Gelukkig wordt er voor me gezorgdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je tijdens mijn vakantie op mij gaat blijven wachten om te eten
want?quote:
Hahahaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:52 schreef cafpow het volgende:
[..]
ja dat krijg je als je tijdens mijn vakantie op mij gaat blijven wachten om te eten
door wie? Papa en mama??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:54 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Gelukkig wordt er voor me gezorgd
iets met ene FB update zekerquote:
Doe je goed. Ik moet iedere avond zelf kokenquote:
mooiquote:
Niet, massaloosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon in de ruimte gaan dan ben je gewichtloosdus dan wordt je vast wel uitgenodigd
Quote uit mijn facebook:quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:00 schreef STING het volgende:
[..]
Je wil wel delen dat je blij bent, maar niet de aanleiding daarvoor dus?
En die laatste me moest my zijn, klote autocorrectiequote:Got off work early, walking home past the Catharijnesingel, a beautiful sundown... It's times like these that make me love me life.
Wat wat wat?quote:
Detailsquote:
Is dat zo? Gewicht is toch afhankelijk van zwaartekracht? Massa is constant en kan alleen in energie worden omgezet toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Niet, massaloos
Kilo's blijft hetzelfde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |