Ze houden van een schone natte neus!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:57 schreef Goudvis_ het volgende:
Waarom likken koeien altijd hun neus?
Wellusquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hihi dat is toch geen koe gekkie!
Alleen een koeientopic kan mij van m'n huiswerk afhoudenquote:
Ooooh okequote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:58 schreef Zo-is-dat het volgende:
[..]
Ze houden van een schone natte neus!
Ik ken alleen het computerspel Redcat, maar dat is geen koequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:08 schreef Stokstaart het volgende:
Er was toch ook een computerspel waar koeien uit de lucht vielen
Schotse hooglanderquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:07 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Alleen een koeientopic kan mij van m'n huiswerk afhouden
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:10 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]
Een koetje en een kalfje
Ik heb een eigen Manateequote:
Heet dat niet gewoon een zeekoequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ik heb een eigen Manatee!
Flikker heet ze, ze is van onze familie ( m'n broer heeft haar geadopteerd.)
Ze zwemt rond de kust van Florida
Zomaar noem je haar Flikker, wattefuck is dit nou zoon?!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuus, Flicker heet ze.. en zo heette ze al toen we d'r adopteerdequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Zomaar noem je haar Flikker, wattefuck is dit nou zoon?!
wat is dit danquote:
Beetje bijna mijn naamquote:
Echt heeeel gaaf :'D Ik was er vroeger bang voor, maar nu vind ik ze keigaaf.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:17 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Excuus, Flicker heet ze.. en zo heette ze al toen we d'r adopteerde..
Was een kadootje van m'n broers vrienden voor z'n verjaardag.
Maar ze is écht onze Zeekoe![]()
Heeft Flikker ook een zendertje waarmee je haar kan volgen?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:16 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Your goal is:quote:
Ik moest lachenquote:
yesssquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:22 schreef KeizerKuzco het volgende:
[..]
Heeft Flikker ook een zendertje waarmee je haar kan volgen?
pics van de zeekoequote:
Dat is wel tof!quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
Eten jullie ook allemaal geen rundvlees stelletje hypocrieten?
Nee.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:28 schreef Stokstaart het volgende:
Eten jullie ook allemaal geen rundvlees stelletje hypocrieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
Geintje hoor.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]LIEFSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Goudvis_ het volgende:
[ afbeelding ]Heheh dat plaatje dat kan helemaal nie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We eten gewoon vlees van oude koeien, ja togh? TOCH?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:30 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Geintje hoor.
Koeien zijn tof. Al eet je vlees dan nog
Hoezo niet? Het staat er toch of watquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Heheh dat plaatje dat kan helemaal nie!
Ja maar met die koe zo op die maan en die maan zo laag bij de grond en die andere koeien zo omhoog kijken en en en enquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:31 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Hoezo niet? Het staat er toch of wat
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:32 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Ja maar met die koe zo op die maan en die maan zo laag bij de grond en die andere koeien zo omhoog kijken en en en en
Ja hequote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:33 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Maar het is wel een mooi plaatje hoor
Ik ken die grap van Theo Maassen nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha ze moesten de schade die Theo maassen had aangericht goed maken
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:34 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Ik ken die grap van Theo Maassen niet
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef dralion13 het volgende:
Wisten jullie dat er in natuurgebieden meestal schotse hooglanders worden gebruikt als grazers zodat 's winters de ribben minder opvallen. Die worden verborgen door de lange haren. Als je er gewone kortharige koeien neerzet, die minstens zo winterhard zijn, dan zou je de ribben zien.
Het klonk al niet als Theo Maassenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:36 schreef MultiBanaan het volgende:
Ow dat is trouwens hans teeuwen geen theo maassen
ik moest kotsenquote:
Awquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:38 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
ik moest kotsen
En ik zal m'n broer vanavond ff om wat info over Flicker vragen!
quote:
Moet je ff aan HaJee vragen.quote:
Vet nice!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Grielen het volgende:
Deze lopen bij mij achter (in het voorjaar/zomer dan)
[ afbeelding ]
Haha zie die loopse koe op de achtergrondquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:53 schreef Grielen het volgende:
Deze lopen bij mij achter (in het voorjaar/zomer dan)
[ afbeelding ]
Loops is leukerquote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Goudvis_ het volgende:
Bij ons vakantiehuisje in Gelderland lopen altijd drachtige koeien in de wei
Beargumenteer dit standpuntquote:
Tochtigquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:58 schreef ToT het volgende:
Ik kan 'm ff niet meer vinden, maar er was zo'n leuk geluidsfragmentje van een mad cow: "MoooooOOOOOOAHAHAHAHAHA!!!! MUH! MUH! HAHAHAHA!!! MUUUUUUH!!!! HEHEHEHE!" of zoiets!
Drachtig van een 8-ling!quote:
Je hebt niks met goeienquote:Op dinsdag 25 januari 2011 21:54 schreef rechtermuisknop het volgende:
ik heb niks met goeien.
waarom zijn koeien nou leuk, ok de melk is lekker![]()
Maar verder vind ik ze nou niet echt schattig.
Ze heeft eerder obesitas.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mn hart smolt, als koeien in dat formaat te koop waren!
DIE LAATSTE!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat kan ik nietquote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
FOTOSOEP HEM WEG VOOR MIJ SNELSNEL
Tja die krengen benne heilig daar he!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 23:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wut deze is best verontrustend:
[ afbeelding ]
Is dit echt?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef ToT het volgende:
Er is trouwens ooit een 12-jarig gozertje hevig bloedend op de vloer van een stal gevonden.
Hij had namelijk gemerkt dat als je je vingers voor de snuit van een kalf houdt, dat die er aan gaat zuigen, dus liet hij zijn broek zakken en ging zo voor het kalf staat......hij had echter niet door dat kalveren ook soms BIJTEN tijdens het zuigen!
Dat meen je nietquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef ToT het volgende:
Er is trouwens ooit een 12-jarig gozertje hevig bloedend op de vloer van een stal gevonden.
Hij had namelijk gemerkt dat als je je vingers voor de snuit van een kalf houdt, dat die er aan gaat zuigen, dus liet hij zijn broek zakken en ging zo voor het kalf staat......hij had echter niet door dat kalveren ook soms BIJTEN tijdens het zuigen!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef ToT het volgende:
Pwndquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:25 schreef ToT het volgende:
Ooit een keer op een nieuwssite gelezen, ik meen me zelfs te herinneren dat het op de frontpage van Fok was, maar echt zeker weten doe ik het niet.quote:
Had ik jou maar nooit de link naar dit topic gegeven!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:37 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Tuurlijk niet! Koeien zijn veel liever.
one luvquote:
Plaats 2 niet genoeg voor je?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Had ik jou maar nooit de link naar dit topic gegeven!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Plaats 2 niet genoeg voor je?
Pech! je zal het met plaats nummer 2 moeten doen, koeiennn!!!!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nee.
Al snap ik het wel, koeien zijn té awesome om op nummer twee te zetten...
Ahw wat een lief gebaar.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef Goudvis_ het volgende:
KLINKIEBOTS JE BENT WEL MIJN NUMMER 1
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef Goudvis_ het volgende:
KLINKIEBOTS JE BENT WEL MIJN NUMMER 1
Jij komt anders pas heel laat hierquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:40 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Pech! je zal het met plaats nummer 2 moeten doen, koeiennn!!!!!!
Ik ben liefquote:
Ja, ik ben nieuwquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij komt anders pas heel laat hierBewijs dat je koeien echt zo speciaal vindt!
Het is gewoon.. daarom. Vraag maar aan KBquote:
We moeten je ontgroenen!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:44 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Ja, ik ben nieuwmaar heb koetjes altijd leuk gevonden
Ineens?!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef DoctorPressure het volgende:
HOLY SHIT IK HOU INEENS VAN KOEIEN!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:47 schreef DoctorPressure het volgende:
HOLY SHIT IK HOU INEENS VAN KOEIEN!
EEN KOE VOOR JOUquote:
wat is dezequote:
quote:
Geniaal!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Aerials1990 ik heb een liedje voor je:
Ja, vieze pedo!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Geniaal!, maar wat moet een dikke vette varken met een lief fluffy kalfje?
Mijn zusje lacht als een varkenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Jaaa,alle varkens zijn pedo's! Alle pedo's zijn altijd dik net zoals een varken bleh
Ja een eckte baas!quote:
Pedo zusje!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:55 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Mijn zusje lacht als een varken
Haten op varkensquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Geniaal!, maar wat moet een dikke vette varken met een lief fluffy kalfje?
Zieligquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:56 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Zelf gemaakt!
Ik heb nog wel meer koeienfoto's!
Ze is zelf pas 13quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Pedo zusje!!!al die arme jongetjes..
Meh, juist niet. Iemand was heel bang voor het beest en legde daar een beetje hooi neer, maar durfde het niet dichterbij te leggen. Ik maakte die foto, gaf het beest een ai over de bol (een paar lui gingen gillen; het kreng was namelijk fucking HUGE!!!!), en legde het hooi gewoon recht voor de snuit neer.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ZieligDie koe een beetje pesten he.
Ah gelukkig maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Meh, juist niet. Iemand was heel bang voor het beest en legde daar een beetje hooi neer, maar durfde het niet dichterbij te leggen. Ik maakte die foto, gaf het beest een ai over de bol (een paar lui gingen gillen; het kreng was namelijk fucking HUGE!!!!), en legde het hooi gewoon recht voor de snuit neer.
pics van je koeienquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef gogosweden het volgende:
laat ts nou net een boerenjongen zijn die heul veel foto's van koeien thuis op zijn pctje heeft staan
pics van je koeienquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:02 schreef gogosweden het volgende:
laat gogosweden nou net een boerenjongen zijn die heul veel foto's van koeien thuis op zijn pctje heeft staan
laat gogosweden nou net een boerenjongen zijn die heul veel foto's van koeien thuis op zijn pctje heeft staan
Omdat koeien van mij houden!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
DoctorPressure, waarom hou jij van koeien?
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:03 schreef DoctorPressure het volgende:
[..]
Omdat koeien van mij houden!
~fluistert met koe~
Chillquote:
Geef mij ook meteen even op!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:08 schreef DoctorPressure het volgende:
Ik ga me meteen aanmelden voor een cursus koeknuffelen, vriendjes!
Feliquote:
Plaats je gegevens op dit forum, en het gaat helemaal gebeuren!quote:
Goudvisquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:19 schreef DoctorPressure het volgende:
BETER stemmen jullie ff voor KOE op DIT poll: Dinosauriers
[..]
Plaats je gegevens op dit forum, en het gaat helemaal gebeuren!
Not sure if serious...quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:20 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
Goudvis
Vissenkom 28
1011 KB Waterplant
email: goudvissenzijncool@hotmail.com
dan ga ik wel zelf koeknuffelen, zonder jouquote:
Je DOET maarquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dan ga ik wel zelf koeknuffelen, zonder jou
Ik ga wel met je mee.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:21 schreef Goudvis_ het volgende:
[..]
dan ga ik wel zelf koeknuffelen, zonder jou
Allang gedaanquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:23 schreef DoctorPressure het volgende:
Beter stemmen jullie ff mee op Dinosauriers, voor koe, natuurlijk!
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gedaan, dankzij mij is het 5-5
En dankzij mij.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Gedaan, dankzij mij is het 5-5
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
you forever omdat je op koeien hebt gestemd
Nog een stem nodig!!!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar het was eerst 5-4 tegen de koeien en nu staan we gelijk
ALSOF DIE WORM IETS VOORSTELT WIJ HEBBEN JEZUSquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
GA WEG WIJ HEBBEN SwJ AAN ONZE KANT
PFF GOD IS NEP DUS DINO'S OOK EN JEZUS OOKquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
ALSOF DIE WORM IETS VOORSTELT WIJ HEBBEN JEZUS
[ afbeelding ]
Ja en wij de heilige koe!quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:27 schreef NrTH het volgende:
[..]
ALSOF DIE WORM IETS VOORSTELT WIJ HEBBEN JEZUS
[ afbeelding ]
Ja wij hebben heel Indiaquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Ja en wij de heilige koe!
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:29 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Ja en wij de heilige koe!
[ afbeelding ]
= 1,3 miljard mensen ofzo?quote:
kortom wij winnenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:37 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
In inder geval heeeeeeeel veeel
true truequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef Aerials1990 het volgende:
[..]
Wij winnen altijd, ook al hadden we India niet!
hater ga weg met die linkquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Onderzoekers tonen aan dat koeien mogenlijk uitgesterven in 2035
duurt niet lang meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Op vrijdag 11 maart 2011 22:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:[/b]
Voor Goudvisje zal ik mezelf ombouwen en dan gaan we samen verliefd zijn en trouwen en verkering krijgen en kindjes nemen en voor altijd samen zijn!
quote:
Vooraan, duh.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef KeizerKuzco het volgende:
lama's > koeien > goudvissen
Ik ben er nog niet over uit waar de dino's passen in dit rijtje.
wat is dezequote:Op donderdag 27 januari 2011 13:49 schreef KeizerKuzco het volgende:
lama's > koeien > goudvissen
Ik ben er nog niet over uit waar de dino's passen in dit rijtje.
Awwwquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:52 schreef aight1 het volgende:
[ afbeelding ]
ookal is de text niet relevant
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |