Hmhm.quote:
quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm.
Dan ook nog 200.000 kusjes
Het is ook nog de bedoeling dat er spelletjes gespeeld gaan wordenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Hmhm.
Dan ook nog 200.000 kusjes
prins bernhard laan 1, voorburg.quote:
meisjes plagen kusjes vragenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:29 schreef Trevland het volgende:
[..]
Het is ook nog de bedoeling dat er spelletjes gespeeld gaan worden
wanneer is het open, heb dorst.quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:31 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
prins bernhard laan 1, voorburg.
maar het is nog gesloten
Niet eens vanwege je reisgenootquote:Op dinsdag 25 januari 2011 09:30 schreef Muck het volgende:
[..]
Ik vond met de trein naar Parijs wel leuk
Maar vooral omdat het sneller was dan met de auto..
ik ga vanavond eens even kijken!quote:
me strikt MZ nog even voor de quichesquote:
Dan moet je m'n moeder in dienst nemen, die heeft dat alquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga vanavond eens even kijken!
zou je ook sociale hygiene nodig hebben voor een koffie huis?
trevquote:
MPGquote:
MPGquote:
lijkt me niet echt moeilijk dat sociale hygiene examenquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je m'n moeder in dienst nemen, die heeft dat alDan doe ik wel taarten bakken met Muck
Ben jij chef koffie
SH stelt niks voor zelfs mijn pa heeft dat gehaaldquote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:34 schreef Barretje80 het volgende:
[..]
ik ga vanavond eens even kijken!
zou je ook sociale hygiene nodig hebben voor een koffie huis?
en wat ga ik dan doen? de IT?quote:Op dinsdag 25 januari 2011 10:35 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan moet je m'n moeder in dienst nemen, die heeft dat alDan doe ik wel taarten bakken met Muck
Ben jij chef koffie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |