oja, want chips en fris is alleen voor kinderen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:09 schreef Neerlands_Trots het volgende:
[..]
Jij geeft eckte bazenparties zie ik al
Sowieso moeten verjaardagen niet zo formeel gevierd worden.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:27 schreef On het volgende:
Vooral het begin van zo'n feest, als er maar een paar mensen zijn is ongemakkelijk. Dat iedereen deelnemer is aan hetzelfde gesprek en er soms dodelijke stiltes vallen. Vaak wordt het feest pas een beetje fatsoenlijk als er meerdere gesprekken ontstaan.
Dat is meer The Circle uit That 70's Showquote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef RodeNek het volgende:
Tijdens een laatste verjaardag doemde er een schaal op met plus minus 30 joints![]()
ROFL! Hoeveel minuten of seconden?quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef On het volgende:
De gehele schaal met hartige hapjes kwestie is natuurlijk ook een wetenschap op zich. Ik zit in ieder geval altijd te berekenen wat de gemiddelde tijd is tussen elke keer dat ik een hapje kan pakken zonder als een aso over te komen, maar wel een zo hoog mogelijk rendement haal.
Een paar tips.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:54 schreef Snoepje5 het volgende:
[..]
ROFL! Hoeveel minuten of seconden?
Dat doe ik ook altijd, maar bij sommige heb je de vorige hap nog niet op of er komt alweer iemand aan met nog een schaal met shitquote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef On het volgende:
De gehele schaal met hartige hapjes kwestie is natuurlijk ook een wetenschap op zich. Ik zit in ieder geval altijd te berekenen wat de gemiddelde tijd is tussen elke keer dat ik een hapje kan pakken zonder als een aso over te komen, maar wel een zo hoog mogelijk rendement haal.
Tijdens zo'n foodfest is het een heel ander verhaal, maar ik heb ook situaties gehad dat pas na een uur een klein bordje kaas werd neergezet. Dan veranderen mensen echt weer in primitieve roofdieren, constant azende op de hapjes. Snelle blikken en ogen vol afschuw als iemand de laatste pakt zonder te vragen of iemand anders deze wilde.quote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:12 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Dat doe ik ook altijd, maar bij sommige heb je de vorige hap nog niet op of er komt alweer iemand aan met nog een schaal met shit
Oh heerlijk ditquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:08 schreef RadioSlut het volgende:
Bij voorbaat sorry voor dit lange stuk hieronder.
-gezeik-
Nogmaals sorry voor dit lange stuk, maar ik moest dit gewoon kwijt
Vergeet het Aldi huismerk bier en frisdrank nietquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:28 schreef cora4034 het volgende:
Goedkope taart, uit diepvries of supermarkt, dan huil ik zachtjes in mezelf. Of meld " doe maar niet last van mijn maag"
Heb ik ook weleens meegemaakt.quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:54 schreef vanBinsberge het volgende:
[..]
Sowieso moeten verjaardagen niet zo formeel gevierd worden.
heb wel eens meegemaakt dat iedereen met de armen over elkaar zat en af en toe een slokje van hun glas drinken/snack op tafel durfden te pakken
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 23:52 schreef On het volgende:
Niks mis met een feestje waarbij de koelkast + extra koelkast stampvol halve liters liggenquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:51 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Vergeet het Aldi huismerk bier en frisdrank niet
Als dit een koelkast vol halve liters bier van de Aldi is dan is de lol er snel vanafquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:54 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Niks mis met een feestje waarbij de koelkast + extra koelkast stampvol halve liters liggen
Neuh, we zuipen mooi doorquote:Op zaterdag 19 februari 2011 00:56 schreef Kwalberto het volgende:
[..]
Als dit een koelkast vol halve liters bier van de Aldi is dan is de lol er snel vanaf
quote:Op vrijdag 18 februari 2011 22:11 schreef RodeNek het volgende:
Tijdens een laatste verjaardag doemde er een schaal op met plus minus 30 joints![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |