En waarom krijg ik rare tekens als ik accenten gebruik? Dat zou ik dan wel eens willen weten.quote:
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:37 schreef Sant. het volgende:
Of kutstudent
Of kutwerkloze
Of kutalcoholist
Kutburger/loonslaaf/pauper verzameltopicquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:38 schreef MrWimpenny het volgende:
Zuipen op maandag![]()
TS:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Kutburger/loonslaaf/pauper verzameltopic
Maar je was toch al op het station?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef VeX- het volgende:
Oh ja, subklacht. Taffes NS. Door de vertraging heb ik gisternacht ruim een half uur naar huis moeten lopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
\quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:36 schreef J0ycie88 het volgende:
Eigen schuld, dikke bult, naja in jou geval dikke kater!
FLINKE BAK KOFFIEquote:Op dinsdag 25 januari 2011 11:03 schreef DoctorPressure het volgende:
Neem een flinke bak koffie, een flesje, en een pijnstillertje en/of een tabletje O.R.S. Hoppa.
quote:
Bron: http://www.goedgevoel.be/gg/nl/111/Hoofdpijn/article/detail/1209849/2011/01/18/Koffie-en-aspirine-bestrijden-je-kater.dhtmlquote:Amerikaanse onderzoekers ontdekten dat de cafeïne in koffie en de ontstekingsremmende bestanddelen van pijnstillers de effecten van overmatig alcoholgebruik tegengaan. Ze testten het effect van lage dosissen pure alcohol op ratten die gevoelig zijn voor migraine. Omdat deze lage dosissen al hoofdpijn veroorzaken bij migrainepatiënten, kon dit bij de ratten hoofdpijn opwekken zonder dat dieren dronken raakten. Vier uur na de consumptie werd de huid rond de ogen van de ratten gevoelig, dat is een teken van hoofdpijn. Ze kregen dan cafeïne en ontstekingsremmers, dit verzachtte hun symptomen.
Nog vetter is half dronken op het werk zitten en anderen die nuchter zijn uitlachen omdat zij zich aan alles irriteren terwijl jij nog lekker in je roes zit !quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:17 schreef kutkabouter het volgende:
mensen die huilen omdat iemand dronken is op maandag en zij weer dinsdag vroeg op het werk moeten zitten
Moraalridder, je bent 12 zeker?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 12:36 schreef 9611Niels het volgende:
Lekker 'stoer' bier gedronken met je 'vrienden' zeker TS. Ik heb geen alcohol nodig om het leuk te hebben
Groetjes Socios
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef DuracellPower het volgende:
[..]
Moraalridder, je bent 12 zeker?
Dit. Gebeurt nog wel eens hierquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog vetter is half dronken op het werk zitten en anderen die nuchter zijn uitlachen omdat zij zich aan alles irriteren terwijl jij nog lekker in je roes zit !
Het enige kutte is dat jij 4 uur later ook nuchter bent en nog moe-jer bent dan voordat je ging slapen !
Datquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:41 schreef Agiath het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
dat is apple alquote:
moet je wel doorhalen he, en dat is me een partij kut als je dronken bentquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:21 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Nog vetter is half dronken op het werk zitten en anderen die nuchter zijn uitlachen omdat zij zich aan alles irriteren terwijl jij nog lekker in je roes zit !
Het enige kutte is dat jij 4 uur later ook nuchter bent en nog moe-jer bent dan voordat je ging slapen !
Als je ff gaat slapen en dan 2 uur later weer wakker wordt om te gaan werken voel je je nog kutterquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dat is apple al
[..]
moet je wel doorhalen he, en dat is me een partij kut als je dronken bent
klopt, dan heb je een kater en je bent dronken tegelijkquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:40 schreef boskameel het volgende:
[..]
Als je ff gaat slapen en dan 2 uur later weer wakker wordt om te gaan werken voel je je nog kutter.
Inderdaad, gewoon ff tv gaan kijken, veel water drinken en dan om 8 uur op je werk jezelf zo nuchter mogelijk te gedragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:43 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
klopt, dan heb je een kater en je bent dronken tegelijk
Een sleutel puntje pep is de oplossing!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 13:33 schreef kutkabouter het volgende:
moet je wel doorhalen he, en dat is me een partij kut als je dronken bent
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |