wat, de sollicitatie van je vriend? Waarbij is het? En hoe gaat het verder tussen jullie? Denk je dat baan alles oplost?quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef Perruche het volgende:
Pfff gaan ze zeuren dat het te ver weg isecht hoor. Nou we zullen zien, the saga continues...
Aldi heeft geen verse melk, maar alleen houdbare melk. Als ze het in de koeling zetten is dat puur omdat mensen gekoelde melk schijnen te willen en men niet peer (goed) proeft dat het behandeld is.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Vond ik altijd al zo vreemd... Melk van de Aldi die wel een paar maand houdbaar is terwijl dat van mij binnen een week over datum is
quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:
.....
D: Broccolimet champignons, ui, paprika en een pepersausje en een rundervink
.....
ja... nou ja. Call center, technical CSR. Op zich goed, maar met baan lost zich een hoop op. Lief dat je ernaar vraagtquote:Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
wat, de sollicitatie van je vriend? Waarbij is het? En hoe gaat het verder tussen jullie? Denk je dat baan alles oplost?
de afstand ons huis - werkplaats (40 minuten trein)quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Perruche, ik snap het niet zo goed...De mensen waar je vriend een gesprek had, vinden het nu te ver? Wat vinden ze precies te ver dan?
quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aaarghh!!! Iedereen zit aan me te trekken, heb je dit al af, heb je dat al af, wanneer kan je dit opleveren, ben je hier al aan begonnen, kan je dat nog even organiseren? Kan je even invallen aan de telefoon, kom je even bij een uren durend nutteloos overleg zitten?
NEE IK KAN GEEN 100.000 DINGEN TEGELIJK DOEN EN GA WEG!!!!
Het is toch zijn keuze of hij dat ervoor over heeft? Hopelijk wordt het toch nog wat!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Perruche het volgende:
[..]
de afstand ons huis - werkplaats (40 minuten trein)
. Beetje dom, onze woonplaats staat gewoon in zijn CV!
Soit, het is niet dichtbij, maar nu even beter dan niets.
Vizor, we wachten op een antwoord...
Ontploft ende gehaarlakt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Goodbye het volgende:
Terug van de kapper en het zit weer helemaal kapperish
Morgenochtend weet ik dus pas of het geslaagd is
Exactlyquote:
quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Exactly![]()
![]()
Het is nog maar twee uur en ik heb al alles gedaan wat ik wilde gaan doen vandaagEn ik heb nog helemaal een high van het sporten, voel me top
Moet je doen! Waren ook kleine overwinningen op mezelf, want ik ben maandag geweest om een tijd dat ik anders lekker op de bank zou ploffen en vanochtend terwijl ik lekker had kunnen uitslapen. Dus dat voelt wel goed!quote:Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Klinkt fijn GB...
Damn, ik moet echt weer gaan sporten.
Wat een leuke jurk, beetje prettig gestoord maar wel cute!Net als Maria zelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |