abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_91930110
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 08:58 schreef Schut85 het volgende:
Hoofdkantoor wist waarschijnlijk al heel lang dat ze falliet zouden gaan. Misschien dat die 19 % korting op alle showmodellen een laatste red middel was.

Overigens nu bij de mediamarkt dezelfde actie ;)
als ze echt geen btw zouden rekenen zou de korting er trouwens heel anders uitzien..
nu is het een idiote vorm van korting met een verkeerde naam..
pi_91930844
quote:
7s.gif Op donderdag 27 januari 2011 07:24 schreef Mercer het volgende:
Ik had 2 weken geleden nog een koelkast gekocht en kreeg toen 450 euro korting. Dat was echt fantastisch!

En straks krijgen we een vernieuwde it's 2.0. Net zoals de Megapool.
Klopt, die merknaam wordt tegenwoordig gebruikt voor een webwinkel. Waar je, heel verrassend, terecht kunt voor allerhande electronica. Goede kans dat It's dezelfde kant op gaat. :Y
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_91932371
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 09:49 schreef Ferdo het volgende:

[..]

Klopt, die merknaam wordt tegenwoordig gebruikt voor een webwinkel. Waar je, heel verrassend, terecht kunt voor allerhande electronica. Goede kans dat It's dezelfde kant op gaat. :Y
Megapool.nl is een webwinkel van De Harense Smid.
IMpact Retail (It's) had op dezelfde manier al Modern.nl.

Voordeel is op die manier dat ze van de zelfde backoffice en bezorgservice etc. als de winkels gebruik kunnen maken.
Als ze puur voor de webshop een organisatie moeten laten draaien komen ze niet weg met die lage prijzen.
  donderdag 27 januari 2011 @ 15:07:53 #179
26552 Party_P
WTF, jezus!!1
pi_91942595
De It's zal niet gemist worden, wat een baggerwinkel was dat zeg. Ik ben benieuwd hoe de BCC zich staande zal kunnen houden tov de Mediamarkt. Zijn qua formaat redelijk gelijk.

En wat al eerder in topic gezegd is: Dixons end Dynabyte mogen ook wel pleite, wat een waardeloze winkels zijn dat. Geen kennis, vreemde producten, duur.
Drugs are good mkay?
pi_91943574
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef Party_P het volgende:
De It's zal niet gemist worden, wat een baggerwinkel was dat zeg. Ik ben benieuwd hoe de BCC zich staande zal kunnen houden tov de Mediamarkt. Zijn qua formaat redelijk gelijk.

En wat al eerder in topic gezegd is: Dixons end Dynabyte mogen ook wel pleite, wat een waardeloze winkels zijn dat. Geen kennis, vreemde producten, duur.
dat dixons lijkt altijd op een halve kijkshop, een gedeelte achter glas en een gedeelte niet, erg wazig
pi_91944475
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:30 schreef THEFXR het volgende:

[..]

dat dixons lijkt altijd op een halve kijkshop, een gedeelte achter glas en een gedeelte niet, erg wazig
Gelukkig hoef je bij de dixons dan nog niet zelf een formuliertje in te vullen met alle gegevens erop. ;)
pi_92116738
Nog nieuws? Alles zit nog steeds dicht..
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
pi_92116864
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:45 schreef delano.888 het volgende:
Nog nieuws? Alles zit nog steeds dicht..
Dat zal ook nog wel ff zo blijven, gok ik. Ook als een doorstart mogelijk zou zijn. Of er moet ineens een andere partij met een grote zak geld aan komen zetten.
pi_92117122
quote:
7s.gif Op maandag 31 januari 2011 11:48 schreef Roel_Jewel het volgende:

[..]

Dat zal ook nog wel ff zo blijven, gok ik. Ook als een doorstart mogelijk zou zijn. Of er moet ineens een andere partij met een grote zak geld aan komen zetten.
Ik verwacht niet dat de It's een doorstart gaat maken, wellicht modern.nl nog wel. De It's zit op behoorlijk dure A locaties en ik kan me niet voorstellen dat er genoeg omzet werd gehaald en ik het lijkt me dat sterk dat ze met een doorstart dat wel gaan redden (mensen zullen toch wat huiverig zijn).

Ik ben benieuwd wat er met die winkels gaat gebeuren.
pi_92117709
quote:
Tilburg 31 Januari 2011 - Vandaag, maandag 31 januari 2011 heeft de rechtbank van Breda, op verzoek van de bewindvoerder mr. Mart Franken (Van Iersel Luchtman Advocaten) het faillissement van IMpact Retail uitgesproken. De bewindvoerder heeft aangegeven hiertoe gedwongen te zijn door de financiële problemen van IMpact Retail.

Tegelijkertijd geeft Mr. Franken aan in onderhandeling te zijn met verschillende partijen die bereid zouden zijn om de gezonde commerciële activiteiten van Its Electronics, Prijstopper en Modern.nl al dan niet in afgeslankte vorm voort te zetten en mogelijk de verplichtingen aan klanten over te nemen.

Voor alle werknemers is inmiddels met het UWV een spoedregeling getroffen voor de salarisbetalingen van januari. De werknemers krijgen vandaag hun ontslag aangezegd. Mr. Franken verwacht dat het faillissement een mogelijke doorstart bespoedigt.

De 118 winkels en internetshops blijven tot nader order gesloten. Klanten met lopende bestellingen of reparaties krijgen persoonlijk bericht over een mogelijke oplossing.
De website van IMpact Retail (www.impactretail.nl) geeft met regelmaat updates over de ontstane situatie. Klanten met vragen over lopende orders worden verzocht zich via het Contactformulier te melden.
Failliet dus.
  maandag 31 januari 2011 @ 12:15:19 #186
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_92117838
Miste het wel zaterdag, de It's . Nu maar naar Saturn geweest om te kijken voor een nieuwe koelkast
pi_92118021
Tja, verbaast me niks, Die winkel had totaal geen uitstraling, qua prijs geen meerwaarde en op dure locaties.

Zonde voor de werknemers, maar ik zal it's niet missen.
pi_92118148
En It's had nog wel vacatures openstaan :+
  maandag 31 januari 2011 @ 12:27:54 #189
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_92118291
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:23 schreef Stephan1237 het volgende:
En It's had nog wel vacatures openstaan :+

Magazijn/winkel leeghalers
pi_92118863
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:11 schreef Fireblast het volgende:

[..]

Failliet dus.
Niet echt een grote verrassing.

quote:
de gezonde commerciële activiteiten van Its Electronics, Prijstopper en Modern.nl
Zoals daar zijn, eh...eh...

Nou ja, die zijn er vast wel. :P
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
  maandag 31 januari 2011 @ 12:50:34 #191
3542 Gia
User under construction
pi_92118922
quote:
1s.gif Op donderdag 27 januari 2011 15:07 schreef Party_P het volgende:
De It's zal niet gemist worden, wat een baggerwinkel was dat zeg.
Helemaal mee eens.

Paar keer meegemaakt dat we iets kochten wat het bij thuiskomt niet bleek te doen.
Meteen terug, binnen een uur, en dan kreeg je te horen dat ze het op zouden sturen om te maken.
Geld terug of ander exemplaar deden ze niet aan. Gekocht is gekocht.
pi_92118951
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 12:27 schreef DeTolk het volgende:

[..]

Magazijn/winkel leeghalers
Nee staigaires en verkoopmedewerkers :P
pi_92128319
Ze zijn vandaag failliet verklaard. :{

Heb via een koerier al de ontslagbrief in huis van de curator.
  maandag 31 januari 2011 @ 16:47:38 #194
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_92128354
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:46 schreef swollywood het volgende:

wanneer krijg je loon?
pi_92128530
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:47 schreef THEFXR het volgende:

[..]

wanneer krijg je loon?
Loon van januari krijg ik rond 8 februari via UWV.
Wel petje af voor de collega's van Personeelszaken die dagen lang tot 's avonds laat gewerkt hebben om dat voor alle medewerkers voor elkaar te krijgen.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:43:13 #196
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_92133911
quote:

Succes met het vinden van een andere baan.
  maandag 31 januari 2011 @ 18:43:39 #197
93214 DeTolk
Elk puntje telt.
pi_92133935
quote:
1s.gif Op maandag 31 januari 2011 16:51 schreef swollywood het volgende:

[..]

Loon van januari krijg ik rond 8 februari via UWV.
Wel petje af voor de collega's van Personeelszaken die dagen lang tot 's avonds laat gewerkt hebben om dat voor alle medewerkers voor elkaar te krijgen.
Was bij DSB toch ook destijds?
pi_92144340
quote:

wel klote zeg zag je h et al aankomen dan? hopelijk kan je snel bij Mm aan de slag :P
pi_92150728
Kut voor de medewerkers!! :{

Modern.nl vond ik overigens wel een goede webshop. Nette breng en ophaalservice. Anderhalf jaar geleden daar mijn flatscreen voor een nette prijs gekocht.

En zoals eerder gezegd in dit topic, als die It's naast de A20 een Saturn/Media Markt wordt is dat echt uberganzgeil :9
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_92157768
Goede zaak eigenlijk. Vreselijk gladde verkopers werk(t)en er.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')