Zeker op de PS3 gespeeld.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:38 schreef spiderweb1 het volgende:
Heb 't spel week geleden ingeleverd. bLAG ops ging me de keel uithangen.
Het enige waar ik me mee vermaakte is die duik die je kan maken. Maar qua game snelheid / wapens / perks vind ik MW2 fijner.![]()
![]()
Lekker onrealistisch.
Niet alleen, maar wel beduidend meer dan bij de 360. En van wat ik zie is de renderkwaliteit ook wat lager.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:42 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Yup. Heeft alleen Ps3 last van de lags ?
Welke groepsdruk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv
Renderkwaliteit is zwaar crappy imoquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel beduidend meer dan bij de 360. En van wat ik zie is de renderkwaliteit ook wat lager.
Ach, kan niet zeggen dat ik 't spel mis.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:46 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Niet alleen, maar wel beduidend meer dan bij de 360. En van wat ik zie is de renderkwaliteit ook wat lager.
Je vergat de 'no homo' achter je zin mattie.quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:48 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Welke groepsdruk?Dat deed die lieverd speciaal voor mij
quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vergat de 'no homo' achter je zin mattie.
Wie zegt er dat het niet homo-erotisch bedoeld was?quote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je vergat de 'no homo' achter je zin mattie.
Nu ik je signature zie twijfel ik inderdaadquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:00 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Wie zegt er dat het niet homo-erotisch bedoeld was?
Eigenlijk zou ik eens wat anders moeten spelen dan COD maar als ik dan een andere game in mijn xbox schuif krijg ik weer na 5 minuten een invite van iemand op BO te doen en dan ga ik toch maar mee spelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 13:50 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ach, kan niet zeggen dat ik 't spel mis.
Genoeg games op aantocht / nog te spelen die BO makkelijk vervangen. Thanks voor toelichting.
Ik heb nog Maffia 2, Red Dead's Undead Nightmare, Transformers, Mass Effect 2 hier te spelen liggen. En zo nu en dan Fifa 11 uiteraaard.quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Eigenlijk zou ik eens wat anders moeten spelen dan COD maar als ik dan een andere game in mijn xbox schuif krijg ik weer na 5 minuten een invite van iemand op BO te doen en dan ga ik toch maar mee spelen
fietsen duurt langer dan lopen. Die boy is gaan rennenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:53 schreef KneusTeun het volgende:
Mooiste moment van gister blijft toch de hijgende michas die echt onder groeps druk naar de MM was gefietstv
Offline weergevenquote:Op donderdag 27 januari 2011 14:05 schreef spiderweb1 het volgende:
[..]
Ik heb nog Maffia 2, Red Dead's Undead Nightmare, Transformers, Mass Effect 2 hier te spelen liggen. En zo nu en dan Fifa 11 uiteraaard.
Stiekem vind jij BO gewoon leuk.
Op Twitter is die persoon wel eens leuk.quote:
Dat is zo nep aan BO, kogels gaan niet door hekjes heen terwijl er gewoon ruimte is tussen het frame van die godverdomme kut hekjes + kogels gaan in het echt met gemak door hout...quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:48 schreef Rijstkoker het volgende:
Ik heb net 3 potjes gespeeld vandaag en heb geen zin meer nu door die my-little-pony-lego-ruimtestation-bouwende-motherfuckers. Continu in een hoekje liggen als een verdomde zwerver en dan nog bij die map Crisis bovenaan zat ie op het houten balkon in het hoekje en mijn kogels gingen niet eens door het freaking hout heen. Ik ragequitte want dit werd echt te gek voor woorden.
De hele freaking tegenpartij lag ergens in prone.
Nu ga ik weer spelen![]()
Het is wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 15:17 schreef KoningStoma het volgende:
De potjes met de mooiste kills en vaagste onzin slaat ie nooit op ja
Als je kogels door bijna alles gaat zou dat dan hardened dan niet een beetje nutteloos maken als tier 2 perk?quote:Op donderdag 27 januari 2011 14:55 schreef Moffol het volgende:
[..]
Dat is zo nep aan BO, kogels gaan niet door hekjes heen terwijl er gewoon ruimte is tussen het frame van die godverdomme kut hekjes + kogels gaan in het echt met gemak door hout...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |