SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw/sFear is the grease of society.
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:09 schreef vogelkooi het volgende:
Gelukkig zit ik gewoon op schoolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nsfw
D_K gaat met de caravan op vakantiequote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:34 schreef De_Kardinaal het volgende:
. Net als een trekhaak eigenlijk!![]()
![]()
Yep. Lekker in de sleurhut met 20 km uur over de snelweg blazen! *tuut* *tuut*quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:11 schreef AMDB het volgende:
[..]
Gelukkig zit ik gewoon op school
[..]
D_K gaat met de caravan op vakantie![]()
En een tyfusbende achterlaten op de parkeerplaats natuurlijk hèquote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Lekker in de sleurhut met 20 km uur over de snelweg blazen! *tuut* *tuut*
Nee zo ben ik niet opgevoed Mikkie! Eerst even stofzuigen en dan het asfalt afnemen met een vochtige doek.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:13 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En een tyfusbende achterlaten op de parkeerplaats natuurlijk hè
Wat doe jij dat je dat per uur verdient?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 19:58 schreef Californium het volgende:
He! jammer! Net een correctie op mijn uurloon ontvangen! scheelt me toch even een euro'tje of 1533,10 per uur
Aan de telefoon zittenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wat doe jij dat je dat per uur verdient?
Ik zou wel een bonus verwachten of een andere tegemoetkoming. Wel nemen, dan ook geven ook!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 20:03 schreef Californium het volgende:
[..]
Aan de telefoon zittenIk kreeg een brief dat mijn nieuwe uurloon 1542 euro werd en dat vond ik eigenlijk wel goed...
Nu kreeg ik een correctie
Ja ik heb jouw niet meer op msn, heb nieuw emailadres maar op de een of ander manier hebben mensen daar geen melding van gekregenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 17:52 schreef swarmahoer het volgende:
niet vanavond aan t rooster te zien? msn anders ff
Da's zuur. Volgende keer een tentamen van communicatiewetenschappen doen, dat is helemaal een makkelijke luizenstudie!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:43 schreef IrishBastard het volgende:
Godver, zo'n vaag multiple choice tentamen van Bedrijfscommunicatie gefaald. Had een 5 waar ik een 5,3 nodig had om het vak te halen. Heeft een maat van me het wel met een 5,3 en dus 5,6 als eindcijfer gehaald
Of hebben ze je gewoon allemaal geweigerd?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 22:35 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja ik heb jouw niet meer op msn, heb nieuw emailadres maar op de een of ander manier hebben mensen daar geen melding van gekregen
Hebben jullie al een planning? Toevallig ga ik binnenkort ook en ik heb via-via al wat tips gekregen van wat er nou de moeite waard isquote:Op dinsdag 25 januari 2011 16:41 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik loop nog goed met mijn planning, ben er zo druk mee bezig dat ik vergeet dat ik aanstaande donderdag al naar Berlijn ga
En maar kletsen dat ie zo goed bezig is, maar ondertussen gewoon koning der minimalisme zijn. Held!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 15:37 schreef Cocktailprikker het volgende:
En een 5.6 terug voor wisPrecies genoeg
Eerst maar halen nogquote:Op woensdag 26 januari 2011 01:35 schreef Meesterchef het volgende:
Dan haal je de volgende keer toch makkelijk een 5,3?
Wat doe je voor sport?
Iedereen slaapt al zeker...
Zie nu ook dat we voor een ander vak weer voor 200 euro boeken moeten hebben, maar het is ook een vaag iets dat sommige dingen weer online te lezen zijn en sommige dingen in de reader gaan staan.. En dan nog die 2 handboeken erbij.. Ik snap er iig helemaal niks meer vanquote:
Maar in het begin van de cursus staat weer:quote:Naast de vermelde literatuur verdient het aanbeveling dat u zich voor elk college voorbereidt door bestudering van de betreffende onderwerpen uit de handboeken, in het bijzonder:
- Asser/Hartkamp & Sieburgh, Algemeen overeenkomstenrecht 6-III*, Deventer: Kluwer 2009, ISBN 978-90-13-06715-6
- B. Wessels & A.J. Verheij (red.), Bijzondere overeenkomsten, Deventer: Kluwer 2010, ISBN 978-90-130-7399-7
Ik wacht het college maandag wel even af voordat ik iets ga kopen.. ze mogen wel wat duideijker zijn.quote:verplicht aan te schaffen literatuur
Per abuis stond op diverse plaatsen vermeld dat de oude druk van Wessels en Verheij (Bijzondere overeenkomsten) uit 2006 moest worden aangeschaft. Dit is niet correct! U dient aan te schaffen:
- Asser/Hartkamp & Sieburgh, Algemeen overeenkomstenrecht 6-III*, Deventer: Kluwer 2009, ISBN 978-90-13-06715-6
- B. Wessels & A.J. Verheij (red.), Bijzondere overeenkomsten, Deventer: Kluwer 2010, ISBN 978-90-130-7399-7
Maarja dan nu nog steeds de vraag, moeten we dan alsnog dat boek kopen, ja of te nee, er staan volgens mij nu namelijk ook extra dingen bij, die niet bij de vermelde literatuur staan.. Dus dan zou je zeggen neequote:Als kleine pleister op de wonde voor het laat verschijnen van syllabus en een verwijzing naar een verkeerde druk van Wessels, vindt u onder documenten op Blackboard een bestand met daarin alle voorgeschreven stukken uit de diverse Assers.
Of een auto hosselen en rijdenquote:Op woensdag 26 januari 2011 10:21 schreef Dupje het volgende:
Dilemma!
Morgen naar Angels & Airwaves in de 013 Tilburg. Kreeg net het tijdschema gemaild. Nu is het dilemma, of het concert afkijken, terug naar Eindhoven, daar een taxi pakken van 15-20 euro omdat er geen bus meer rijdt. Of eerder weg en een trein terug naar Nijmegen halen... Hmmmmm.
Mag ik jouw auto lenen dan?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:40 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Of een auto hosselen en rijden(voor waarschijnlijk 15-20 euro)
Haha nou dan. Zo makkelijk hossel je geen auto. En pap en mam zijn op vakantie met de auto, dus die kan ik ook niet lenen.quote:
Ook niemand van de mensen die meegaan heeft een auto?quote:Op woensdag 26 januari 2011 10:51 schreef Dupje het volgende:
[..]
Haha nou dan. Zo makkelijk hossel je geen auto. En pap en mam zijn op vakantie met de auto, dus die kan ik ook niet lenen.
Nope, ik ben zelfs de enige met een rijbewijs. Ja idd, dat kan ook nog. Snel eentje kopen, en de dag erna weer verkopen.quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:05 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ook niemand van de mensen die meegaan heeft een auto?
Dan moet je even snel gaan Marktplaatsen en er eentje kopen
Over een kwartier denk ik, maar loop wel even langs!quote:Op woensdag 26 januari 2011 12:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dup, kan jij ff laten weten wanneer jouw was klaar isStop ik de mijne erin
Moet namelijk morgen voor Berlijn nog een broek droog meehebben
Sure!quote:
De mijnese!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:05 schreef Dupje het volgende:
[..]
Van jou mag ik de auto van IB lenen?
Dat is aardig van je, maar heb inmiddels al afgesproken wat eerder weg te gaan. Vriendin die ook meegaat moet ook eerder weg want die moet nog naar Den Haag terug.quote:
Roger!quote:Op woensdag 26 januari 2011 13:13 schreef Dupje het volgende:
[..]
Dat is aardig van je, maar heb inmiddels al afgesproken wat eerder weg te gaan. Vriendin die ook meegaat moet ook eerder weg want die moet nog naar Den Haag terug.
Hmmm, jaren terug was dat andersquote:Op woensdag 26 januari 2011 17:33 schreef LastRequest het volgende:
Kan mobiel niet quoten maar valt best tegen hoor hoe gemakkelijk Communicatie is Mik!
Twee bakken bami! Ze hebben het curriculum dubbel zo zwaar gemaakt?quote:Op woensdag 26 januari 2011 18:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm, jaren terug was dat anders. Toen kreeg je je propedeuse daar bij twee bakken bami, zo begreep ik van veel studenten.
Ah kijk, een alcoholist in de dopquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:32 schreef Cocktailprikker het volgende:
Ben weer wezen drinken en etenHeel men kluisje op school staat vol met lege bierflesjes
![]()
Nee, maar hij staat wel al gedownload op m'n schijf, dus misschien dat ik 'm zo maar eens aan ga zettenquote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef vogelkooi het volgende:
Iemand de film True Grit al gezien?
Veel plezier!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo mijn koffertje staat al klaar en ik was ook al ruim op tijd klaar met leren voor het tentamen
Yep en alles kruipt tegen de muur omhoog!quote:Op woensdag 26 januari 2011 22:48 schreef IrishBastard het volgende:
Heb net een uur of 2 á 3 Guitar Hero gespeeld, en nu doet alles naar beneden scrollen voor mijn gevoel
Jij moet wat minder van die pilletjes nemen. Of misschien juist nog veel meerquote:Op woensdag 26 januari 2011 22:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep en alles kruipt tegen de muur omhoog!
Nee serieus dat is als je geguitarheroed hebtquote:Op woensdag 26 januari 2011 23:00 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Jij moet wat minder van die pilletjes nemen. Of misschien juist nog veel meer
jup. Nette film.quote:Op woensdag 26 januari 2011 21:55 schreef vogelkooi het volgende:
Heuj.
Iemand de film True Grit al gezien?
Wut de fukquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, half uur met Dell aan de lijn gehangen, mijn laptop op het werk wordt gemaakt, mits ik kon toezeggen dat ik 'm niet in een chemische fabriek ging gebruiken of in Sudan, Iran, Noord-Korea, of Cuba 'en dergelijke landen'
Ik: 'Punt 1, dat gaat u eigenlijk geen bal aan.'
Hij: 'Dat ben ik wettelijk verplicht te vragen'
Ik: 'Volgens welke wet? Niet de Nederlandse dacht ik zo'
Hij: 'Euhm, nou, hahaha, euhm... '
Ik: 'Maar goed, nee, ik kom daar nooit dus maak je maar geen zorgen hoor'
Hij: 'Tja ik moet het toch vragen hoe dom het ook klinkt'
Hi-la-risch. Embargo landen, is dit fucking 1960 ofzo?
Je lijkt m'n moeder welquote:Op donderdag 27 januari 2011 11:01 schreef vogelkooi het volgende:
@Yashaa, ik heb meestal als ik leuke dingen uitstel en minder leuke dingen eerst doe het leuke nog veel leuker is. Dus nog ff doorzetten en veel succes.
Dus dan ben je in de loop van de avond daar? Tenminste, die trein doet er een uurtje of zes over geloof ik? Hoe lang ga je dan? Wel zonde van die eerste avond.quote:Op donderdag 27 januari 2011 11:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Als het daar nu net zo'n weer is als hier, dus met een zonnetje, ben ik zeer tevreden..
Ja we gaan met de trein, heb van 13.00 tot 15.30 tentamen en we pakken een trein eerder dan we eigenlijk naar Deventer moeten hebben omdat je anders maar 2 minuten hebt om de trein naar Hannover te halen..
hoera voor juridische disclaimers. Ik kreeg vanquote:Op donderdag 27 januari 2011 10:17 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, half uur met Dell aan de lijn gehangen, mijn laptop op het werk wordt gemaakt, mits ik kon toezeggen dat ik 'm niet in een chemische fabriek ging gebruiken of in Sudan, Iran, Noord-Korea, of Cuba 'en dergelijke landen'
Ik: 'Punt 1, dat gaat u eigenlijk geen bal aan.'
Hij: 'Dat ben ik wettelijk verplicht te vragen'
Ik: 'Volgens welke wet? Niet de Nederlandse dacht ik zo'
Hij: 'Euhm, nou, hahaha, euhm... '
Ik: 'Maar goed, nee, ik kom daar nooit dus maak je maar geen zorgen hoor'
Hij: 'Tja ik moet het toch vragen hoe dom het ook klinkt'
Hi-la-risch. Embargo landen, is dit fucking 1960 ofzo?
We komen om 23:14 in Berlijn aan, dan hebben we daar morgen en zaterdag de hele dag, en zondag gaan we om 16:37 terug.. Dus heb je nog een halve dagquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:04 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dus dan ben je in de loop van de avond daar? Tenminste, die trein doet er een uurtje of zes over geloof ik? Hoe lang ga je dan? Wel zonde van die eerste avond.
Wij gaan dan een weekendje: knallen in de nacht van donderdag op vrijdag met de auto die kant op, en zondagavond weer naar huis.
Prima te doen dus. En genoeg tijd om vanavond nog even ergens te gaan borrelenquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
We komen om 23:14 in Berlijn aan, dan hebben we daar morgen en zaterdag de hele dag, en zondag gaan we om 16:37 terug.. Dus heb je nog een halve dag
Een S-Klasse... toe maar... een S63 met 5.5L V8 kost je maar een luttele 186.000 Euro, zonder extra's natuurlijk. Maar dan heb je ook wat.quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
We gaan maar voor een nieuwe mercedes S-Klasse.
Dan zou ik eerder voor een 7-serie of een A8 gaan, die zijn beiden net wat nieuwer qua model. De S-klasse is alweer wat verouderd, vind ikquote:Op donderdag 27 januari 2011 12:32 schreef De_Kardinaal het volgende:
We gaan maar voor een nieuwe mercedes S-Klasse.
Maar een eckte baas gaat dan voor een S65 met een V12. Gewoon, omdat het kan, want qua prestaties levert het je slecht enkele topkm's en een paar tienden op de sprint. Maar je hebt wél een V12!quote:Op donderdag 27 januari 2011 12:36 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Een S-Klasse... toe maar... een S63 met 5.5L V8 kost je maar een luttele 186.000 Euro, zonder extra's natuurlijk. Maar dan heb je ook wat.
Ik niet, er is een nieuwequote:Op donderdag 27 januari 2011 12:08 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wie had die ook alweer ontwikkeld?
Mja, tegenwoordig is het een dikke Sjonniebak inderdaad, maar hij was toen z'n tijd aardig vooruit. En de Cw-waarde van dat ding was geniaal. En met de 2.5 V6 of de 2.0 turbo was het ding nog goed snel ookquote:
Wat gaat er allemaal fout jongen, lucht je hart!quote:Op donderdag 27 januari 2011 19:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
![]()
![]()
wat een gedoe..
Blij dat morgen die projectweek over is want zo succesvol is hij tot nu toe niet...
quote:Op donderdag 27 januari 2011 08:05 schreef Cocktailprikker het volgende:
op naar de een na laatste dag van de projectweek. waarin de meerderheid van de groep niet te motiveren is, de projectleider faalt qua gezag en de opdrachtgever te veel beperkt...
Dat hoop ik ook! En dankjewel IB!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 00:37 schreef IrishBastard het volgende:
Gefeliciteerd D_KDat er nog maar vele jaren mogen volgen
Waar komt die sportmentaliteit ineens vandaan? Is het feestweek bij Yashi?quote:Op donderdag 27 januari 2011 23:10 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, terug van dag/schema 2 van het sporten. Weer 2 uur en 3 kwartier. Komt zo wel mooi op 5,5 uur in de week. Moet zeggen dat ik 1. kapot ben van de spierpijn van de eerste keer, en 2. kapot ben van de trainingssessie van de tweede. Voelt wel lekker en fit nu in ieder geval
Neuh, moest gewoon maar weer eens gebeuren. Loop al een half jaar zo wel/niet te sporten, dus nou hebben we schema's laten maken die wat langer duren dan verwachtquote:Op vrijdag 28 januari 2011 03:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Waar komt die sportmentaliteit ineens vandaan? Is het feestweek bij Yashi?
Ik heb mijn Google Contacts helemaal uitgezocht en opgeruimd met de Google Contacts APIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:18 schreef HostiMeister het volgende:
Had ik hier al eens blij lopen doen over de Google API? Nee? Nou, bij deze![]()
Maps/Geolocator APIquote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:37 schreef Sander het volgende:
[..]
Ik heb mijn Google Contacts helemaal uitgezocht en opgeruimd met de Google Contacts API
Origineel joh.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 10:46 schreef IrishBastard het volgende:
Meh, voor zo'n wazig vak moet ik nog een 'onderzoek' doen. Literatuuronderzoek that is, en uiteraard is het uitgesteld tot de laatste dagNa een keuze voor het onderwerp ga ik me dus vandaag maar eens verdiepen in 'agressie door videogames'
Wat dacht je van de invloed van smartphones (en dus een altijd aanwezige bron van onuitputtelijke informatie) op het dagelijks leven. Worden mensen er slimmer van? Luier?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:00 schreef IrishBastard het volgende:
Of gewoon de invloed van software op auto's sowieso
De opkomst van de nieuwe "informatie"-verslaving. Mensen die 24 per dag moeten reageren en hun mail en sms moeten checken en onderhouden.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:32 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat dacht je van de invloed van smartphones (en dus een altijd aanwezige bron van onuitputtelijke informatie) op het dagelijks leven. Worden mensen er slimmer van? Luier?
Of is dat ook te afgezaagd?
Vandaag dus genieten met Laysa samenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dankjewel voor de felicitaties! Nee, er zou een feestje komen, maar a.s. woensdag mag ik weer de OK in dus dat heb ik maar uitgesteld!
Een blokkade van de 9e th-zenuw.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Vandaag dus genieten met Laysa samen.
Wat gaan ze a.s. woensdag doen? Sterkte alvast!
De vorige keer ben ik opgesneden en hebben ze die verwijderd uit mijn buik. Nu gaan ze de hele zenuwbaan verlammen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
Dat is een andere dan vorige keer? Of nog een keer proberen?
Yep. Die hele zenuwtak functioneert dan niet meer en in principe is dat hele gebied dus gevoelloos et cetera geworden?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 11:57 schreef IrishBastard het volgende:
Aha, hopen dat het in ieder geval helpt dan
Zijn daar nog vervelende bijwerkingen bij?
Ik denk dat jij er meer verstand van hebt dan ikquote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep. Die hele zenuwtak functioneert dan niet meer en in principe is dat hele gebied dus gevoelloos et cetera geworden?
Toch Rituals?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:58 schreef IrishBastard het volgende:
Koelkast, gratis af te halen:hey das mijn mobiel!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Qua ingreep valt het wel mee had ik begrepen.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 12:29 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik denk dat jij er meer verstand van hebt dan ik. Zenuwstelsel krijg ik pas in m'n 3e jaar
. Maar wat je zegt klinkt heel aannemelijk. Klinkt wel als een behoorlijk ingrijpende operatie!
Gelukkig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Qua ingreep valt het wel mee had ik begrepen.
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:15 schreef HostiMeister het volgende:
Bah, mijn laptop ligt momenteel in duizenden stukjes in de kantine.
Heul niets, hij deed raar.quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:28 schreef De_Kardinaal het volgende:
Wat heb je met je laptop gedaan dan? Tafelvoetbal?
O en die fixt het meteen! Dat is wel goede service!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Heul niets, hij deed raar.
En toen ik aan die man van Dell aan het uitleggen was dat ik een geheugentest had gedaan, de temperaturen had gemonitord, harde schijf had nagekeken en windows al opnieuw had geïnstalleerd kreeg die toch wel door dat er een mannetje moest komen.
Jup. En hij is al weer klaar, en ik typ dit weer gewoon op mijn vertrouwde laptoppie, die andere die ik hier heb is echt niet zo fijn als deze. Ik ben weer happyquote:Op vrijdag 28 januari 2011 14:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
O en die fixt het meteen! Dat is wel goede service!
Ik doe vanavond lekker slecht: pizzaquote:Op vrijdag 28 januari 2011 16:19 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, opdracht af. Tijd om eens naar de supermarkt te gaan om wat eten te scoren
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 17:30 schreef Dupje het volgende:
Yesss een 7,2 gehaald voor mijn sociale psychologie tentamenMooie afsluiting.
Krijgen wij een kopie?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nee nog niet, lever het aankomende week in
Was de uiterlijk deadline?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 18:55 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Nee nog niet, lever het aankomende week in
Vandaag 12:00quote:
Te laat? Punten aftrek?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 21:59 schreef Meesterchef het volgende:
[..]
Vandaag 12:00
Oh en raad eens wie ik tijdens fitness tegen kwam?
Dan kom ik er nooit achter! Helaas dommage pindeaux fromage.quote:
quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:39 schreef Rituals het volgende:
Leuk Cali! Succes met de rest van de verhuizing.
Ohhhh lang geleden dat ik die gezien heb! Binnenkort weer eens kijkenquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:52 schreef IrishBastard het volgende:
Meet Joe Black is best een leuke film
Yep! Lekker rustig!quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:42 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Beetje leuke verjaardag gehad?
Hij was op tv, duurde wel langquote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:58 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ohhhh lang geleden dat ik die gezien heb! Binnenkort weer eens kijken.
Tof! Waar zitten jullie nu ook alweer ergens?quote:Op vrijdag 28 januari 2011 23:27 schreef Californium het volgende:
Jah nou... Nog ikea spullen in dozen, maarz'n spullen staan er al...mijne komen zondag
Als je maar een leuke dag hebt gehadquote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:01 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Yep! Lekker rustig!
Fijn weekend! Ik kijk even nog het nieuws en dan ga ik slapen!
Geniale seriequote:Op zaterdag 29 januari 2011 00:14 schreef IrishBastard het volgende:
En ik baal dat ik geen Cartoon Network heb, zie dat er nu Ed, Edd 'n Eddy op is
slaaplekerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pfoe dat was me het dagje wel weer zeg.. Projectweek toch nog met een 8 () af kunnen sluiten, net gewerkt. Was best fris in shirtje
![]()
Nu kapot... Trusten
Goed gedaanquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:50 schreef Cocktailprikker het volgende:
Pfoe dat was me het dagje wel weer zeg.. Projectweek toch nog met een 8 () af kunnen sluiten, net gewerkt. Was best fris in shirtje
![]()
Nu kapot... Trusten
Ja, dat doe ik anders ook al, dus das niet heel speciaalquote:Op zaterdag 29 januari 2011 02:02 schreef Mikkie het volgende:
Geniale serie. Hoe is het nou om het weekend alleen te zijn, IB? Ongegeneerd zuipen, boeren en scheten laten of doe je dat normaal ook al?
We hadden het over hoe we de jarige kenden, en toen kwam Thalia ter sprake. En toen vroeg-ie of ik "iemon" kendequote:Op zaterdag 29 januari 2011 11:29 schreef IrishBastard het volgende:
En hoe kwam je er achter dat het mijn huisgenoot was?Hij is wel relaxed trouwens
Zo wilde ik gister met de fiets naar het station, nou dus niet. Vrijlooplager in men achterwiel kapot vermoed ik, want aandrijving is er niet meerquote:Op zaterdag 29 januari 2011 14:54 schreef IrishBastard het volgende:
Zo, auto ook weer gewassen, draaiende delen aan de fiets gesmeerd. Productief dagje zo
Straks oud huisgenoot in zijn nieuwe huis helpen met wat klusjes
Bizar eigenlijk, dat zoiets simpels zó goed loopt. Ik bedoel: sommige supermarkten zijn open tot 22.00u tegenwoordig. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te zorgen dat je voldoende bier in huis hebt?quote:Op zondag 30 januari 2011 02:49 schreef Cocktailprikker het volgende:
Zo dat was weer een aardige omzet vandaag, kreeg geen moment rustZal de baas blij mee zijn
Om 2u belde trouwens ook nog een gast uit Velp, ja daar ga ik dan echt niet meer heen hé. Als het nou erg rustig was zou ik het misschien nog wel doen tegen een meerprijs, gezien we er normaal niet bezorgen. Maar ik was echt de hele avond van het ene adres naar het andere aan het rijden...quote:Op zondag 30 januari 2011 10:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Bizar eigenlijk, dat zoiets simpels zó goed loopt. Ik bedoel: sommige supermarkten zijn open tot 22.00u tegenwoordig. Zo moeilijk kan het toch niet zijn om te zorgen dat je voldoende bier in huis hebt?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Om 2u belde trouwens ook nog een gast uit Velp, ja daar ga ik dan echt niet meer heen hé. Als het nou erg rustig was zou ik het misschien nog wel doen tegen een meerprijs, gezien we er normaal niet bezorgen. Maar ik was echt de hele avond van het ene adres naar het andere aan het rijden...Vage shit, vooral die vaste klantenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 30 januari 2011 12:30 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Om 2u belde trouwens ook nog een gast uit Velp, ja daar ga ik dan echt niet meer heen hé. Als het nou erg rustig was zou ik het misschien nog wel doen tegen een meerprijs, gezien we er normaal niet bezorgen. Maar ik was echt de hele avond van het ene adres naar het andere aan het rijden...Heb je mijn broertje gezien?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We hadden de buren kunnen zijn!quote:Op zondag 30 januari 2011 15:18 schreef Cocktailprikker het volgende:
Bedenk me trouwens net dat ik hier al weer bijna een jaar in men eigen huisje zittijd vliegt voorbij
ik in april 6 of 7 jaar alquote:Op zondag 30 januari 2011 16:07 schreef vogelkooi het volgende:
Overmorgen woon ik een jaar in Nijmegen.
Ja, hoe is het met Swine?quote:Op zondag 30 januari 2011 20:36 schreef swarmahoer het volgende:
dan had je je vraag anders moeten formuleren
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar die tellen nog niet mee! De ukkies!
goed hoor, weer druk met zn studiequote:
Doe hem maar de groetjes van ons!quote:Op zondag 30 januari 2011 20:44 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
goed hoor, weer druk met zn studie
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Doe hem maar de groetjes van ons!
Geboren en tot m'n 8e getogen? Op m'n 20e weer teruggekomenquote:Op zondag 30 januari 2011 20:04 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, die loopt er hier ook eentje. Maar getogen?
Hoe was dat nou zo zonder IB?quote:Op zondag 30 januari 2011 21:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zo in de trein naar nijmegen! leuk maar vermoeiend en koud weekend gehad
Ja dat zei IB ook!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:11 schreef Yashaaaaa het volgende:
Gewoon goedgezellig met vriendinnen is ook leuk!
quote:Op zondag 30 januari 2011 20:27 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ja, maar die tellen nog niet mee! De ukkies!
Doe je goed hoorquote:Op maandag 31 januari 2011 07:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik woon wel mooi als eennalangste van jullie in Nijmegen hoor!
Wie woont er dan het langst eik?quote:Op maandag 31 januari 2011 07:44 schreef morgane het volgende:
[..]
Ik woon wel mooi als eennalangste van jullie in Nijmegen hoor!
Jup, de samenvatting van Berlijn is wel koud ja!quote:Op zondag 30 januari 2011 23:21 schreef Mikkie het volgende:
Maar wel koud in januari denk ik?
Jaren terug was ik in januari in Dublin, dat was ook koukleumen. En Riga vorig jaar ookDaarom dit jaar dus maar wat later
Wat heb je allemaal gedaan/gezien? Ik vond Berlijn echt heerlijk namelijkquote:Op maandag 31 januari 2011 10:00 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Jup, de samenvatting van Berlijn is wel koud ja!Vooral snachts, vriendinnetje hielt er een andere soort termosstaat op na dan wij, dus we lagen behoorlijk te kouklleumen snachts.. Na meerdere hints en duidelijk aangegeven te hebben dat we het snachts echt stervenskoud hadden gehad werd er toch niet echt iets aangedaan.. Ja dan werd het raam in de keuken wel opengezet ipv het raam in de woon/slaapkamer.. Om vervolgens wel de deur open te laten staan dus wij lagen nog steeds in de tocht
Verder vind ik Berlijn niet zo bijzonder eerlijk gezegdMisschien omdat ik me van te voren ook niet ingelezen heb ofzo.. En omdat het zo enorm koud was.. Maar het zei en deed me allemaal neit zoveel..
Maar wel een enorm gezellig weekend gehad! Dat dan weer wel
Wat een rottijd zo met je colleges!quote:Op maandag 31 januari 2011 09:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb vandaag om 18:00 tentamen.. Best kut, want ik heb van 13:45 tot 17:30 college
Wat is deze keer de boosdoener?quote:Op maandag 31 januari 2011 08:45 schreef Rituals het volgende:
Ik heb vrijdag tentamen. Totáál geen zin om te leren deze week. Vind dit blok ook niet zo leuk als de vorige blokken helaas.
Circulatie 2 (cardiologie). Niet mijn ding, maar wel een vrij essentieel onderdeel van de geneeskunde natuurlijkquote:Op maandag 31 januari 2011 10:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat is deze keer de boosdoener?
De eerste dag een beetje langs alle grote dingen gelopen, East side gallery, Brandenburgertor en de Reichstag, alexanderplatz, potzdammerplatz enzovoorts.. Maar op een gegeven moment was het zo koud dat we maar een beetje winkels ingingen totdat we gingen eten, begonnen bij KDW en na een hele dag door de stad lopen heb ik echt geen zin om nog in winkels te gaan slenteren enzo..quote:Op maandag 31 januari 2011 10:03 schreef Rituals het volgende:
[..]
Wat heb je allemaal gedaan/gezien? Ik vond Berlijn echt heerlijk namelijk. Divers, indrukwekkend, aardige mensen.
Ik ben in Prenzlauerberg geweest en dat vond ik het leukste deel van Berlijnquote:Op maandag 31 januari 2011 10:59 schreef Mikkie het volgende:
Wel apart dat je Berlijn niet zo bijzonder vond, Yashi, ik hoor er altijd hele goede verhalen over! Al doet de temperatuur een hoop natuurlijk. Een zonnige stad waar je lekker kan rondbanjeren is leuker dan een dik wolkendek en allemaal mensen die weggestopt zitten in winterjassen en sjaals. We hadden afgelopen jaar in Riga hetzelfde: koud, vies, nat en een enorm pak smeltende sneeuw. Dan loop je dus drie dagen te baggeren...niet ideaal voor de sfeer. Daarom hebben wij dit jaar ook gekozen om niet in jan/feb/mrt te gaan.
Wat ik mis in je verhaal is of je in Prenzlauerberg bent geweest... de Kulturbrauerei? Dat schijnt echt een studenten/kunstenaarsplekje te zijn, met een oude brouwerij die helemaal omgebouwd is tot een plek met diverse kroegen en discotheken, zou de moeite waard moeten zijn. Daar gaan wij in elk geval zeker langs!
Geen mogelijkheid om colleges te skippen? Tentamen is toch wel belangrijk natuurlijk.quote:Op maandag 31 januari 2011 09:36 schreef LastRequest het volgende:
Ik heb vandaag om 18:00 tentamen.. Best kut, want ik heb van 13:45 tot 17:30 college
Mja, wellicht dat je toekomstige patiënten het inderdaad wel waarderen dat je goed oplet en voldoende opsteekt van de stofquote:Op maandag 31 januari 2011 10:30 schreef Rituals het volgende:
[..]
Circulatie 2 (cardiologie). Niet mijn ding, maar wel een vrij essentieel onderdeel van de geneeskunde natuurlijk.
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef Meesterchef het volgende:
Ben je een keer op tijd voor college, is er helemaal geen college!
Ja precies, hoorde er al veel goeds over!quote:Op maandag 31 januari 2011 11:04 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik ben in Prenzlauerberg geweest en dat vond ik het leukste deel van Berlijn. Ook allemaal vintage winkeltjes, erg leuk!
Zou het niet weten, ben er nog nooit geweest. Eet sowieso eigenlijk bijna nooit meer dat soort spul. Zonde eigenlijk. Maar ja, het lekkerste broodje shoarma kwam bij m'n ouders uit de buurt, maar ook die gasten zijn een paar jaar terug van vleesleverancier gewisseld. Van goed, stevig en nagenoeg vetvrij vlees naar van die slappe, vette hap. Daar kom ik dus nooit meerquote:Op maandag 31 januari 2011 11:07 schreef vogelkooi het volgende:
Kip doner yummy, die op de koningstraat/plein is lekker
Die daar op Plein '44 is ook wel goed, naast die Chinees ofzoquote:Op maandag 31 januari 2011 11:09 schreef Mikkie het volgende:
Zou het niet weten, ben er nog nooit geweest. Eet sowieso eigenlijk bijna nooit meer dat soort spul. Zonde eigenlijk. Maar ja, het lekkerste broodje shoarma kwam bij m'n ouders uit de buurt, maar ook die gasten zijn een paar jaar terug van vleesleverancier gewisseld. Van goed, stevig en nagenoeg vetvrij vlees naar van die slappe, vette hap. Daar kom ik dus nooit meer.
Omdat ik tentamenperiode had en dus eigenlijk veel te druk wasquote:Op maandag 31 januari 2011 11:17 schreef Mikkie het volgende:
Kreuzberg heb ik ook wat over gelezen ja. Wel zonde dat je je zelf niet ingelezen hebt, why?! Heb ik vorig jaar met Riga ook niet gedaan omdat ik hoorde dat ze in het hostel van alles konden vertellen en dat je aan drie dagen ruim genoeg had, dus we zouden het vanzelf wel tegenkomen allemaal.
Voor Berlijn heb ik echter al advies gekregen van een kennis die er een tijdje in de buurt heeft gewoond en ga ik echt wel wat boekjes en informatie scoren van tevoren. Dan nog zullen we waarschijnlijk de helft van de bezienswaardigheden missen omdat we in de kroeg zitten, maar soit, dan kunnen we wat mooie dingen eruit pikken
quote:Op maandag 31 januari 2011 11:08 schreef Meesterchef het volgende:
Ben je een keer op tijd voor college, is er helemaal geen college!
Wel jammer dat je er al vermoeid naartoe ging dan, volgende keer een weekje later plannen?quote:Op maandag 31 januari 2011 11:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat ik tentamenperiode had en dus eigenlijk veel te druk was
Ik kwam ook al vermoeid aan daar. das eigenlijk ook al geen goed begin.. En ik had zoiets het vriendinnetje wat daar woont kan ons wel van alles laten zien en al, maar die ging niet iedere keer mee want moest ook studeren ofzo..
Kon niet want dan zat het meisje waar we op bezoek gingen met tentamens.. Aan de ene kant kom je bij in de trein, aan de andere kant is dat reizen ook nog eens vermoeiend of in ieder geval luimakendquote:Op maandag 31 januari 2011 13:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wel jammer dat je er al vermoeid naartoe ging dan, volgende keer een weekje later plannen?Al weet je dat natuurlijk ook nooit van tevoren. Heb je in de trein niet kunnen bijkomen?
Het is altijd wel wat dusquote:Op maandag 31 januari 2011 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Kon niet want dan zat het meisje waar we op bezoek gingen met tentamens.. Aan de ene kant kom je bij in de trein, aan de andere kant is dat reizen ook nog eens vermoeiend of in ieder geval luimakend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |