Dit is een serieus topic Chriz!quote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:22 schreef Chriz2k het volgende:
Ik zet de stoelen altijd in hakenkruisformatie.
Kloptquote:Op zaterdag 19 februari 2011 18:36 schreef Adelante het volgende:
[..]
Dit is een serieus topic Chriz!
Het vorkje aan de kant leggen en gewoon met je handen op eten, eerst pak je de bovenkant eraf en daarna begin je aan de onderkant, probleem opgelost.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:38 schreef Beach het volgende:
Of je krijgt een tompouce met alleen een klein vorkje, probeer dat maar eens netjes op te eten terwijl je het schoteltje beet moet houden
Ahhhh....quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het vorkje aan de kant leggen en gewoon met je handen op eten, eerst pak je de bovenkant eraf en daarna begin je aan de onderkant, probleem opgelost.
Bovenkant verwijderen, omdraaien en tegen de onderkant aanplakken, anders niet.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:15 schreef cvboer het volgende:
[..]
Het vorkje aan de kant leggen en gewoon met je handen op eten, eerst pak je de bovenkant eraf en daarna begin je aan de onderkant, probleem opgelost.
Als jij daar nou eens een filmpje van maaktquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:19 schreef Deckard het volgende:
De tompouce moet je schranzend opeten met een koekiemonster geluid er bij. Laat desnoods hier en daar wat stukjes tompouce in de lucht gooien voor het grotere effect van het schranzen.
Ja, hele serie, ook met een Bossche bol enzo.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:34 schreef cvboer het volgende:
[..]
Als jij daar nou eens een filmpje van maakt
en dat op youtube. Ik zou er zeker op abonnerenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 19:35 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, hele serie, ook met een Bossche bol enzo.
idd. voor mijn verjaardag geen supermarkttaartquote:Op zaterdag 19 februari 2011 20:48 schreef Adelante het volgende:
Of van die vies gore Maitre Paul slagroomtaarten uit de vriezerNiet te vreten dat gebak
En dan ook nog op plastic bordjes, want 'dat scheelt met de afwas'
Hollandse zuinigheid
Multivlaai FTWquote:Op zaterdag 19 februari 2011 22:11 schreef najazeg het volgende:
[..]
idd. voor mijn verjaardag geen supermarkttaart
de zelfgemaakte blijven natuurlijk de bestequote:
Je moet op een verjaardag dan ook nooit een discussie gaan voeren die ook maar enigzins een inhoud of nog erger, een lading heeftquote:Op zondag 20 februari 2011 08:51 schreef n8n het volgende:
De ergste zijn nog met een eigenwijze conservatieve opa met een 'vroeger-was-alles-beter'-mentaliteit die overal dè mening over hebben die elke discussie zinloos maakt
Ben ik ook niet van plan, het gezanik doen mijn nekharen overeind staan waardoor mijn tong scherper wordtquote:Op zondag 20 februari 2011 13:49 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Je moet op een verjaardag dan ook nooit een discussie gaan voeren die ook maar enigzins een inhoud of nog erger, een lading heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |