Wat heerlijk, je hebt dus per ongeluk uitgeslapenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:42 schreef Toekito het volgende:
[..]
PR is wel wat jij kan doen toch?
[..]
met mij wel goed op het verslapen na (voor het eerst in een half jaar ofzo)
[..]
oeh, maak me gek!
Dat doe ik wel met STquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:44 schreef Barretje80 het volgende:
kan iemand zich richten op de inrichting?? want ik ben daar belabberd slecht in!
* Barretje80 is stiekem toch geen vrouw
Ja!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Marijke en ik zijn geen it, we zijn een she
dat is duidelijk. Beide zie ik pluspunten bij julliequote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
Daarom blijft het ook bij helpenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
hehehe.. Ja DAT onderdeel heb ik dan weer wel
maar dan krijg je zo'n mannen-vrijgezellen koffie huis
Sukkel uitlaaie?quote:
Nou ja wakker worden leverde een hartattack op voor zowel Muck als mij!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat heerlijk, je hebt dus per ongeluk uitgeslapen
Mooi!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen weten dondersgoed wanneer mannen buitenspel staan...
A kiss is a lovely trick, designed by nature, to stop words when speech becomes superfluous
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is duidelijk. Beide zie ik pluspunten bij jullie
Blijft mooiquote:
Mep.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:47 schreef Toekito het volgende:
[..]
dat is duidelijk. Beide zie ik pluspunten bij jullie
Nogal jaquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:48 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nou ja wakker worden leverde een hartattack op voor zowel Muck als mij!
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:48 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
Mooi!
want ik ben ook niet zo goed in op de centen letten en dat kunnen jullie wel!Weet ik tochSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik PM jou zo even okee?
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Das waar ookquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:46 schreef Muck het volgende:
[..]
ok!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:50 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Weet ik tochIk PM jou zo even okee?
ik ga er vanuit dat je foto's van jezelf op feesboek hebt!quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hebt mijn pluspunten nog helemaal nooit gezien
Ze lopen weg bij jullie, wel aan de kabel leggen.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
Komt er een leraar aan of hier toevallig een muis (computermuis ja) is gevonden
Ik zal het hem zeggenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:52 schreef Solique het volgende:
[..]
Ze lopen weg bij jullie, wel aan de kabel leggen.
ohja vroeger jatte we altijd die balletjes uit de muizenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:49 schreef RockNijntje het volgende:
Komt er een leraar aan of hier toevallig een muis (computermuis ja) is gevonden
quote:
Bij ons stuiterde die altijd door de klasquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja vroeger jatte we altijd die balletjes uit de muizen![]()
En dan door de gang stuiterenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:53 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ohja vroeger jatte we altijd die balletjes uit de muizen![]()
Lekker kaas laten smelten over de muisquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:53 schreef Solique het volgende:
[..]of kaas neerleggen, blijven ze ook zitten.
Jij hebt prachtige en enorm fascinerende pluspuntenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:48 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Jij hebt mijn pluspunten nog helemaal nooit gezien
Nu allemaal opties?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:54 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
En dan door de gang stuiterenJammer dat de computers (en muizen
) hier 2 jaar geleden vervangen zijn
Ik snap het even nietquote:
Dat gaat weer wat te ver, heb wel eens stukje kaas voor mijn muis neer gelegd.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:55 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Lekker kaas laten smelten over de muis
Wel geteld 1 foto en die is niet van mijn pluspuntenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:51 schreef Toekito het volgende:
[..]
ik ga er vanuit dat je foto's van jezelf op feesboek hebt!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |