Echt serieus, je bent gvd 18 jaar, dan ga je 3 weken in bed liggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef Graseter het volgende:
Ik lig bijna heel de dag al in m'n bed, net even in Eindhoven geweest maar nu weer in bedje.
Oh vandaar dat ik me zo raar voelde, Grasje was in de stad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef Graseter het volgende:
Ik lig bijna heel de dag al in m'n bed, net even in Eindhoven geweest maar nu weer in bedje.
Ik was bij feedback, heel de winkel onder gekwijld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Oh vandaar dat ik me zo raar voelde, Grasje was in de stad.
Ja, dat was wat!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Graseter het volgende:
Na o.a. pindasaus/satesaus, friet/patat, wc papier naar de muur/van de muur, mac/windows en android/iphone is er een nieuwe discussie bij gekomen.
Staand of zittend je kont afvegen.
Kon ik maar overdag lang uit bed blijven. Nu gaat het nog net, maar wel op het tandvlees.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Echt serieus, je bent gvd 18 jaar, dan ga je 3 weken in bed liggen
Ik was altijd bezig met 18
Ik vind het wel lekker.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Okee, weet zo niet waar die zit?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik was bij feedback, heel de winkel onder gekwijld.
Dat is wat anders Bosquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Kon ik maar overdag lang uit bed blijven. Nu gaat het nog net, maar wel op het tandvlees.
Even moeten googlen. Er zijn wel wat generaal straten dichtbij hier, maar niet die. Dat is toch wel een km of 3 hiervandaan denk ik. WEllicht nog wel verder.quote:
ja ik ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:24 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:28 schreef Graseter het volgende:
Nieuw van PostalGold, PostalAbortie.
Heeft u een ongewenste baby? Vraag het gratis Baby verzendpakket aan. Zend uw baby naar ons, wij taxeren hem en sturen u op dezelfde dag nog geld!
Verander dus uw ongewenste baby in geld, met postalabortie!
Dat dus, ik was nooit thuisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook
In ieder geval do/vrij/za stappen.
Hangen met vrienden
Skaten, winkelen, voetballen
En dan soms achter de pc (RTC spelen)
(en ja ik heb een jaar thuis gezetenmaar ik was niet lui
)
Boehoe, ik moest helemaal vanuit Tilburg zuid/west naar Eindhoven zuid/oost.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Even moeten googlen. Er zijn wel wat generaal straten dichtbij hier, maar niet die. Dat is toch wel een km of 3 hiervandaan denk ik. WEllicht nog wel verder.
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Ik heb 3 jaar geleden tussen twee banen een ruim een maand thuisgezeten en werd op een gegeven moment gek van mezelf. Echt niets doen is wel heel weinig hoor!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:29 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja ik ook
In ieder geval do/vrij/za stappen.
Hangen met vrienden
Skaten, winkelen, voetballen
En dan soms achter de pc (RTC spelen)
(en ja ik heb een jaar thuis gezetenmaar ik was niet lui
)
Ik niet, anders zou ik me altijd schuldig vinden.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:30 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus, ik was nooit thuis
Ik voel me nu nog schuldig als ik lui ben
Ik kan met gemak een aantal jaar niets doen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef JJH het volgende:
[..]
Ik kan me er ook weinig bij voorstellen. Ik heb 3 jaar geleden tussen twee banen een ruim een maand thuisgezeten en werd op een gegeven moment gek van mezelf. Echt niets doen is wel heel weinig hoor!
echt als je mijn zoon was geweest, dan had ik je het bed uitgeschoptquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:31 schreef Graseter het volgende:
[..]
Ik niet, anders zou ik me altijd schuldig vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |