Misschien welquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:59 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
mwa ik weet het nietwe zullen het meemaken
quote:
13 Tzameti.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hallo
ik hier omdat ik niets te doen heb, de tv saai is. Ik mijn usbstick vergeten ben. En ziek op bed lig omdat ik mijn evenwicht door oorontsteking en overige klachten kwijt ben
echt maf gevoel is dat zeg
Leuke film die ik kan downloaden ?
Awh, beterschapquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hallo
ik hier omdat ik niets te doen heb, de tv saai is. Ik mijn usbstick vergeten ben. En ziek op bed lig omdat ik mijn evenwicht door oorontsteking en overige klachten kwijt ben
hoiquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:01 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Hallo
Disney channelquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankje
Vind het echt gek, in mijn omgeving nog iemand die last had van geen evenwicht meer hebben. Maar vond het nogal apart, nu heb ik er zelf last van en het is erg vervelend inderdaad
Oke ik ga eens kijken of ik die kan downloaden.
Dankje
tv staat nu disney channel oper is echt niets leuks.
Het is opzich niet vreemd, je evenwichtsorgaan zit in je oor, dus als je daar last van hebt, kan je ook last krijgen van je evenwichtsgevoel met als eventueel gevolg misselijkheid.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:03 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
Dankje
Vind het echt gek, in mijn omgeving nog iemand die last had van geen evenwicht meer hebben. Maar vond het nogal apart, nu heb ik er zelf last van en het is erg vervelend inderdaad
Oke ik ga eens kijken of ik die kan downloaden.
Dankje
tv staat nu disney channel oper is echt niets leuks.
Mijn usb stick ligt thuis omdat ik daarmee aan laatste schoolopdrachten kon werkenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:02 schreef tdrone het volgende:
[..]
hoi
rot voor je dat er niks op tv is en dan had je je usbstick maar niet moeten vergeten hebeterschap met je ooronsteking.!
welk genre heb je in gedachten
Dan streep mijn titel daar doorquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mijn usb stick ligt thuis omdat ik daarmee aan laatste schoolopdrachten kon werkenDus dat is niet zon groot probleem want dat staat niet op mijn NR 1 To do list
Pfoe, liefde, comedy, niet allemaal met die vechtzooi en dat donkere gebeuren. Het moet me een beetje opfleuren.
ik vond yes man wel leuk..(maar kijk verder bijna nooit films)quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Mijn usb stick ligt thuis omdat ik daarmee aan laatste schoolopdrachten kon werkenDus dat is niet zon groot probleem want dat staat niet op mijn NR 1 To do list
Pfoe, liefde, comedy, niet allemaal met die vechtzooi en dat donkere gebeuren. Het moet me een beetje opfleuren.
Handig altijdquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:05 schreef GeelSuperKuiken het volgende:
[..]
Ja maar ik vind het raar want heb 3 jaar lang oorontsteking gehad, om de 2 weken en nooit last gehad van mijn evenwicht. En nu dus wel. Ja de klachten erbij zijn misselijk, hoofdpijn, buikpijn, duizelig.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:04 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Het is opzich niet vreemd, je evenwichtsorgaan zit in je oor, dus als je daar last van hebt, kan je ook last krijgen van je evenwichtsgevoel met als eventueel gevolg misselijkheid.
Welke ga je downloaden?
*Streept door*quote:
Die heb ik ok al wel eens gezien ja, is wel grappigquote:Op dinsdag 25 januari 2011 14:06 schreef tdrone het volgende:
[..]
ik vond yes man wel leuk..(maar kijk verder bijna nooit films)
I knowquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |