quote:Op woensdag 26 januari 2011 11:56 schreef Perruche het volgende:
Mijn vriendje heeft een interview voor een baan![]()
![]()
![]()
niet de beste baan ooit, maar wel een baan!!
Ik ga er gewoon van uit dat dit positief isquote:
ik vind 'm cutequote:Op woensdag 26 januari 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Uilenjurk!Hij heeft korte mouwen maar ik heb er een longsleeveje onder
Gekke pose ivm webcamfoto op afstand
[ afbeelding ]
Uilen-close up met Joker-grijns![]()
[ afbeelding ]
Die heb ik niet eensquote:Op woensdag 26 januari 2011 14:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik wilde samen met vriendje lid worden van een sportschool en dan lesjes gaan doen, maar we hebben er nog geen gevonden hier in de buurt en vriendje heeft voorlopig geen tijd. Niet dat ik niet vast zonder hem kan gaan, maar toch, drempel enzo...
Ach ja, ik heb altijd nog Wii Fit.
Hij hoeft niet per se mee naar dezelfde lessen, maar ik wil wel graag bij dezelfde sportschool en daar wil hij natuurlijk ook wel wat inspraak in hebben.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:00 schreef V1z0R het volgende:
Mini, ga gewoon in je eentje beginnen joh! Wanneer je met z'n tweeën gaat en de ander z'n motivatie verslapt of verdwijnt, heb je weer een nieuwe drempel...
En als jij nu in je eentje gaat, kan jij later je mannetje een beetje inleiden! Ik betwijfel trouwens of hij dezelfde lessen leuk zal vinden als jij
Geef nou eens een goeie hintquote:Op woensdag 26 januari 2011 15:13 schreef Probability het volgende:
O jeetje, ik moet een motivatiebrief schrijven en een aanbevelingsbrief krijgen voor een honours programme. Wat echt en eng!!!
denk eens goed na! Wie mis je... Onze Billy hier studeert duidelijk nog, wat weet je nog meer van haar? Dat ze gezond wil eten, maar niet hoeft af te vallen..... Wie passen er in dat profiel die je van hier kent (en er nu niet zijn..)?quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geef nou eens een goeie hint
Vraag je stagebegeleiders in voor die brief toch? En zeg gewoon dat je heel goed bent en het graag wil
Ga anders bij wat verschillende langs, vaak kun je 1 a 2 keer gratis even proberen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:07 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Hij hoeft niet per se mee naar dezelfde lessen, maar ik wil wel graag bij dezelfde sportschool en daar wil hij natuurlijk ook wel wat inspraak in hebben.Er zit er ook niet echt één hier in de buurt, dus dat wordt nog even zoeken.
ik snap eht ook nog neit zo goed.quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
denk eens goed na! Wie mis je... Onze Billy hier studeert duidelijk nog, wat weet je nog meer van haar? Dat ze gezond wil eten, maar niet hoeft af te vallen..... Wie passen er in dat profiel die je van hier kent (en er nu niet zijn..)?
Je kunt d'r ook PM-en...quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:16 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Geef nou eens een goeie hint
Vraag je stagebegeleiders in voor die brief toch? En zeg gewoon dat je heel goed bent en het graag wil
Laat maarquote:
Omg, die bovenste kijkt net zo psychotisch als de jurk-uilen!quote:Op woensdag 26 januari 2011 15:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Maria, je moet deze ook bestellen!
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Plaatjes zijn aanklikbaar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |