Meurningquote:
Wel veel beter dan de IPad.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:07 schreef charmed_angel het volgende:
ziet er goed uit inderdaad. Wel een beetje hetzelfde als de iPad
STUWIEDOEWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEquote:
Craaaazzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
STUWIEDOEWIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef Stuart het volgende:
[..]
Craaaazzzzzzzzzzzyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy![]()
Moe maar verder wel okay thanks en met jouquote:
geef mijn geld liever uit aan wat zinnigsquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:36 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Wel veel beter dan de IPad.
batterij te vervangen en veel meer extras
Geef mn geld liever uit aan de toshiba dan de Ipad.
gooien ze eindelijk de tent dichtquote:
Ze kregen gisteravond telefoon: Jah morgen hoef je niet te komen werkenquote:
Hmmmz, ik hoopte op aanbiedingen van 80% kortingquote:
Whehehequote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef charmed_angel het volgende:
its was toch een kutzaak met irritante verkopers
hoiquote:
teveel geFokt ?quote:
ja dat meen ik wel.. Niet bij de spar hoor.. Bij de post.. Omdat ik volgens hun lieg.. Maar ze luisteren niet eens naar mn verhaal.. Kan t zelfs bewijzen.. Straks eens bellen.. Kijken of er dan wel naar me geluisterd word... En anders pech.. Ga niet smeken voor die paar centen..quote:
ik zal wel me gelijk willen halenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat meen ik wel.. Niet bij de spar hoor.. Bij de post.. Omdat ik volgens hun lieg.. Maar ze luisteren niet eens naar mn verhaal.. Kan t zelfs bewijzen.. Straks eens bellen.. Kijken of er dan wel naar me geluisterd word... En anders pech.. Ga niet smeken voor die paar centen..
nog 14 minquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:46 schreef charmed_angel het volgende:
crazy mag zo naar huis
En ik moet nog evennoa ja even.... 2,5 uur
Iemand uit mijn klas was bij 2 bedrijven onterecht ontslagen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ja dat meen ik wel.. Niet bij de spar hoor.. Bij de post.. Omdat ik volgens hun lieg.. Maar ze luisteren niet eens naar mn verhaal.. Kan t zelfs bewijzen.. Straks eens bellen.. Kijken of er dan wel naar me geluisterd word... En anders pech.. Ga niet smeken voor die paar centen..
Omdat hij veel vrije dagen had, en nu ligt hij die in zijn nest te vermeurenquote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:01 schreef Kally het volgende:
[..]
Omdat hij veel vrije dagen had, en nu ligt hij die in zijn nest te vermeuren
Bartjequote:
Hansquote:
Alles goed?quote:
Ik de hele dag, maar dat is betaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:19 schreef JJH het volgende:
Ben trouwens weer de hele middag druk geweest. Ben om 12:15 de deur uitgegaan en net weer binnen.
Mij kostte het alleen maar geld.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik de hele dag, maar dat is betaald
Word je wel netjes iedere vier uur omgedraaid?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:21 schreef Graseter het volgende:
Ik lig bijna heel de dag al in m'n bed, net even in Eindhoven geweest maar nu weer in bedje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |