JvT is een ziektequote:
Ja weet ik het, ik pluk maar wat van youtubequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Snuf. het volgende:
NIET DEZE VERSIE TOON DOE ME DIT NIET AAN
Laat hem eens in VLC doen: bestand > openen > http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u (gewoon copy/paste de link) ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef Driepink het volgende:
koelkast, vetteshitouwe hoort steeds niets, enig idee hoe dat kan? ik hoor namelijk gewoon wel alles
hij had hetzelfde gedaan als mij (rechter muisknop openen met vlc)
Ja, maar nu doet ie het toch. Dus geen paniek meer klopt gewoon toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef dockx het volgende:
Dat jij die tt verzint..![]()
Kwam net gillend binnen dat niets het meer deed
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3uquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
Lees:
ALLEMAAL NAAR:
http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u
Werkt het niet? Dan dit:
in iTunes op een mac: http://jsp.vs19.net/osx/oggtunes.php
in WMP onder Windows: http://www.free-codecs.com/ogg_directshow_filters_download.htm
En anders gewoon VLC: www.videolan.org
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:15 schreef djkoelkast het volgende:
Lees:
ALLEMAAL NAAR:
Werkt het niet? Dan dit:
in iTunes op een mac: http://jsp.vs19.net/osx/oggtunes.php
in WMP onder Windows: http://www.free-codecs.com/ogg_directshow_filters_download.htm
En anders gewoon VLC: www.videolan.org
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar nu doet ie het toch. Dus geen paniek meer klopt gewoon toch?
Tot hoe laat draai jij? Ik moet bij de wissel zijn namelijk.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja weet ik het, ik pluk maar wat van youtube
Thnx for the infoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Snuf. het volgende:
I married Isis on the fifth day of May,
But I could not hold on to her very long.
So I cut off my hair and I rode straight away
For the wild unknown country where I could not go wrong.
I came to a high place of darkness and light.
The dividing line ran through the center of town.
I hitched up my pony to a post on the right,
Went in to a laundry to wash my clothes down.
A man in the corner approached me for a match.
I knew right away he was not ordinary.
He said, "Are you lookin' for somethin' easy to catch?"
I said, "I got no money." He said, "That ain't necessary."
We set out that night for the cold in the North.
I gave him my blanket, he gave me his word.
I said, "Where are we goin'?" He said we'd be back by the fourth.
I said, "That's the best news that I've ever heard."
I was thinkin' about turquoise, I was thinkin' about gold,
I was thinkin' about diamonds and the world's biggest necklace.
As we rode through the canyons, through the devilish cold,
I was thinkin' about Isis, how she thought I was so reckless.
How she told me that one day we would meet up again,
And things would be different the next time we wed,
If I only could hang on and just be her friend.
I still can't remember all the best things she said.
We came to the pyramids all embedded in ice.
He said, "There's a body I'm tryin' to find.
If I carry it out it'll bring a good price."
'Twas then that I knew what he had on his mind.
The wind it was howlin' and the snow was outrageous.
We chopped through the night and we chopped through the dawn.
When he died I was hopin' that it wasn't contagious,
But I made up my mind that I had to go on.
I broke into the tomb, but the casket was empty.
There was no jewels, no nothin', I felt I'd been had.
When I saw that my partner was just bein' friendly,
When I took up his offer I must-a been mad.
I picked up his body and I dragged him inside,
Threw him down in the hole and I put back the cover.
I said a quick prayer and I felt satisfied.
Then I rode back to find Isis just to tell her I love her.
She was there in the meadow where the creek used to rise.
Blinded by sleep and in need of a bed,
I came in from the East with the sun in my eyes.
I cursed her one time then I rode on ahead.
She said, "Where ya been?" I said, "No place special."
She said, "You look different." I said, "Well, not quite."
She said, "You been gone." I said, "That's only natural."
She said, "You gonna stay?" I said, "Yeah, I jes might."
Isis, oh, Isis, you mystical child.
What drives me to you is what drives me insane.
I still can remember the way that you smiled
On the fifth day of May in the drizzlin' rain.
ik heb op deze post gewezenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat hem eens in VLC doen: bestand > openen > http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u (gewoon copy/paste de link) ?
Ja het klopt ook helemaalquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef JApieman het volgende:
[..]
Ja, maar nu doet ie het toch. Dus geen paniek meer klopt gewoon toch?
Nog 2 minuten vrees ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Tot hoe laat draai jij? Ik moet bij de wissel zijn namelijk.
Geen idee, maar ik moet zo wegquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie komt er dan? Want 't is nogal onhandig zo.
ik durf het zo niet eens te proberenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Wie komt er dan? Want 't is nogal onhandig zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Thanks.. Doet het weer prima hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Laat hem eens in VLC doen: bestand > openen > http://luister.onz-radio.nl:8080/all.m3u (gewoon copy/paste de link) ?
Strak plan!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef djkoelkast het volgende:
Dan gooi ik er random muziek in hoor tot 18u, kan ik ook eten. Om 18u is Mystic er.
Ja sorry, andere requests waren eerderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef JApieman het volgende:
Nog maar 2 minuten toon? Free Bird duurt 10 minuten en die moet nog komen
Ik heb al 2 koffie op vandaag, maar wel liev.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
* Huppelmuts geeft koelkast even een bakkie koffie en een schouderklopje
Free Bird heeft altijd voorrang, toch?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:18 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ja sorry, andere requests waren eerder
Eigenlijk wel, maar anderen willen ook watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef JApieman het volgende:
[..]
Free Bird heeft altijd voorang, toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. VLC
GEWOON 30 MINUTEN LANG KANOquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
Anders doe ik de multimix er in tot 18u
Daar is niet voor gekozen, het ging stukquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef onlogisch het volgende:
Hier werken die oplossingen uit de OP iig niet
Waarom is er gekozen voor een change anyway?
Omdat we dat zo leuk vindenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef onlogisch het volgende:
Werkt anders voor iedereen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef onlogisch het volgende:
QFTquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef Snuf. het volgende:
Sharr komt zo denk ik want ze is nu op msn
Onlogisch kan niet met computers overweg??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:20 schreef onlogisch het volgende:
HÈÈÈ?? zie ik daar sharrquote:
Hoelaat moet jequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef Snuf. het volgende:
Ik ga jullie zo even verlaten ik ga de laatste voorbereidingen voor mijn show doen jwt.
Was dit ongeveer twee minuten?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:21 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
HÈÈÈ?? zie ik daar sharr
ik zeg 2 minuten tot ze zegt dat d'r radio niet werkt!
1 minuut en 11 seconden, maar we ronden 't af naar 2 minuten!quote:
Eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
OKE IK MOET ETEN
Koelkast, neem die zooi even over!
Dit klinkt geleerdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
FAQ:
Q: Help! Ik hoor niks
A: De server is gecrasht, zie OP voor de oplossing
Q: Die oplossing werkt niet!
A: Jawel, reboot anders even.
Q: Waarom opeens ogg en niet meer mp3?
A: Betere kwaliteit op een lagere bitrate, meer users, minder cpu power
Q: Waarom zo plotseling?
A: Het is tijdelijk want de server is nog in testfase, zodra de beheerder er is gaat de ouder server weer aan
Q: Ik wil geen VLC
A: Er komt een webplayer als de nieuwe server live gaat en er staan diverse oplossingen in de OP
Self esteem - The offspringquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Hoe heet dit nummer? Ik ken het ergens van.
Ik moet gaan, kan je het overnemen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
Quote die FAQ maar naar iedereen die naar de bekende weg vraagt.
Yep ik start de multimix inquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef SperzieboonToon het volgende:
[..]
Ik moet gaan, kan je het overnemen?
Doeii
Eetzmakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef SperzieboonToon het volgende:
OKE IK MOET ETEN
Koelkast, neem die zooi even over!
Voor de wat mindere onder ons.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
FAQ:
A: Jawel, gebruik VLC of reboot anders even.
A: Het is tijdelijk want de server is nog in testfase, zodra de beheerder er is gaat de ouder server weer aan
A: Er komt een webplayer als de nieuwe server live gaat en er staan diverse oplossingen in de OP
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.💍 💍 💍 💍 💍 💍 🍌 ☎
Och meis!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Ik moet mijn verhaal kwijt, was net hopeloos verdwaald in Rotterdam/Barendrecht/Rhoon, ongeveer 3 uur lang
Kan mij nooit gebeuren met m'n HTC Desirequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Ik moet mijn verhaal kwijt, was net hopeloos verdwaald in Rotterdam/Barendrecht/Rhoon, ongeveer 3 uur lang
Ik was heel bangquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Och meis!
En hoe voelde je je daarbij?
Verkapte 'ik heb een HTC desire' post?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef JApieman het volgende:
[..]
Kan mij nooit gebeuren met m'n HTC Desire![]()
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
kusje d'ropquote:
Vertel maarquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:24 schreef sharr het volgende:
Jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:25 schreef sharr het volgende:
[..]
Verkapte 'ik heb een HTC desire' post?
Jawel maar ze wezen me steeds een andere kant op of spraken geen Nederlandsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:26 schreef JApieman het volgende:
[..]
Jakon je trouwens niet iemand de weg vragen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef sharr het volgende:
[..]
Jawel maar ze wezen me steeds een andere kant op of spraken geen NederlandsOpnieuw opstarten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.¯_(ツ)_/¯
[..]
Jawel maar ze wezen me steeds een andere kant op of spraken geen Nederlandsopnieuw startenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is a time of cumming and going.
Bon apetitquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik heb al 2 koffie op vandaag, maar wel liev.
We gaan gewoon zo eten, daarna is alles goed.
Nah.. in zo'n wijk als Feyenoord verdwaal ik toch liever nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Rotterdam is toch wel cool om in te verdwalen?
Wat moest je eigenlijk in Rotterdamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah.. in zo'n wijk als Feyenoord verdwaal ik toch liever niet
Dat heb ik al zo vaak gedaanquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:29 schreef Pizzalucht het volgende:
Rotterdam is toch wel cool om in te verdwalen?
[..]
Jawel maar ze wezen me steeds een andere kant op of spraken geen NederlandsMakkelijk gezegd: pc opnieuw opstartenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
We gingen naar de Ikea in Barendrecht maar op de terugweg waren we verdwaald in een industrieterrein en toen namen we een metro de verkeerde kant op en uiteindelijk stonden we ergens midden in Rotterdamquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef JApieman het volgende:
[..]
Wat moest je eigenlijk in Rotterdam?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik luister al 30 min
elke keer ik hoor een nummer nadat nummer stopt tie er mee na 7 min komt er weer een nummer en zo gaat het maar door
ik heb het al 3 keer opnieuw laaten afspellen
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:23 schreef djkoelkast het volgende:
FAQ:
A: Jawel, reboot anders even.
Oo dus je was niet alleen verdwaald, dan is het zo erg nog nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef sharr het volgende:
[..]
We gingen naar de Ikea in Barendrecht maar op de terugweg waren we verdwaald in een industrieterrein en toen namen we een metro de verkeerde kant op en uiteindelijk stonden we ergens midden in RotterdamEn ik dat stomme Zuidplein maar zoeken.
Maar dat kind kwam uit Utrecht dus die had al helemaal geen ideequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef JApieman het volgende:
[..]
Oo dus je was niet alleen verdwaald, dan is het zo erg nog niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
sorry hoor hiervoorhttp://luister.onz-radio.nl:8080/SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik luister al 30 min
elke keer ik hoor een nummer nadat nummer stopt tie er mee na 7 min komt er weer een nummer en zo gaat het maar door
ik heb het al 3 keer opnieuw laaten afspellen
Kwaliteit valt zwaar tegen in die webplayer hoor! Daarom is hij ook nog niet officieel live!
moet je me 06 hebben voor als je nog een keer verdwaalt ik weet wel hoe en wat met metro's in r'damquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef sharr het volgende:
[..]
We gingen naar de Ikea in Barendrecht maar op de terugweg waren we verdwaald in een industrieterrein en toen namen we een metro de verkeerde kant op en uiteindelijk stonden we ergens midden in RotterdamEn ik dat stomme Zuidplein maar zoeken.
Ben jij de buurjongen van Nick?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
moet je me 06 hebben voor als je nog een keer verdwaalt ik weet wel hoe en wat met metro's in r'dam
ik hoor niks op die webplayerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
http://luister.onz-radio.nl:8080/
Kwaliteit valt zwaar tegen in die webplayer hoor! Daarom is hij ook nog niet officieel live!
eet smakelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef djkoelkast het volgende:
Hou de server even heel, want ik ben even 10 minuten weg.
Daar werk ikquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef sharr het volgende:
[..]
Nah.. in zo'n wijk als Feyenoord verdwaal ik toch liever niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
ik hoor niks op die webplayer
Niemand geloof ik.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Wie is er aan het draaien? Nummers van 10 seconden.
Multimixquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef Man_bijt_hond het volgende:
Wie is er aan het draaien? Nummers van 10 seconden.
de pc opnieuw of vlc?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef djkoelkast het volgende:
[..]Wel op play drukken en anders je pc wegflikkeren.
Heb je al opnieuw gestart?
Aah okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:35 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
klopt oude buurjongen ouder gescheiden:(
Klinkt alleen voor geen meter.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Ik vind die webplayer makkelijker, WMP werkt niet en VLC download niet goed
Ik ook, maar VLC is wel gewoon goed hier.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:37 schreef sharr het volgende:
Ik vind die webplayer makkelijker, WMP werkt niet en VLC download niet goed
Direct Message?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
[..]
DM ?ben weet nog niet helemaal de afkortingen
Wow, da's wel lang.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef mash_ het volgende:
Ik heb tot 5 sept vrij als alles goed gaat
Ik was gisteren en vandaag vrijquote:
Ik heb voor morgen niks geplandquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Gezellig veel mensen vrij morgen,
die vast niet gaan fokken though
nog niet zien opkomenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
[..]
Direct Message?Die zie je als het goed is in een popup
wel fokken.. maar nie de hele dagquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:39 schreef sharr het volgende:
Gezellig veel mensen vrij morgen,
die vast niet gaan fokken though
Precies, bij mij ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef JApieman het volgende:
[..]
Dat komt er denk ik toch wel van, uit verveling
Nee dat zou ik ook niet doenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wel fokken.. maar nie de hele dag
Ik laat hem wel lopen, is makkelijker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef kdrietjeh het volgende:
Wie wil vandaag i.p.v. mij draaien? Heb niet zo'n zin vandaag...
VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef naatje_1 het volgende:
en iTunes voor win dan? want die m3u link doet het hier niet bij mij...
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat hem wel lopen, is makkelijker.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:40 schreef dockx het volgende:
Wat betekent een multimix? doet ie dat automatisch?
Wat bedoel je?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik laat hem wel lopen, is makkelijker.
Dit ja, wowquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word hyper van de mix.. de liedjes gaan zo snel... zit al bijna te stuiteren hier
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik word hyper van de mix.. de liedjes gaan zo snel... zit al bijna te stuiteren hier
Dan gaat koelkast maar doorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:48 schreef kdrietjeh het volgende:
Wie wil vandaag i.p.v. mij draaien? Heb niet zo'n zin vandaag...
Ik zit te twijfelen of ik wel ga draaien, voordat Huppel mij weer overal van gaat beschuldigenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie kan me helpen met Sam broadcaster?
Ja die stream werkt niet in iTunes omdat iTunes geen .ogg ondersteunt hij werkt wel in VLCquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik wil die stream hebben op iTunes voor windows, en jij zegt dat ik dan VLC moet nemen?
Niet zo'n sneue smiley naar mij jhaquote:
Het spijt mequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Niet zo'n sneue smiley naar mij jha
Smakelijkquote:
eet smakelijkquote:
goedzoquote:
Krijg ik nu kusje?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eet smakelijk
[..]
goedzo
Kun je het met een kabel?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:54 schreef Snuf. het volgende:
Koelkast, zou ik even alvast iets kunnen testen voor vanavond bij jou omdat ik graag wil zien of mijn stream hapert. Als ik vanaf mijn eigen pc stream dan hapert ie bij 192 kb/s. Ik zit nu namelijk 20 meter van mijn router met muren er tussen en shit.
Zou kunnen maar ik vind het een beetje weird want ik deed speedtest en dat is 6 mb/s download en 1 mb/s download.quote:
hihiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik vind het een beetje weird want ik deed speedtest en dat is 6 mb/s download en 1 mb/s download.
Maar ik kan ook heeul dichtbij gaan zitten maar ik ziet liever hier dus daarom even de test
Zal een live test worden, anders hoort iedereen het getestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Snuf. het volgende:
[..]
Zou kunnen maar ik vind het een beetje weird want ik deed speedtest en dat is 6 mb/s download en 1 mb/s download.
Maar ik kan ook heeul dichtbij gaan zitten maar ik ziet liever hier dus daarom even de test
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Koopa_Troopa het volgende:
Doet de officiële server het al weer?
Denk dat je dat dan echt wel leestquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef Koopa_Troopa het volgende:
Doet de officiële server het al weer?
Er kan er maar 1 bij en dat is ook meteen het probleem.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef VETTESHITOUWE het volgende:
is er al iemand die orginele stream aan het fixen?
.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:49 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Wie kan me helpen met Sam broadcaster?
Ik ben pas net weer in het topicquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Denk dat je dat dan echt wel leest
Hihi, volgens mij zit er toch een gaatje van 30 minuten voor mijquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Zal een live test worden, anders hoort iedereen het getest
SMERIIKKKJEEquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef Koopa_Troopa het volgende:
[..]
Ik ben pas net weer in het topic
Nee niet slopenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:50 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Ik zit te twijfelen of ik wel ga draaien, voordat Huppel mij weer overal van gaat beschuldigen
Is die al gesignaleerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 bij en dat is ook meteen het probleem.
Ik zal er over nadenkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:01 schreef Snuf. het volgende:
[..]
]
VANAVOND IK OP RADIO ONZ LUISTEREN MIEN JONG
weten we wel wie dat is??quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:59 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Er kan er maar 1 bij en dat is ook meteen het probleem.
Spoiled brat...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef Graseter het volgende:
Mijn vader gaat een mixer voor mij regelen.
goed geregeldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:05 schreef Graseter het volgende:
Mijn vader gaat een mixer voor mij regelen.
Ik kom net terug van buitenquote:
Ik dacht dat hij vastliep ofsoquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:09 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je hebt geen verstand van muziek. Ik ga zo weer verzoekjes er in gooien.
Dit is geen loungequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef Driepink het volgende:
bah, lounge-achtig ietsdraait mystic dit ?!
dm/pm ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:10 schreef djkoelkast het volgende:
Huidige liedje: Tijdelijke server - Mystic zijn show gaat niet door - verzoekjestijd!
check de op bittequote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Ik tune net in. Is de stream kapot ofzo?
Staat in de OPquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef Ragboer het volgende:
Ik tune net in. Is de stream kapot ofzo?
Ik had laatst iets grappigs over jou gezegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:12 schreef Driepink het volgende:
ik wil ook een leuke sigquote enzo, maar niemand spreekt ooit iets goed over mij
Baasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:11 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Staat in de OP
En jij staat in mijn sig
Die is vanmiddag al gedraaid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef Driepink het volgende:
ik weet trouwens nu al dat koelkast mn request niet leuk vindhaha sorry
maar ik wil ff volume hard doen enzo
dat was niet grappig, ik heb ooit iemand blind gemaakt daardoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik had laatst iets grappigs over jou gezegd.
dm/pm worden genegeerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:13 schreef djkoelkast het volgende:
Verzoekjes via het verzoekjessysteem svp. Ik heb de link alleen even niet
Dit wordt mijn nieuwe sig, danku.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat was niet grappig, ik heb ooit iemand blind gemaakt daardoor
omdat ie me anderhalf jaar lang pestte in de 1e/2e, toen sloeg ik hem, maar er stak nog een pen tussen mn vingers door
Ik ga een hele lijst inprogrammeren, dan wordt het zo druk.quote:
WTF!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:14 schreef Driepink het volgende:
[..]
dat was niet grappig, ik heb ooit iemand blind gemaakt daardoor
omdat ie me anderhalf jaar lang pestte in de 1e/2e, toen sloeg ik hem, maar er stak nog een pen tussen mn vingers door
toen was ik er toch nietquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
anders zegt niemand doei ofzo..![]()
zal t onthouden
doeiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal t onthouden
oh oke, ik weet nog wel wat leuke liedjes, ALLES mag ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ik ga een hele lijst inprogrammeren, dan wordt het zo druk.
Dus vraag vooral veel aan, ik pik er uit wat ik heb.
Doeggggquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal t onthouden
Ja, maar ik draai alleen wat ik heb.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef Driepink het volgende:
[..]
oh oke, ik weet nog wel wat leuke liedjes, ALLES mag ?
I just want to say...quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:15 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
zal t onthouden
oke, als je alleen dan nog ff wilt zeggen of je mn vorige request had ?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:16 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Ja, maar ik draai alleen wat ik heb.
Ik heb geen offspring nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
oke, als je alleen dan nog ff wilt zeggen of je mn vorige request had ?
Hoeft geen dance te zijn hoorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:17 schreef Driepink het volgende:
[..]
he jammerhmm qua dance muziek weet ik alsnog wel wat hoor
meerendeel van jou muziek is dat geloof ikquote:
Nee, dat klopt niet helemaal.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:18 schreef Driepink het volgende:
[..]
meerendeel van jou muziek is dat geloof ikaangezien je gitaren haat (onbegrijpelijk, nog steeds)
ph oke, want ik loog net, qua dance schiet me niet zoveel te binnen atm, jaren 70-90 rockquote:Op dinsdag 25 januari 2011 18:19 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Nee, dat klopt niet helemaal.
Ik haat niets, ik vind harde gitaarmuziek niet mooi. Ik heb wel e.e.a. en ik heb zeker top 40 van 1940 tot nu, maar niet letterlijk alles.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |