Idem.quote:
Ga jij naar dezelfde als ikquote:Op zondag 20 februari 2011 14:06 schreef fratsman het volgende:
Idem.Maar het scheelt dat mijn tante altijd voldoende hapjes, bier, goede wijn, etc. heeft. Nu alleen nog mijn neef met zijn dom gelul zien te ontlopen.
En dan op achtergrond muziek van Heinoquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zet de stoelen altijd in hakenkruisformatie.
Ja maar degene die hij kent die iets soortgelijks heeft gehad heeft het altijd net iets erger gehadquote:Op zondag 20 februari 2011 13:55 schreef Nielsch het volgende:
Het allerergste is nog wel die oom of kennis die werkelijk bij elke anekdote die iemand verteld iets soortgelijks heeft meegemaakt. Dan verteld iemand een verhaal en dan gaat die oom van: "ja, nou zo hadden wij eens iets soortgelijks..." en dan daarna een zelfde soort bullshit verhaal als daarvoor. Dan is die oom klaar met z'n verhaal, verteld iemand anders wat en gaat die fucking oom weer: "ja, nou zo had ik eens iets dergelijks..." enzovoorts en dat de fucking hele dag door.
Juist leuk om te zien hoe ver je het kan pushenquote:Op zondag 20 februari 2011 14:56 schreef Mopst3r het volgende:
[..]
Ja maar degene die hij kent die iets soortgelijks heeft gehad heeft het altijd net iets erger gehad
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef Mopst3r het volgende:
Of van die verjaardagen waar de hele middag gore troep op tafel staat (vieze goedkope zweetkaas en dat soort zooi) en dat je dan om 18 uur vraagt wat eten we? Ja nou uhm uhm we hebben toch de hele middag al gegeten en dan roept de gastvrouw uit de keuken nou ja ik heb echt geen trek hoor pfffff er staattoch genoeg :SL:S:S
En dan uiteraard op zondag met je brakke hoofdquote:Op zondag 20 februari 2011 14:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Maar zoberzo, verjaardagen overdag wtf
Hmm, dat is opzich wel goeiequote:Op zondag 20 februari 2011 14:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Dat ken ik niet. Augurken in ham en gevulde eieren is meer het ding om te doen hierquote:Op zondag 20 februari 2011 15:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hmm, dat is opzich wel goeie
En een dik stuk rijstevlaai naar binnen knallen
[ afbeelding ]
Ja maar ik woon dan ook in Limburg. Hier is het eigenlijk heel normaal dat je minimaal keuze hebt uit 2 stukken vlaai en een taartquote:Op zondag 20 februari 2011 15:01 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Augurken in ham en gevulde eieren is meer het ding om te doen hier
quote:Op zondag 20 februari 2011 14:59 schreef vanBinsberge het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]!!
Hulde aan deze man. Zo hoort verjaardagsvoedsel uit te zien. Het liefste op een zonnige zaterdagmiddag in iemands gigantische achtertuin. En dan doorgaan tot diep in de nachtquote:Op zondag 20 februari 2011 15:03 schreef fratsman het volgende:
[..]![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Feesten van mensen met gigantische achtertuinen waar je doorheen kunt dwalen met je zatte kopquote:Op zondag 20 februari 2011 15:05 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Hulde aan deze man. Zo hoort verjaardagsvoedsel uit te zien. Het liefste op een zonnige zaterdagmiddag in iemands gigantische achtertuin. En dan doorgaan tot diep in de nacht
Of op het moment dat het op tafel wordt gezet al helemaal uitgedroogd. Nog erger.quote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef Mopst3r het volgende:
Of van die verjaardagen waar de hele middag gore troep op tafel staat (vieze goedkope zweetkaas en dat soort zooi)
dat is het moment dat je gewoon met een groep besluit dat die gastvrouw het heen en weer kan krijgen en je naar de kroeg gaat in combinatie met een kebab/shoarma zaakquote:Op zondag 20 februari 2011 14:57 schreef Mopst3r het volgende:
Of van die verjaardagen waar de hele middag gore troep op tafel staat (vieze goedkope zweetkaas en dat soort zooi) en dat je dan om 18 uur vraagt wat eten we? Ja nou uhm uhm we hebben toch de hele middag al gegeten en dan roept de gastvrouw uit de keuken nou ja ik heb echt geen trek hoor pfffff er staattoch genoeg :SL:S:S
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |