen. De server is inderdaad leger geworden, maar ik wil juist nog niet server changen! :p Gewoon omdat hier nog mensen zitten die ik ken!
En de guilds die er nog zijn die enigszins raiden....tjah....pas ik daar wel tussen? Bouw je net relaties op met de mensen in je guild, je hebt het naar je zin en breken ze weer uit elkaar!
Blegh: ik loop weer teveel te zeuren!
http://www.wowhead.com/ = heavenquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef Maureentje het volgende:
kan iemand mij helpen ? ben een apply aan t maken maar waar kan ik de bosses zien die ik heb gedaan ? Icc weet ik wel,maar ulduar en de rest ? vroegahkon je dat makkelijk zien op wow-heroes ,maar das ook foetsie :S En nu atm beetje te "lui" om mijn achieves te gaan uitpluizen
Op je amory die groen/gele blokjes onder inquote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef Maureentje het volgende:
kan iemand mij helpen ? ben een apply aan t maken maar waar kan ik de bosses zien die ik heb gedaan ? Icc weet ik wel,maar ulduar en de rest ? vroegahkon je dat makkelijk zien op wow-heroes ,maar das ook foetsie :S En nu atm beetje te "lui" om mijn achieves te gaan uitpluizen
Dat mag je helemaal zelf weten, maar ik bedoelde: ik dacht dat als de groep down gaat tijdens die Nightmare phase dat je die dan niet opnieuw kan proberen.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:22 schreef Anakin24 het volgende:
nee.. had geen zin meer in al da gezeik..speel voor de fun... niet om afgezeken te worden
Staat ook op je armory page tegenwoordig.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 04:19 schreef Maureentje het volgende:
kun je per uitbreiding zien wat je gehaald hebtquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:29 schreef Junglebeast het volgende:
[..]
Staat ook op je armory page tegenwoordig.
Ja dat was umquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:09 schreef Friday12 het volgende:
[..]
Op je amory die groen/gele blokjes onder in
je begreep me goedquote:Op zaterdag 29 januari 2011 12:45 schreef Migwi het volgende:
Ehm, mensen, 't kan aan mij liggen hoor, maar op die armoury page staat gewoon precies hetzelfde als dat je je Achievements opent in-game? En dat wou ze toch juist niet?
Dus, wowhead, type raid in, dan krijg je een lijstje met bosses in desbetreffende raid en dan kan ze zien, oh ja, tot daar ben ik gekomen.
Of begrijp ik haar nu gewoon verkeerd
.quote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:37 schreef Migwi het volgende:
By the way Bienelientje, Sorilea ja?
Origineel hoor, naam jatten uit WoT
ik heb Cyndane, Cadsuane, Chesmal, Faile onder andere![]()
Ja gave zone, ook mooi eindgevecht.quote:Op zondag 30 januari 2011 12:08 schreef Bienelientjee het volgende:
Nieuwe apply voor een andere guild! Ben benieuwd wat het deze keer gaat worden!
Zeg dat je vrouwelijk bent.quote:Op zondag 30 januari 2011 20:00 schreef Bienelientjee het volgende:
Mijn eerste raidavond in de nieuwe guild! Vreog 2 uur geleden welke bosses we gaan doen. Nu dus een hele andere! We doen 25 man Chimareon eerst. Die ken ik nog niet eens!
Nu mezelf bewijzen dus!
In mijn guild werkt dat averechtsquote:
In Ratchet vinden dikwijls de transacties plaats tussen koper en verkoper. Ben er zelf ook een paar keer ontboden (in de tijd dat ik nog gold kocht ipv het te verdienen). Zal waarschijnlijk komen omdat het de dichstbijzijnde neutrale trading plek (met een bank) is voor lowbie horde characters.quote:Op zondag 30 januari 2011 23:19 schreef Knipoogje het volgende:
- 1 lvl 1 rogue genaamd aadds in Ratchet. Ongetwijfeld goldspambot (maar wat doet ie in Ratchet)
1x kan ik nog een beetje begrijpen, maar na 3x nog niet doorhebben dat een actie zinloos is, dat is inderdaad wel heeeel triestquote:Op maandag 31 januari 2011 10:29 schreef Migwi het volgende:
Ben ik even m'n DK UI aan 't fixen in Hyjal, komt er een 85 Druid mij dus 3x aanvallen, gaat ie 3x dood door de Wardens. Wat een mongool
Niet onmogelijk, maar wel veel moeilijker.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zou zo'n authenticator het hacken nou onmogelijk of in ieder geval veel moeilijker maken?
Ik wil 'm al een tijdje hebben, maar heb geen CC.
Er is een soort virus wat ook een authenticator te slim af is.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Zou zo'n authenticator het hacken nou onmogelijk of in ieder geval veel moeilijker maken?
Nu die pet er niet meer bij zit hoef ik dat ding ook niet meerquote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Jij bent ook het type dat geen ziektekostenverzekering neemt "want ik ben nooit ziek"?quote:Op maandag 31 januari 2011 13:53 schreef Vincpod het volgende:
Ik speel al 5 jaar maar ik heb nog nooit last gehad van hackers, en ik heb al 5 jaar het zelfde wachtwoord :-D
Niet bepaald, maar als het al jaren goed gaat waarom niet. Een vriend van me veranderd zijn wachtwoord maandelijks maar is al 2 keer gehackt. Als je een goed wachtwoord hebt waarom zou je het dan veranderen?quote:Op maandag 31 januari 2011 15:22 schreef ethiraseth het volgende:
[..]
Jij bent ook het type dat geen ziektekostenverzekering neemt "want ik ben nooit ziek"?
Vorig jaar was er een trojan die jouw authenticatiecode naar de developer ervan stuurde en een foute code naar Blizzard stuurde waardoor je dus een foutmelding kreeg. Of die trojan nog steeds bestaat weet ik niet. Ik ga ervan uit dat zulk soort dingetjes nog steeds op het net zwerven.quote:Op maandag 31 januari 2011 13:17 schreef MeraViglioSa het volgende:
Het probleem daarmee is volgens mij dat veel mensen hetzelfde wachtwoord gebruiken voor hun email als voor WoW. En daarmee kunnen ze niet alleen je WoW hacken maar dus ook je email, en dat is persoonlijk erger. Zelf heb ik uiteraard niet hetzelfde wachtwoord maar ik had het veiliger gevonden als je gewoon met een accountnaam kon inloggen ofzo.quote:Op maandag 31 januari 2011 15:55 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb mijn inlog emailadres veranderd in iets waar ik niet al die spammail op binnen krijg. Ik vond het maar eng dat ze dat stapje al in hun bezit hadden, dat je emailadres en je inlognaam hetzelfde is vind ik helemaal niet veilig.
Dan had ik waarschijnlijk al levenslang gehad nuquote:Op maandag 31 januari 2011 17:26 schreef Skillstorm het volgende:
Misschien moeten ze de mensen die gold verkopen maar eens gaan arresteren in reallife.
Ik weet alleen niet hoe dat geregeld zou moeten worden
Waar zit jij voor?
Poging tot doodslag.
En jij?
Gold verkopen op WoW
Nee niet de kopers, de verkopersquote:Op maandag 31 januari 2011 17:49 schreef GlenSpey het volgende:
[..]
Dan had ik waarschijnlijk al levenslang gehad nu
quote:Op maandag 31 januari 2011 17:59 schreef ethiraseth het volgende:
Als er geen tanks zijn moet je zelf maar tank gaan spelen hè.
Ik ben healer, wat nu?quote:Op maandag 31 januari 2011 18:32 schreef ethiraseth het volgende:
Proactief zijn mensen, in plaats van hier op Fok komen klagen over het gebrek aan tanks.
Ik vind het echt zo belachelijk dat je wel pluche beesten kan kopen via dat systeem zonder cc, maar niet de manier om je account te beveiligenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:08 schreef Bootje84 het volgende:
Heeft er iemand hier een creditcard? Ik wil graag een authenticator hebben, maar ik heb geen credit card. Helaas kan je em niet kopen dmv clickandbuy
/edit ik stuur het geld dan eerst naar jou voordat je het overmaakt naar WoW
Ik vind het sowieso triest dat je voor een account beveiliging moet betalen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo belachelijk dat je wel pluche beesten kan kopen via dat systeem zonder cc, maar niet de manier om je account te beveiligen
Moet je android of een Iphone hebben. Ik heb WinMoquote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan toch ook een app voor je smartphone downloaden?
Ik heb een mobieltje waar je nog net mee kan sms'enquote:Op maandag 31 januari 2011 19:24 schreef Asschen_sukar het volgende:
Je kan toch ook een app voor je smartphone downloaden?
En zo bewijst Isa op bijzonder subtiele wijze dat WoW en een sociaal leven absoluut niet mixenquote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een mobieltje waar je nog net mee kan sms'en(en waar ik hoognodig bel te goed voor moet kopen omdat de laatste 10 euro meer dan een half jaar geleden is en mijn nummer op 18 februari vervalt
)
Omdat ik een hekel aan bellen heb?quote:Op maandag 31 januari 2011 19:53 schreef GlenSpey het volgende:
En zo bewijst Isa op bijzonder subtiele wijze dat WoW en een sociaal leven absoluut niet mixen
Van mijn mobieltje is de SIM-kaart volgens mij al een jaar of twee verlopen.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb een mobieltje waar je nog net mee kan sms'en(en waar ik hoognodig bel te goed voor moet kopen omdat de laatste 10 euro meer dan een half jaar geleden is en mijn nummer op 18 februari vervalt
)
Ook op de nieuwe realms (als ze er al zijn) zal je veel diehards tegenkomen.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb recent WOW en de eerste add on gekocht. Welke server kan ik het beste spelen voor PvE? zijn er ook recent opgezette servers (waar dus, correct me if im wrong) redelijk veel nieuwe mensen zitten, zodat ik geen die hards in de weg loop???
Je kan het gewoon keybinden in de wow keybinds en vroeger had ik dat ook wel eens met bartender. Het beste wat je kan doen is kijken of er een update is uitgebracht.quote:Op maandag 31 januari 2011 19:58 schreef _Fanta het volgende:
ff vraagje, ik was toenstraks strand of the ancients aan het doen, en hopte bij iemand in zo'n battle voertuig. maar zag geen button om er weer uit te raken :S. ik gebruik bartender4 addon. meer mensen die dit hebben? /run VehicleExit() werkte wel om er weer uit te raken, dus heb ik maar ff een macro van gemaakt. mjah was wel beetje panic ff. maar gelukkig hadde we toch gewonnen
.
Ik ben tijdje geleden van realm geswitcht. speel tegenwoordig op Vek'nilash. Bevalt me best goed, ik was op zoek naar een realm met een leuke community, en waar niet alles draait om hardcore raiding. En die heb ik gevondequote:Op maandag 31 januari 2011 20:06 schreef Boris_Karloff het volgende:
Ik heb recent WOW en de eerste add on gekocht. Welke server kan ik het beste spelen voor PvE? zijn er ook recent opgezette servers (waar dus, correct me if im wrong) redelijk veel nieuwe mensen zitten, zodat ik geen die hards in de weg loop???
jah had ik al gekeken idd, en vehicle bar staat ook gewoon aan. als ik zelf bestuurder ben krijg ik wel gewoon de button van het voertijg, schieten, mensen aan de kant duwen ect. Maar ik merkte dat pas net toen ik bij ander in het voertuig sprong dat ik er geen button verscheen om eruit te raken. Maargoed ik heb het inmiddels gefixt met een macro. Wel weer extra knop op mn hotbars, mjah da moet dan maarquote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef ufopiloot het volgende:
Als je instapt zou er ergens op je scherm een paar bruine knoppen zouden moeten verschijnen met rode en groene pijltjes waar je mee uit kan stappen. Als je bartender gebruikt moet je even /bt typen en dan kijken of de vehicle bar aanstaat en dat hij op een goede plek staat.
Raiden begint toch pas bij de hogere levels?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:14 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Ik ben tijdje geleden van realm geswitcht. speel tegenwoordig op Vek'nilash. Bevalt me best goed, ik was op zoek naar een realm met een leuke community, en waar niet alles draait om hardcore raiding. En die heb ik gevonde, Vek'nilash zit van alles wat eigenlijk, en ook veel lage lvls dus perfecte realm als je weer met WoW wil beginnen
tegenwoordig lvlt bijna iedereen door naar 85, doen dan wat random herotics om gear bij elkaar te verzamelen en gaan dan pas raidenquote:Op maandag 31 januari 2011 20:19 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Raiden begint toch pas bij de hogere levels?
Ik ga wel gewoon beginnen voor de lol. De termologie leer ik ondertussen wel.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:21 schreef _Fanta het volgende:
[..]
tegenwoordig lvlt bijna iedereen door naar 85, doen dan wat random herotics om gear bij elkaar te verzamelen en gaan dan pas raiden
ow wacht sry. ik dacht ff dat je een ex wow speler was.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:26 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Ik ga wel gewoon beginnen voor de lol. De termologie leer ik ondertussen wel.
Herotics?
Verhicle bar is een aparte bar, niet de bar waarmee je je kanon afschiet.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:18 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah had ik al gekeken idd, en vehicle bar staat ook gewoon aan. als ik zelf bestuurder ben krijg ik wel gewoon de button van het voertijg, schieten, mensen aan de kant duwen ect. Maar ik merkte dat pas net toen ik bij ander in het voertuig sprong dat ik er geen button verscheen om eruit te raken. Maargoed ik heb het inmiddels gefixt met een macro. Wel weer extra knop op mn hotbars, mjah da moet dan maar
jah die knop is dus kwijt. hoe krijg ik die weer op mn scherm?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:43 schreef ufopiloot het volgende:
[..]
Verhicle bar is een aparte bar, niet de bar waarmee je je kanon afschiet.
ff van google: http://screenshot.xfire.com/s/104268866-4.jpg
Die grote rode knop een beetje rechtboven met die rode pijl erin, dat is de vehicle bar in bartender.
Uitschakelen, WoW afsluiten, opstarten en weer inschakelen al geprobeerd?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:46 schreef _Fanta het volgende:
[..]
jah die knop is dus kwijt. hoe krijg ik die weer op mn scherm?
dus wow zonder addons loaden, dan afsluiten en dan weer met addons aan inloggen?quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uitschakelen, WoW afsluiten, opstarten en weer inschakelen al geprobeerd?
quote:Op maandag 31 januari 2011 21:01 schreef _Fanta het volgende:
[..]
dus wow zonder addons loaden, dan afsluiten en dan weer met addons aan inloggen?
Kan je doen, maar zie ik zelf niet zoveel kans in. Type eens /bartender4, klik links op Vehicle Bar en kijk of Enabled wel aan staat? Anders even positie resetten misschien.quote:Op maandag 31 januari 2011 20:57 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Uitschakelen, WoW afsluiten, opstarten en weer inschakelen al geprobeerd?
3% wipe op council 25mquote:Op dinsdag 1 februari 2011 01:55 schreef Junglebeast het volgende:
Zo Al'kir is down. Daar komen we pas weer als we op 12/13 Heroic staan.
Spammenot vanavond maar even installeren. Word gek van die guildspamquote:Op maandag 31 januari 2011 22:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Tja ik gebruik(te) zelf maar 2 addons, SpamMeNot en een andere waar ik de naam (en functie) van kwijt ben. Mijn bovenstaande actie werkte hier wel
De laatste Ice Age als ik me niet vergis.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bootje, ff OT: Waar komt jouw ava vandaan? Ik vind 'em hilarisch
Echt? Ow dan heb ik 'm in de kast staan, alleen nog maar 1x gezienquote:Op dinsdag 1 februari 2011 14:39 schreef Migwi het volgende:
[..]
De laatste Ice Age als ik me niet vergis.
Dat is één van de dino's die Sid in eerste instantie als hun moeder zien![]()
Oh, en inderdaad Isabeau, Under The Dome mag ook verfilmd worden
Zoals Migwi zegt; Ice age 3. Briljante scènequote:Op dinsdag 1 februari 2011 13:24 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bootje, ff OT: Waar komt jouw ava vandaan? Ik vind 'em hilarisch
Ik werd gisteren gelukkig gered van de dood door een ally. Een gevecht met 3 dwarfs tegen een dragon in Blasted lands volgens mij.quote:Op dinsdag 1 februari 2011 15:12 schreef Migwi het volgende:
Mensen bedanken je tegenwoordig geeneens meer als je ze buffed als je ergens aan 't questen bent.
En een buff terug krijgen is al helemaal uit den boze lijkt 't.
Mja....
Overbelasten is wat anders dan verrekken, dan zou je echt niet kunnen gamen hoorquote:Op dinsdag 1 februari 2011 19:52 schreef Bienelientjee het volgende:
Vanavond (nu dus!): Clove of Winds + Al'Akir op het programma. Ben benieuwd, want ik ben hier nog nooit geweest.
Beetje jammer dat ik vanochtend in mijn tentamen een spier verrekt heb in mijn hand (neej echt!) Moest onwijs veel schrijven en mijn handpalm was zelfs iets dikker dan de ander. Dus nu voel ik tijdens het gamen constant dat spiertje enigszins trekken!
Maar we gaan zien of het lukt!
Mijn vrouwenbiertje erbij (Wieckse Rosé) en gaan met die banaan!
En kleedt ie goed af?quote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:35 schreef Bienelientjee het volgende:
En heb voor 5 dkpeen nieuwe waist.
kheb een nieuw biertje ontdektquote:Op dinsdag 1 februari 2011 20:06 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Overbelasten is wat anders dan verrekken, dan zou je echt niet kunnen gamen hoor
Oh en probeer Wittekerke eens, is nóg lekkerderder![]()
The fuckquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Stranger het volgende:
Vandaag viel ik tijdens het random rondjumpen in Bastion of Twilight ineens naar beneden, kwamen we ergens op een of ander raar vlak uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nice UIquote:Op dinsdag 1 februari 2011 23:25 schreef Stranger het volgende:
Vandaag viel ik tijdens het random rondjumpen in Bastion of Twilight ineens naar beneden, kwamen we ergens op een of ander raar vlak uit
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lol, ik wou dat onze guild zo vrijgevig was, daar zit alle gear een 140k gold stof te happen :xquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:24 schreef jagga het volgende:
Gisteren een kadootje gekregen ingame, nouja meerdere
Onze GM had me gevraagd met welk char ik nou wilde gaan raiden in de toekomst, en ik zei dat dat mijn paladin zou worden (holy) omdat ik tanken een beetje moe ben
hij: where u at, wanna see what gear u got atm.
ik: ogrimm
hij had me inspect, zag mijn 346 jp shieldje.
hij: got a present for ya. Krijg ik een elementium stormshield + 100intellect enchant
hij: oh btw were cleaning GB, check it, if u want anything gimme a shout.
in totaal rond de 1000 enchanting mats, 400 inks en bijna 2k cloth gekregen
\quote:Op maandag 31 januari 2011 20:38 schreef _Fanta het volgende:
Maar als je van plan bent om op Vek'nilash een char te maken dan stuur maar ff een pm met je ingame naam. Dan zal ik goed woordje doen bij onze guild leader en miss mag je onze guild dan wel joinen
Toevallig kwam ik net op een mooi verhaal over de nieuwe guilds op de WoW site tegen: http://eu.battle.net/wow/en/blog/1741177#blogquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
Wat is het voordeel van een guild??
Ik heb me trouwens wel aangemeld op het door jouw voorgestelde realm. Ik stuur binnenkort wel een pm als ik level 30 ben. Ik ben nog wat aan de slappe kant.
Weet ik, maar nu op level 8 ben ik nietsquote:Op woensdag 2 februari 2011 14:15 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Toevallig kwam ik net op een mooi verhaal over de nieuwe guilds op de WoW site tegen: http://eu.battle.net/wow/en/blog/1741177#blog
Guilds zijn eigenlijk een groep mensen die samen dingen doen. Samen het spel spelen, daar komt het eigenlijk op neer. Elke guild doet dat weer anders. Je hebt er bij die alleen PvP doen, sommigen doen alleen Raids en weer anderen praten gewoon de hele tijd. Guilds maken over het algemeen je spelbeleving een stuk leuker.
Enne op level 30 ben je nog steeds slap
Wat gezelligheid, een handige plek om tips of hulp te vragen, een gezamenlijke bank zodat je elkaar kunt helpen met items, na verloop van tijd lekker dungeons lopen of raids met z'n allen, etcquote:Op woensdag 2 februari 2011 13:38 schreef Boris_Karloff het volgende:
[..]
\
Wat is het voordeel van een guild??
Ik heb me trouwens wel aangemeld op het door jouw voorgestelde realm. Ik stuur binnenkort wel een pm als ik level 30 ben. Ik ben nog wat aan de slappe kant.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |