abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 januari 2011 @ 12:16:41 #201
277802 _Calimero_
They are big and I am small.
pi_91888747
ik ga maar eens douchen 8-)

En dan even kattenvoer halen en aan de studie. Ziek zijn moet vanaf nu maar weer overgaan oO<

Oeh, er zit een bad in de hotelkamer :7 ik ben al in geen jaren in bad geweest ;( Ik ga zeker weten badschuim meenemen en als de dude er geen zin in heeft gaat ie maar lekker wat anders doen :+ (Volgens mij heeft hij trouwens een bad thuis, ook niet ongunstig oO< )
I'm not G.I. Jane, I'm attachment barbie
pi_91889585
Hopen dat het voldoende is Chico!

Alsof een dude niet met jou in bad zou willen Cali :')
Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91889652
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:14 schreef Perruche het volgende:
Pfff gaan ze zeuren dat het te ver weg is :') echt hoor. Nou we zullen zien, the saga continues...
wat, de sollicitatie van je vriend? Waarbij is het? En hoe gaat het verder tussen jullie? Denk je dat baan alles oplost?
  Vis een optie? woensdag 26 januari 2011 @ 12:46:13 #204
70532 loveli
N
pi_91889791
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Vond ik altijd al zo vreemd... Melk van de Aldi die wel een paar maand houdbaar is terwijl dat van mij binnen een week over datum is :?
Aldi heeft geen verse melk, maar alleen houdbare melk. Als ze het in de koeling zetten is dat puur omdat mensen gekoelde melk schijnen te willen en men niet peer (goed) proeft dat het behandeld is.

'Normale' verse melk wordt gefilterd waardoor het langer houdbaar is, vroeger in de tijd van de melkboer was het maar een paar dagen houdbaar, nu al veel langer.
crap in = crap out
pi_91889825
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:13 schreef V1z0R het volgende:
Lijstje:

.....
D: Broccoli *O* met champignons, ui, paprika en een pepersausje en een rundervink
.....

Like anything else in life, anal fisting can be made high class by going at it with your pinkie out.
pi_91889861
Ik nam de bocht te krap en nu heb ik heel hard mn kleine teen gestoten aan mn bed :X ;(. Au.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_91890090
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 12:42 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

wat, de sollicitatie van je vriend? Waarbij is het? En hoe gaat het verder tussen jullie? Denk je dat baan alles oplost?
ja... nou ja. Call center, technical CSR. Op zich goed, maar met baan lost zich een hoop op. Lief dat je ernaar vraagt :)
pi_91890547
Maar het is nog niet compleet van de baan dus?
pi_91890664
Perruche, ik snap het niet zo goed... :@ De mensen waar je vriend een gesprek had, vinden het nu te ver? Wat vinden ze precies te ver dan?
Are you pondering what I'm pondering?
pi_91890770
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:10 schreef Mini_rulez het volgende:
Perruche, ik snap het niet zo goed... :@ De mensen waar je vriend een gesprek had, vinden het nu te ver? Wat vinden ze precies te ver dan?
de afstand ons huis - werkplaats (40 minuten trein)
. Beetje dom, onze woonplaats staat gewoon in zijn CV!
Soit, het is niet dichtbij, maar nu even beter dan niets.

Vizor, we wachten op een antwoord...
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:24:44 #211
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_91891299
Aaarghh!!! Iedereen zit aan me te trekken, heb je dit al af, heb je dat al af, wanneer kan je dit opleveren, ben je hier al aan begonnen, kan je dat nog even organiseren? Kan je even invallen aan de telefoon, kom je even bij een uren durend nutteloos overleg zitten?

NEE IK KAN GEEN 100.000 DINGEN TEGELIJK DOEN EN GA WEG!!!!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_91891444
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
Aaarghh!!! Iedereen zit aan me te trekken, heb je dit al af, heb je dat al af, wanneer kan je dit opleveren, ben je hier al aan begonnen, kan je dat nog even organiseren? Kan je even invallen aan de telefoon, kom je even bij een uren durend nutteloos overleg zitten?

NEE IK KAN GEEN 100.000 DINGEN TEGELIJK DOEN EN GA WEG!!!!
:*

Herkenbaar :') Kunnen ze niet meer mensen in dienst nemen :X
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_91891946
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:12 schreef Perruche het volgende:

[..]

de afstand ons huis - werkplaats (40 minuten trein)
. Beetje dom, onze woonplaats staat gewoon in zijn CV!
Soit, het is niet dichtbij, maar nu even beter dan niets.

Vizor, we wachten op een antwoord...
Het is toch zijn keuze of hij dat ervoor over heeft? Hopelijk wordt het toch nog wat!

Klinkt verschrikkelijk XM, *knuffel* :*
pi_91892516
:W Terug van de kapper en het zit weer helemaal kapperish :') Morgenochtend weet ik dus pas of het geslaagd is :+
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  woensdag 26 januari 2011 @ 13:57:20 #215
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91892744
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:52 schreef Goodbye het volgende:
:W Terug van de kapper en het zit weer helemaal kapperish :') Morgenochtend weet ik dus pas of het geslaagd is :+
Ontploft ende gehaarlakt?
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_91893060
quote:
10s.gif Op woensdag 26 januari 2011 13:57 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ontploft ende gehaarlakt?
Exactly :') :D

Het is nog maar twee uur en ik heb al alles gedaan wat ik wilde gaan doen vandaag *) En ik heb nog helemaal een high van het sporten, voel me top :7
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_91893270
@GB: ja die high van het sporten kan inderdaad echt heerlijk zijn O+
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_91893447
Perr, 40min. is niet bijster veel toch?! Nou, maar hopen dat hij het alsnog krijgt. ^O^

Knuffel voor jou XM! Laat je niet gek maken door je collega's he ;)

* High van sporten is top boks *, helpt je toch altijd weer de ellenlange cardio-sessies door te komen :') Alleen wanneer je wilt slapen is het vervelend...
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:19:15 #219
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91893691
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:04 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Exactly :') :D

Het is nog maar twee uur en ik heb al alles gedaan wat ik wilde gaan doen vandaag *) En ik heb nog helemaal een high van het sporten, voel me top :7
*O* Lekkerrrr!

Ik heb net de Engelschen gemaild, hopelijk zij ze behulpzaam :+

Oh en ik zal even kiekjes uploaden van de Uilenjurk! *) Ik kreeg mn bootsies niet goed op de foto (gemaakt met cam ipv camera :')) dus die denken jullie er maar bij :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:25:31 #220
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91894006
Uilenjurk! *O* Hij heeft korte mouwen maar ik heb er een longsleeveje onder :P Gekke pose ivm webcamfoto op afstand :')

Uilen-close up met Joker-grijns 8-)

pi_91894151
Tof Maria ^O^
pi_91894219
Klinkt fijn GB... :)
Damn, ik moet echt weer gaan sporten. :')

Wat een leuke jurk, beetje prettig gestoord maar wel cute! O+ Net als Maria zelf. :P
pi_91894312
Zou spontaan vrolijk worden als ik jou zo zag langslopen Maria :D

Wat let je Mini? :P
  woensdag 26 januari 2011 @ 14:34:24 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_91894410
Mwehe! Ja tis wel een goeie dag vandaag 8-) O+

Mini, wat wil je gaan doen? *O*
pi_91894888
quote:
1s.gif Op woensdag 26 januari 2011 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Klinkt fijn GB... :)
Damn, ik moet echt weer gaan sporten. :')

Wat een leuke jurk, beetje prettig gestoord maar wel cute! O+ Net als Maria zelf. :P
Moet je doen! Waren ook kleine overwinningen op mezelf, want ik ben maandag geweest om een tijd dat ik anders lekker op de bank zou ploffen en vanochtend terwijl ik lekker had kunnen uitslapen. Dus dat voelt wel goed!

En leuk jurkje Maria, echt een Maria jurkje! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')